آلفا طب

تزریق در منزل سعادت آباد

تزریق در منزل سعادت آباد

در این نوشتار تصمی داریم به بررسی سوژه ی تزریق در منزل سعادت آباد بپردازیم.
امروزه بیشتر بیماری هایی که انسان را گرفتار می کنند، داروهایی دارند که باید به بدن تزریق شوند. از این رو مسئله تزریق این دارو ها برای ما از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار است.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تلفن های تماس :

021-22371371 

021-26851095

09124885082

 

برای برخی از افراد این مسئله تا حدی جدی است که به علت مشکلات فراوان مجبور هستند، این کار را درون منزل انجام دهند. از این رو در این مقاله سعی شده است تا از مزایای تزریق در منزل گفته شود. یکی از شرکت هایی که در این زمینه می تواند بسیار به شما کمک کند، شرکت آلفاطب است.
1.    تزریق ایمن چیست؟
2.    استریلیزاسیون چیست؟
3.    چرا باید در خانه تزریق کنیم؟
4.    اما برای یک تزریق کاملا ایمن توسط متخصصان باید چه نکاتی را مورد توجه قرار داد؟
5.    به چه علت ممکن است، ما به تزریقات در منزل روی بیاوریم؟
6.    اگر فردی متخصص این کار را برای ما انجام دهد، هزینه دریافتی او با پرستاران متفاوت خواهد بود؟
7.    نکاتی برای تزریق بهتر:
8.    انواع تزریقات شامل چه مواردی هستند؟
9.    آیا تزریق در خانه می تواند برای ما ارزشمند باشد؟

 

تزریق ایمن چیست؟

در آغاز محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص تزریق ایمن خواهیم پرداخت.

تزریق ایمن را این گونه تعریف می کنند که به گیرنده آسیب نمی رساند، به کارگر مراقبت های بهداشتی آسیب نمی رساند و به جامعه آسیب نمی رساند.

در واقع یک تزریق ایمن در راستای تامین منافع کل افراد اعم از کادر بهداشت و بیمار عمل می کند و آن ها را به سوی کار درست و تزریقی متناسب با بیماری، بیمار هدایت می کند.
سوزن، سرنگ و سایر دستگاههای پزشکی سوراخ کننده پوست می توانند آسیب ببینند.

در صورت استفاده مجدد از دستگاه های غیر استریل و… انتقال بیماری ها می تواند بسیار آسان باشد و این برای انسان ها خوب نیست و مضر است.کادر مراقبت بهداشتی در هنگام تحمل سوزن ممکن است که باعث بیمار شدن او شود.

این امر باعث ایجاد بیماری می شود.در جامعه ای که افراد به راحتی می توانند از سرنگ های استفاده شده، مجددا استفاده کنند، انتشار بیماری هایی مانند ایدز می تواند با سرعت بیشتری صورت گیرد. از این رو آموزش در این زمینه بسیار مهم و ضروری است.

طرح کلی: چگونه به صورت ایمن تزریق کنیم؟

در ادامه ی محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص چگونگی انجام یک تزریق ایمن خواهیم پرداخت.

• از بین بردن تزریقات غیر ضروری، در مواقعی که نیازی به تزریق نیست، سمت این کار نروید و فقط در مواقع لزوم آن را انجام دهید، این برای شما خوب است.
• استفاده از وسایل تزریق استریل و نوارهای برقی، تزریق کار سختی است و باید به صورت بهداشتی انجام شود، از این رو همیشه و در هر صورت باید از وسایل استریل و تمیز برای این کار استفاده کرد. شرکت آلفاطب در این زمینه از تخصص خوبی برخوردار است که می توانید از آن ها کمک های لازم را دریافت کنید.
• آمادگی و تزریق بدون آلودگی را داشته باشید، شما باید آموزش دیده باشید، باید بدانید که یک تزریق ایمن چگونه انجام می شود و آن را به خوبی فرا گرفته باشید. این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.
• برای جلوگیری از استفاده مجدد و هدر رفتن مضر، نوارهای مخصوص آن را دفع کنید.
وسایل را بعد از انجام تزریق امحا کنید و امکان استفاده مجدد آن ها را از بین ببرید.
این کار برای جامعه خوب است و در طولانی مدت باعث از بین رفتن بیماری هایی می شود که اکنون شایع هستند و از طریق سرنگ های آلوده منتقل می شوند.

تزریقات غیر ضروری را از بین ببرید، زیرا ممکن است، تزریق خطرناک باشد و باعث انتشار بیماری هایی مختلفی در بدن انسان شود. از این رو همیشه این را در نظر داشته باشید و از تزریق های غیر ضروری پرهیز کنید.

