آلفا طب

تزریقات در منزل ولنجک

یکی از خدمات خاص برای افراد مریض ‌احوال تزریقات در منزل ولنجک می‌باشد. شرایط تزریقات در منزل با اعزام پرستار صورت می‌گیرد و توسط مجموعه‌های منحصر به‌ فردی که دارای کادر پرستار حرفه‌ای می‌باشند، می‌تواند در کمترین زمان ممکن ارائه خدمات تزریقات در منزل باشد و باعث صرفه‌جویی بسیار در زمان و هزینه افراد گردد.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

با توجه به این‌که امروزه معضلات متعددی از جمله بیماری کرونا همه‌گیر شده ‌است، امکان خروج برخی از افراد از منزل میسر نمی‌باشد.

برای این امر اعزام پرستاری که بتواند تزریقات در منزل ولنجک را انجام بدهد، مانع از طی کردن مسافت‌های طولانی و ماندن در ترافیک می‌شود و می‌تواند بهبود حال افراد را با اعزام پرستار برای تزریق به منزل فراهم کند.

اشخاصی که توانایی خارج شدن از منزل را ندارند و زمان یا هزینه آن‌ها برایشان ارزشمند می‌باشد، برای این‌که سلامتی خود را حفظ کنند، دیگر نگران انجام تزریقات خود نباشند.

به دلیل این‌که تزریقات در منزل ولنجک شرایطی را فراهم می‌کند تا از امکانات کاربردی استفاده کنند و رفاه حال خود را به دنبال داشته باشند. حال در ادامه در رابطه با شرایطی که تزریقات در منزل برای افراد فراهم می‌کند، اطلاعاتی خواهیم داشت.
در ادامه در رابطه با عناوین زیر صحبت خواهیم کرد:
منظور از تزریقات در منزل ولنجک چیست؟
•    راهنمائی از پزشک
•    راهنمایی توسط داروخانه
•    راهنمایی و مشاوره مراکز اعزام پرستار برای تزریق
انواع تزریقات توسط پرستار بامهارت چگونه دسته بندی میشوند؟
تزریقات در منزل اغلب به چه کسانی پیشنهاد می‌گردد؟
انجام تزریقات در منزل می تواند چه مزایایی را به ‌دنبال داشته باشد؟
•    صرفه‌جویی در زمان و هزینه
•    وجود آلودگی هوا در شهر
•    رفاه و آسایش بیمار
•    اطمینان داشتن از نکات بهداشتی در تزریق
•    امنیت بیشتر در برابر ویروس کرونا
•    ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز
انواع خدمات برای تزریق در منزل چه مواردی خلاصه میشوند؟
•    تزریق سرم
•    تزریقات داخل وریدی
•    تزریق عضلانی
•    کانولا
•    تزریق زیرجلدی
•    تزریق به ‌صورت پانسیون
•    تزریقات در رابطه با بیماری دیابت
•    تزریق آهن
•    تزریق آنتی‌بیوتیک
•    تزریق واکسن
چه بیمارانی نیازمند دریافت خدمات تزریقات در منزل را دارند؟
شرایط خدمات تزریق در منزل ولنجک به چه صورت است؟
اهمیت انجام تزریقات به روش صحیح در چه مواردی خلاصه میشود؟
تزریقات نامطمئن می‌تواند باعث به وجود آمدن چه مشکلاتی برای بیمار گردد؟
چه نکات مهمی در انجام تزریقات در منزل باید رعایت گردد؟
•    نکاتی برای خدمات تزریقات در منزل
•    توصیه نهایی در رابطه با تزریقات در منزل ولنجک
هزینه تزریقات در منزل توسط پرستار به چه صورتی محاسبه می‌شود؟
•    هزینه تزریق عضلانی یا IM
•    هزینه تزریق وریدی یا IV
•    هزینه تزریق زیر جلدی یا SC
•    هزینه تزریق داخل جلدی یا ID
بین مراجعه به مراکز درمانی و انجام تزریقات در منزل کدامیک مقرون به صرفه‌تر است؟
سوالات ذهنی افراد برای تزریق در منزل در چه مواردی خلاصه می‌شود؟
سخن آخر

 

منظور از تزریقات در منزل ولنجک چیست؟

همه افراد در هنگامی‌که شرایط خارج شدن از منزل را ندارند، نیازمند دریافت خدمات تزریقات در منزل می‌باشند. ممکن است برای افراد زیادی این مشکل رخ داده باشد.

خدمات تزریقات در منزل تحت پوشش مؤسسه‌های مختلفی اتفاق می‌افتد و به غیر از این خدمات می‌توانند خدمات ‌رسانی‌های دیگری همانند رادیولوژی، ماساژ درمانی، کادر درمانی، فیزیوتراپی در منزل را برای افراد فراهم کند. ارائه خدمات این مجموعه‌ها و مؤسسه‌ها کمک می‌کند تا افراد برای هر نوع درمانی نیاز به خارج شدن از منزل نداشته باشند.

برای این‌که تزریقات صورت بگیرد، باید پرستار آموزش‌های لازم را در رابطه با این تخصص و مهارت دیده باشد تا در شرایط حاد و بحرانی بتواند امر مهم تزریقات را برای افراد انجام دهد. انجام تزریقات راحت نمی‌باشد که هر شخصی بتواند از عهده آن برآید.

به دلیل این‌که برخی از افراد بدون مهارت و آگاهی اقدام به انجام تزریقات می‌کنند، ممکن است باعث شود به ‌غیر از این‌که خدمات مربوطه تزریقات را انجام ندهند، مشکلات متعدد را به بار بیاورند.

