آلفا طب

خدمات پرستاری در شمال تهران

امروز با موضوع خدمات پرستاری در شمال تهران در خدمت شما هستیم.

می خواهیم در مورد یکی از موضوعات بسیار متداول که امروزه بسیاری از خانواده‌ها نیاز دارند، صحبت کنیم.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

امروز با موضوع خدمات پرستاری در شمال تهران در خدمت شما عزیزان هستیم و می خواهیم این موضوع بسیار بسیار مهم را که بسیاری از خانواده ها  نیازمند این گونه مراقبت ها و پرستاری برای افراد سالمند خود و همچنین کودکان و بیماران خود هستند،  مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم.
اینک در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران می خواهیم اطلاعات جامعی را در مورد پرستاری و انواع خدمات پرستاری را با هم بررسی کنیم  و همچنین بدانیم که ویژگی های یک پرستار خوب چیست

و همچنین بدانیم تا یک پرستار با تجربه می تواند چه خدمات منحصر به فردی را برای ما به ارمغان آورد که به وسیله آن بتوانیم از بیماران و افراد نیازمند خود در داخل محیط امن خانه  نگهداری نماییم و دیگر مسائلی که بسیاربسیار برای انتخاب و سنجش یک پرستار خوب برای ما مورد نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

شاید همه ما این سوال را از خودمان بپرسیم که واقعاً باید به چه پرستاری برای مراقبت از افرادی  که برای ما عزیز هستند، اعتماد کنیم.

امروز در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران می‌ خواهیم دقیقاً در مورد ویژگی ها و موضوعاتی که برای انتخاب یک پرستار  خوب مورد توجه قرار می گیرد را مورد بررسی قرار دهیم و با هم به این سوالات پاسخ دهیم که چگونه باید به یک پرستار اعتماد کنیم و چگونه پرستاری را بر بالین بیماران و افراد سالمند و نیازمند خانواده خود بیاوریم.

زیرا می دانیم که به هرکسی نمی توان اعتماد کرد  و بچه ها و همچنین افراد خانواده خود و عزیزان خود را به او سپرد.

پرستاری شغلی مقدس به شمار می آید. امروز در سرتاسر جهان مردم برای مراقبت از افراد خانواده خود نیازمند مراقبت و پرستاری هستند و به موسسات مختلفی برای جذب یک پرستار متخصص و همچنین کاربلد و مورد اعتماد رجوع می کنند تا بتوانند از افراد خانواده خود در محیط امن خانه مراقبت کنند.

همه ما می دانیم که مراجعه کردن به بیمارستان ها به خصوص برای افرادی که باید مدت های بسیاری را در این محیط به سر ببرند، بسیار خسته کننده است و می تواند بر روحیه فرد بیمار تاثیر بگذارد و این خود باعث می شود که روند بهبودی بیماری او دچار اختلال شود.

همچنین می دانیم که بسیاری از اشخاص مانند سالمندان و همچنین کودکان هستند که نیاز به مراقبت های پرستاری و مراقبت های ویژه ای نسبت به ویژگی های بدنی و خصوصیات فردی خود دارند.  می دانیم  برای این که این افراد حتی نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه نمایند و باید در محیط خانه از آن ها مراقبت کرد.

افراد سالمندی که دچار بیماری‌های فراموشی آلزایمر و یا بیماری های دیگر هستند و یا اشخاصی که سن آن ها بالاست و نمی توانند به خوبی از خود مراقبت کرده و سلامتی خود را حفظ کنند،  نیازمند افرادی متخصص هستند که با آغوش باز و محبت از آن ها نگهداری کرده و نیازهای آن ها را برطرف نمایند تا عزیزان ما بتوانند در سال‌های پایانی عمر خویش در محیط گرم خانواده زندگی خوبی را داشته باشند.

اما این هدف، نیازمند پرستاران متخصص و همچنین دلسوزی است که بتوانند از پس این مسئولیت های بزرگ برآیند و وقتی مسئولیتی را می پذیرند، آن را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند و برای افراد متقاضی مانند مادری دلسوز رفتار نمایند.

امروز در مقاله جامع خدمات پرستاری در شمال تهران، برای شما قصد داریم تا ویژگی های یک پرستار متخصص را بیان نماییم و همچنین قصد داریم برای شما این موضوع را بیان کنیم که شما باید دقیقاً چه انتظاراتی از یک پرستار داشته باشید.

به راستی اصولاً وظیفه یک پرستار خوب چیست؟

او باید چه نیازهایی را از فرد متقاضی برطرف نماید؟ و اصولاً باید چگونه با فردی که با بیماری آشفته شده است، برخورد کند؟
اصولاً یک پرستار خوب چگونه می تواند در روحیه فرد متقاضی تاثیر گذاشته و به او در بهبود بیماری اش کمک کند.
از طرفی این نکته را می دانیم که بسیاری از افراد متقاضی به نسبت شرایط و موقعیت هایی که دارند، نیازمند پرستارانی هستند که از فرزندان کوچک آن ها در داخل محیط خانه مراقبت کرده و در تربیت این فرزندان کمک بزرگی کنند.

پس این گونه پرستارها بسیار بسیار در تربیت فرزندان و زندگی آن ها  تاثیر دارند و باید بسیار در سنجش و تعیین این گونه پرستارها دقت نمود. زیرا که آینده فرزندان ما به تربیت آنان از سنین کودکی وابسته است.

راستی اگر شما به عنوان پدر و مادری بودید که می خواستید فرزند خود را به پرستار بسپارید تا از او در زمان هایی که شما در منزل حضور ندارید مراقبت کند،  به چگونه پرستاری مراجعه می نمودید؟
به این نکته باید بسیار بسیار توجه کنیم که واقعاً پرستاری که می خواهد ساعات بسیاری را با افراد خانواده و کودکان ما سپری کند، باید دارای چه ویژگی هایی باشد که در فرزندان و همچنین دیگر افراد خانواده تاثیر مثبت بگذارد.

همچنین می دانیم که پرستاران در شرایطی خاص نیز می توانند در داخل محیط خانه فعالیت کنند. این گونه پرستاران از افرادی مراقبت می کنند که دچار سانحه هایی مانند تصادفات رانندگی و مسائل دیگری شدند و خدای نکرده بیمارانی که در مرگ مغزی و یا کما قرار دارند و تمام این موضوعات، از موضوعاتی است که فقط و فقط راه حل آن با پرستاری که بتواند در خانه ما از آن ها مراقبت کند وجود دارد.

اگر ما نتوانیم در داخل محیط امن خانه از این افراد زمینگیر مراقبت نماییم، هم باید هزینه های بسیاری را برای این افراد در محیط های ملال آور بیمارستانی بپردازیم

و همچنین آرامش را از خود و خانواده خود سلب نماییم که قطعاً این روش، روش درستی برای مراقبت از این گونه افراد نیست و باید به پرستارانی روی بیاوریم که بتوانند در داخل محیط خانه ما به بهترین شکل ممکن از این‌ گونه بیماران و افراد نیازمند مراقبت نمایند.

برای گرفتن پاسخ تمام این سوالات با مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مفید و سودمندی را در این مورد کسب نمایید  و به بهترین شکل ممکن از خانواده خود مراقبت نمایید و محیط گرم خانواده را برای خود به ارمغان آورید.

