آلفا طب

دکتر در منزل تهرانپارس

در این مقاله سعی داریم درباره دکتر در منزل تهرانپارس اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

همواره یکی از دغدغه های افراد بیمار و ناتوان مراجعه به بیمارستان و مطب پزشکان است. شیوع بیماری کرونا بر این دغدغه دامن زده است. با توجه به این موضوع، خدمات دکتر در منزل تهرانپارس به وجود آمده است تا مردم بتوانند از هر پزشک متخصص و عمومی در منزل خود برای معاینه، درمان بیماری و … کمک بگیرند.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

  • پوشش دهی کلیه مناطق تهران
  • نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت
  • امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

اخیرا با همه گیری شدن بیماری کرونا، مراجعه به پزشک برای معالجه و درمان بیماری بسیار دشوار شده است. در واقع این امر خطراتی بسیاری را در پی خواهد داشت؛ زیرا مطب پزشکان، بیمارستان ها و مراکز درمانی محل مراجعه افراد بیمار است؛ که این یک هشدار بزرگ است. دکتر در منزل تهرانپارس می تواند یک راه حل بسیار خوب برای حل این موضوع باشد.

در واقع مراکزی که خدمات پزشک در منزل را ارائه می دهند، مزایای بسیاری را برای مخاطبان خود فراهم کرده اند. استفاده از این نوع خدمت دکتر در منزل تهرانپارس، خصوصا در این شرایط بیماری، جان افراد را حفظ می کند و در عین حال خدمت درمانی و پزشکی به آنها با کیفیت بالاتری انجام می شود.

خدمات پزشک در منزل و دکتر در منزل تهرانپارس مدت ها است که رواج پیدا کرده است، اما ظاهر شدن کرونا در دنیا، اهمیت و نقش آن را پررنگ تر کرده است و افراد به آن توجه بیشتری می کنند. در واقع می توان گفت در حال حاضر، هدف اصلی استفاده از دکتر در منزل، بیماری کرونا است. افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند و یا همچنین ناتوان هستند؛ توجه ویژه ای به استفاده از این خدمات می کنند.

دکتر در منزل تهرانپارس برای هر نوع بیماری وجود دارد. شما اگر مبتلا به هر نوع بیماری باشید؛ می توانید به راحتی پزشک متخصص مخصوص به خود را به خانه بیاورید. در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس از با تجربه ترین و بهترین پزشکان برای درمان و معالجه، کنترل وضعیت بیماری و کمک به روند بهبودی شما به کار گرفته می شود. در خدمات پزشک در منزل و دکتر در منزل تهرانپارس، پزشکان مختلف با تخصص های مختلف وجود دارد.

ویژگی بارز دیگری که برای خدمات دکتر در منزل تهرانپارس وجود دارد؛ این است که در هر جای ایران می توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. استان تهران نیز در لیست استان هایی است که بهترین خدمات پزشک در منزل را ارائه می دهد. همچنین منطقه تهرانپارس در استان تهران خدمات بسیار خوبی در زمینه پزشک در منزل را به بیماران خود ارائه می دهد. خدمات دکتر در منزل تهرانپارس برای افراد ساکن تهران و همچنین سایر نقاط ایران در دسترس است.

هدف اصلی و مهم این مراکز خدماتی و درمانی و دکتر در منزل تهرانپارس، مهیا کردن شرایطی مناسب برای بیماران است تا بتوانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی، در منزل خود به دور از بیمارستان ها، مراکز درمانی، مطب ها و شلوغی ها؛ معالجه و کنترل شوند. خدمات دکتر در منزل تهرانپارس شرایط خوبی برای بیماران خود به وجود آورده است تا بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از ابتلا به بیماری به درمان خود ادامه دهند.

معرفی انواع خدمات دکتر در منزل تهرانپارس:
در ادامه قصد داریم تا انواع خدمات دکتر در منزل تهرانپارس تهران را به شما معرفی کنیم. در ادامه انواع پزشکان، تخصص آنها، مهارت های آنها، ویژگی خدمات، نحوه انجام روش های درمانی و …. را که در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس ارائه می شود را به طور کامل و مفصل برای شما توضیح می دهیم.

خدمات دکتر در منزل تهرانپارس دارای طیف وسیع و گسترده ای هستند؛ که می توانید به راحتی و بر اساس نوع نیاز و بیماری خود آنها را انتخاب کنید و از آنها بهره ببرید. در واقع برگزیدن هر نوع خدماتی در دکتر در منزل تهرانپارس به نوع بیماری و نیاز شما به پزشک بستگی دارد. به معنای دیگر نوع بیماری شما تعیین می کند که چه پزشکی و یا خدماتی را در دکتر در منزل تهرانپارس انتخاب کنید. شما می توانید هر نوع پزشک عمومی، متخصص، پرستار و یا بهیار را انتخاب کنید و برای درمان خود و ادامه روند بهبودی از آنها کمک بگیرید.

دکتر در منزل تهرانپارس (پزشک عمومی):

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، پزشکان عمومی در دسته ای قرار دارند که به راحتی می توانید از آنها در هر زمینه ای کمک بگیرید. پزشکان عمومی به گونه آموزش دیده اند که می توانند به راحتی و به طور تقریبی تمام وضعیت بدن شما را بررسی کنند.

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، پزشکان عمومی به راحتی تمام وضعیت حیاتی و مهم بدن شما را بررسی می کنند و اقدامات لازم، داروهای لازم، حتی کمک گرفتن از پزشک متخصص به شما را پیشنهاد می کنند. یک پزشک عمومی که برای بررسی وضعیت و یا درمان بیماری شما به منزل می آید، تمام موارد اولیه شما را چک می کند. در واقع می تواند بیماری و یا عارضه شما را در مراحل اولیه شناسایی کند و اگر بیماری شما در مراحل اولیه قابل درمان باشد، داروها و توصیه های مورد نیاز را برای شما تجویز خواهد کرد.

یک پزشک عمومی در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، هنگامی که به منزل شما برای معاینه عمومی شما مراجعه می کند، یک وضعیت کلی از شما را به دست می آورد. سپس متناسب با همان وضعیت شما توصیه ها و مراقبت های لازم را تجویز می کند. اگر بیماری و یا مشکل شما در مرحله حاد و پیشرفته نباشد، خود پزشک عمومی حتی با کمک متخصص مربوط به بیماری شما، در مرکز دکتر در منزل تهرانپارس همکاری می کند و روند درمان شما را شروع خواهد کرد. در اکثر این مواقع و با ارتباط با یک متخصص می توانید بیماری و مشکلات خود را در خانه کنترل و درمان کنید.

قریبا دست پزشک عمومی در درمان و معاینه شما باز است، زیرا در هر موضوعی به طور نسبی اطلاعاتی دارد و می تواند به شما کمک کند. حیطه کار پزشک عمومی در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس می تواند شامل موارد زیر باشد:

بررسی و انجام آزمایش فشار خون

تست نوار قلب

آزمایش قند خون

در واقع موارد فوق می تواند یک وضعیت کلی و شرح حالی از سلامت عمومی شما را به پزشک بدهد. که در ادامه دکتر در منزل تهرانپارس بر اساس همین موارد کلی، بیماری شما، سطح پیشرفت آن، نوع آن، مصرف داروی مورد نیاز و سایر موارد را تشخیص خواهد داد. در واقع حضور یک پزشک عمومی می تواند برای اطلاع از وضعیت سلامت شما بسیار مفید باشد.