به ‌همین دلیل وجود افرادی که بتوانند تزریقات در منزل ولنجک را با مهارت کافی انجام بدهند، مهم شمرده می‌شود و هیچ‌گاه نباید به افرادی که در این حیطه مهارت ندارند، اعتماد کرد.

اغلب افرادی که از ناتوانی جسمانی رنج می‌برند و یا به دلیل بیماری یا کهولت سن و شرایط خروج از منزل را ندارند، می‌توانند از خدمات درمانی تزریقات در منزل استفاده کند. وجود پرستارانی که در مجموعه‌های تزریقات در منزل ولنجک باعث می‌شود با اطمینان خاطر فرایند تزریقات در منزل انجام بگیرد و اگر بتوان سلامت خود را باز یافت.

چگونه اطلاع پیدا کنیم که تزریقات از چه نوعی می‌باشد؟

یک نکته مهم که برای تزریقات در منزل ولنجک صورت می‌گیرد، دانستن هزینه آن می‌باشد. اما برای تعیین هزینه ابتدا باید نوع تزریق تعیین گردد. چندین راه مختلف برای تعیین کردن نوع تزریق وجود دارد که از طریق راهکارهای زیر می‌توانید به آن پی ببرید.

راهنمائی از پزشک

اغلب پزشکان به شما توصیه می‌کنند، بعد از این‌که داروهای خود را از داروخانه تحویل گرفتید، برای این‌که از نحوه‌ی تزریق آن‌ها و عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل کنید با پزشک در ارتباط باشید تا توسط پزشک داروهای مدنظر چک و ارزیابی شوند.

سپس با خیالی آسوده می‌توان از پزشک و راهنمایی‌های لازم را برای نوع تزریق گرفت. در این‌ صورت اطمینان حاصل می‌کنید که هیچ اشتباهی برای دریافت داروها نکرده‌اید و با آگاهی بیشتر طریقه مصرف و نوع تزریق داروها برای شما صورت می‌گیرد.

راهنمایی توسط داروخانه

اگر در شرایطی نمی‌توانستید با پزشک خود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید از پزشکانی که در داروخانه‌ها مستقر هستند، در رابطه با نسخه‌ و تزریق داروی مدنظر کمک بگیرید و سوالات مربوطه در رابطه با نوع تزریق را از او بپرسید.

راهنمایی و مشاوره مراکز اعزام پرستار برای تزریق

حال اگر هیچ کدام از این شرایط فراهم نبود تا به پزشک دسترسی داشته باشید یا این‌که فراموش گردید نحوه مصرف و تزریق داروی خود را از پزشک داروخانه جویا شوید، می‌توانید از کارشناسان و پرستارانی که در تزریقات در منزل ولنجک فعالیت دارند، اطلاع کسب کنید که نحوه‌ی تزریق شما به چه صورت می‌باشد.

این نوع از همکاران به شما کمک می‌کنند و تعیین می‌کنند که با توجه به شرایط موجود و داروی مدنظر تزریق چگونه باید اتفاق بیفتد.

حال با توجه به تعیین کردن نوع تزریقات در منزل ولنجک می‌توان مشخص کرد که هزینه تزریقات برای شما چگونه محاسبه می‌گردد و آیا نیاز است در مراحل بعدی تزریقات شما تکرار شود یا یک‌بار استفاده از تزریقات کافی است.

انواع تزریقات توسط پرستار بامهارت چگونه دسته بندی میشوند؟

درکل برای این‌که تزریقات صورت بگیرد، انواع مختلفی ارائه ‌شده است که شامل موارد ذیل می‌شوند و بنا بر شرایط افراد و بیماری آن‌ها شکل می‌گیرند:
1.    زیر جلدی SC subcutaneous
2.    داخل عضله IM intramuscular
3.    داخل جلدی ID intradermal
4.    وریدی  IV intravenous
5.    تزریق بصورت پانسیون مانند پانسیون مایع نخاعی SCF

تزریقات در منزل اغلب به چه کسانی پیشنهاد می‌گردد؟

حتما می‌دانید که افراد بسیاری در هنگام مراجعه به پزشک نگران تزریقات هستند و در تلاشند تا پزشک هر دارویی برای آن‌ها تجویز کند به‌ جز داروهای تزریقی، تا بتوانند با خیالی آسوده بهبود پیدا کنند.

اما در شرایطی نیاز است که تزریق برای بیمار صورت بگیرد و راهکار درمانی به‌ جز تزریق داروها وجود ندارد تا بتواند سلامت بیمار را تضمین کند.

به ‌همین دلیل اغلب افرادی که نیاز دارند تا نگرانی‌های خود را در رابطه با تزریقات به حداقل برسانند و آن را کنترل کنند، باید در شرایطی تزریقات برای آن‌ها انجام شود که محیط مناسب و آرامی باشد و میزان استرس افراد را کاهش دهد.
با وجود انجام تزریقات در منزل می‌توان اضطراب را از دور کرد و در مکان زندگی خود که آرامش‌دهنده می‌باشد، تزریقات را انجام بدهند. در حالت کلی در صورت موارد زیر می‌توان از تزریقات در منزل ولنجک استفاده کنند:
•    بیمارهای سالمندی که توانایی خروج از منازل ندارند.
•    افراد معلولی که توان حرکتی آن‌ها اندک است و جنب‌ و جوش کردن آن‌ها بسیار دشوار است.
•    کودکانی که کابوس و تررس از تزریقات دارند.
•    اشخاصی که با مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مسافت بسیاری دارند و امکان دسترسی به آن‌ها برای آن‌ها اندک می‌باشد.
•    اشخاصی که به دلیل شیوع بیماری‌های متعدد علی‌الخصوص کرونا نگران حضور پیدا کردن، در مراکز درمانی می‌باشند.
•    افرادی که زمان کافی را برای نشستن در صف‌های طولانی ندارند و نمی‌توانند منتظر بمانند.