این تزریق ها می توانند باعث بیماری هایی هم چون هپاتیت بی و ایدز شوند، از این رو باید در مکانی خوب و گروهی حرفه ای این کار را انجام دهیم از این رو ما به شما گروه آلفاطب را پیشنهاد می کنیم.

بیشتر تزریقات غیر ضروری است
در ادامه ی محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص این که بیشتر تزریقات غیر ضروری است خواهیم پرداخت.

ممکن است، یک داروی ایمن تر و به همان اندازه مؤثر وجود داشته باشد که می تواند از طریق دهان، از طریق پوست یا روده به بیمار تزریق شود.

از این رو همیشه آخرین پیشنهاد برای درمان تزریقات است، البته نگران این موضوع نباشید، زیرا گروه آلفاطب این مشکل را برای شما حل کرده است و با خیالی راحت و با اطمینان خاطر می تواند از آن ها کمک بگیرید.

تزریقاتی را که به بیمار کمک نمی کند از بین ببرید و از آن ها تا حد امکان استفاده نکنید.
ویتامین های تزریقی، آرام بخش ها، آنتی بیوتیک ها و استروئیدها اغلب بدون تجویز پزشکی مناسب انجام نمی شود و می تواند برای بیمار خطر آفرین باشد، از این رو آن ها را بدون مشورت با پزشک تزریق نکنید.

استفاده مجدد از تجهیزات تزریق خطرناک و رایج است. از انجام این کار خود داری کنید.
•    اگر فرض کنید، سوزن و سرنگ استریل هستند

سوزن ها و سرنگ های یکبار مصرف:

– از یک تولید کننده قابل اعتماد خریداری می شوند و در بسته بندی های فردی، آسیب دیده و بدون باز نشده وجود دارند. از این رو ما برای تهیه این موارد شرکت آلفاطب را به شما پیشنهاد می دهیم.

دستگاه تزریق استریل:

– تمیز می شود. طراحی شده برای استفاده مجدد، البته این دستگاه به شدت نیاز به رعایت مسائل بهداشتی دارد و در صورت رعایت نشدن آن ها می تواند آسیب زا باشد، از این رو باید با مراقبت آن را استفاده کرد.

در صورت سوراخ، پاره شدن یا آسیب دیدن بسته، باید بسته ها را دور ریخت و از آن استفاده نکرد.
بسته های آسیب دیده استریل نیستند، زیرا میکروب یا سموم در صورت آسیب دیدن بسته بیرونی می توانند تجهیزات تزریق را آلوده کنند و همین امر می تواند باعث ایجاد بیماری برای فرد شود. پس از تزریق با این گونه بسته ها خود داری کنید و سلامتی بیمار خود را به خطر نیندازید.

از یک سرنگ استریل و یک سوزن استریل برای مخلوط کردن هر ویال دارو و رقیق کننده استفاده کنید.
• تغییر سوزن بی خطر نیست، اما استفاده مجدد از سرنگ بسیار می تواند خطرناک باشد، از این رو این مورد را مورد توجه قرار دهید.
• برای بازسازی چندین ویال از همان سرنگ مخلوط استفاده نکنید.
برای هر تزریق از یک سرنگ استریل و سوزن استریل استفاده کنید.
• بسته را در مقابل بیماران باز کنید تا به آنها اطمینان دهید که قبلاً از سرنگ و سوزن استفاده نشده است. این کار اطمینان و اعتماد بیماران را نسبت به شما افزایش می دهد و می توانید به خوبی آن ها را راضی نگهدارید.

اگر سرنگ و سوزن یکبار مصرف وجود ندارد، تجهیزات را استریل کنید. برای این کار می توانید از الکل و… استفاده کنید.

فقط تجهیزات ضدعفونی شده برای استفاده مجدد طراحی شده است.
• تجهیزات یکبار مصرف، به خصوص سوزن های باریک، نمی توانند با اطمینان با بخار استریل شوند، پس شما نباید از آن ها مگر در مواقع بسیار ضروری استفاده کنید.

استریلیزاسیون چیست؟

در ادامه ی محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص استریلیزاسیون خواهیم پرداخت.

• استریلیزاسیون به مراحلی اطلاق می شود که تعداد موجودات موجود در یک ماده را به سطح مطمئن کاهش می دهد.
• جوشیدن در یک تابه باز، خیساندن سرنگ و سوزن در الکل یا مواد ضد عفونی کننده استریلیزاسیون نمی کند و بی خطر نیست.