پزشک عمومی در دکتر در منزل تهرانپارس می تواند علاوه بر یک دکتر، مشاور و مراقب سلامت خوبی نیز برای شما باشد. می توانید در هر مدت زمانی که می خواهید با او در ارتباط باشید و موارد و مشکلات و یا حتی سوالاتی را که دارید با وی مطرح کنید. پزشکان در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، نیز بهترین راه حل ها، توصیه ها و حتی داروهای درمانی مناسب را برای شما ارائه خواهند داد.

دکتر در منزل تهرانپارس:

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس می توانید از کمک و خدمات پزشکان متخصص نیز کمک بگیرید. اگر کمی با دقت به این موضوع نگاه کنیم بی شک متوجه می شویم که اعزام پزشک متخصص در منزل دشوار است؛ از آن جهت که برای درمان، معالجه و تشخیص بیماری های تخصصی تر نیاز است که لوازم و تجهیزات بیشتری حمل شود. اما نگران نباشید؛ چرا که در عین سخت بودن این موضوع، این کار شدنی و ممکن است. شما می توانید به راحتی با یک مرکز معتبر دکتر در منزل تهرانپارس جهت پزشک متخصص در منزل ارتباط بگیرید و از آن ها یک پزشک متخصص خوب درخواست کنید.

بر همین اساس انواع مختلفی از پزشک های متخصص در دکتر در منزل وجود دارند که برای هر بیماری و موضوع خاصی آموزش دیده اند و شما می توانید از تجربیات و دانش آن ها برای بهبودی و درمان بیماری خود کمک بگیرید. در ادامه بحث خود به معرفی انواع پزشک متخصص، زمینه کاری آنها، روش های درمان و … در دکتر در منزل تهرانپارس به طور مفصل می پردازیم.

پزشک در منزل تهرانپارس (متخصص داخلی):

متخصصان داخلی در دکتر در منزل تهرانپارس، در امر جراحی هیچ دخالتی ندارند. این پزشکان صرفا می توانند پزشکان دیگر را در زمینه تشخیص و درمان بیماری ها یاری کنند.

به طور کلی یک متخصص داخلی در دکتر در منزل تهرانپارس، تمامی وضعیت بدنی داخلی شما را بررسی می کند. این بررسی شامل بررسی وضعیت تمامی اندام ها، اعضا، کارکرد آنها، اختلالات، بیماری ها، تغییرات و … می شود. اغلب متخصصان داخلی این کار ها را برای بزرگسالان انجام می دهند. موارد زیر دسته ای از فعالیت های متخصصان داخلی در دکتر در منزل تهرانپارس برای بیماران می باشند:

یک متخصص داخلی وظیفه دارد که طی یک مدت درمان مشخص، همراه بیمار باشد. این مدت درمان برای هر نوع بیماری داخلی و متناسب با شرایط بیمار و روند درمان او متفاوت خواهد بود. به طور کلی از زمان تشخیص بیماری و شناسایی تا زمان بهبودی و درمان کامل باید همراه بیمار باشد.

دیگر وظیفه متخصص داخلی این است که از شرایط بیماری کاملا آگاه باشد و سپس دوره درمان را شروع کند. برای مثال اگر متخصص تشخیص داد که بیمار مشکل کبدی دارد؛ می تواند برای اطمینان بیشتر از یک متخصص گوارشی نیز کمک بگیرد.

هنگامی که پزشک برای بررسی وضعیت بیمار به منزل او مراجعه می کند؛ لازم است تا در ابتدا تمامی آزمایش های لازم و اولیه را برای او انجام دهد، سوابق بیماری و خانوادگی بیمار را به طور دقیق بررسی کند.

وظیفه مهم دیگری که یک پزشک در منزل دارد؛ این است که باید وی در زمان  دیدار با بیمار صبر و حوصله فراوان داشته باشد و به احوالات روحی بیمار از ابتدا و در دوره درمان نیز توجه داشته باشد.

یک متخصص خوب و مسئولیت پذیر همواره به فکر بیماران خود خواهد بود. ویژگی خوبی که متخصصان داخلی در دکتر در منزل تهرانپارس دارند؛ این است که حتی پس از اتمام دوره درمان و بهبودی حال بیمار، او را به حال خود رها نخواهند کرد. اگر این اقدام صورت بگیرد، ممکن است که بیماری دوباره باز گردد و بیمار را درگیر کند. بهتر است پزشک بعد از درمان هم مراقبت های لازم برای بیمار را انجام دهد و پیگیر حال وی باشد.

گذر زمان و ظهور بیماری های جدید این را می طلبد که دانش و علم پزشکان نیز به روز باشد. متخصصان داخلی در دکتر در منزل تهرانپارس باید همواره در تلاش باشند تا علم و دانش خود را به روز کنند. این امر سبب می شود که شناسایی، تشخیص و عملکرد آنها در درمان بیماری ها دقیق تر باشد.

برقراری ارتباط موثر و مفید با بیمار یکی از مهارت های متخصصان با تجربه و ماهر است. پزشک در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس باید بتواند به خوبی با بیمار خود ارتباط برقرار کند و شنونده خوبی برای او نیز باشد. در واقع متخصص نباید برای درمان و بهبود بیمار عجله کند. ابتدا حرف ها و صحبت ها بیمار را بشنود، وضعیت و آزمایش های او را بررسی کند و سپس هوشمندانه به درمان بیمار اقدام کند.

صداقت و روراستی پزشک با بیمار از دیگر ویژگی های مهم یک پزشک در منزل است. پزشک باید مهارت این را  داشته باشد که به بیمار شرح وضعیت درست را به دور از دروغ بدهد. البته در کنار شفاف سازی واقعی بیماری، باید بیمار را از ترس و هراس و استرس دور کند.

اگر بیمار قبلا تجربه درمان توسط پزشک دیگری را داشته است، متخصص باید به آنها نیز توجه کند. این اصلا کار صحیحی نیست که پزشک روش درمان، داروهای گذشته، سابقه بیماری و نتیجه درمان قبلی بیمار را نادیده بگیرد و روش درمان خودش را از ابتدا شروع کند. بهتر است بیمار هم پرونده قبلی خود را به همراه تمامی موارد در اختیار پزشک فعلی خود قرار دهد.

موارد و بیماری های مرتبط به متخصص داخلی:

بی شک یک متخصص داخلی نسبت به همه موارد داخلی بدن بیمار آگاهی دارد. یا در زمینه تشابه می توان گفت که یک متخصص داخلی کار مشابه یک پزشک عمومی را انجام می دهد؛ اما در مقایسه با پزشک عمومی آگاهی بیشتری نسبت به جزئیات و سیستم داخلی بدن دارد. موارد زیر چندین نمونه از بیماری ها و مواردی است که متخصص داخلی بر آنها تسلط دارد:

یک متخصص داخلی می تواند هر نوع اختلال و بیماری مرتبط با فشار خون، قند خون و … را شناسایی و درمان کند.