انجام تزریقات در منزل می تواند چه مزایایی را به ‌دنبال داشته باشد؟

این‌که بتوان از خدمات تزریقات در منزل استفاده کرد بسیار مفید می‌باشد و با مزایا و ویژگی‌هایی همراه است که توانسته با استقبال مردم رو به ‌رو شود. حال در ادامه به مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های انجام تزریقات در منزل خواهیم پرداخت تا دراین‌باره اطلاعات کسب کنید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

حتما می‌دانید که نیاز است برای انجام تزریقات ساعات کاری از  محل کار خود مرخصی بگیرید و ساعات کاری خود را کم کنید و این می‌تواند مستلزم از هدر رفتن زمان موردنظر شما شود.

همین‌طور نیاز است هزینه‌هایی صرف شود تا طی مسیری به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برسید تا عملیات تزریق برای شما انجام بگیرد.

حال مهم‌ترین راهکاری که می‌تواند از به وجود آمدن این موارد جلوگیری کند و شما به خواسته‌تان برای تزریقات برسید، استفاده از خدمات‌رسانی تزریقات در منزل می‌باشد که از زمان به هدر رفته و صرف هزینه‌های هنگفت جلوگیری می‌کند.

وجود آلودگی هوا در شهر

امروزه یک معضل و مشکل همیشگی که این افراد در کلان‌شهرها دارند، آلودگی هوا می‌باشد. افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند با بیرون آمدن مشکل دارند و می‌تواند باعث به وجود آمدن خطرات و مشکلات حاد تنفسی برای آن‌ها گردد.

در کنار آن‌ها اشخاصی که از بیماری‌های قلبی عروقی رنج می‌برند، نیز مستعد آسیب زدن به خود در هوای آلوده هستند و این افراد نیاز است که اغلب زمان خود را در خانه سپری کنند تا آلودگی‌های هوا بر روی سلامتی آن‌ها تاثیر نگذارد.

با این هدف اشخاص و پرستاران با مهارتی که می‌تواند خدمات لازم تزریقات در منزل ولنجک را برای این افراد فراهم کنند، مفید واقع می‌شوند و باعث جلوگیری از بیرون رفتن این بیماران در هوای آلوده و آسیب دیدن ریه‌ها و تنفس آن‌ها خواهند شد.

رفاه و آسایش بیمار

اغلب افرادی که نیازمند استفاده از تزریقات در منزل هستند، دچار شرایط بحرانی هستند و وضعیت نامناسبی دارند. این افراد شرایط رفت ‌و آمد به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی را ندارند و نیازمند یک همراه برای خود می‌باشند.

در برخی شرایط ممکن است همراه آن‌ها زمان کافی را برای مراجعه‌ی بیماران به مراکز درمانی نداشته باشد. حال در این مواقع برای این‌که راحتی و رفاه بیمار فراهم شود، یک مسئله مهم و حیاتی به شمار می‌آید و افراد می‌توانند از خدمات و تزریقات در منزل بیماران استفاده کنند و این می‌تواند در سرعت‌بخشی درمان آن‌ها تاثیر بسیاری بگذارد و سلامتی آن‌ها را تضمین کند.

اطمینان داشتن از نکات بهداشتی در تزریق

در برخی مواقع ممکن است مراکز درمانی بهداشت کافی را رعایت نکند و به دلیل این‌که بیماری‌های متعددی همانند کرونا به میان آمده است، نگرانی‌هایی در مراجعه به مراکز بهداشتی برای افراد به وجود می‌آورد. اما اگر تزریقات در منزل برای آن‌ها صورت بگیرد، با خیالی آسوده می‌توانند سلامتی خود را باز یابند و هیچ بیماری عفونی به آن‌ها سرایت نکند.

امنیت بیشتر در برابر ویروس کرونا

وجود ویروس کرونا در زندگی ما توانست باعث تغییرات بسیاری در روند زندگی بگذارد و این نکته مهمی شمرده شد تا مراقبت‌های بهداشتی جدی‌تر از گذشته انجام بگیرند و از این طریق سلامتی حال بیماران تامین گردد.

تمامی افراد علی‌الخصوص افرادی که دچار مشکلات جسمانی هستند و یا با بیماری‌های زمینه‌ای دست ‌و پنجه نرم می‌کنند، نیاز است مراقبت بیشتری از خود در مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

حال تزریقات در منزل ولنجک توانسته این امکانات را برای افراد فراهم کند تا بدون این‌که مراجعه حضوری در برابر خطر کرونا با انواع مراکز درمانی و بیمارستان‌ها داشته باشند، در مکان زندگی خود که به ‌عنوان امن‌ترین نقطه به حساب می‌آید از خدمات پرستاری و پزشکی استفاده کنند و بهره کافی را ببرند.

ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز

بیماری‌ها و مشکلات اطلاع نمی‌دهند و ممکن است در هر ساعت از شبانه‌ روز گریبان‌گیر افراد شوند. در ساعات شبانه‌روز ممکن است مراجعه افراد به مکان‌های درمانی صورت نگیرد.

به ‌غیر از این‌ موضوع ممکن است اغلب مراکز درمانی به ‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه ندهد و بیمار باید برای تزریقات به دنبال مرکزی که ارائه ‌دهنده خدمات شبانه‌روزی باشد، بگردد.

این می‌تواند نگرانی‌هایی را برای بیمار به ‌همراه داشته باشد. اما اگر از خدمات تزریقات در منزل ولنجک استفاده کنند، شرایطی برای او مهیا می‌گردد که بدون نگرانی بتواند از خدمات درمانی و تزریقات در منزل خود بهره کافی را ببرد و دیگر نگران پیدا کردن مرکزی که به ‌صورت ۲۴ ساعت ارائه خدمات داشته باشد، نیست.