در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران، شما می توانید اطلاعات بسیار زیاد و مفیدی را برای تعیین یک پرستار مفید متخصص برای افراد نیازمند خانواده خود به دست آورید تا در هنگام تعیین یک پرستار و سنجش، دچار اشتباه نشده و سلامتی افراد خانواده خود را به خطر نیندازید.
پس با ما در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران همراه باشید.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید خدمات پرستاری خوبی را در منزل کسب نمایید، با کارشناسان و متخصصان سایت آلفا طب تماس حاصل فرمایید.
آن چه در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران، مورد بررسی قرار می گیرد:
پرستار کیست؟
ویژگی یک پرستار خوب چیست؟
تاریخچه پرستاری در منزل
مزایای خدمات پرستاری در منزل
پرستاران از چه کسانی در منزل مراقبت می کنند؟
آیا پرستاران می توانند از بیماران حاد در منزل نگهداری کنند؟
پرستارانی که برای مراقبت و پرستاری در منزل استخدام می شوند، باید چه مدارکی داشته باشند؟
ویژگی اخلاقی پرستاران باید چگونه باشد؟
پرستار معمولا در چه ساعاتی می تواند در منزل ما خدمات رسانی کند؟
تعرفه و هزینه ی خدمات پرستاری در منزل چگونه می باشد؟

پرستار کیست؟

قبل از پرداختن به موضوع خدمات پرستاری در شمال تهران، بد نیست با شغل پرستاری آشنا شویم. پرستار فردی است که می تواند با بهره گیری از علم و توانایی خود  در شرایط خاص افراد متقاضی، برای حفظ سلامتی و دیگر موارد کمک نماید.

شخصی که به صورت هدفمند و علمی برای مراقبت و همچنین درمان  و آموزش بیماران خود اقدام به تحصیل کرده و دارای مهارت های بسیار بسیار زیادی می باشد که می تواند در شرایط مختلف برای افراد متقاضی که به آنان مراجعه می کنند، سودمند و مفید باشد و در موارد بسیار باعث آن شود که فرد در شرایط پایداری به سر ببرد.

پرستاران می توانند در درمانگاه ها و کلینیک ها و همچنین در منازل شما به افراد متقاضی خدمات رسانی کرده و آنان را تحت مراقبت و همچنین مواظبت و آموزش خود قرار داده  و سلامتی را برای تمام افراد نیازمند خانواده ما به ارمغان آورند.

پس پرستاران افرادی کوشا هستند که با در نظر گرفتن موقعیت بیمار و همچنین شرایط و ویژگی های او برای حفظ سلامتی بیماران تلاش می کنند و در هر شرایطی می کوشند تا وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده تا فرد بیمار بتواند وضعیت خوبی را در حین بهبودی و پس از آن داشته باشد.

در مقاله پیش رو با عنوان خدمات پرستاری در شمال تهران، به همین ویژگی های مفید و موثر پرستاران خواهیم پرداخت که دانستن آن برای تک تک ما لازم بوده و در شرایط اضطراری و بحرانی می تواند برای ما بهترین گزینه انتخاب را به ارمغان آورد.

همچنین خانواده ما مهم ترین اشخاص در زندگی ما بوده و نمی توانیم آن ها را به دست  افراد نا کارآمد بسپاریم. برای همین ما پیشنهاد می کنیم که نوشتار خدمات پرستاری در شمال تهران را تا پایان مطالعه نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات مفید و دقیق تر به متخصصان و موسسات معتبر در این زمینه مانند سایت آلفا طب مراجعه نمایید.

برای گرفتن خدمات پرستاری ویژه با متخصصان و کارشناسان سایت آلفا طب تماس بگیرید.
پرستار کسی است که مهارت و علم خود را در زمینه مراقبت و درمان و آموزش دادن به بیماران مورد استفاده قرار می دهد تا بتواند شرایط فیزیکی و روحی مناسب و متعادلی را برای فرد متقاضی در داخل و یا خارج از منزل فراهم آورد.

همان طور که خدمت شما عرض کردیم، باید در انتخاب و سنجش پرستار خوب، بیشترین حساسیت را به خرج داد تا از این طریق به حفظ سلامتی  افراد خانواده کمک نمود.

در جامعه ما، پرستاران یکی از زحمت کش ترین و همچنین سودمند ترین فعالیت ها را انجام می دهند که اگر توسط همین دلسوزان به انجام نمی رسید، ممکن بود شرایط بسیار وخیمی را برای جامعه ما، به خصوص افراد نیازمند به خدمات و مراقبت و همچنین بیماران به دنبال داشته باشد.

ضمن قدردانی از تمام پرستاران در سرتاسر جهان باید با استفاده از اطلاعات موجود به دنبال بهترین گزینه برای تعیین پرستار در منزل برای خود و خانواده خود باشیم.

زیرا این یکی از مهمترین وظیفه هر فردی است که بتواند بهترین موقعیت و وضعیت را برای خانواده خود به ارمغان آورد و بتواند در سطحی عالی از خانواده خود محافظت و مراقبت نماید.

پس در ادامه مبحث خدمات پرستاری در شمال تهران، با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بسیار سودمندی را در زمینه خدمات پرستاری در شمال تهران کسب نمایید و همچنین می توانید با مراجعه به سایت آلفا طب، بهترین خدمات پرستاری را توسط متخصصان این سایت به دست آورید.

ویژگی یک پرستار خوب چیست؟

در راستای موضوع خدمات پرستاری در شمال تهران و پس از آشنایی مختصر با شغل پرستاری، شاید اولین سوالی که باید از خود بپرسیم آن است که ویژگی یک پرستار خوب چیست.

در مقاله خدمات پرستاری تهران می خواهیم ابتدا به این سوال پاسخ بدهیم که واقعاً یک پرستار خوب باید چه ویژگی هایی را داشته باشد که بتوانیم به او اعتماد کنیم و افراد نیازمند مراقبت خانواده خود را به دست او بسپاریم.

به خصوص در جامعه امروز که بسیاری از افراد در محیط خارج از خانه مشغول به کار هستند و برای افراد نیازمند، مراقبت در داخل خانه خود، نیاز به پرستارانی دارند که بتوانند به مهارت و دلسوزی آن ها اعتماد کرده و عزیزان دلبند خود را به دست آنان بسپارند.

پس اگر شما هم در خانه خود نیازمند چنین پرستارانی هستید، باید ابتدا  به این سوال پاسخ داده و بتوانید ویژگی ها و معیارهای درستی را برای سنجش یک پرستار خوب به دست آورده و سپس اقدام نمایید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که پس از خواندن این مقاله و برای یافتن بهترین مرکز خدمات پرستاری در شمال تهران،  حتما در این مورد با متخصصان سایت آلفا طب  تماس حاصل کرده و از آنان در این مورد مشورت بگیرید.

نکته ای که برای پاسخ دادن به این سوال بسیار مهم است این است که ویژگی های یک پرستار خوب در واقع چه چیزی بوده که او را از دیگران متمایز می نماید؟

گاهی در زندگی خود به دلایل مختلفی مجبور هستیم تا عزیزان خود را به دست دیگران بسپاریم. پس در نکته اول به همین سوال برمی گردیم که چه کسی می تواند بهتر از خود ما از عزیزان ما مراقبت نماید و باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

اولین نکته ای که باید به عنوان مهمترین ویژگی یک پرستار خوب در منزل به آن دقت نماییم، آن است که آن پرستار باید به درستی و با دقت بسیار زیاد به دستورات  پزشک عمل کند و این یکی از مشخصات بارز و بسیار موثر برای انتخاب یک پرستار خوب است.