چرا باید در خانه تزریق کنیم؟

در ادامه ی محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص این که چرا باید در خانه تزریق کنیم خواهیم پرداخت.

این سرویس دهی مخصوص اشخاصی می باشد که قادر نیستند از خدمات تزریقات در خارج از خانه خود استفاده نمایند. این عدم توانایی برای به کار گیری خدمات تزریق خارج از منزل، می تواند به دلایل بسیاری باشد.
ممکن است، شما حوصله ترافیک را نداشته باشید، یا مرکز تزریقات از منزل شما دور باشد، در نتیجه ترجیح می دهید تا از این خدمت در خانه خود استفاده بکنید و بهره لازم را ببرید.

ممکن است، شما فرد پیری باشید، این افراد کارایی خود را از دست داده اند و نمی توانند مدت زمان زیادی را در خارج از خانه بمانند، در نتیجه باید از این خدمات در خانه برای آن ها استفاده کرد.

این احتمال وجود دارد که بیمار شما شخص مسنی باشد و حمل و نقل و جابجا شدن او برای شما کار بسیار سختی باشد، از این رو ترجیح می دهید، این خدمت را به خانه بیاورید تا دچار مشقت زیادی نشوید.

حالت دیگری نیز وجود دارد، ممکن است، شما بیماری را دارید که دارای معلولیت است و نمی تواند حرکت کند. ممکن است، این فرد دچار بیماری شود و نیاز به خدمات تزریقات پیدا کند، اما باید چه کرد؟

حرکت دادن افراد معلول و بردن آن ها به چنین مراکزی بسیار دشوار و طاقت فرسا است و حتی ممکن است، باعث اذیت و آزار برای آن ها شود، از این رو یکی از کار هایی که می توان انجام داد آوردن این خدمت به خانه است تا در خانه خودتان و در جایی که آن فرد راحت است، بتوان این خدمت را به او داد. گروه آلفا طب می تواند در این امر به شما کمک شایانی بکنید.

ممکن است، بیماری داشته باشید که دچار سکته مغزی شده باشد. این افراد گاهی به دلایل مختلف نیاز به خدمات تزریقات پیدا می کنند.

اما فردی که دچار سکته مغزی شده است، را نمی توان به سادگی حرکت داد، زیرا این کار می تواند برای او به شدت خطر آفرین باشد، یا موجب اذیت و آزار برای او شود.

در این زمان ها باید این سرویس و خدمات را به داخل منزل آورد که سبب آرامش بیمار خویش شویم و به راحتی بتوانیم از این خدمت بزرگ بهره لازم را ببریم.

ممکن است، بیماری داشته باشیم که دچار آسیب در ناحیه نخاع خود شده باشد، این افراد به شدت زمین گیر می شوند و نمی شود، آن ها را مدام به حرکت در آورد، از این رو گاهی این افراد نیاز به خدمات تزریقات پیدا می کنند.
خب باید چه کرد؟ در حالی که نمی شود، آن ها را به حرکت در آورد.

مراکزی وجود دارند که این سرویس دهی را به منزل می آورند، یکی از این مراکز، مرکز آلفاطب است. این خدمت زمانی که در خانه باشد، برای شما راحت تر است، چون دیگر لازم نیست که سختی حمل و نقل و… را تحمل کنید و همچنین برای بیمار نخاعی شما نیز خوب است، چون این فرد دیگر لازم نیست، مشقت حضور در شهر و شلوغی را تحمل کند.

تزریق در منزل برای افراد آسیب دیده دارای چه مزایایی است

در ادامه ی محتوای علمی خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد به بررسی و ذکر مطالبی در خصوص مزایی تزریق در منزل برای افراد آسیب دیده خواهیم پرداخت.

می توان به سادگی از این خدمت در خانه استفاده کرد فقط کافی است، سری به گروه آلفاطب بزنید.
گاهی ممکن است، فردی در خانه شما دچار آسیب دیدگی باشد، این آسیب دیدگی می تواند شامل شکستگی و… باشد.

خب این افراد گاهی مریض می شوند و برای درمان آن ها نیاز است تا خدمات تزریقات را دریافت کرد، اما حرکت دادن آن ها بسیار سخت است و برای آن ها آسیب زا است و نمی توان آن ها را در جاهایی برد که دارای شلوغی بیش از حد هستند.

در همین هنگام باید از خدمات تزریقات در خانه استفاده کرد. مراکزی وجود دارند که این خدمات را در خانه ارائه می دهند، کافی است، زنگی به آن ها بزنید و از آن ها درخواست کنید تا متخصصان خود را به خانه شما بفرستند،

در کم ترین زمان این اتفاق می افتد و شما می توانید از این خدمت در خانه خود استفاده کنید، یکی از این مراکز که به شما خدمات می دهد، مرکز آلفاطب است.