حال اگر شما نیز نیازمند دریافت این ویژگی‌ها و مزایا ها در کنار تزریق براثر تزریقات در منزل هستید، می‌توانید از مجموعه‌ها و مراکزی که پرستاران با مهارت و چیره‌دستی در اختیار دارند، کمک بخواهید و با آن‌ها تماس بگیرید تا خدمات مورد نیاز شما فورا فراهم گردد و در کنار آن‌ها مقایسه‌ای عادلانه از هزینه‌های مراجعه پرستار به منزل خود داشته باشید تا متوجه شوید که از لحاظ هزینه نیز می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

انواع خدمات برای تزریق در منزل چه مواردی خلاصه میشوند؟

در حالت کلی تمامی خدماتی که در مراکز درمانی و بهداشتی به ‌جهت تزریقات انجام می‌گیرد، می‌تواند به ‌عنوان تزریقات در منزل برای افراد فراهم شود.

حال در ادامه برخی از این خدمات را عنوان می‌کنیم تا در هنگام مواجه شدن با آن‌ها به ‌سادگی بتوانید از خدمات تزریقات در منزل ولنجک را استفاده کنید و از تجربه و مهارت پرستاران در این زمینه بهره ببرید.

تزریق سرم

برای تزریقات سرم پرستاران خبره و با مهارت می‌توانند در کمترین زمان رگ گیری را برای بیمار انجام بدهند و برای بهبود حال بیمار سرم را به او متصل کنند. در برخی مواقع ممکن است آمپول‌های متعدد بیماران از راه سرم به بدن آن‌ها وارد شود که پرستاران نیز این عملکرد را به ‌عنوان تزریقات در منزل انجام می‌دهند.

تزریقات داخل وریدی

تزریقات داخل وریدی بدین‌گونه هستند که دارو باید به‌ صورت مستقیم در داخل رگ بیمار انتقال داده شود که نهایتا زمان انجام این تزریق ۱ دقیقه می‌باشد.

تزریق عضلانی

برای انجام این تزریقات نیاز است داروی مربوط به داخل عضلات برسد تا فوراً جذب بدن شود و باعث بهبودی حال بیماران گردد.

کانولا

این نوع تزریقات در منزل از طریق رگ صورت می‌گیرد و نیاز است که مجدداً و مرتباً برای آن تکرار صورت بگیرد.

تزریق زیرجلدی

تزریقات زیرجلدی بدین‌گونه هستند که دارو به لایه‌های چربی بین پوست و ماهیچه انتقال داده می‌شود.

تزریق به ‌صورت پانسیون

برای انجام این تزریق مهارت و تبحر کافی پرستاران نیاز می‌باشد و هنگامی‌که پرستاران برای تزریقات در منزل مواجه می‌کنند، مهارت خاصی در این زمینه دارند.

تزریقات در رابطه با بیماری دیابت

همان‌طور که می‌دانید بیماران دیابتی نیاز به تزریق انسولین دارند و برای کنترل قند خون باید از این نوع تزریق استفاده کنند که نیاز به ‌مهارت بسیار ویژه‌ای نخواهد داشت.

تزریق آهن

برای این‌که بدن بیمار آهن دریافت کند، باید تزریق آهن از طریق رگ افراد صورت بگیرد تا کم‌خونی فقر آهن در بدن آن‌ها جبران شود.

تزریق آنتی‌بیوتیک

یکی از تزریقات دیگر که به‌ صورت وریدی یا سرم صورت می‌گیرد، آنتی‌بیوتیک می‌باشد که نیازمند مهارت خاصی است.

تزریق واکسن

در برخی مواقع نیاز به ایمن‌سازی بدن برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف علی‌الخصوص بیماری کرونا، کزاز، هپاتیت و دیگر موارد می‌باشد که تزریق واکسن برای افراد صورت می‌گیرد.

چه بیمارانی نیازمند دریافت خدمات تزریقات در منزل را دارند؟

بسیاری از افراد به‌ جهت درمان یا پیشگیری از وجود و پیشرفت بیماری‌های مختلف با توجه به تجویز پزشک نیاز به استفاده از داروهای تزریقی دارند.

به‌ عنوان نمونه اغلب افرادی که دچار بیماری ایدز، بیماری کلیوی، بیماری‌های قلبی، مشکلات حاد تنفسی، دیابت، و یا کبد می‌باشند، نیاز دارند داروهای خود را مکرراً به ‌صورت تزریقی دریافت کنند.

بنابراین این افراد نمی‌توانند مراجعه پی ‌در پی و مکرری به مراکز درمانی و یا بیمارستان‌ها برای انجام تزریقات داشته باشند.

پزشک توصیه می‌کند که تزریقات این بیماران بهتر است، در منزل صورت بگیرد. حال به ‌غیر از این موارد بانوان باردار امکان مراجعه به مراکز بهداشتی را ندارند و به دلیل شرایط نامناسبی که دارند نیاز است داروهای متعدد را در طول روز تزریق کنند.

این افراد نیز می‌توانند از پرستاران متخصصی که خدمات لازم برای انجام تزریقات در منزل ولنجک را انجام می‌دهند، بهره کافی ببرند تا با آسودگی به شرایط درمانی برای آن‌ها فراهم گردد.

شرایط خدمات تزریق در منزل ولنجک به چه صورت است؟

یکی از نیازهای ضروری و ناگهانی که ممکن است برای هر خانواده‌ای به وجود آید نیاز به تزریقات می‌باشد. در برخی مواقع ممکن است دسترسی شبانه‌ روزی به هر مکانی که دارای خدمات پزشکی و پرستاری، امکان‌پذیر نباشد.