می دانیم که پزشکان در جامعه امروز به معاینه و تجویز دارو و همچنین کنترل علائم فردی و همچنین  نشانه‌های بیماری در فرد بیمار می پردازند. اما این پرستاران و دیگر افراد در خانه هستند که باید این فرامین و این کنترل را برای افراد بیمار و همچنین نیازمند مراقبت در داخل خانه خود فراهم نمایند و آن را اجرا کنند.

مورد دیگری که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم  آن است که بدانیم آیا پرستار، خود را آگاه تر از پزشک می داند؟

پاسخ به این سوال برای سنجش یک پرستار خوب بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر پرستاری این چنین فکر می کند، می تواند به راحتی جان بیمار خود را به خطر انداخته و سلامتی را از او سلب نماید.

همچنین برای پرستارانی که موظف هستند تا از کودکان مراقبت نمایند، باید این نکته را در نظر داشت که پرستار، عقاید خاص و منفی نداشته باشد که بتواند خواسته و یا ناخواسته بر روی کودک تاثیر گذاشته و احساسات روحی و عاطفی او را دچار آسیب نماید.

بنابراین بسیار مهم است که پرستار ما چگونه فکر می کند و چگونه می‌ خواهد با بیمار ما  رفتار نماید. پس این نکته را باید به عنوان یک نکته اساسی در سنجش پرستاران خانگی مورد توجه قرار داد.

نکته بعدی که یک پرستار خوب در منزل باید آن را رعایت کند، آن است که تا در موقع خواب نیز هوشیاری لازم را داشته باشد تا اگر بیمار او دچار سانحه ای شد و یا برای او اتفاقی ناگوار افتاد، بتواند خود را به موقع برساند تا بتواند سلامتی فیزیکی و روحی بیمار خود را حفظ نماید.

پس اگر پرستاری دچار خواب سنگین باشد و یا نتواند هوشیاری خود را در هنگام خواب نیز به خصوص در  هنگام شب در منازل افراد حفظ نماید، ممکن است که این موضوع باعث مشکلات بسیاری شود که بعضی از آنان را نتوان دیگر حل نمود.

پس هوشیاری حتی در هنگام خواب یکی از مشخصات بارز هر پرستار مجربی می‌باشد. این ویژگی باید به گونه‌ ای باشد که پرستار حتی با کوچکترین صدا و یا تماسی در هنگام خواب نیز بیدار شود تا بتواند به بیمار خود در هر ساعت و در هر شرایطی کمک نماید.

پرستارانی که این ویژگی را به خوبی نمی توانند حفظ کنند، باید برای تقویت این ویژگی در خود تلاش نمایند، زیرا سلامتی روح و جسم افراد به این مشخصه وابسته است.

یکی از ویژگی های هر پرستار خوب آن است که نگرش مثبتی را نسبت به وضعیت های مختلف در هر شرایطی داشته باشد تا بتواند این مثبت اندیشی و این انرژی مثبت را به افرادی که از آنان مراقبت می کند، انتقال داده و ناامیدی و یاس را از آنان دور نماید.

برای بیمار و یا کودک و یا هر کسی که مورد مراقبت پرستاری قرار می گیرد، ممکن است گاهی اتفاقاتی پیش آید که اگر پرستار مثبت اندیش نباشد، می تواند حال فرد نیازمند مراقبت را بدتر کند.

این پرستاران باید بتوانند به بیماران خود یا کسانی که از آنان مراقبت می کنند، انرژی مثبت داده و در مقابل چالش هایی که برای این افراد به وجود می آید، راه حل های مناسبی را ارائه کنند.

نکته بعدی نیز که در سنجش یک پرستار خوب بسیار مهم است، آن است که پرستار بتواند ارتباط عاطفی خوبی را با بیمار و یا کسی که به مراقبت از او استخدام شده است، به خصوص کودکان ما، برقرار نماید.

مثلاً در ارتباط با کودکانی که آنان را به پرستار می سپاریم، اگر پرستار بتواند رابطه صمیمی و سالمی را با کودک برقرار کند، می تواند بسیار در روحیه او تاثیر گذاشته و همچنین از تأثیر این ارتباط دو طرفه می تواند تربیت مثبتی را برای کودک رقم بزند و آموزش های لازم را به درستی و راحتی به او بدهد.

همچنین ما می دانیم که در افراد سالمند و همچنین کودکان برای انجام امور شخصی فرد مورد نظر، باید ارتباط خوب و دو طرفه ای بین این پرستاران و افراد مورد نظر برقرار شود که با تعامل بهتر بتوانند همکاری این افراد را داشته باشند.

همچنین پرستار برای آن که بتواند بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد، باید ارتباط صمیمی و خوبی را با افراد برقرار نماید. ارتباط می تواند گاهی  با همدردی و همدلی با بیمار اتفاق افتد که انرژی مثبت حاصل از آن، می تواند بعدها در شرایط روحی  او تاثیر بگذارد

و همچنین رابطه فرد با پرستار باید بتواند ناراحتی‌ ها و حساسیت هایی را که برای فرد مورد نظر خود به وجود می آید، با همدردی و ایجاد دوستی کاهش داده و به آن ها برای رسیدن به شرایط متعادل و سالم کمک کند.

یکی از ویژگی‌ های بسیار بسیار مهم پرستاران این است که بتوانند احساسات خود را در هر شرایطی حفظ نمایند. همه ما می دانیم که مراقبت کردن از بعضی از گروه‌های سنی، مهارت خاصی را می‌ طلبد.

مثلا بیمارانی که مبتلا به آلزایمر هستند، واقعاً مراقبت از این بیماران صبر ویژه‌ای را می خواهد که باید یک پرستار ویژه و متخصص، این صبوری منحصر به فرد را داشته باشد و همچنین در بسیاری از موارد، کودکانی هستند که در اوایل کار دچار بی قراری می شوند و یا به هر صورتی آرامش  را از فرد پرستار سلب می نمایند.

پرستار باید بتواند با صبر و آرامش خود این موضوعات را به تدریج حل نماید و ایجاد دوستی، همدلی و همزبانی با افراد کند.  یک پرستار خوب می تواند به تدریج این احساس را در فرد مورد نظر به وجود آورد که کسی بهتر از وی برای مراقبت از او نیست و این عامل کاملاً بستگی به صبوری فرد پرستار دارد تا بتواند به تدریج این عامل مهم را در فرد یا افراد مورد نظر خود به وجود آورد.

این نکته را نیز نباید فراموش کنید که پرستاری شغل مقدس و همچنین سختی می باشد که علاقه مندی به آن یکی از مهمترین شاخصه های پذیرفتن و مسئولیت پذیری در این شغل می باشد.

ما امروزه می دانیم که پرستارانی که به شغل خود علاقه دارند، می توانند در هر جایی و با هر امکاناتی این شغل را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و شرایط خوبی را برای افرادی که از آنان مراقبت می کنند، به وجود آورند.

تا اینجای مبحث خدمات پرستاری در شمال تهران، با چند ویژگی مهم فردی پرستار آشنا شدیم. حال در ادامه نوشتار خدمات پرستاری در شمال تهران، به چند ویژگی دیگر پرستاران نیز خواهیم پرداخت که بسیار در شرایط ضروری می تواند به فرد مورد مراقبت کمک نماید.