این کار برای شما مزایای فراوانی دارد، مزایایی همچون صرفه جویی در زمان، اذیت و آزار نرساندن به بیمار خود و موارد بسیار دیگری که همگی به نفع شما است و می توانید از آن ها لذت ببرید.

گاهی ممکن است، شما مریض شوید و نیاز پیدا کنید تا خدمات تزریقات را دریافت کنید. در همین هنگام شما دارای بیماری هایی هستید که نفس کشیدن را برای شما سخت می کنند.

ممکن است، آسم باشد، یا، خب حالا در همین زمان شما نیاز پیدا می کنید تا خدمات تزریقات را دریافت کنید، اما امروزه در شهرها هوا بی نهایت آلوده و کثیف است و برای همچین بیمارانی خطرناک است تا در این هوا بیرون بروند و به مرکز تزریقات مراجعه کنند.

از این جهت این افراد برای به دست آوردن این خدمت می توانند به مراکزی که این خدمت را در خانه ارائه می دهند، زنگ زده و درخواست خود را ثبت کنند، در اسرع وقت متخصصان این مراکز به خانه شما مراجعه کرده و این خدمت را به شما ارائه می دهند، پس اصلا نگران نباشید. شما دیگر نیاز نیست، در این هوای آلوده کلان شهرها برای دریافت این خدمت به بیرون از خانه خود بروید و خود را در معرض خطر قرار دهید.

شما ممکن است که بیماری را در خانه بستری کرده باشید، این بستری می تواند به هر علتی باشد. ممکن است، عمل کرده باشد، مریض باشد، یا هر دلیل دیگری. این افراد نمی توانند برای دریافت خدمات تزریقات از خانه خارج شوند، زیرا برای آن ها این کار بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما راه دیگری وجود دارد؟

بله، شما می توانید برای این عزیزان از خدمات تزریقات در خانه استفاده کنید. مراکز زیادی این کار را برای شما انجام می دهند، فقط کافی است که آن ها را پیدا کنید و خدمت مورد نظر خود را از آن ها بخواهید با این کار در اسرع وقت و با خیالی آسوده می توانید خدمت خود را به دست آورید. یکی از این مراکز که می تواند کمک شایانی به شما بکند مرکز آلفا طب است.

برای یک تزریق کاملا ایمن توسط متخصصان باید چه نکاتی را مورد توجه قرار داد؟

تزریق را در یک منطقه تمیز و مشخص آماده کنید. از ملافه های مخصوص برای هر بیمار استفاده کنید و آن ها را بعد از انجام کار تعویض کنید.
اجازه ندهید خون و مواد آلوده در منطقه وجود داشته باشد، این مواد به شدت آلوده هستند و می توانند برای بیماران به شدت خطرناک باشند و ایجاد بیماری بگنند.
منطقه را منظم نگه دارید تا همه سطوح به راحتی تمیز و ضد عفونی شوند.
دست ها را زیر آب جاری بشویید.
• دست ها را با صابون بشویید یا قبل از آماده سازی یا تزریق با محلول های الکلی بی آب ضد عفونی کنید.
– بعد از تماس با خاک، خون یا مایعات بدن دوباره دست ها را بشویید.
دستورالعمل های تولید کنندگان را برای ذخیره و استفاده از هر دارو دنبال کنید و آن ها را مو به مو اجرا کنید.
• بعضی از داروها باید از این موارد استفاده كنند:
– پس از بازشدن از اینكه نباید فاقد مواد نگهدارنده و یا كاهش بین 2-8 درجه سانتیگراد باشد و یا فقط با یک ماده رقیق كننده خاص بازسازی شود، باید از این داروها استفاده كنید.

در صورت امکان از ویال های تک دوز به جای ویال های چند دانه استفاده کنید.•
ویال های چند دوز با شیوع زیادی مرتبط شده است،
• در صورت استفاده مجدد سرنگ با ویال های چند دوز، کل ویال آلوده شده و می تواند باعث بیماری یا مرگ شود، لازم است، این نکته مورد توجه قرار گیرد.
سایر نکات یک تزریق کاملا ایمن