این عدم دسترسی باعث می‌شود تا افراد بتوانند نیاز خود را از راهکارهای دیگری برای تزریقات و استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری صورت بدهند.

در برخی مواقع و ایام تعطیل و یا در ساعات مختلف شبانه ‌روز دسترسی به بیمارستان یا مراکز درمانی وجود ندارد. همین‌طور به دلیل این‌که ترافیک در شهر بیداد می‌کند، باعث عدم امکان جابجایی برخی از بیماران می‌گردد.

این بیماران نیازهای مبرمی به خدمات پزشکی دارد و نیاز است که درمان آن‌ها از طریق تزریق فوراً صورت بگیرد.

حال برای این‌که در هر ساعت از شبانه ‌روز از خدمات تزریق در منزل بهره کافی را ببرید، مؤسسه‌ها مجموعه‌هایی که دارای پرستاران خبره و حرفه‌ای هستند، می‌توانند این شرایط را برای شما فراهم کنند و آماده‌ی خدمات‌رسانی انواع تزریقات در منزل شما هستند .

به‌ غیر از این‌که این افراد تزریقات انجام می‌دهد خدمات‌رسانی‌های دیگری در حیطه پزشکی دارند که می‌تواند رفاه حال بیماران را فراهم کند. از دیگر خدمات مجموعه‌های پزشکی مراجعه در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    تزریق سرم در منزل
•    تزریق آمپول‌های عضلانی در منزل
•    تعویض کردن پانسمان و یا تجدید آن در منزل
•    پانسمان کردن مواردی همچون زخم بستر، ، زخم دیابتیک و دیگر زخم‌های
ارائه این دسته از خدمات باعث می‌شود که افراد به ‌سادگی بتوانند تزریقات در منزل ولنجک را استفاده کنند، ولی دیگر نیاز به خروج آن‌ها از منزل برای انجام تزریقات نمی‌باشد.

اهمیت انجام تزریقات به روش صحیح در چه مواردی خلاصه میشود؟

یکی از رایج‌ترین راهکارهایی که برای تجویز دارو و نمونه‌گیری صورت می‌گیرد، از طریق تزریقات در منزل می‌باشد.

اما برای انجام تزریقات در منزل هر دو طرف یعنی شخص تزریق کننده و بیمار موظف هستند، تمامی اصول و قواعد بهداشتی را در بهترین حالت رعایت کنند.

زیرا تحقیقات صورت‌ گرفته مشخص کرده ‌است که سالانه حدوداً ۱۰ میلیون تزریق در کشور صورت می‌گیرد، اما به دلیل غیرایمن بودن ۵۰ درصد آن‌ها موفق نیستند و غیربهداشتی شناخته شده‌اند.

اهمیت تزریقات و روش صحیح در حالتی است که بتوان از تمامی ابزار و وسایل پاکیزه و بهداشتی استفاده کرد.

اگر پرستاری برای تزریقات از وسائلی همانند سوزن‌های بهداشتی و سرنگ تمیز و پاکیزه استفاده نکند، این عامل مؤثری برای انتقال عفونت‌ها می‌باشد و در نهایت می‌تواند زندگی افراد را با تهدید جدی رو به ‌رو کند.

در گذشته انتقال عفونت‌ها از طریق سوزن‌های آلوده باعث به وجود آمدن مشکلاتی همچون هپاتیت و ایدز می‌شد و این سهل‌انگاری پرستاران و مجموعه‌های پزشکی را زیر سوال می‌برد.

اما امروز به دلیل این‌که بیماری کرونا همه‌گیر شده است و می‌تواند با خیلی از موارد جزئی انتقال پیدا کند و زندگی و آسایش افراد را به خطر بیندازد، باید دقت کافی در هنگام تزریق انجام می‌شود تا تمامی ابزار پاکیزه باشند.

تحقیقات نشان ‌داده‌ شده اغلب مجموعه‌های که در راستای تزریقات در منزل ولنجک فعالیت دارند، تمامی تلاش خود را برای راحتی و آرامش بیماران انجام می‌دهند و در تلاشند تا بتوانند نیازهای روزمره افراد در محدوده ولنجک را به بهترین نحو ممکن انجام بدهند.

پرستاران مخصوصی که وظیفه انجام تزریقات در منزل ولنجک را برعهده می‌گیرند، متخصص و بامهارت هستند و تمامی اصول بهداشتی و ایمنی را رعایت می‌کنند و به آن پای‌بند هستند.

به‌ غیر از آن پزشکان و پرستارانی که در مجموع تزریقات در منزل ولنجک فعالیت دارند، تجربه کافی و مدرک معتبر در این حیطه دارند و با خیالی آسوده می‌توانید تزریقات در منزل را به دست این افراد بسپارید و در کنار این خدمات می‌توانید از تخصص‌های پرستاران حرفه‌ای بهره کافی را ببرید و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تزریقات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تزریقات نامطمئن می‌تواند باعث به وجود آمدن چه مشکلاتی برای بیمار گردد؟

حال تصور کنید که تزریقات توسط اشخاصی بدون مهارت صورت بگیرد، این افراد تجربه کافی را ندارند و می‌توانند باعث شکل‌گیری عوارض و خطرات متعددی که بیماری و سلامت افراد سلامت بیمار را تهدید می‌کند، شوند.