اول آن که فرد پرستار باید آمادگی کاملی برای قرار گرفتن در موقعیت های ناگهانی و حوادث غیر قابل برنامه ریزی شده  را داشته باشد.

این که امروزه ما می‌ گوییم که باید پرستار در هنگام انجام وظیفه خود کاملاً در حالت آماده باش باشد،  واقعاً یک امر بسیار ضروری و طبیعی است. افرادی که نمی توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده و یا افرادی که زمینگیر هستند، باید همیشه مراقبت شوند.

زیرا در مواردی غفلت از این افراد می تواند مشکلات بسیاری را برای فرد مورد مراقبت به وجود آورد. در این زمان ها پرستار باید با مراقبت و هوشیاری کاملی که دارد، حتی به کوچکترین مسائل نیز بپردازد تا شرایط فرد مورد نظر را در حالت متعادل و سالم نگه دارد و از خطرات و مشکلات، آنان را حفظ نماید و نگذارد حتی هیچ عاملی باعث تهدید سلامت فرد مورد مراقبت شود.

 

برای ارتباط با متخصصین این امر شما می توانید با متخصصان سایت آلفا طب تماس حاصل فرمایید.

نکته دیگری که یک پرستار خوب و کاربلد به آن به طور ویژه ای توجه نماید، آن است که باید در هر شرایطی به نیازها و درخواست های فرد مورد مراقبت توجه نماید و آن را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

البته همه ما می دانیم که پرستار نیز می تواند  مدتی را برای رفع نیازهای خود در نظر بگیرد. اما در هر شرایطی که قرار دارد، اولین و مهم ترین موضوع آن است که بتواند نیازهای فرد مورد مراقبت خود را برطرف نماید و برای رفع آنان تلاش و کوشش نماید.

از طرفی پرستار باید بتواند در شرایط اضطراری، بهترین گزینه را انتخاب کرده تا بتواند جان و سلامتی فرد مورد نظر را حفظ کند. پرستارانی که در هنگام خطر و یا حملات قلبی بیماران خود و یا موضوعات دیگر دچار دستپاچگی می‌شوند، می‌ توانند به راحتی سلامتی فرد مورد مراقبت خود را  به خطر بیندازد.

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود پرستار و فرد مورد مراقبت بتوانند تعامل خوبی را با هم داشته باشند و همچنین پرستار بتواند مسئولیت خود را بدون خستگی و با شوق و ذوق کامل به انجام برساند، آن است که از روحیه  خستگی ناپذیر و همچنین ابتکار و خلاقیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در کارهای تکراری روزانه خود وضعیتی را فراهم آورد که هم خود و هم فرد مورد مراقبت در شرایط مناسبی  به سر ببرند.

او می تواند  با برنامه ریزی های مناسب و اجرای برنامه هایی که همه افراد بیمار و یا سالمند و کودک از آن راضی هستند، شرایطی دلپذیرتر و ساده تر هم برای خود و همچنین برای فرد مورد مراقبت به وجود آورده  و از این طریق  بتواند روند مراقبت و یا درمان را برای فرد مورد مراقبت خود قابل تحمل تر کند.

از جمله مهمترین فاکتورهایی که هر پرستار خبره و همچنین دلسوزی باید از آن بهره مند باشد تا بتواند اعتماد خانواده فرد مورد مراقبت خود را کسب نماید، آن است که فردی قابل اعتماد باشد.

البته این اعتماد سازی می تواند از طریق موسسه و یا تیمی که این پرستار را به ما معرفی می کند نیز کسب شود. ولی به هر نحوی که ممکن است پرستار باید بتواند اعتماد فرد مورد مراقبت خود و همچنین خانواده او را به دست آورد.

زیرا او مدت بسیاری را قرار است با فرد مورد مراقبت خود بگذراند و همچنین افراد نیز باید مسئولیت مراقبت و نگهداری یکی از عزیزان دلبند خود را در محیط شخصی خانواده خود به او بسپارند. پس به این پرستار نباید رفتارهای عجیب و یا مرموزی از خود نشان داده و سلب اعتماد نماید.

یکی از نکات دیگری که باید هر پرستار آن را رعایت نماید آن است که باید قطعا و حتماً از  حریم شخصی بیمار خود و همچنین خانواده او محافظت نماید  و به هیچ عنوان نباید اسرار و همچنین موضوعات  خصوصی منزلی که در آن استخدام شده را به بیرون برساند.

این خود کمک می کند که فرد در طولانی مدت مورد اعتماد افراد خانواده نیز قرار بگیرد و خود یکی از راه‌های تعامل بیشتر این افراد با شخص پرستار است.

همچنین داشتن حس شوخ طبعی برای پرستار می تواند شرایط سخت فرد مورد  مراقبت را تسکین ببخشد و تحمل آن را راحت تر نماید.

به عنوان نکته آخر برای تعیین  ویژگی های مهم در انتخاب پرستار مورد نظر ما آن است که  پرستار بتواند مهارت غلبه بر عواطف خود را داشته باشد.

به خصوص در شرایطی که فرد مورد نظر دارای بیماری خاصی است و یا آن که زمینگیر است، شرایط  نا خوشایندی را سپری می‌ کند. اگر پرستار نتواند در این وضعیت  بر احساسات خود غلبه نماید و تحت تاثیر این موضوعات قرار نگیرد، می تواند بسیار بهتر کار را به انجام برساند و آن انرژی مثبت را به فرد بیمار منتقل نماید.

البته شاید ویژگی‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که برای شخص تعیین کننده پرستار، مورد اهمیت باشد. ولی ما دراینجا به صورت کلی به بیان بعضی از ویژگی های مهم در شغل پرستاری در منزل پرداختیم.

امروزه در سرتاسر جهان مراکز مختلفی برای استخدام پرستاران مجرب و متخصص در منزل وجود دارد که یکی از این مراکز معتبر، مرکز آلفا طب می باشد که می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت آلفا طب با متخصصان این سایت در ارتباط باشید

و پس از مشورت گرفتن از آنان و سنجیدن شرایط خود، بهترین گزینه ممکن را برای خود و خانواده عزیزتان انتخاب نمایید. قطعا مهمترین موضوع برای همه ما سلامتی روحی و جسمی عزیزانمان است. پس باید این نکات بالا را در معیار انتخاب خود مورد سنجش قرار دهیم.

در ادامه ی مقاله ی خدمات پرستاری در شمال تهران، با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بسیار مفید و سودمندی را در این حوزه کسب نمایید و دست به انتخاب صحیح تر و بهتری بزنید.

تاریخچه پرستاری در منزل

پیشینه پرستاری به سال های بسیار دور بر می گردد و نمی توان شاید برای آن زمان تاریخی قطعی مشخص نمود. زیرا که شغل پرستاری در سرتاسر تاریخ مهم بوده  و همواره یکی از مهمترین شاخصه های حفظ  تمدن ها به شمار می آید.

زیرا مردم در سالیان گذشته بسیار در جنگ ها و موضوعات دیگر شرکت داشته و وظیفه حفظ و پرستاری از آنان بر عهده پرستارانی دلسوز و جان برکف بود تا در هر شرایطی که امکان دارد، از جان بیمار خود مراقبت نمایند.

اما به مدد رشد علمی و فرهنگی بسیاری از کشورها، پرستاری به غیر از کار درمان، به موضوعات آموزش و مراقبت از سالمندان و کودکان و موضوعات دیگر نیز می پردازد و در جامعه امروز، نقش بسیار پررنگی را برای ما بازی می کند.