از یک سرنگ و سوزن استریل برای برداشت دوز و تزریق با همان سوزن استفاده کنید، • هرگز یک سوزن را در ویال نگذارید. سوزنی که در سپتوم باقی مانده است، ویال را به سمت آلودگی باز می کند.
ویال های دارویی را با ترک، نشت یا آلودگی قابل رویت از بین ببرید و از آن ها استفاده نکنید.
• در حالی که آلودگی کشنده ممکن است، نامرئی باشد، آلودگی قابل مشاهده یا ترک های ویال نشان می دهد که نباید از ویال استفاده شود و باید دور انداخته شود.
• هنگامی که شک دارید، آن را بیرون بیاورید.
سوزنهایی را که دستها، سطوح یا اشیاء غیراستریلی را لمس می کنند، دور بیندازید. سطوح و دست ها حاوی میکروب ها (میکروب ها) هستند که ممکن است، باعث آسیب به بدن فرد بیمار شوند.
تراشیدن تاپ های ویال یا آمپول با مواد ضد عفونی کننده غیر ضروری است.
• پنبه را هرگز در مواد ضد عفونی کننده نگهداری نکنید. همه ضد عفونی کننده ها می توانند به یک بیماری آلوده تبدیل شوند.
• در صورتی که ویال ها مجدداً استفاده می شوند، از الکل ایزوپروپیل بسته بندی شده جداگانه یا اتانول استفاده کنید.
چسباندن پوست قبل از تزریق ضروری نیست. این کار بعد را می توان بعد از تزریق انجام داد.
• پوست کاملاً کثیف را با آب تمیز، تمیز کرده و با پنبه تمیز خشک کنید.
– بیشتر مواد تمیز کننده و سایر الکلها (متانول یا متیل الکل) برای استفاده انسان بی خطر نیستند.
آمپول های شیشه ای را با انگشتان لخت باز نکنید
• کارکنان اغلب هنگام باز کردن آمپول های شیشه ای انگشتان خود را زخمی می کنند.

هزینه تزریقات در منزل چقدر است؟

تزریقات در منزل بسته به عوامل زیادی قیمت آن متغیر است.
شما برای این که این خدمت را در خانه داشته باشید، مجبور هستید تا از مراکزی که این خدمات ارائه می دهند، نیرو مطالبه کنید.
از این جهت می توانید از مرکز آلفاطب کمک بگیرید.
خب، چندین مدل تزریقات برای هر فرد وجود دارد که هر کدام از آن ها تخصص خاص خود را می طلبد. با این تفسیر قیمت درخواستی توسط اپراتور نیز افزایش پیدا می کند.
این یک سوال بسیار حساس و گسترده است، زیرا علل خیلی زیادی بر مخارج نهایی دریافت این سرویس در خانه تاثیر گذار هستند که بررسی آن ها می پردازیم.

عوامل مهم تاثیر گذار در هزینه ی تزریقات

یکی از عللی که بسیار مهم است و مخارج را تا حدودی اصلاح می کند، نوع سرویس دریافتی شما می باشد، شما چه سرویس و خدماتی را میخواهید دریافت نمایید؟

آیا این خدمت جزء خدمات گران محسوب می شود، یا ارزان؟ تمام این سوال ها برای بررسی هزینه نهایی تاثیر گذار هستند.

برای مثال، اگر بخواهید از تزریقات وریدی استفاده بکنید و شخص دیگری بخواهد از خدمت دیگری استفاده کند این دو با یک دیگر متفاوت هستند، از این رو ممکن است که دریافت هزینه برای هر دوی آن ها هم متفاوت باشد و یکی گران تر باشد و دیگری ارزان تر باشد، در نتیجه نوع خدمتی که می خواهید دریافت کنید، به شدت بر قیمت تاثیر گذار است.

یکی دیگر از عوامل این است که از چه مرکزی خدمات دریافت می کنید، خب این امر طبیعی است که هر مرکزی از متخصصینی مختص به خود استفاده می کند. ممکن است، برخی از این متخصص ها افرادی با دست مزد بالا باشند که این کار در هزینه نهایی تاثیر گذار است و باید پول بیشتری پرداخت کنید.

اما امکان دارد، از مرکزی سرویس های مورد نظر را دریافت کنید که متخصص های آنجا اشخاصی با دست مزد پایین و کم باشند، نتیجتا هزینه پایانی شما کم تر خواهد شد و شما می بایست خرج کم تری پرداخت نمایید.
یکی دیگر از مسائلی که در تعیین هزینه پرداختی شما موثر است، مسافت طی شده است.

برخی شرکت های مربوطه در مکان هایی از شهر قرار دارند که امکان دارد، نسبت به شما در جایی با فاصله ی زیاد قرار گرفته باشند، از این رو اشخاص متخصص که برای ویزیت شما حضور می یابند، باید هزینه بیشتری را برای رفت و آمد خود پرداخت نمایند،

همین امر در قیمت پایانی که شما باید پرداخت کنید، تاثیر گذار خواهد بود از این رو باید مکانی را برای ارائه خدمات انتخاب کنید که به شما نزدیک تر باشد تا هزینه شما نسبتا پایین تر بیاید.