مواردی همچون کبودی، درد و تورم از کمترین عوارض تزریق نادرست شناخته شده‌اند. اما در برخی موارد ممکن است عوارض جدی‌تری در هنگام تزریقات ناایمن صورت بگیرد که شامل موارد زیر می‌شوند:
•    امکان به وجود آمدن آبسه
•    تورم، التهاب، قرمزی، گرما در ناحیه تزریق
•    خون‌ریزی افراد از ناحیه تزریق
•    وجود واکنش‌های خطرناک و کشنده
•    حساسیت‌های دارویی به تزریق
•    به وجود آمدن شوک در بدن
•    آسیب ‌رساندن به رگ‌های خونی و بافت‌های بدن

چه نکات مهمی در انجام تزریقات در منزل باید رعایت گردد؟

همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم برای انجام تزریقات در منزل نیاز است تمامی استانداردهای ایمنی بر شیوه‌های بهداشتی رعایت گردد.

حال اگر این شرایط صورت نگیرد، می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات حادی برای بیمار باشد که در برخی مواقع به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای که افراد دارند، جبران این مشکلات غیرممکن می‌باشد.

به ‌همین‌ جهت پیشنهاد ما بر این است در هنگام تزریقات در منزل حتما نکات مهمی را استفاده کنید تا بهترین تزریق برای شما انجام شود.

پرستار هنگامی‌که برای تزریقات در منزل ولنجک به منزل شما مراجعه می‌کند، نیاز به ابزار و وسایلی دارد که می‌توانید آن‌ها را در اختیارش بگذارید.

البته در بسیاری از مواقع که پرستاران این مسائل را نیز با خود به ‌همراه دارند. اگر تزریقات در منزل شما به ‌صورت دائمی صورت می‌گیرد، نیاز است که همیشه الکل و مواد ضدعفونی‌کننده در منزل داشته باشید.

هنگامی‌که قصد تزریقات در منزل را دارید، به این نکته توجه کنید که سرنگ و سر سوزن در منزل داشته باشید و پلمپ باشند و هیچ هوای آلوده‌ای به آن‌ها نرسیده باشد. صورتی‌که پرستار مشاهده کند، به سر سوزن آسیب رسیده ‌است، از آن برای تزریق استفاده نمی‌کند.

پرستار موظف است بعد از این‌که سرنگ را باز می‌کند، از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند.
بیمار موظف است قبل ‌از این‌که تزریق در منزل صورت بگیرد، در رابطه با حساسیت‌های دارویی خود به پرستار اطلاعاتی بدهد تا پرستار با آگاهی کامل بررسی جزئیات را برعهده بگیرد و سپس تزریقات را شروع کند.

پرستار موظف است قبل ‌از این‌که تزریق در منزل را انجام بدهد از تمیز بودن دستان خود اطمینان حاصل کند.

در برخی مواقع در هنگام تزریقات ممکن است بدن بیمار با خون یا ترشحات مواجه شود برای همین نیاز است که پرستار از دستکش‌های یکبارمصرف برای تزریقات استفاده کند.

در هنگام تزریقات باید به تاریخ مصرف دارو توجه شود. اگر تاریخ آن گذشته باشد دارو فورا دور انداخته شود و داروی جدیدی برای تزریق تهیه شود.

اگر نیاز به تکرار تزریق می‌باشد، بهتر است که ناحیه تزریق عوض شود تا فرد مجدداً در تزریق قبلی تزریق نداشته باشد.
پرستار باید به این نکته توجه کند که در هنگام تزریق محل آن دچار التهاب و تورم نباشد.
نیاز است که موارد زیر در هنگام تزریقات در منزل رعایت گردد:

برای این‌که تزریقات به ‌درستی صورت بگیرد، تمامی ابزارهای موردنظر شامل سرسوزن ها، سرنگ، پد الکلی، داروی تزریقی شده و مواد ضدعفونی و پنبه در دسترس پرستار باشند.
بعد از این‌که تزریقات انجام شده، نیاز است حتما سرنگ به ‌دور انداخته شود.

قبل ‌از انجام تزریق و بعد از آن شستشوی صحیح دست پرستار امری ضروری می‌باشد.
برای این‌که حریم بیمار حفظ شود بهتر است در اتاقی جداگانه تزریقات در منزل ولنجک صورت بگیرد.

نکاتی برای خدمات تزریقات در منزل

با استفاده از پنبه الکل شکستن آمپول‌ها باید صورت بگیرد.
با استفاده از تیغ اره سرپوش فلزی و یال آن برداشته شود.
بعد از تزریق از گذاشتن درپوش سرسوزن پرهیز شود.
قبل ‌از دفع سر سوزن از شکستن یا خم کردن آن پرهیز شود.
در اتاق تزریق در کنار بیمار ظرف مخصوصی جعبه ایمنی برای نگهداری وسایل تیز و برنده وجود داشته باشد.
وسایل تیز و برنده در دست یا جیب حمل نشوند.
از دست زدن به وسایل تیز و برنده در هنگام تزریقات در منزل جلوگیری شود.
از این‌که سرسوزن به سرنگ ثابت شده ‌است، اطمینان حاصل شود.
ضدعفونی کردن مواد با استفاده از الکل‌های ۷۰ درصد به مدت ۳۰ ثانیه مهم می‌باشد.
اگر پوشش آن باز شده باشد نیاز به استفاده مجدد از پنبه الکل دارد.

توصیه نهایی در رابطه با تزریقات در منزل ولنجک

حتما می‌دانید که شرایط جسمانی افراد نمی‌تواند همیشه عالی باشد و در بسیاری از مواقع سیستم ایمنی بدن افراد به ‌حدی پایین می‌آید که دچار بیماری‌های مختلف می‌شوند و در برخی مواقع نیاز به مراقبت‌های ویژه و حتی عمل‌های جراحی دارند.

حال اگر به شیوه اصولی و صحیح روش‌های متنوع و مؤثری برای استفاده از دارو و درمان و انجام تزریقات صورت بگیرد، می‌تواند رفاه حال بیمار را به ‌دنبال داشته باشد.