اما هر آن چه که هست، این نوع از پرستاری از نیازهای مردم منشا گرفته تا برای رفع این نیازها اقدام می‌ کند. زیرا پرستاری در وهله اول به راحتی خانواده‌ها می اندیشد و می خواهد برای تمام اعضای خانواده مانند مادری دلسوز عمل نماید. پس نمی توان گفت که شغل پرستاری فقط برای درمان بیماری ها به کار گرفته می شود.

امروزه به واسطه شرایط جدید اقتصادی کشورها و دلیل آن که تمام افراد خانواده در بسیاری از کشورها مشغول کار در بیرون از خانه برای رفع نیازهای خانواده هستند،  به شغل پرستاری در خانه توجه بسیاری شده و از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

از طرفی با بالا رفتن مخارج بعضی از بیماری هایی که باید به مدت طولانی در بیمارستان های مجهز بستری باشند، این تفکر به وجود آمده که ما اگر بتوانیم از بیمار خود در داخل محیط امن خانه خود مراقبت کنیم، خیلی بهتر می‌ توانیم نتیجه سودمندتری را نسبت به بیمارستان هایی که با هزینه بسیار زیاد از بیماران پرستاری می‌ کنند به دست بیاوریم.

زیرا می دانیم که علاوه بر این هزینه هایی که ما در کلینیک ها و مراکز درمانی باید انجام بدهیم، محیط سرد و  اضطراب آور و در مواقعی مأیوس کننده ای را برای فرد متقاضی ایجاد می کنیم که بیار می تواند روحیه فرد را بسیارمورد تاثیر منفی خود قرار دهد.

پس تمام این عوامل باعث شده تا شغل پرستاری در خانه مورد اهمیت بیشتری قرار بگیرد.
در کشور ما نیز از سال های گذشته این مورد بسیار مورد توجه خانواده های مختلف قرار گرفته و از این که پرستارهای زیادی فعالیت خود را در منزل انجام دهند، بسیار استقبال شده است.

زیرا که این پرستاران می توانند بار بزرگی را از دوش خانواده مورد نظر بردارند و به آنان آرامش ببخشند که ناراحت نباشید و عزیزانتان در پناه علم، تخصص، تجربه و همچنین دلسوزی ما آسوده خواهند بود.

پس این شغل در سرتاسر جهان از سال های بسیار دور تا به امروز مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته و در اوایل کار، مختص خانواده های اشرافی بوده و به مرور زمان و رشد فرهنگی که تا کنون داشته، بسیاری از خانواده‌ها می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

برای استفاده از این امکانات ویژه می توانید هم اکنون با متخصصان سایت آلفا طب تماس حاصل نموده و از مشورت آنان نیز استفاده کنید.

با ما در ادامه مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران همراه باشید.

مزایای خدمات پرستاری در منزل

بعد از آن که به تاریخچه مهم پرستاری و به خصوص پرستاری در منزل پرداختیم،  حال می خواهیم در مورد این موضوع نیز صحبت بکنیم که اصولاً فواید و مزایای پرستاری در منزل چیست؟

آیا اگر ما بیماران و افراد مورد نظر خود را در کلینیک ها و مراکز درمانی بستری کنیم، نتیجه بهتری خواهیم داشت یا آن که در خانه و در محیط امن آن  مورد درمان قرار دهیم. به خصوص که می دانیم بسیاری از بیماری ها و افراد بیمار، پس از آن که از مراکز درمانی مرخص شدند، باز نیاز به مراقبت های ویژه ای در داخل منازل خود دارند

و همین طور می دانیم و بارها نیز این نکته را ذکر کرده ایم که بسیاری از مشکلات در افراد مختلف با سنین های مختلف نیازمند مراقبت های ویژه ای هستند که مراکز درمانی معمولاً این خدمات را به این صورت انجام نخواهند داد.

مثلاً حمایت از کودکان و مراقبت از آنان برای پدر و مادرانی که در بیرون از منازل کار می کنند، باید توسط پرستاران دلسوز و همین طور کاربلد انجام می گیرد تا به فرد آسیب نرسیده و بتوانند تربیت درستی را برای  کودکان خود به ارمغان آورد

و همچنین بسیاری از ما نسبت به خانواده خود و همین طور والدین خود احساس محبت بسیاری می کنیم که البته حق این محبت را نیز دارند و وظیفه ماست که از آنان حمایت و مراقبت بکنیم.

در زمانی که آنان به ما نیاز دارند. اما با شرایط فعلی جامعه و کار کردن بسیاری از خانواده ها در بیرون از محیط منزل، باعث شده که ما نتوانیم ازاین دلبندان به طور حضوری محافظت کنیم.

اما می توانیم آن را در محیط گرم خانه خود توسط پرستاران مجرب و دلسوز که می توانند بهترین ارتباط را با این عزیزان بگیرند نگهداری کنیم و در حمایت از آنان کوشا باشیم.

بعد از ذکر تمام این مسائل، می خواهیم به چند نکته در مورد مزایای مراقبت از بیماران در منزل بپردازیم.

به عنوان نکته اول آن که پرستاری را در منزل خود برای مراقبت از فرد مورد نظر استخدام می کنیم، این پرستار می تواند در ساعاتی که ما در منزل حضور نداریم و یا در سرکار هستیم، از بیماران و یا افرادی که می خواهیم تحت مراقبت قرار بگیرند، مراقبت لازم را به جا آورده و نیازهای آنان را رفع نمایند.

این خیلی مهم است که زمانی که شما در منزل نیستید، باید کسی بتواند این نیازها و حاجات را برای افراد خانواده شما که نیازمند کمک هستند، مانند کودکان و سالمندان  رفع نماید. این دقیقا کار یک پرستار مجرب در منزل است که می تواند آرامش را، هم برای ما و هم برای افراد تحت مراقبت ما به ارمغان آورد.

از طرفی وقتی یک پرستار در خانه ما حضور دارد، خیال ما در زمانی که در خانه حضور داریم و یا آن که در خانه نیستیم آسوده  می باشد که فردی متخصص و مجرب در زمینه های مختلف می تواند از افراد خانواده ما در مواقع مختلف حمایت نماید.

این شخص کارآزموده بسیار به کمک خانواده ما می آید و می تواند از هر نظر که از نظر درمانی، آموزشی و مسائل مختلف نیازهای خانواده ما و افرادی که تحت مراقبت او قرار دارند را رفع نماید.

همین طور خاطرتان آسوده است که به طور سریع به نیازهای پیچیده افراد تحت نظر رسیدگی خواهد شد و پاسخ مناسب به آن توسط همین پرستاران در منزل داده خواهد شد.

این نکته نیز بسیار مهم است که افرادی که دچار بیماری های خاصی هستند و یا به هر دلیلی به مراکز درمانی مراجعه کرده و برای آن ها دارو تجویز شده، نیازمند آن است که این داروها در راس ساعت مقرر مصرف شود

و تنظیم مصرف دارو برای سالمندان و کودکان و همین طور تزریقاتی که ممکن است توسط پزشک تجویز شده باشد، می تواند برای بسیاری از ما که ساعات مختلفی را در بیرون از خانه به سر می بریم،  دچار سر در گمی و ایجاد ناراحتی نماید.