همچنین یک متخصص داخلی تقریبا هر نوع بیماری عفونی و میکروبی بدن را شناسایی و درمان می کند و بر موضوع عفونت ها تسلط دارد.

یک پزشک متخصص می تواند کم خونی شما، نوع آن، روش های درمان و سایر موارد مرتبط به کم خونی را تشخیص دهد و درمان کند.

علاوه بر موارد فوق یک متخصص بر روی ناهنجاری های تنفسی و ریوی مانند برونشیت و … تسلط دارد.

متخصصان داخلی بر روی مشکلات گوارشی نیز تسلط دارند. آنها می توانند با بررسی وضعیت اندام های دستگاه گوارش، بیماری ها، ناهنجاری ها و اختلالات مرتبط با آنها را شناسایی کنند و درمان آنها را شروع کنند.

همچنین تخصص دیگر متخصصان داخلی، بررسی علت و درمان انواع چاقی ها، لاغری ها و بیماری های مرتبط با آنها می باشد. همچنین متخصصان داخلی می توانند با نوشتن یک برنامه غذایی مناسب شما را از شر بیماری های چاقی و لاغری مفرط در امان نگه دارند.

اگر از بیماری حاد و سختی رنج نمی برید؛ همچنین اگر دارای یک بیماری ساده هستید و یا به یک پزشک نیاز دارید؛ متخصص داخلی در منزل می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

پزشک در منزل تهرانپارس (متخصص مغز و اعصاب):

سر و کار یک پزشک متخصص مغز و اعصاب یا همان نورولوژیست با سیستم عصبی شما می باشد. شما می توانید از این پزشک متخصص برای درمان بیماری های عصبی در منزل خود کمک بگیرید.

هنگامی که یک پزشک متخصص برای معاینه و درمان شما به منزل شما مراجعه می کند، باید موارد زیادی را بررسی کند تا از نوع بیماری شما و روش درمان آن اطمینان یابد. پزشک مواردی مانند سابقه بیماری قبلی، داروهای مصرفی قبلی، آزمایش ها، وضعیت حواس، قدرت بینایی، شنوایی، دیداری و … را مورد بررسی قرار می دهد.

برای اطلاع از وضعیت سلامت، بخش حسی و عصبی بدن و همچنین شناسایی بیماری های مرتبط با این بخش از بدن لازم است تا پزشک چندین آزمایش مخصوص آن را انجام دهد. موارد زیر چندین آزمایش حسی و عصبی هستند که به شناسایی بیماری به پزشک کمک خواهند کرد:

آزمایش نوار مغز یا EEG

آزمایش سی تی اسکن

انجام آزمایش ام آر آی MRI

انجام آزمایش الکترومیوگرافی و بررسی هدایت عصبی

انجام آزمایش نمونه برداری مایع نخاعی یا همان پونکسیون کمری

آنژیوگرافی عروق مغزی

در یک نگاه اجمالی شاید متوجه شوید که انجام این آزمایش ها به تجهیزات و ابزاری خاصی نیاز دارد؛ بله همین طور است. اما مراکزی که خدمات پزشک در منزل را ارائه می دهند و برای شما پزشک اعزام می کنند؛ برای این موضوع نیز راه حل پیدا کرده اند. در اکثر این آزمایش ها به راحتی می توان تجهیزات و ابزار های آن را به خانه شما حمل کرد و آزمایشات مورد نیاز را انجام داد.

هنگامی که متخصص مغز و اعصاب تمام موارد ذکر شده و علائم شما را بررسی کند، می تواند نوع بیماری شما، روند پیشروی و درمان آن را تشخیص دهد. بیماری هایی همچون سکته های مغزی، آلزایمر، پارکینسون، ضعف های عضلانی، ام اس، مننژیت، آبسه های مغزی، انواع سردرد ها، پرش و حرکات اضافی عضلات، انواع تشنج ها، تنگی کانال نخاعی، دیسک کمر، اختلال در شنوایی و تکلم در اثر مشکلات عصبی، تومور های مغزی، اختلال در خواب و … توسط متخصص مغز و اعصاب شناسایی و درمان می شود.

از آنجایی که سیستم مرکزی و محیطی بدن بسیار مهم است و فعالیت صحیح مغز و نخاع یک امر حیاتی است، پس باید با مشاهده هرگونه عوارض و اختلال مرتبط با این بخش از بدن سریعا از متخصص کمک بگیرید. پزشکان و متخصصان مغز و اعصاب به دلیل اهمیت فراوان سیستم مغز و اعصاب از افراد می خواهند که اگر یکی از موارد زیر را تجربه و مشاهده کردند؛ سریعا با پزشک متخصص مغز و اعصاب در میان بگذارند و از او کمک بگیرند:

احساس سردرد و سرگیجه های گوناگون و مکرر

احساس ضعف عضلات بی علت و طولانی

احساس مور مور شدن و گز گز شدن غیر عادی سر، دست ها، نوک انگشتان، کمر و …

احساس بی حسی های بی علت در بخش لامسه و سایر قسمت های مختلف بدن که تکرار شدنی هستند.

لرزش های بی علت و مکرر در قسمت های مختلف بدن

اختلال در حرکت های بدن مانند راه رفتن و عدم تعادل در انجام فعالیت های روزانه

ایجاد تغییرات ناگهانی و بی علت در حواس لامسه، شنوایی و بینایی

خشک شدن عضلات و کند شدن فعالیت های بدن

ایجاد هرگونه اختلال مکرر در خوابیدن مانند بی خوابی، بد خوابی، بدن درد در زمان خواب و ….

ایجاد اختلال در تفکر، تمرکز و یادآوری

ایجاد اختلال در زمان تکلم مانند لکنت، کند شدن صحبت و …

احساس گیجی و کاهش سطح هوشیاری شدید نسبت به گذشته

با مشاهده هر کدام از موارد بالا سریعا از یک دکتر در منزل تهرانپارس که تخصص مغز و اعصاب دارد؛ کمک بگیرید و مسئله را جدی بگیرید. پزشک با بررسی صحبت ها و علائم شما و همچنین انجام آزمایش های دقیق، بیماری شما و نوع آن را تشخیص می دهد و روند و دوره درمان شما را در منزلتان آغاز می کند.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص ارتوپد):

یک متخصص ارتوپد سر و کارش با استخوان ها و اعضای اسکلتی بدن می باشد. در واقع متخصص ارتوپدی با بررسی استخوان ها، مفاصل، عضلات، رباط ها، تاندون ها، اعصاب و … اختلالات، بیماری ها و درمان های مرتبط با آنها را شناسایی می کند.

یک پزشک متخصص در دکتر در منزل تهرانپارس با مراجعه به منزل شما و تشخیص اختلال و بیماری های شما، روش های متفاوت درمانی مانند انواع داروها، روش های توانبخشی، عمل های جراحی و …. را پیشنهاد می دهد.