مراجعه افراد در اغلب مواقع به مراکز درمانی و بهداشتی دشوار و سخت می‌باشد و ممکن است باعث کلافگی های بسیاری گردد.

همین‌طور به دلیل این‌که محیط‌های درمانی محل ورود و خروج افراد متعدد می‌باشد، گاهاً منبعی برای وجود بیماری‌های عفونی می‌باشد و این شرایط را غیرقابل ‌تحمل‌تر و سخت‌تر می‌کند.

بنابراین توصیه ما بر این است که از مهارت‌ها و تخصص‌های پرستارانی که خدمات تزریقات در منزل ولنجک را انجام می‌دهند، استفاده کنید تا شرایط ایمن و آسایش و رفاه را برای بیمار به ارمغان بیاورید.

هزینه تزریقات در منزل توسط پرستار به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم انواع مختلفی از تزریقات وجود دارند که می‌توانند تعیین‌کننده نوع هزینه‌های تزریقات در منزل باشند. در ادامه این مطلب موضوع هزینه تزریقات در منزل را مهم می‌شماریم و در رابطه با آن مطالبی خواهیم داشت.

هزینه تزریق عضلانی یا IM

همان‌طور که گفتیم در هنگام مراجعه‌ی پرستار برای تزریقات در منزل تزریقات عضلانی به داخل بافت‌های عضلانی تزریق می‌گردند.

با توجه به نوع دارویی که قرار است تزریق عضلانی صورت بگیرد، هزینه تزریقات در منزل ولنجک برای این موارد تعیین می‌گردد. به‌ عنوان نمونه برخی از افراد نیازمند دریافت ویتامین D و یا نوروبیون هستند.

این داروها جزو داروهای کم‌خطر به حساب می‌آیند و می‌توانند کمترین هزینه موجود را برای تزریقات در منزل داشته باشند.

اما اگر این داروها را در مقایسه با تزریق داروهای آنتی‌بیوتیک در نظر بگیریم، آنتی‌بیوتیک‌ها پرخطرتر هستند و می‌توانند سلامت افراد را به خطر بیندازند و این می‌تواند میزان هزینه موجود آن‌ها را بیشتر کند.

هزینه تزریق وریدی یا IV

برای این‌که هزینه این نوع تزریق مشخص گردد، ابتدا باید تعیین شود که تزریقات در منزل برای تزریق وریدی باید به‌ صورت مستقیم داخل رگ تزریق شود یا نیاز است که در کنار سرم تزریقات انجام بگیرد.

قیمت‌های متنوعی برای این نوع از تزریقات در منزل تعیین می‌گردند و عوامل مختلفی می‌توانند تعیین کنند که هزینه‌های موجود این تزریقات چگونه باشند.

موارد مهمی که برای این امر ذکر می‌شوند، شامل نوع داروی تزریقی، غیرمستقیم یا مستقیم بودن تزریق، می‌باشد.

البته لازم به ذکر است بدانید که برخی از داروها نیاز است به واسطه پرستاران آی‌سی‌یو تزریق گردند که در این شرایط به دلیل این‌که پرستاران آی‌سی‌یو تبحر و مهارت کافی دارند، هزینه تزریقات در منزل در تزریق وریدی متفاوت حساب می‌شود.

هزینه تزریق زیر جلدی یا SC

همان‌طور که گفتیم تزریق زیر جلدی در هنگامی اتفاق می‌افتد که دارو بین چربی بین پوست و عضلات تزریق گردد. به نسبت تزریق‌های عضلانی و یا تزریق‌های وریدی تزریق‌های زیر جلدی شامل هزینه‌های کمتری نمی‌شوند.

هزینه تزریق داخل جلدی یا ID

برای انجام واکسیناسیون ها از تزریق داخل جلدی استفاده می‌شود. برای این امر نیاز است تست‌های آلرژیک صورت بگیرد.

برای این‌که بتوان تعرفه‌های هزینه تزریقات در منزل ولنجک را برای این نوع تزریق مشخص کرد، می‌توان آن‌ها را همانند تعرفه‌های تزریق عضلانی تعیین کرد.

بین مراجعه به مراکز درمانی و انجام تزریقات در منزل کدامیک مقرون به صرفه‌تر است؟

ممکن است برخی از افراد نگران هزینه‌های موجود تزریقات در منزل ولنجک باشند. برای این‌که تعیین کنیم کدامیک از موارد مراجعه به مراکز درمانی یا انجام تزریقات در منزل مقرون‌ به ‌صرفه‌تر می‌باشد، این دو مورد را با یکدیگر بررسی می‌کنیم تا آن‌ها را با هم قیاس کنید و متوجه شوید که کدامیک می‌تواند هزینه کمتری را برای شما در بر داشته باشد.

برای این‌که به درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها مراجعه کنید، نیاز است از منزل خود خارج شوید. حال اگر حال بیمار بسیار بد باشد، نیاز به استفاده از یک وسیله نقلیه دارید. اگر شما وسیله نقلیه داشته باشید، وسیله نقلیه شما نیاز به سوخت موردنظر نیز دارد.

در غیر این ‌صورت نیاز به استفاده از انواع تاکسی‌های اینترنتی دارید و این می‌تواند آثار باعث آزار و اذیت حال بیمار گردد و استراحت او را نیز به‌ هم بزند.

در کنار این‌که هزینه‌ای وسیله نقلیه شما می‌تواند هزینه‌های بنزین را در بر داشته باشد نیاز است تا به ‌دنبال یک مرکز درمانی در اطراف مکان زندگی خود بگردید.

حال اگر در ساعاتی از نیمه‌شب باشد، این امر برای شما غیرممکن می‌شود و ممکن است حال بیمار بدخیم بدتر شود.