یکی دیگر از مسائلی که در تعیین هزینه برای شما موثر خواهد بود، نوع مرکز درمانی است که از آن خدمات دریافت می کنید.
این امکان نیز وجود دارد که مرکزی که از آن سرویس دریافت می نمایید، در ناحیه ای اعیان نشین باشد، از این جهت مخارج شما بنا به دلایل خیلی بالا خواهد رفت.

چون این مراکز مجبور هستند که اجاره بهایی بالا تر نسبت به باقی مکان ها پرداخت کنند، اما اگر شرکتی که انتخاب می نمایید تا از آن سرویس دریافت کنید، در ناحیه ای به اصطلاح پایین شهر باشد، مخارج شما نسبتا پایین تر خواهد آمد،

زیرا این مراکز نسبتا هزینه های کم تری برای اجاره بها و… پرداخت می کنند، پس این امر در تعیین قیمت نهایی و پرداختی های شما موثر خواهد بود.

اما عامل بعدی تاثیر گذار در مخارج، پرسنل و نیروهای آن مرکز هستند. امکان دارد، آن شرکت خدمت رسان از کادری بسیار حرفه ای استفاده نماید و مخارجی که برای آن ها صرف می کند، بسیار بالا باشند،

از این رو هزینه های شما بالا خواهند رفت، منتهی اگر از مرکزی با پرسنل ضعیف تر سرویس دریافت می نمایید، شما نسبتا هزینه های کم تری پرداخت خواهید کرد، چون این مراکز برای نیروهای خود هزینه های کم تری صرف می کنند.

به چه علت ممکن است، ما به تزریقات در منزل روی بیاوریم؟

ممکن است، ما به راحتی به محلی که در آن تزریقات انجام می دهند، دسترسی نداشته باشیم.

از این رو نیاز داریم تا کسی برای انجام این کار به منزل ما بیاید و این خدمت را انجام دهد.
ممکن است، از ترافیک شهر خسته شده باشیم. یکی از مشکلات امروزی شهرای ما این است که دچار ترافیک شدیدی هستند،

این امر می تواند برای ما به شدت خسته کننده باشد و ما را برنجاند، از این رو ترجیح می دهیم تا این خدمت را در خانه استفاده کنیم. یکی از مراکزی که این خدمت را به ما ارائه می دهد، مرکز آلفاطب است که می توانید از آن ها استفاده لازم را ببرید و راضی باشید.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان از آن بهره برد این است که ما در وقت خود صرفه جویی می کنیم. زمانی که شما در خانه خود نشسته اید می توانید به این مراکز تلفن کنید و درخواست خدمت بکنید. آن ها در اسرع وقت به کمک شما خواهند آمد و می توانید این خدمت را بدون اتلاف وقت دریافت نمایید.

اگر بیمار را به بیمارستان یا درمانگاه ببریم، این کار به شدت در روحیه او تاثیر گذار خواهد بود. این مراکز باعث القای ترس می شوند و ممکن است که افراد را به حالت بدی دچار کنند، یکی از مزایای تزریق در منزل این است که بیمار شما می تواند در خانه خود در حالی که روی تخت خود دراز کشیده است، از این خدمت استفاده کند

از این رو این مسئله به شدت در روحیه او تاثیر گذار است و می تواند حال او را خوب کند، زیرا او در کنار خانواده خود و در خانه خود است. پس توجه به این مسئله بسیار حساس و حیاتی است تا نتیجه خوبی از تزریق به دست آوریم.

اگر فردی متخصص این کار را برای ما انجام دهد، هزینه دریافتی او با پرستاران متفاوت خواهد بود؟

جواب این سوال بله است. اگر شما از یک پزشک درخواست خدمات بکنید قطعا با پرستار متفاوت خواد بود و هزینه بیشتری را برای شما به بار خواهد آورد. پزشکان برای انجام این خدمت از شما پول بیشتری را طلب خواهند کرد.
اما اگر پرستاران این کار را برای شما انجام بدهند، هزینه نهایی شما کمتر خواهد بود، زیرا آن ها از شما پول کم تری طلب خواهند کرد.