یک متخصص ارتوپد در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس،  می تواند طیف گسترده ای از بیماری ها و اختلالات مرتبط به اسکلت و …. را شناسایی و درمان کند. موارد زیر برخی از بیماری ها و اختلالات مرتبط به دستگاه اسکلتی هستند که توسط ارتوپد شناسایی و درمان می شوند:

انواع شکستگی ها و در رفتگی ها در عضلات و استخوان های قسمت های مختلف بدن

پارگی های رباط های بدن

پاره شدن تاندون ها و در رفتن آنها

بیرون زدگی دیسک اسکلت و در رفتگی عضلات

سیاتیک

انواع کمر درد ها

کج بودن زانو ها

خمیدگی پا ها

انحراف شست

آرتروز

پوکی استخوان

روش های درمان اختلالات دستگاه اسکلتی توسط متخصص ارتوپد: همان طور که دانستیم اختلالات و بیماری های ارتوپدی در هر مرحله توسط یک روش می توانند درمان شوند.

برای مثال برخی از بیماری ها نیاز دارند تا توسط مصرف دارو درمان شوند.

همچنین برخی از بیماری هایی که در مرحله ابتدایی هستند و بسیار هم حاد نیستند را می توان توسط رژیم غذایی مناسب درمان کرد.

درمان برخی از بیماری های دستگاه اسکلتی به کمک برخی از فعالیت های بدنی و ورزشی انجام می شود. در واقع این فعالیت ها نقش توانبخشی دارند و اختلالات شما را درمان می کنند. پزشک با بررسی وضعیت شما و معاینه ظاهری و تصویری دستگاه اسکلتی شما، اختلالات مرتبط با اسکلت شما و سایر بخش ها را تشخیص داده و در نتیجه فعالیت بدنی مناسب را پیشنهاد می دهد. برخی از فعالیت ها و حرکت های توانبخشی مانند فیزیوتراپی، نیاز دارند که زیر نظر پزشک ارتوپد و توسط خود آنها انجام شود.

در بیماری ها و مواردی که بیماری بسیار حاد است و با روش های ساده قابل درمان نمی باشد، نیاز است تا متخصص عمل های جراحی را انجام دهد. برای مثال در اصلاح فرم اسکلت نمی توان از روش های ساده استفاده کرد و در این موارد باید متخصص، عمل های جراحی اصلاحی را انجام دهد.

در روش های درمانی، دارویی، توانبخشی  و فعالیتی، متخصص ارتوپد می تواند به راحتی در منزل شما حضور یابد و درمان را شروع کند؛ اما  برای انجام عمل جراحی نیاز است که به مراکز درمانی و یا بیمارستان ها جهت درمان مراجعه کنید.

بهترین روش درمان برای بیماری و اختلال شما زیر نظر پزشک در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس انتخاب و انجام می شود.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص ریه):

به طور کلی فعالیت یک پزشک و متخصص ریه در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، بررسی بیماری و اختلالات ریوی و تنفسی شما و همچنین کمک به بهبودی شما است. در حال حاضر به علت شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن ریه ها در اثر این ویروس، نیاز به متخصص ریه افزایش پیدا کرده است.

هنگامی که افراد به بیماری کرونا مبتلا می شوند؛ لازم است تا مدتی در خانه و قرنطینه بمانند. از طرفی دیگر در این زمان نیاز دارند که تحت مراقبت پزشک و متخصص نیز باشند. خدمات دکتر در منزل تهرانپارس و کمک گرفتن از یک متخصص ریه یک فرصت بسیار خوب و مناسب برای درمان و مراقبت از این افراد به دور از سایر مردم در خارج از خانه می باشد.

به طور کلی در صورت بروز یک سری از علائم خاص نیاز است تا شما به پزشک و متخصص ریه مراجعه کنید. موارد زیر برخی از علائمی هستند که نیاز شما به یک متخصص ریه را توجیه می کنند:

مبتلا شدن به هر نوع بیماری تنفسی و ریوی

دچار تنگی نفس های شدید و مکرر در انجام هرگونه فعالیتی

سرفه های مکرر و شدیدی که طول بکشد.

احساس خفگی، درد و سنگینی در قفسه سینه

خس خس های بی علت در سینه و گلو

سرفه های شدید و مکرری که با درد و خون ریزی همراه باشند.

کاهش وزن بدن نیز می تواند به اختلالات ریوی نیز مرتبط باشد.

احساس خستگی و سنگینی بی علت

همچنین روش های تشخیص انواع بیماری های ریوی و تنفسی شامل موارد زیر می باشد:

انجام تست های بررسی عملکرد شش و ریه ها شامل اسپیرومتری و پالس اکسیمتری

انجام تست ورزش برای بررسی سلامت ریه ها و بیماری های مرتبط با آن

بررسی وضعیت قفسه سینه با کمک سی تی اسکن، ام آر آی و فلوروسکوپی

انجام اسکن هسته ای از ریه ها برای بررسی سرطان ریه

مشاهده وضعیت ریه ها از طریق برونکوسکوپی

نمونه برداری از  بافت های ریه ها و پرده جنب شش ها

انجام روش توراسنتز برای خارج کردن مایعات درون ریه ها و میان پرده جنب

پس از آن که علائم ذکر شده در شما بروز کرد و متخصص تشخیص داد که شما دارای بیماری های ریوی و تنفسی هستید، درمان را برای شما شروع خواهد کرد. موارد زیر برخی از بیماری هایی است که توسط متخصص ریه تشخیص داده و درمان می شوند:

آسم؛ بیماری است که در اثر آلرژی و حساسیت ایجاد می شود و علائم آن تنگی نفس، خس خس سینه و گرفتگی گلو می باشد.

برونشکتازی، بیماری است که در اثر آن مجاری تنفسی و نایژه ها گشاد می شوند.

برونشیت، از بیماری های حاد تنفسی است که مجاری تنفسی دچار عفونت می شوند.

انسداد ریوی، از بیماری های تنفسی است که در آن مجاری تنفسی دچار التهاب و عفونت نیز می شوند.

فیبروز سیستیک، در این بیماری ریوی دستگاه گوارش و ریه ها دارای مخاط بیش از حد می شوند که این بیماری در مرحله حاد خود می تواند بسیار کشنده باشد.

بافت بینابینی ریه، بیماری تنفسی است که در آن ریه ها دچار زخم می شوند.

سرطان ریه؛ در این بیماری ریه های با سلول های سرطانی دست و پنجه نرم می کنند و از بین می روند.

پلورال افیوژن؛ در این بیماری، در بین فضاهای میان پرده های ریه ها مایعات تجمع پیدا می کنند.

ذات الریه؛ بیماری شایع ریوی است که در آن ریه ها و کیسه های هوا با مایعات پر می شوند و عفونت پیدا می کنند.

آمبولی ریه؛ در این بیماری، رگ های خونی ریه ها انسداد پیدا می کنند و بسته می شوند.