حال اگر مرکز مربوطه را پیدا کنید، نیاز است تا هم منتظر بمانید برای تزریقات آماده شوید و این می‌تواند به دلیل این‌که بیماری‌های مختلف ویروسی در محیط‌های درمانی وجود دارد، شما را نگران کند.

سپس نیاز است هزینه‌ای برای تزریقات به پرستار خود در مراکز درمانی پرداخت کنید که تزریق به ‌درستی صورت بگیرد.

حال در مقایسه با تزریقات در منزل نیاز است بگوییم که شما بدون این‌که زمان خود را هدر بدهید و هزینه‌ای برای تاکسی و یا بنزین پرداخت کنید، می‌توانید با یک تلفن در کمترین زمان ممکن از خدمات پرستاران بامهارت و حرفه‌ای برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنید و بدون این‌که به بیمار هیچ‌گونه آزار و اذیتی برسانید، در ساعت تعیین‌شده تزریقات او به‌ درستی صورت بگیرد.

شخصی که برای خدمات تزریقات منزل شما مراجعه می‌کند، تجربه‌های بسیاری در این ‌راستا دارد و به ‌عنوان یک پرستار مجرب به حساب می‌آید.

اگر تمامی این نکات را در کنار یکدیگر بگذارید و آن‌ها را با هم مقایسه بکنید، متوجه می‌شوید که هزینه‌ای که برای تزریقات درآمد در منزل می‌پردازید، بسیار مقرون ‌به ‌صرفه‌تر از مراجعه حضوری به مراکز درمانی برای انجام تزریقات می‌باشد و می‌توانید از این خدمات استفاده کنید تا رفاه حال بیمار خود را فراهم کنید.

سوالات ذهنی افراد برای تزریق در منزل در چه مواردی خلاصه می‌شود؟

برخی افراد برای ارائه خدمات تزریقات در منزل سوالات متعددی دارند که در ادامه قصد داریم به پرتکرار ترین آن‌ها پاسخ مناسبی دهیم.

تزریقات در منزل به واسطه چه افرادی انجام می‌گیرد؟

مجموعه‌های خدمات درمانی با ارائه‌ی کادری حرفه‌ای و کارشناس که در زمینه پرستاری تحصیلات دارند، می‌توانند تزریقات در منزل را برای شما انجام بدهند و هزینه‌های مربوطه آن‌ها طبق تعرفه‌های تزریقات در منزل محاسبه می‌گردد.

اگر تعداد تزریق بیشتر از یک دارو برای باشد، هزینه آن برای تزریقات در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

به‌ عنوان نمونه برخی از افراد ممکن است یک تزریق عضلانی و یک تزریق وریدی داشته باشند. تعرفه قیمت‌ها در هنگام مراجعه‌ی پرستار برای تزریقات در منزل در این موارد متغیر می‌باشد و ممکن است تخفیفاتی شامل حال بیمار گردد.

این شرایط سبب می‌شود تا مجموع هزینه‌های موجود برای بیمار کاهش یابد و باعث رضایت او از خدمات مربوطه تزریقات در منزل ولنجک گردد.

اگر دو شخص در یک مکان نیاز به خدمات تزریقات داشته باشند، در هزینه تزریقات در منزل اثربخش است؟

برای این‌که رفاه حال بیماران در هنگام تزریقات در منزل ولنجک فراهم گردد، تعرفه‌هایی برای این نوع تزریقات وجود دارد و خدمات این دسته از افراد که دو نفر نیاز به تزریق در یک مکان را دارند تخفیفاتی ارائه می‌گردد و باعث می‌شود هزینه‌های موجود برای تزریقات در منزل مقرون ‌به‌ صرفه محاسبه گردد.

آیا به ‌غیر از هزینه تزریقات در منزل نیاز است هزینه‌های ایاب ‌و ذهاب را پرداخت کنیم؟

بعد از این‌که پرستار به مکان شما مراجعه کرد و نحوه‌ی تزریق و نوع دارو تعیین‌ شد، هزینه تزریقات در منزل برای شما را تعیین می‌کند. هزینه ایاب‌ و ذهاب هیچ ارتباطی به هزینه موجود برای تزریق ندارد.

آیا هزینه تزریقات در منزل در شبانه ‌روز تفاوت دارد؟

اندکی تغییر در تعیین هزینه تزریقات در منزل در طی شبانه ‌روز صورت می‌گیرد. به‌ عنوان نمونه ممکن است اگر از خدمات پرستاران برای انجام تزریقات در شبانه ‌روز در شب کمک بگیرید ۲۰ درصد افزایش تعرفه برای رفاه حال شما در شب‌هنگام در نظر گرفته شود.

سخن آخر

با تمامی مواردی که در رابطه با خدمات‌رسانی تزریقات در منزل ولنجک ذکر کردیم، توصیه می‌کنیم برای این‌که رفاه حال بیمار خود را فراهم کنید و مراقب سلامتی او باشید، انتخاب‌های درستی صورت بدهید تا بهبودی برای بیمار فراهم گردد.

تمامی تلاش افرادی که در مجموعه‌های تزریقات در منزل ولنجک فعالیت دارند این است که خدمات منحصر به ‌فردی برای تزریقات در منزل ارائه دهند که هیچ بیماری نگرانی در رابطه با این تزریقات و هزینه‌های موجود آن‌ها نداشته باشد و در کمترین زمان بتواند شرایط درمانی برای او فراهم گردد.

حال اگر نیاز دارید تا از هزینه‌های تزریقات در منزل اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با مجموعه تزریقات در منزل ولنجک تماس بگیرید تا اطلاع درستی از این هزینه‌ها داشته باشید. پرستارانی که در مجموعه تزریقات در منزل فعالیت دارند به ‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای بیماران عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×