ولی ما می توانیم تمامی مشکلات را با استخدام یک پرستار  متخصص در منزل رفع نماییم و او می‌ تواند با توجه به ساعاتی که توسط پزشک برای افراد دیگر خود در نظر گرفته،  برنامه ریزی نماید  و این وظایف را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

همچنین بتوانیم در ساعاتی که در کنار افراد نیازمند مراقبت خانواده خود نیستیم، با خیال آسوده به کارهای خود بپردازیم و همچنین مطمئن باشیم که افراد خانواده ما توسط پرستاران دلسوز و همچنین متخصص در این زمینه راهنمایی خواهند شد.

پس مدیریت دارو در زمان هایی که ما نمی توانیم این وظیفه مهم را به انجام برسانیم، می توانیم این وظیفه مهم را به پرستاران متخصص در منزل خود بسپاریم.

از طرفی می دانیم که نمی توان پدر و مادری که این همه سال برای ما زحمت کشیده اند را به خانه سالمندان برده و بسیاری از ما این اجازه را حتی در فکر هم به خود راه نمی دهیم

و از طرفی ممکن است که بسیاری از ما در ساعات بسیاری از شبانه روز در بیرون از خانه مشغول کار و فعالیت باشیم و نتوانیم تعامل خوبی را در طول روز با خانواده خود به خصوص افراد سالمند و کودکان داشته باشیم.

همین طور می دانیم که افراد سالمند به شدت نیاز به هم صحبت دارند و همچنین نیازمند مراقبت های ویژه ای هستند که باید در نبود ما برای آن ها انجام پذیرد. زیرا در این حالت است که آن ها می توانند زندگی سالم تری  داشته باشند و از طریق تعاملات اجتماعی می توانند به نشاط و شادابی خود نیز کمک نمایند.

اما برای رفع این مشکل در حالاتی که نمی توانیم آن را به حال خود رها کرده و ساعات زیادی را در بیرون از خانه سپری کنیم  و می توانیم از این پرستاران که در این زمینه که می‌ توانند تعاملات خوبی را با افراد خانواده داشته باشند و همچنین نیازهای افراد مختلف را برطرف نمایند، استفاده کنیم.

از طرفی این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که تحقیقات تا به حال نشان داده که افرادی که مبتلا به بیماری های مزمنی هستند، اگر خدمات پرستاری را در داخل منزل خود دریافت کنند، می توانند پس از مدت کوتاهی با سرعت بسیار بیشتری بیماری را پشت سر گذاشته و سلامتی خود را به دست آورند.

زیرا در محیط گرم و امن خانه  اضطراب و استرس محیط های بیمارستانی وجود ندارد و اگر پرستاران مجرب و متخصصی بر بالین بیماران ما حضور داشته باشند، می توانند به راحتی بسیار بهتری نسبت به محیط بیمارستان برای ما خدمات رسانی انجام داده  و به بهبودی و سلامتی افراد تحت مراقبت خود کمک بسیار شایانی نمایند.

ما هم به این نتیجه می رسیم که بهبودی سریع بیماران نیز یکی از مزایای استخدام پرستار در منزل برای افراد بیمار تحت نظر ما می باشد. به خصوص آن که ما خود علم و توانایی لازم برای پاسخ دادن به بسیاری از نیازهای عزیزانمان را در این شرایط پیچیده نداریم.

از طرفی اگر بخواهیم فضای خانه را با فضای بیمارستان های کشور و مراکز درمانی دیگر مورد مقایسه قرار دهیم، در می یابیم که پرستاران در مراکز درمانی به واسطه شلوغ بودن و همچنین مراجعات بسیار بالا نمی‌ توانند آن گونه که باید و شاید برای تک تک بیماران خود وقت گذاشته و به طور مداوم به حال و احوال آن ها رسیدگی نمایند.

همه ما می دانیم که اگر این مراقبت ها به صورت خصوصی و در منزل ما صورت بگیرد، یک پرستار می تواند به صورت تمام وقت در اختیار بیمار تحت نظر ما باشد و بتواند به راحتی از او مراقبت نموده و تمام مشکلات او را در اسرع وقت برطرف نماید

و همچنین بررسی این موضوع، این اعتماد را به ما خواهد بخشید که بیماران و افراد تحت مراقبت ما توسط پرستاران مجرب مورد حمایت قرار می گیرند و می‌ توانند به خوبی از پس نیازهای خود به واسطه این عزیزان برآیند.

نکته بسیار اساسی و مزایای بسیار خوبی که در این موضوع وجود دارد این است که می   توانیم در هر شرایطی به صورت کامل و ویژه از بیماران و افراد تحت مراقبت خود حمایت کنیم و آن ها را مورد پشتیبانی خود با تمرکز بالا قرار دهیم. قطعاً به این صورت می توانیم نتیجه بسیار بسیار بهتری را، هم برای شخص بیمار و هم برای خود کسب نماییم.

برای ارتباط با متخصصان همچنین گرفتن خدمات پرستاری توسط پرستاران متخصص، با کارشناسان سایت آلفا طب  تماس حاصل فرمایید.

یکی دیگر از عواملی که در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد، صرفه جویی در هزینه هاست. همه ما می‌ دانیم که مراقبت از بیمارانی که  به علت های مختلف زمینگیر شدند و یا به کما رفته و مسائل این چنینی دارند، بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و همچنین اگر این افراد را در مراکز درمانی نگاه داریم، هم برای خودمان زحمت بسیاری دارد و هم این که هزینه بسیار زیادی را باید برای مراقبت از این افراد در مراکز درمانی صرف کنیم.

این موضوع، هم برای خودمان زحمت بسیاری دارد و هم هزینه بسیار زیادی را باید برای مراقبت از این افراد در مراکز درمانی بپردازیم. هزینه های بسیار سر سام آوری که پس از مدتی ما را به این فکر وا می دارد که در داخل منزل خود از این بیماران مراقبت کنیم.

آن چه می دانیم این است که در این مراکز نمی توانیم به صورت ویژه و تمام وقت به حال این بیماران رسیدگی کنیم.

اما در خانه می توانیم با گرفتن پرستاری در منزل که متخصص و مجرب در این زمینه باشد، به صورت حرفه ای و تمام وقت از این بیماران خود رسیدگی به عمل آوریم  تا به خواست پروردگار بتوانیم سلامتی را برای آن ها به ارمغان آورده و زندگی گرم آن را دوباره فراهم نماییم.

همچنین که می دانیم، بسیاری از موضوعاتی که برای ما پیش می آید و مشکلاتی که برای سالمندان وجود دارد، فقط و فقط نیازمند آن است که در داخل فضای منزل به آن رسیدگی کنیم.

پس چاره‌ای جز این نداریم که انتخاب یک پرستار درست را برای این افراد داشته باشیم.
پس نتیجه می گیریم که مراقبت از این بیماران در داخل فضای منزل ما بسیار کار بهتری بوده و می تواند در شرایط فرد بیمار، تاثیر مثبت بسیاری را داشته باشد.

همچنین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که در فضای مراکز درمانی و بیمارستان ها با آن همه شرایطی که خدمتتان عرض کردیم، امکان ابتلا به بیماری‌ هایی که در هوای بیمارستانی وجود دارد، بالا می رود.

اگر ما از این بیماران در فضای خانه خود مراقبت ویژه بکنیم، می توانیم خطر ابتلا به این گونه از مشکلات و عفونت ها را بسیار بسیار کاهش دهیم. همچنان که هزینه هایی که می کنیم بسیار کمتر بوده ولی در مقابل  خدمات بسیار بیشتری را به صورت سفارشی دریافت خواهیم کرد.