روماتیسم ریه؛ بیماری است که در آن پرده جنب ریه ها دچار التهاب شده و مایعات درون آن تجمع پیدا می کنند.

سل؛ نوعی باکتری است که در ریه ها پدیدار می شوند. این بیماری واگیر دار است.

نگام ابتلا به بیماری های تنفسی و ریوی، ممکن است متخصص روش های مختلف درمانی را برای شما تجویز کند. روش درمانی متناسب با بیماری شما، نوع آن و میزان پیشروی آن توسط پزشک انتخاب و انجام می شود. موارد زیر برخی از روش های درمانی بیماری ها و اختلالات ریوی است که توسط متخصص و پزشک منزل تهرانپارس انجام می شود:

تجویز انواع دارو های آنتی بیوتیک و چرک خشک کن

تجویز دارو های کورتونی که به صورت استنشاقی مصرف می شوند.

تجویز دارو و اسپری های استنشاقی که مجاری تنفسی را باز می کنند.

تجویز فیزیوتراپی برای قفسه سینه که در آن مجاری هوایی باز و شل می شوند و مخاط از درون این مجاری پاکسازی و تخلیه می شود.

تجویز مداوم یا دوره ای دستگاه اکسیژن

تراکئوستومی؛ که در آن لوله ای درون پرده جنب قرار می دهند تا هوا و مایعات اضافی از آن خارج شود. معمولا این روش برای موارد اورژانسی کاربرد دارد.

تجویز استنت و برونکوسکوپی بالنی برای رفع انسداد مجاری تنفسی

لیزر و یا جراحی مجاری تنفسی

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص اطفال):

اگر نمی توانید برای درمان، معالجه و یا بررسی وضعیت کودک خود به بیرون از خانه بروید و یا برایتان سخت است؛ می توانید از یک پزشک متخصص اطفال در منزل و خدمات دکتر در منزل تهرانپارس کمک بگیرید. یک متخصص اطفال فردی است که می تواند تمام بیماری ها، اختلالات مربوط به نوزادان و کودکان، روش های درمان و روند بهبودی آن ها را تشخیص دهد. شما می توانید حتی از دوران بارداری خود زیر نظر پزشک اطفال باشید.

ممکن است که برای برخی از والدین متناسب با شرایط آنها و یا حتی کودکشان سخت باشد که به پزشک اطفال مراجعه کنند؛ بهترین راه حل برای آنها کمک گرفتن از یک پزشک در منزل و خدمات دکتر در منزل تهرانپارس است.

خود متخصص اطفال به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام تخصص خاص خود را برای درمان کودکان و نوزادان دارند.

متخصص نوجوانان: این دسته بر روی سلامت و یا بیماری های افراد 11 تا 21 ساله تمرکز دارند.

متخصص اطفال برای مراقبت های ویژه: این متخصصین در شرایط بحرانی و وخیم نوزادان و اطفال به درمان و مدیریت وضعیت می پردازند.

متخصص اطفال انکولوژی: تشخیص و درمان سرطان در کودکان

متخصص قلب و عروق اطفال

متخصص روماتولوژی یا دستگاه اسکلتی کودکان

متخصص غدد کودکان

متخصص دستگاه گوارشی اطفال

متخصص مغز و اعصاب اطفال و کودکان

فعالیت ها و عملکرد متخصصین اطفال:

یک متخصص اطفال فعالیت های درمانی گسترده ای را برای اطفال و کودکان انجام می دهد. این فعالیت ها شامل معاینه، تشخیص بیماری، درمان، مراقبت و … می باشد. به طور کلی یک متخصص اطفال در منزل باید موارد زیر را برای کودکان و اطفال انجام بدهد:

معاینات کلی بدنی

انجام تمامی واکسن های کودکان در زمان صحیح

انجام کلیه درمان شکستگی ها، زخم های عمیق و …

بررسی و ارزیابی تمامی وضعیت رشد، جسمی، روحی و عاطفی کودک

معاینه وضعیت و تجویز داروهای مناسب برای کودک

ارائه توصیه های بهداشتی و عمومی مناسب برای سلامت بهتر کودک

آگاه سازی خانواده ها و والدین نسبت به بیماری ها، وضعیت سلامت کودک و …

اگر خودتان و یا فرزندانتان شرایط بیرون رفتن از منزل را ندارید، اگر ترس از بیماری کرونا و آلوده شدن کودکتان را دارید؛ می توانید از یک متخصص اطفال و پزشک منزل تهرانپارس برای درمان بیماری کودک خود استفاده کنید. پزشک اطفال می تواند به راحتی با تمامی تجهیزات مورد نیاز خود به منزل شما مراجعه کند و کار شما را آسان کند.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص گوش و حلق و بینی):

فعالیت ها و عملکرد های یک متخصص گوش، حلق و بینی به درمان، تشخیص و جراحی مربوط به این بخش ها وابسته است. در واقع متخصص گوش، حلق و بینی تمامی اختلالات وابسته به این بخش ها را بررسی و متناسب با نوع بیماری و روند آن بهترین روش درمانی دارویی یا جراحی را برای شما پیشنهاد می کند.

از آنجایی که سه بخش گوش و حلق و بینی به یکدیگر وابسته هستند و ساختار و عملکرد هر کدام به دیگری وابسته است، پس پزشک این سه بخش را با یکدیگر مورد بررسی و درمان قرار می دهد.

شما می توانید به راحتی از یک مرکز خدمات پزشک منزل تهرانپارس، برای یک متخصص گوش و حلق و بینی درخواست بدهید. متخصص با تجهیزات خود به منزل شما مراجعه خواهد کرد. موارد زیر بیماری ها و اختلالاتی برای گوش، حلق و بینی هستند که توسط متخصص گوش و حلق و بینی بررسی و درمان می شوند.

گوش:

تشخیص و درمان بیماری اتواسکلروز که در آن پرده میانی از بین می رود.

درمان بیماری پرده چسبناک که در آن مایعات، مجرای گوش میانی را مسدود می کنند.

درمان بیماری های گوش که در اثر افزایش سن به وجود می آیند.

بیماری های مرتبط با شیپور استاش

بررسی علت سردرد و سرگیجه و ارتباط آن با گوش

درمان عفونت های بخش های مختلف گوش

درمان پارگی پرده گوش و کیست های گوش

درمان گوش های برجسته

حلق:

درمان بیماری های غدد لنفی

درمان التهابات لوزه و برداشتن آن در صورت نیاز

درمان التهاب حنجره

درمان بیماری های بلع

درمان خر و پف و انسداد مجاری هوایی

بینی:

درمان التهابات بینی و سینوس ها

درمان سینوزیت

درمان مشکلات بینی

درمان پولیپ بینی

برداشتن تومور های بینی

درمان مشکلات بویایی و تنفسی

دکتر در منزل تهرانپارس (فوق تخصص خون و آنکولوژی):

یک متخصص آنکولوژی بر روی افراد سرطانی تمرکز می کند. این پزشک می تواند با معاینه و بررسی وضعیت شما نوع سرطان، میزان پیشروی آن، سرعت آن، قسمت های درگیر و … را تشخیص بدهد.