نکاتی برای تزریق بهتر:

هنگام باز کردن آمپول، انگشتان را از بریدگی محافظت کنید.
• از انبردست تمیز، دو لولا کوچک، گیره های ساخته شده از درب بطری تمیز، تکه های پلاستیکی سفت و یا یک قطعه چوب حک شده استفاده کنید.
• در حالی که مواد سفت و سخت از انگشتان محافظت می کنند، یک قطعه گاز ممکن است، مقداری محافظت کند، پس بهترین مواد را برای حفاظت از خود به کار ببرید.
هنگام تزریق، از حرکات ناگهانی بیمار که ممکن است، باعث ایجاد بریدگی شود، جلوگیری کنید و این کار را انجام ندهید.
• بسیاری از بریدگی ها توسط سوزن وقتی کودک یا بزرگسالان به طور غیر منتظره حرکت می کنند، رخ می دهد. کودکان را به آرامی و ایمن در دامان بزرگسالی با بازوها و پاهای خود قرار دهید و تزریق را انجام دهید.
• وضعیت روانی بیماران ارزیابی کنید و از یک همکار بخواهید تا در مهار بیماران بزرگسال که ممکن است، دچار سردرگمی شوند، کمک کند.

دستکش پوشیدن معمولاً هنگام تزریق لازم نیست.

اگر انتظار می رود، خونریزی بیش از حد باشد، از دستکش یکبار مصرف استفاده شود و بعد از پایان کار تزریق آن را دور بی اندازید.
بعد از به کارگیری، بلافاصله سرنگ ها و سوزن ها را در یک ظرف تیز ضد سوراخ قرار دهید.
• یک جعبه ایمنی را در محل تزریق نگه دارید.
• نوارهای استفاده شده را در یک ظرف باز نگهداری نکنید که در صورت استفاده مجدد از آنها دچار مشکل نشوید.
جعبه های ایمنی را هنگامی که 3/4 کامل هستند و جعبه های قفل را در یک منطقه امن ببندید و آن ها را جدا نگه دارید.

بدانید که چگونه سرنگ در محل کار شما ذخیره می شود و از بین می رود، از امحای آن اطمینان حاصل کنید.–
– بدانید که سرنگ های استفاده شده در چه مواردی ذخیره می شوند تا برای بازیافت درست آن ها اقدام کنید.
– ببینید که چگونه سرنگ ها در محل کار شما از بین می روند.
متأسفانه، مدیریت پسماند به روشی کارآمد، ایمن و سازگار با محیط زیست آسان نیست و اجرای آن در مناطق مختلف کار سختی است.
• بدون تلاش برای نگه داشتن سرنگ ها از زباله های روتین، سرنگ ها می توانند در محوطه کلینیک ظاهر شوند و منجر به استفاده مجدد شوند که این کار، به شدت می تواند خطر آفرین باشد و جان افراد را به خطر بی اندازد.

انواع سرنگ و سوزن:

دستگاه های سرنگ و سوزن های مختلفی وجود دارد که مناسب برای بسیاری از بیماران است، روشهای مختلف انتخاب سوزنها مهم است، با توجه به نوع تزریق، انتخاب سرنگ ها را با دقت انجام دهید،

به عنوان مثال طول و سنج سوزن و نوع سرنگ باید برای محل تزریق مناسب باشد، ویسکوزیته و حجم دارو. اندازه، سن و شرایط از عوامل مهم دیگر در روند انتخاب موثر است.

از نشت دارو در اطراف جلوگیری کنید، پیستون و به عنوان یک شاخص برای اندازه گیری عمل کنید.

علامت گذاری مقیاس:

علامت های مقیاس به طور معمول در سرنگ موجود هستند.
واحد میلی لیتر (میلی لیتر) با این حال، روی سرنگ انسولین، بر اساس واحد ها نمایش داده می شود و با سایرین متفاوت است

بشکه:

مخزنی برای نگهداری مایعات، کاملاً واضح است که اجازه می دهد تا اندازه گیری دقیق و بصری از محلول داشته باشید.

انواع تزریقات شامل چه مواردی هستند؟

تزریق درون جلدی:

این تزریق ناحیه مخصوص به خود را دارد و در هر جایی تزریق نمی شود.
برای انجام این تزریق فقط نوک سوزن به اندازه بسیار کمی وارد بدن می شود و دارو را به بدن انتقال می دهد.
لازم است، بعد از تزریق ماساژ به خوبی صورت بگیرد.

تزریق عضلانی:

تزریق عضلانی بر خلاف نوع قبلی تزریق، می تواند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرد. این تزریق مزایای فراوانی دارد که می تواند برای بیماران بسیار مفید بوده و در بهبودی سریع آن ها کمک شایانی بکند.