شما می توانید از طریق مراکز استخدام پرستار در منزل اقدام نمایید و هم اکنون از طریق مراجعه به سایت آلفا طب با متخصصان این امر مشورت نمایید.

پرستاران از چه کسانی در منزل مراقبت می کنند؟

قطعاً بسیاری از ما، موارد کاربرد پرستار در منزل را می دانیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه  دوباره بعضی از این موارد را مورد بررسی قرار بدهیم، یکی از کاربردهای پرستار در منزل برای کودکانی است که خانواده آن ها معمولاً تا مدتی را در بیرون از خانه به سر می برند.

پس برای تربیت و همچنین رفع نیاز این کودکان، ما نیاز به پرستارانی داریم که در منزل ما حضور یافته و از این عزیزان دلبند ما حمایت نمایند و آن را به روش درستی، هم تربیت کرده و هم به احتیاجات آن ها بپردازند.

دلیل بعدی برای استخدام یک پرستار متخصص در منزل ما برای حمایت از سالمندان در جهات مختلف است که در بالا نیز آن را ذکر نمودیم، تا ما بتوانیم نیازهای پیچیده و یا سطح این افراد را در تمام مراحل پاسخ گفته و برای آن ها در سنین بالا  و آن شرایط ویژه ای که دارند، زندگی  سالمی را به ارمغان آوریم

و نیاز به آن داریم که پرستاری مجرب و دلسوز را بر بالین آن ها حاضر کرده و در تمام جهات به او گوشزد کنیم که نیازهای فرد مورد مراقبت خود را رفع نماید. زیرا در بسیاری از موارد ما نمی توانیم این نیازها را به موقع و به صورت درست پاسخگو باشیم.

پرستار همچنین می تواند از بیمارانی که در بستر افتاده اند و همچنین بیماری های خاصی دارند، مراقبت کند. البته این سری از پرستاران باید متخصص در ان زمینه بیماری مربوطه باشند تا بتوانند در شرایط حیاتی جان بیمار خود را حفظ نمایند.

مثلاً مشکلات مختلفی می تواند برای بیمارانی که در کما و یا مرگ مغزی قرار دارند، به وجود آید که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و هزینه بالای آن نمی توان  آنان را در مراکز درمانی نگاه داشت و باید با در نظر گرفتن تجهیزات و به خدمت گرفتن پرستاری مجرب در این زمینه آنان را در فضای امن خانه خود، تحت مراقبت قرار داد.

این پرستاران برای موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مانند مواردی که در قسمت‌های بالا نیز به آن ها اشاره کردیم.

البته می توان موارد دیگری را نیز به آن افزود که شما می توانید برای اطلاع بیشتر با متخصصان سایت آلفا طب تماس حاصل کرده و در مورد این خدمات نیز  اطلاعات کافی را از طریق این کارشناسان به دست آورید.

ما نیز در مقاله  خدمات پرستاری در شمال تهران  سعی نمودیم تا به صورت کلی و به صورت بسیار جامعی به این موضوع بپردازیم و جهات مختلف این موضوع بسیار مهم را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم تا اطلاعات سودمندی را برای شما و انتخاب تان حاصل نماییم.

پس ما می توانیم برای گرفتن بسیاری از خدماتی که توسط مراکز درمانی به صورت طولانی مدت ارائه می‌ شود، همچنین مراقبت و آموزش سالمندان و کودکان خود و مسائل دیگر از پرستاران مجرب و متخصص در منزل خود استفاده نماییم.

اما بار دیگر این نکته را نیز به شما  یادآوری می کنیم که مهم ترین موضوع در این مورد انتخاب یک پرستار متخصص و مورد اعتماد است تا بتواند با مسئولیت پذیری بالا و همچنین علاقه به کار، این مسئولیت مهم را به سرانجام رساند و محیط خانواده شما را همچنان گرم و شاداب نگه دارد.

پس این مسئله را به این عنوان دست کم نگیرید که انتخاب، برای شما بسیارحیاتی و مهم است. سعی داریم در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران هم این موضوع را برای شما شرح دهیم تا به اهمیت آن در جهات مختلف پی ببرید.

این را بدانید که مهمترین موضوع در این زمان آرامش و حفظ سلامتی شماست. به همین منظور برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت آلفا طب مراجعه نمایید.

آیا پرستاران می توانند از بیماران حاد در منزل نگهداری کنند؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید موارد مختلفی را  مورد نظر قرار داد. اول از همه آن که باید بیمار پس از مرخص شدن از بیمارستان این اجازه را از پزشک متخصص خود دریافت نماید که می‌ تواند ادامه روند درمانی او را در داخل منزل انجام دهد و اگر این اجازه را  پزشک متخصص به هر دلیلی نداد، این کار باعث خواهد شد

و همچنین ممکن است که به سلامتی فرد بیمار لطمه بزرگی بزند. اما اگر پزشک متخصص این اجازه را داد، می رسیم به نکته دوم که آن هم آن است که باید تجهیزات و لوازم لازم برای مراقبت از بیمار در خانه ما فراهم شود تا پرستار متخصصی که در این زمینه مهارت دارد، بتوانند از طریق این تجهیزات در مواقع اضطراری و مسائل مربوطه به موقع عمل کرده  و روند درمانی بیمار خود را تسریع بخشد و همچنین کمک کند تا جان بیمار در شرایط ضروری حفظ شود.

پس این نکته به عنوان دو نکته بسیار مهم و مقدماتی  برای تحت مراقبت قرار دادن بیماران در منزل، آن هم بیماران با وضعیت حاد  باید مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

نکته بعدی، استخدام یک پرستار متخصص در زمینه این بیماری است تا بتواند با برنامه ریزی درست و به جا و به موقع از بیمار تحت مراقبت خود حمایت نماید و همچنین تمامی اعمال و مشکلات بیمار خود نظارت کامل داشته باشد.

پرستاران باید نحوه تغذیه بیمار خود، عوامل محیطی، تنظیم دارویی و عوامل دیگری که به آن نیاز دارد را مورد بررسی قرار داده و در اسرع وقت به تمام این موضوعات با دقت بسیار بالا پاسخ دهد و تنها در این صورت است که می توان به درستی از این بیماران که وضعیت دشواری دارند، با تجویز پزشک متخصص در خانه خود مراقبت کنیم.

همچنین باید محیطی استرلیزه برای این افراد به وجود آورد تا عفونت ها و مسائل دیگر به بدن آسیب بیشتری نرساند و تمام مسائل خدماتی بیمار را خود بر عهده بگیرد تا شرایط او به امید خدا روز به روز رو به پیشرفت و بهبودی رود.

پس اگر ما بتوانیم اول از همه با تجویز پزشک و به صلاحدید او تمام این تجهیزات و لوازم را در خانه و در محیط امن خود به صورت استاندارد فراهم نماییم و یک پرستار متخصص در آن زمینه بیماری را به خدمت بگیریم، می توانیم بسیار بهتر بر اوضاع بیمار خود نظارت داشته و حال او را روز به روز به شرایط مساعد تری برسانیم.

پرستارانی که برای مراقبت و پرستاری در منزل استخدام می شوند، باید چه مدارکی داشته باشند؟

اول از همه آن که این خدمات باید توسط مراکزی انجام شود که دارای پروانه این گونه خدمات می باشند و مجوز لازم را نیز دارد.