اگر شما به سرطان مبتلا باشید، باید در طول درمان خود حتما یک متخصص خون و انکولوژی همراه شما باشد. انکولوژیست ها خود به چند دسته زنان، پرتو درمانی، جراحی، کودکان و هماتولوژیست تقسیم بندی می شوند.

اگر شما از یک مرکز درمانی و خدماتی پزشک در منزل، درخواست انکولوژیست دهید، به راحتی می توانید یک متخصص در منزل را در دوران بیماری خود تا بهبودی کامل همراه داشته باشید. این متخصص فعالیت های زیادی از جمله موارد زیر را برای شما انجام می دهد:

در ابتدا متخصص از شما می خواهد که آزمایش های لازم مرتبط با بیماری خود را انجام دهید. سپس با کمک نتایج همان آزمایشات و معاینه کلی و دقیق بدن شما، روند درمان دارویی و غیره را برای شما آغاز خواهد کرد. ممکن است که معاینات شما چندین بار و در بازه های مختلف زمانی تکرار شود.

همچنین خود متخصص برای شما آزمایش های خون و تصویر برداری از قسمت مورد نظر را انجام می دهد.

هنگامی که پزشکتان آزمایش ها و معاینات اولیه را انجام دهد، یک پیش بینی کلی از نوع بیماری شما، روند آن، مدت زمان آن و سایر موارد مرتبط به آن را انجام می دهد. در کل تمامی این موارد به بدن شما، مقاومت آن، سلول های آن، نوع بیماری، نوع دارو ها و روش های درمانی و … بستگی دارد.

و در آخر دوره درمان را برای شما شروع خواهد کرد.

آزمایش هایی که توسط انکولوژیست انجام می شوند:

آزمایش خون

آزمایش ادرار و مدفوع

سی تی اسکن

ام آر آی

تصویرداری های هسته ای

سونوگرافی

تقریبا می توان گفت که تمامی روش های درمان را می توان در منزل برای انواع سرطان ها انجام داد. اما ممکن است که برای یک سری از آزمایش ها که نیاز به تجهیزات دارند و یا انجام عمل جراحی در آن ها ضروری است، باید  به مرکز درمانی و یا بیمارستان منتقل شوید.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص پوست):

ابتلای افراد به بیماری های پوست و مو نیز شایع است. اگر این بیماری ها در دوران خود جدی گرفته نشوند؛ ممکن است مشکلات بزرگتری مانند انواع سرطان ها را به وجود آورند. در این وضعیت شیوع بیماری کرونا، عقلانی است که کمتر به بیرون از خانه و خصوصا فضاهای آلوده تر مانند مطب پزشکان و بیمارستان ها برویم. به همین دلیل استفاده از خدمات پزشک منزل تهرانپارس یک راه حل مفید برای درمان و تشخیص بیماری های پوست و مو است.

یک متخصص پوست و مو و زیبایی، زمینه فعالیت گسترده ای دارد. متخصص پوست می تواند بیماری های پوستی را تشخیص دهد، درمان بیماری های پوستی را انجام دهد، کارهای مربوط به زیبایی را انجام دهد و همچنین می تواند انواع جراحی های مرتبط با پوست و زیبایی را برای بیماران خود انجام دهد

به طور کلی زمینه های فعالیت یک متخصص پوست و مو شامل درمان بیماری های پوستی و زیبایی می باشد. شما می توانید در این دو مورد هر مشکل و یا سوالی که دارید؛ را از متخصص پوست بپرسید.

بیماری هایی که توسط یک متخصص پوست و مو شناسایی و درمان می شوند؛ شامل موارد زیر می باشند:

انواع زگیل ها در هر ناحیه ای از بدن

شناسایی بیماری درماتیت که در آن پوست فرد ملتهب، خشک و قرمز می شود.

شناسایی علت ریزش مو و درمان آن

انواع سرطان های پوستی

اگزمای پوست در هر ناحیه

عفونت های قارچی در هر ناحیه از بدن و پوست

اگزمای کودکان

انواع تبخال ها

انواع ضایعات پوستی در هر ناحیه ای از پوست و بدن

پسوریازیس

انواع آکنه

ویتیلیگو؛ که در آن برخی رنگدانه های پوست ساخته نمی شوند.

انجام جراحی موهس، که برای درمان سرطان پوست کاربرد دارد.

دانستیم که زمینه فعالیت دیگر یک متخصص پوست، زیبایی می باشد. می توانید برای انجام هر نوع عمل زیبایی پوست خود از یک پزشک و متخصص پوست و مو در منزل کمک بگیرید. همچنین این متخصص انواع روش های مراقبتی را برای سلامت و زیبایی بیشتر پوست شما ارائه می دهد.

تزریق انواع ژل ها و مواد برای زیبایی، روشن شدن، جوان شدن و سفت شدن پوست

انجام لیزر

لیپوساکشن، که در آن چربی های اضافی بخش های مختلف بدن حذف می شوند.

انجام انواع روش های لایه برداری

تزریق مواد مورد نیاز سلامت پوست و مو

تجویز دارو، رژیم غذایی مناسب، ورزش های پوستی و … جهت سلامت بیشتر پوست

ارائه روش های درمان برای انواع جوش و آکنه

درمان چین و چروک های پوستی

خال برداری

برقرای ارتباط با یک متخصص پوست و مو در منزل بسیار آسان است. شما می توانید به راحتی از یک متخصص پوست در منزل خود استفاده کنید. متخصص به منزل شما برای درمان بیماری های پوستی و روش های زیبایی شما مراجعه می کند. تنها یک نکته وجود دارد و آن هم این است که ممکن است برای انجام عمل های زیبایی و یا جراحی هایی مانند جراحی های مربوط به سرطان، لازم باشد که به کلینیک و یا بیمارستان مراجعه کنید

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص گوارش):

مشکلات گوارشی از دیگر مشکلات شایعی هستند؛ که در بین بسیاری از افراد جامعه رواج دارد. همچنین این مشکلات اگر در زمان مناسب درمان نشوند؛ می توانند وضعیت خطرناکی مانند انواع سرطان های روده، معده و …. را ایجاد کنند.

به طور کلی بخش های دهان، مری، معده، کبد، روده ها و … که از دهان تا مقعد می باشند؛ دستگاه گوارش را تشکیل می دهند. یک متخصص گوارش بر روی این اندام ها و بیماری های مرتبط با آن تسلط دارد.

یک متخصص گوارش باید بر روی موارد زیر تسلط و دانش کافی و لازم را داشته باشد:

شناخت فیزیولوژی تمام اندام های دستگاه گوارش

شناسایی بیماری های مربوط به هر کدام از اندام ها

شناسایی تمام روش های درمانی مناسب هر بیماری و اختلالات گوارشی

موارد زیر شایع ترین بیماری و اختلالات گوارشی هستند که افراد به آنها مبتلا می شوند:

یبوست که از شایع ترین اختلالات گوارشی است؛ افراد در آن دچار مشکل در دفع می شوند.