تزریق وریدی:

این نوع تزریق در واقع، تزریق درون رگ است. برای انجام این تزریق که بسیار هم حساس است، سوزن درون رگ وارد می شود و مواد را به آن جا تزریق می کند تا در جریان خود وارد شود.

آیا تزریق در خانه می تواند برای ما ارزشمند باشد؟

جواب این سوال بله است.
تزریقات در خانه می تواند برای ما فوق العاده ارزشمند باشد و باعث شود، چندین پله در کار خود جلوتر باشیم.

برای مثال تزریق در خانه می تواند در وقت ما بی نهایت صرفه جویی به عمل آورد، وقت ارزشمند است،

در نتیجه تزریق در خانه می تواند این زمان گران بها را برای ما زخیره نماید، گروه آلفا طب در این امر می تواند کمک شایانی به شما بکند و می توانید از آن ها برای این کار درخواست بکنید تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات را به خانه شما بیاورند و بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید.
تزریق در خانه از چندین مورد دیگر نیز ارزشمند است.

اگر شما بیمار بد حالی دارید که نمی تواند از خانه خارج شود و نیاز به تزریق پیدا کند، می توانید از این خدمت استفاده کنید.
این خدمت یعنی تزریق در خانه را به منزل خود بیاورید و نگرانی را از بیمار خود دور کنید.

این کار برای بیمارانی که به شدت مریض هستند، خوب است، زیرا این افراد با استفاده از تزریقات در خانه دیگر نیاز نیست، از منزل خود بیرون رفته و خطرات ناشی از آن را به جان بخرند، بلکه در منزل و به سادگی قادر خواهند بود این سرویس را دریافت کرده و از فواید زیاد آن بهره ببرند.

فضای خانه بسیار زیبا است و فرد در آن احساس راحتی می کند. به خصوص افرادی که بیمار هستند، در فضای امن و ایمن خانه احساس آرامش بیشتری دارند، از این رو تزریقات در منزل می تواند برای آن ها بسیار خوب باشد

زیرا از استرس آن ها برای حضور در مراکز درمانی کم می کند و این امر به خودی خود برگ برنده ای برای این افراد محسوب می شود.

اما یکی از مهم ترین مزایایی که می توان برای تزریقات در منزل متذکر شد این می باشد، که یکی از طاقت فرسا ترین فعالیت ها را حذف می نماید، اما این کار چیست؟

شما اگر بیماری را در خانه دارید و او نیاز به خدمات تزریقات پیدا کند باید خودتان او را به مراکز درمانی ببرید و از خدمات تزریقات استفاده کنید. این کار از چندین جهت سخت و خطر آفرین است.

اول اینکه باید فرد بیمار را با آن وضعیت از خانه خارج کرد و این کار برای سلامتی او می تواند مضر باشد، یا حتی خطراتی را به دنبال داشته باشد.

مورد بعد این که شما باید جابجا نمودن این افراد و حمل و نقل آن ها را بر عهده بگیرید، همه ما افراد مریضی در منزل داشته ایم و می دانیم که جابجایی این نفرات چقدر مشکل و طاقت فرسا است.

یکی از خدماتی که تزریقات در منزل به شما ارائه می دهد و مزیت بزرگی نیز محسوب می شود، این است که دیگر لازم نیست، این کار را انجام بدهید و فقط کافی است تا با مرکزی تماس بگیرید و آن ها را به محیط امن و ایمن خانه خود راهنمایی کنید تا به بیمار شما خدمات تزریقات ارائه دهند.

یکی دیگر از مسائلی که باید در مورد مزایای تزریقات در منزل به آن توجه کرد این است که با دریافت این خدمت در محیط امن و ایمن خانه شما این امکان را دارید تا به سرعت و با دقت بسیار بالا خدمت خود را دریافت کنید. این کار در روند پیشرفت بیماری شما خلا ایجاد می کند و مانع آن می شود.

نتیجه گیری:

تزریقات در منزل یک خدمت جدید و بسیار کاربردی است که می تواند در جهت درمان بیماری شما بسیار کمک کند. شما می توانید با استفاده از این خدمت بی نهایت در امورات خود جلوتر باشید و از مزایای فراوان آن بهره ببرید.

با توجه به موارد ذکر شده شما می توانید این خدمت را از مرکز آلفاطب دریافت کنید.
گرچه این خدمت یعنی تزریقات در منزل می تواند شامل هزینه زیادی باشد، اما با توجه به مزایای بسیار آن شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

در این جا به انتهای نوشتار خود در زمینه ی تزریق در منزل سعادت آباد رسیدیم. امید ما این می باشد که مطالب ارائه شده در خصوص تزریق در منزل سعادت آباد برای شما مفید بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×