پس ما باید با مراجعه به این مراکز که یکی از معتبرترین آن ها مرکز آلفا طب می باشد، برای گرفتن خدمات پرستاری در منزل اقدام نماییم

و پس از مراجعه به مرکز با مشورت گرفتن از متخصصان و کارشناسان آن ها به دنبال پرستاری بگردیم تا تمام شرایط مورد نیاز فرد متقاضی را برطرف کند و همچنین دارای مجوز و مدرک لازمه در خصوص بیماری و یا موردی که ما به دنبال آن می‌گردیم، باشد.

مثلا وقتی ما به دنبال پرستاری برای مراقبت از بیماری می گردیم، باید به دنبال پرستاری مجرب و متخصص در این زمینه باشیم که سابقه این کار را نیز داشته باشد و همچنین آن مواردی را که در بالا نیز خدمتتان عرض کردیم، باید در این فرد پرستار موجود باشد تا بتوان به آن یک پرستار ایده آل برای فرد مورد نظر ما باشد.

قبل از همه چیز باید مجوز این پرستاران چک شود و شما پس از آن که به این پرستاران اعتماد نمودید و فهمیدید که این افراد در کار خود مجرب و متخصص هستند، می توانید با آن ها قرارداد امضا نموده و آنان را در جهت مورد نیاز خود و خانواده خود به خدمت بگیرید.

پس یکی از نکات مهم در این موضوع داشتن مدرک معتبر است که این مدارک پرستاری در منزل توسط این مراکز به شما ارائه خواهد شد.

این موضوع اهمیت داشته و چنان چه پرستاری، مدرک مورد نظر و معتبر را نداشته باشد، در شرایطی که فرد دارای ویژگی هایی باشد که نیاز به تخصص و اعتبار خاصی دارد، باید حتماً و حتماً به دنبال  پرستارانی متخصص و با تجربه در این زمینه بگردید، ما نیز در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران هدفمان ارائه همین ویژگی هاست که شما در انتخاب یک پرستار خوب به آن نیاز دارید.

برای ارتباط گرفتن با متخصصین و کارشناسان سایت آلفا طب و همچنین بررسی مدارک پرسنل ما می توانید با شماره های موجود در سایت آلفا طب تماس حاصل فرمایید.

ویژگی اخلاقی پرستاران باید چگونه باشد؟

در این مورد ما به صورت خلاصه وار در بالای  مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران اشاره‌هایی نمودیم. اما اینجا می خواهیم این موارد را به صورت کلی جمع بندی کنیم.

اول ازهمه آن که، پرستار نباید دارای اندیشه های منفی باشد و باید در هر موردی مثبت اندیشی را جایگزین ناامیدی کرده و از این طریق به بیمار و یا فرد مورد مراقبت خود کمک بزرگی نماید.
از طرفی این نکته را نیز باید بدانیم، همان طور که گفتیم، پرستاران باید حافظ اسرار خانه ما باشند تا بتوانیم به آن ها اعتماد نماییم.

و در زمینه مراقبت از کودک نیز، پرستاران نباید دارای عقاید خاص و انحرافی باشند تا از این طریق روح و روان کودک شما تحت تاثیر این موضوعات قرار گرفته و دچار خدشه و آسیب گردد.

این که پرستار ما نباید دچار اندیشه و عقاید منفی باشد تا آن را به فرد مورد مراقبت خود منتقل نماید و همچنین با شادابی و همچنین خلاقیت ها می تواند بسیار به فرد مورد مراقبت خود کمک نماید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از طرفی ما می دانیم که پرستاران  باید دارای صفاتی مانند صبوری باشند تا بتوانند در شرایط  سخت، به خوبی و با حفظ آرامش خود به کارها و وظایف خود بپردازند و نکات بسیار دیگری که  در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران به آن پرداخته ایم ، مانند ابراز همدردی با بیمار و مسائل دیگر که پرستاران باید این ویژگی ها را در خود تقویت نمایند

و مهمترین آن ها که به آن اشاره نمود، این هشداری حتی در هنگام خواب است که بسیار می تواند برای ما حائز اهمیت باشد. پرستار خوب پرستاری است که این ویژگی های اخلاقی و این  صفات را در خود روز به روز تقویت نماید.
برای اطلاعات بیشتر با متخصصان سایت آلفا طب تماس حاصل فرمایید.

پرستار معمولا در چه ساعاتی می تواند در منزل ما خدمات رسانی کند؟

این مورد بستگی به میزان هزینه ای که شما می خواهید انجام بدهید و همین طور فضایی که می خواهید برای پرستار در منزل خود به وجود آورید و همچنین وضعیت فرد مورد نیاز به پرستار می تواند متغیر باشد.

مثلا اگر شخصی که می خواهیم از او مراقبت به عمل آید، فردی بیمار با بیماری حاد و مزمن باشد و یا دچار آلزایمر و بیماری های دیگر باشد، قطعاً باید مراقبت های بیشتری از او به عمل آید و این نیاز به آن دارد که ما پرستاران را تمام وقت به خدمت بگیریم.

و یا آن که در شرایطی مانند پرورش کودکان در زمانی که والدین در منزل حضور ندارند، می توان از پرستارانی که به صورت پاره وقت و در زمانی که والدین در سر کار هستند و یا مکان های دیگر بیرون از منزل حضور دارند،  استفاده نمود.

پس این مورد با توجه به قراردادی که می نویسید، می تواند متغیر باشد و ما در مقاله خدمات پرستاری در شمال تهران نیز به صورت کلی به آن پرداختیم.

تعرفه و هزینه ی خدمات پرستاری در منزل چگونه می باشد؟

این مورد نیز مانند مورد قبلی با توجه به شرایط فرد تحت مراقبت ما و همچنین میزان ساعتی که می خواهیم پرستار در منزل ما حضور به عمل آورد و با توجه به تخصص و مهارت  پرستار مورد نیاز ما و عوامل دیگری که می تواند وجود داشته باشد، متغیر می باشد و ما باید برای تعیین هزینه به تمام این موضوعات دقت کنیم تا بتوانیم هزینه های خود را مدیریت کرده و به درستی تصمیم بگیریم.
اما برای آن که بتوانید با توجه به شرایط خود از تعرفه های موجود با خبر شوید، می توانید با متخصصان سایت آلفا طب  تماس بگیرید تا با خیالی آسوده برای مراقبت کردن از عزیزانتان اقدام نمایید.

در مقاله جامع  خدمات پرستاری در شمال تهران  به موارد مختلف و کاربردی در مورد پرستاری در منزل و ویژگی های آن و فواید آن پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید در شرایطی که ما نیاز به یک پرستار متخصص داریم، یک پرستار مجرب استخدام نماییم تا بتوانیم با در نظر گرفتن شرایط خود و همچنین شرایط فرد تحت مراقبت، بهترین وضعیت را برای فرد ایشان و خود به وجود آوریم

و در انتخاب پرستار ایده آل خود ویژگی های مختلف و موارد مختلفی را در نظر داشته و پس از آن با مشورت گرفتن از مراکز معتبری مانند آلفا طب، می توانید استخدام یک پرستار متخصص و مجرب در زمینه مورد نیاز خود انجام دهید.با ما در ارتباط باشید.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر و استخدام پرستاران متخصص، با کارشناسان سایت آلفا طب تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×