سوزش معده یا ریفلاکس معده که در آن اسید معده به مری باز می گردد.

بیماری های التهابی روده که شامل کرون و کولیت اولسراتیو می باشند.

بیماری آی بی اس یا سندروم تحریک پذیری روده

سرطان های معده، روده، کبد و ….

سنگ کیسه صفرا

هموروئید یا بواسیر

شقاق یا زخم مقعد

بیماری حساسیت دستگاه گوارش به گلوتن یا همان سلیاک و …..

از روش های رایج برای بررسی وضعیت دستگاه گوارش و شناسایی بیماری های مرتبط با این بخش، درون بینی یا آندوسکوپی، کولونوسکوپی، لاپاراسکوپی، سونوگرافی، نمونه برداری، رادیوگرافی، سی تی اسکن و … می باشد.

نگامی که شما برای درمان بیماری ها و اختلالات گوارشی خود از یک پزشک در منزل کمک میگیرید، روش های متفاوت درمانی که شامل روش دارویی، رژیم غذایی، جراحی و …برای شما تجویز می شود. به طور کلی روش های درمان مشکلات گوارشی در 3 دسته و شامل موارد زیر می باشد:

درمان دارویی؛ که برای بیماری های ساده و در حد ضعیف داروهای مخصوص تجویز می شود.

درمان غذایی؛ در این روش بیمار با رعایت رژیم غذایی مناسب و عدم مصرف غذاهای مضر برای گوارش، درمان می شود. که در این روش درمان، باید برخی از غذا ها را مصرف کنید و مصرف برخی از مواد غذایی برای شما ممنوع می باشد.

جراحی؛ در این روش درمان تنها با جراحی کرده آن بخش از دستگاه گوارش، بیماری شما درمان خواهد شد.

متخصص گوارش ابتدا وضعیت اندام دچار بیماری را به کمک معاینه و آزمایش های گوناگون بررسی می کند، سپس متناسب با نتایج به دست آمده؛ مناسب ترین روش درمانی را برای شما شروع خواهد کرد.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص زنان و زایمان):

یکی دیگر از پزشکان و متخصصانی که می توانید در خدمات پزشک منزل تهرانپارس از آن کمک بگیرید و زیر نظر او باشید؛ متخصص زنان است. خانم ها می توانند در درمان بیماری های دستگاه تناسلی خود و یا مراقبت های دوران بارداری و … از این پزشک استفاده کنند.

پزشک زنانی که به منزل شما مراجعه می کند می تواند خدمات زیر را برای شما ارائه دهد:

انجام کلیه آزمایش های زنان و بررسی دستگاه تناسلی آنها

درمان بیماری های دستگاه تناسلی و پستان ها

آماده سازی فرد برای بارداری

مراقبت های قبل، حین و پس از بارداری برای خانم ها

ارزیابی سلامت جنین در زمان بارداری

تشخیص و درمان اختلالات قاعدگی در زنان و دختران

درمان کیست تخمدان

درمان مشکلات در زمان رابطه جنسی

درمان اختلالات یائسگی

درمان التهاب واژن

درمان و جلوگیری از نازایی

انجام عمل های جراحی دستگاه تناسلی

انجام عمل زایمان و سزارین

بررسی اختلالات هورمونی

و …..

یک متخصص زنان برای تشخیص و یا درمان مشکلات دستگاه تناسلی نیاز دارد که آزمایش هایی را انجام دهد و نتایج آنها را بررسی کنید. موارد زیر برخی از آزمایشات و روش های بررسی وضعیت دستگاه تناسلی زنان می باشند که توسط متخصص زنان انجام و بررسی می شوند:

تست پاپ اسمیر؛ که در آن از سلول های دهانه رحم نمونه برداری می شود و از این تست برای بررسی وضعیت رحم و شناسایی سرطان رحم استفاده می شود.

آزمایش سونوگرافی؛ که این آزمایش برای بررسی وضعیت رحم و تخمدان های بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سونوگرافی روشی است که در دوران بارداری وضعیت مادر و جنین در آن قابل تشخیص است.

ماموگرافی، که در آن سلامت و وضعیت سینه های بانوان مشخص می شود. این آزمایش بهترین روش برای تشخیص بیماری ها و یا سرطان سینه می باشد.

معاینات دوره ای؛ این معاینات توسط خود پزشک انجام می شود که در آن سلامت، بیماری ها و اختلالات واژن و رحم زنان قابل تشخیص است. بهتر است خانم ها در هر دوره زمانی مشخص این معاینات را انجام دهند.

حضور یک متخصص زنان و زایمان در منزل و انجام معاینات توسط وی بسیار آسان است. برای اینکه پزشک شما در منزل شما حضور یابد، به تجهیزات و لوازم خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل و بدون هیچ سختی، پزشک می تواند در منزل حضور پیدا کند و کلیه معاینات و بررسی های لازم را برای دوران بارداری و یا بررسی دستگاه تناسلی انجام دهد. اما برای انجام آزمایشات و یا جراحی های لازم، ضروری است که شما به آزمایشگاه ها و یا بیمارستان ها مراجعه کنید؛ زیرا این موارد به تجهیزات گسترده و وسیعی نیاز دارند که فراهم کردن آنها در منزل کار دشواری است.

دکتر در منزل تهرانپارس (متخصص چشم):

چشم از مهم ترین اعضای بدن است که مراقبت و رسیدگی از آن باید مورد توجه قرار بگیرد. لازم است که در طی یک مدت زمان مشخص چشم ها توسط یک متخصص چشم بررسی و معاینه شوند تا از ابتلا به اختلالات و بیماری های احتمالی آینده جلوگیری شود.

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس، یک متخصص چشم یا همان چشم پزشک می تواند به راحتی در منزل شما حضور یابد و معاینات لازم را انجام دهد.

متخصص چشم یا همان چشم پزشک با بررسی وضعیت چشم های شما سلامت آنها، بیماری های آنها، اختلالات و دیگر موارد را تشخیص می دهد. ممکن است در تشخیص برخی بیماری ها و اختلالات لازم باشد که شما دارو مصرف کنید، قطره استفاده کنید، از عینک یا لنز استفاده کنید و یا حتی جراحی کنید. این موارد به تشخیص پزشک و روند بیماری شما بستگی دارد.

موارد زیر بیماری ها و اختلالات مربوط به چشم ها هستند که توسط یک چشم پزشک یا اپتومتریست و دکتر در منزل تهرانپارس تشخیص و یا درمان می شوند:

تباهی لکه زرد که مربوط به شبکیه چشم است و در اثر افزایش سن ایجاد می شود. در برخی از موارد پزشکان، جراحی را برای درمان این اختلال توصیه می کنند.

بلفاریت یا التهاب پلک های چشم؛ که در پوست اطراف چشم ها دچار سوزش و پوسته پوسته شدن می شود. علت اصلی این اختلال عفونت است. اگر در زمان مناسب تشخیص داده شود، راه درمان استفاده از قطره چشم است.

آب مروارید؛ که از شایع ترین اختلالات مربوط به چشم ها است. به طور معمول آب مروارید در اثر افزایش سن به وجود می آید ولی ممکن است عوامل دیگر در بروز آن نقش داشته باشند. اصطلاحا با رسیدن آب مروارید در هر دو چشم ها، باید با عمل جراحی آن را درمان کرد.

خشکی چشم؛ که در آن چشم افراد دچار خشکی و کاهش آب می شود. برای درمان خشکی چشم ها، متخصص چشم؛ ورزش های چشمی، قطره استریل، اشک مصنوعی و پماد تجویز خواهد کرد.

مگس پران چشم؛ از بیماری رایج دیگری است که در افراد مسن اتفاق می افتد. در این بیماری لکه های تیره بر روی چشم قرار می گیرند که بینایی و دید را با مشکل مواجه می کنند. در دکتر در منزل تهرانپارس، پزشکان چشم برای درمان آن می توانند از دارو ها و یا جراحی استفاده کنند.

آب سیاه؛ بیماری است که در آن فشار چشم افزایش پیدا می کند و بینایی فرد با مشکل مواجه می شود. آب سیاه می تواند یک بیماری ارثی باشد که اگر در افراد به موقع شناسایی نشود مشکلات حادی را به وجود می آورد. در درمان به موقع آب سیاه از قطره استفاده می کنند؛ در موارد حاد باید چشم ها عمل جراحی شوند.

بهترین روش برای شناسایی بیماری ها و اختلالات چشمی معاینه توسط دستگاه و دکتر در منزل تهرانپارس می باشد. پزشک با انجام معاینات توسط دستگاه نوع بیماری چشم های شما و اختلالات مبتلا به آن را تشخیص می دهد.

سایر خدمات دکتر در منزل تهرانپارس:

موارد فوق، معرفی پزشکان و متخصصانی بود که برای درمان بیماری ها و مراقبت از شما در منزل حضور پیدا می کنند. اما یکی از خدمات دیگری که دکتر در منزل تهرانپارس برای شما ارائه می کند، اعزام پرستار به خانه شما است. شما می توانید علاوه بر دکتر در منزل تهرانپارس از پرستار نیز کمک بگیرید.

پرستاران می توانند فعالیت های زیادی برای بیمار شما انجام دهند، موارد زیر برخی از فعالیت هایی است توسط پرستاران مرکز خدمات دکتر در منزل تهرانپارس انجام می شود:

یکی از این خدماتی که توسط پرستاران انجام می شود، مراقبت از بیماران شما است. با توجه به خطرناک بودن بیماری کرونا و آلوده بودن محیط بیمارستان ها، می توانید از بیمار خود در منزل زیر نظر پزشک، مراقبت کنید. پرستاران رابط بیمار و پزشکان هستند و می توانند کلیه امور مربوط به بیمار را انجام دهند و ادامه مراحل درمان را در منزل شما و به دور از خطر انجام دهند.

همچنین پرستاران می توانند از افراد ناتوان شما در منزل که توانایی خروج از خانه را ندارند نگهداری و مراقبت کنند؛ همچنین می توانند در دوره درمان بیمار ناتوان شما، در منزل نقش مهمی را ایفا کنند.

دکتر در منزل تهرانپارس، پرستارانی را نیز جهت مراقبت و نگهداری از کودک شما آماده کرده است که می توانید به راحتی و با خیال راحت بیماران خود را به آنها بسپارید. این پرستاران می توانند تمامی فعالیت های درمانی را برای بیمار شما انجام دهند.

مزایای دکتر در منزل تهرانپارس:

بی شک وجود مرکزی که خدمات دکتر در منزل تهرانپارس را ارائه دهد، دارای ویژگی های مثبت برای افراد است. دکتر در منزل تهرانپارس با ارائه بهترین پزشکان عمومی و متخصص، در درمان بیماری افراد نقش بسیار مهمی را دارد. موارد زیر تنها چندین نمونه از مزایا و ویژگی های خوب خدمات دکتر در منزل تهرانپارس می باشند:

مهم ترین ویژگی که باعث می شود انتخاب دکتر در منزل تهرانپارس برای درمان بیماری ها انجام شود، شیوع بیماری کرونا است. با وجود خدمات دکتر در منزل تهرانپارس دیگر لازم نیست به مراکز آلوده و خطرناکی همچون مطب پزشکان، کلینیک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها و سایر مراکز درمانی مراجعه کنید. چرا که با وجود دکتر در منزل تهرانپارس، هر پزشکی که نیاز داشته باشید به خانه شما می آید.

بارز ترین ویژگی و مزایای دکتر در منزل تهرانپارس، صرفه جویی در زمان است. در خدمات پزشک در منزل، دیگر لازم نیست برای درمان بیماری خود مسافت های طولانی را طی کنید تا به مرکز درمانی مورد نظر خود برسید. همچنین با وجود خدمات دکتر در منزل تهرانپارس دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را در مطب ها برای رسیدن به نوبت خود بگذرانید.

مزایای خوبی که خدمات دکتر در منزل تهرانپارس دارد و مردم به آن توجه می کنند این است که در آن رفت و آمد ها به کلی حذف می شوند. هنگامی که پزشک در منزل برای شما اعزام می شود؛ دیگر لازم نیست هیچ رفت و آمدی داشته باشید.

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند. هزینه ای که برای دکتر در منزل تهرانپارس صرف می کنید؛ نسبت به هزینه عادی که برای درمان بیماری خود و رفت و آمد به دکتر صرف می کنید، بسیار مناسب تر است.

در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس می توانید به هر نوع پزشکی که نیاز دارید؛ دسترسی پیدا کنید. تمامی پزشکان در خدمات دکتر در منزل تهرانپارس با تجربه، کاربلد و ماهر هستند. تمامی این پزشکان در هر دوره ای از بیماری شما در کنار شما خواهند بود و تا پایان بهبودی شما، همراه شما هستند. در واقع پزشکان در منزل بسیار متعهد و مسئولیت پذیر نسبت به بیمار خود و شرایط آنها هستند و تا پایان دوره درمان آن، همراه بیمار خواهند بود.

خدمات پزشک در منزل تهرانپارس برای افراد بیمار و ناتوانی که توانایی خروج از منزل را ندارند، بسیار مناسب است. طبیعتا این افراد و افراد مسن تمایل بیشتری در استفاده از خدمات دکتر در منزل تهرانپارس دارند.

شما می توانید از خدمات دکتر در منزل تهرانپارس حتی بعد از بهبودی خود بهره ببرید. خدمات دکتر در منزل تهرانپارس صرفا برای درمان بیماری شما نخواهد بود. شما می توانید از پزشکان برای مراقبت و بررسی وضعیت کلی بدن خود در هر دوره استفاده کنید. خدمات دکتر در منزل تهرانپارس شامل جلوگیری از ابتلا به بیماری، کاهش علائم بیماری، درمان بیماری، کاهش اثرات بیماری، مراقبت های پس از درمان بیماری و …. می باشد.

می توان گفت که به طور تقریبی خدمات دکتر در منزل تهرانپارس در اکثر مناطق ایران و در استان تهران در دسترس و قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×