آلفا طب

نوار قلب در منزل تهران

نوار قلب در منزل تهران

امروز با موضوع نوار قلب در منزل تهران درخدمت شما هستیم.

با یکی دیگر از مقاله های مفید در زمینه ی پزشکی در خدمت شما مخاطبان وهمراهان هستیم تا اطلاعات کاربردی را با شما در میان بگذاریم. در مقاله ی حاضر می خواهیم در مورد نوار قلب در منزل با شما صحبت کنیم.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تا چند سال اخیر، با وجود فراهم بودن بسیاری امکانات خوب پزشکی برای یک درمان ساده باید هزینه زیادی صرف می شد همینطور سختی های بسیاری داشت، مشکلاتی مثل پیدا کردن پزشک خوب متخصص و مشکل رفت و آمد به شهری دیگر و همینطور هزینه های مالی زیادی که بسیاری از آن ها کمرشکن بود.

هر روز پیشرفت های چشم گیری در زمینه ی پزشکی می شود و این مسئله باعث شده که درمان، با روش های کم هزینه تر و راحت تر انجام گیرد. شاید برای بسیاری از بیماری ها نیاز نباشد کیلومترها راه رفت و انرژی صرف کرد.

ویروس کرونا هم باعث شد تا بسیاری از مشاغل و حرفه ها رویکرد و شیوه شان را تغییر دهند و امروز شاهد هستیم بسیاری از کسب و کارها در خانه انجام می شوند و یک مکان فیزیکی برای آن ها وجود ندارد و یا حداقل سایت و یا صفحه ای در یکی از فضاهای مجازی دارند.

اگرچه دور از ذهن به نظر می آمد، اما در عرصه ی پزشکی هم روند به همین سمت بوده است. شما با پرداخت هزینه ای کم تر بهترین پزشکان را پیدا می کنید و مشکلتان را تلفنی یا با تماس تصویری و صووتی می گویید و طبق آن پزشک به شما راهنمایی می کند و نسخه می دهد.

اما در همین دنیای مدرن با وجود خوبی ها و بسیاری راحتی ها، اتفاقاتی در حال رخ دادن است که سلامتی ما انسان ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

این مسائل ایجاب می کند ما به سلامتی جسم و روح خود و اطرافیان و عزیزانمان بیشتر اهمیت دهیم. و مراقبت های لازم و ضروری را انجام دهیم.

یکی از مواردی که در افراد بسیاری باید بررسی شود، فشار خون است که با آمدن دستگاه های فشارخون نیاز رفتن به پزشک را کم کرده و می توان با داشتن این دستگاه در منزل و استفاده از آن ازسلامتی سالمندان عزیز و افراد تحت مراقبت مطمئن شد.

یکی دیگر از ابزارهای جدید که کار درمان و مراقبت را ساده تر کرده است، نوار قلب در منزل است.

همه ما می دانیم که قلب و سلامتی آن چه تأثیری در کارکرد سایر اندام های بدن دارد. وظیفه ی ارسال خون به اندام های بدن را برعهده دارد.

این خون مواد مغذی و اکسیژن را به تمام قسمت های بدن انسان می رساند. عوامل زیادی مثل دیابت، فشار خون بالا و… باعث می شوند، قلب عملکرد خوبی نداشته باشد.

علائمی مثل تنگی نفستهوع یا استفراغ، تپش قلب سریع و یا نامنظم و مواردی از این قبیل هشدارهایی هستند که باید یک متخصص قلب آن ها را بررسی کند، اما بعد از اینکه فرد برای مشکل قلبی و عروقی تحت مراقبت و نظر پزشک است، باید دائما به وضع سلامت قلبش اهمیت دهد و از آن مراقبت کند تا جلوی بروز مشکل را بگیرد.

امروزه دستگاه نوار قلب در منزل برای بیماران تحت مراقب مطراحی شده که وضعیت سلامتی و چکاپ قلبشان برایشان بسیار مهم است.

اگر کسی در خانه تان است که نگران سلامتی اش هستید و فکر می کنید، به خاطر مشکلات قلبی و عروقی ایشان نیاز است، اطلاعاتی داشته باشید، با ادامه این مطلب همراهمان باشید تا آنچه می دانیم را با شما در میان بگذاریم. اگر هم به دنبال نوار قلب در منزل تهران هستید، برای شما پیشنهاد خوبی داریم. لطفا تا آخر مقاله همراهمان باشید.

ما در ابتدا تیترها، عناوین وسوالاتی در زمینه ی نوار قلب در منزل تهران را بررسی می کنیم، بعد به بررسی تیترها و پاسخ به سوال ها می پردازیم.
آیا می دانید که نوار قلب چیست؟
آیا می دانید که الگوها و خطوطی که روی کاغذ نوار قلب هستند، نشان دهنده ی چیستند؟
آیا در زمینه ی چگونگی انجام تست نوار قلب اطلاعاتی دارید؟
از کجا بفهمیم قلب ما مشکل دارد و نیاز به مراقب دارد؟
قبل از گرفتن نوار قلب باید به چه نکاتی توجه شود؟
آیا می دانید نوار قلب در منزل چیست؟ و وقتی که نوار قلب در منزل را انجام می دهید، با انجام آن در بیمارستان ها چه تفاوتی دارد؟
آیا در خصوص اطلاعاتی که از نوار قلب در منزل گرفته می شود، آگاهی دارید؟
آیا می توان به نتیجه ی نوار قلب در منزل اعتماد کرد؟
آیا در خصوص مهم ترین مزیت های استفاده از نوار قلب در منزل اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی هزینه های نوار قلب در منزل اطلاعاتی دارید؟
برای گرفتن نوار قلب چه مواردی باید رعایت شود تا نتیجه تست دقیق تر شود؟
برای آگاهی از نتایج تست چند روز باید منتظر بمانیم؟
آیا در زمینه ی مهم تریم ویژگی های یه نوار قلب نرمال و عادی اطلاعاتی دارید؟
اگر بیمار فقط گاه گاهی دچار بی نظمی در ضربان قلب شود، باز هم باید به دنبال مشکل بود؟
آیا در زمینه ی اکوی قلب اطلاعاتی دارید؟
آیا از تفاوت اکوی قلب با نوار قلب آگاهی و اطلاع دارید؟
آیا در زمینه ی استرس تست ورزش اطلاعاتی دارید؟
استرس‌تست ورزش چطور گرفته می شود؟
آیا نتایج استرس تست ورزشی را می توان در همان روز دریافت کرد؟
آیا در زمینه ی شیوه ی انجام استرس تست شیمیایی اطلاعاتی دارید؟
آیا استرس تست ورزشی را می شود، در خانه انجام داد؟
آیا نوار قلب و اکوی قلب مثل آزمایش های MRI عوارضی دارد؟
آیا برای انجام نوار قلب بیمار باید آمادگی خاصی داشته باشد؟
آیا در حین انجام نوار قلب در منزل خطر برق گرفتگی وجود دارد؟
آیا نوار قلب در منزل تهران فقط در مناطق خاصی انجام می گیرد؟
آیا می دانید شرکت آلفا طب چه خدماتی را می تواند ارائه کند؟
خلاصه و جمع بندی مطالب

 

آیا می دانید که نوار قلب چیست؟

در بخش قبلی از مقاله ی نوار قلب در منزل تهران در مورد پیشرفت هایی صحبت کردیم که در زمینه ی پزشکی انجام شده و برای ما این امکان را فراهم آورده تا از سلامت قلبمان آگاه شویم. گفتیم، دستگاهی به نام نوار قلب وجود دارد که می توان از وضعیت قلب در خانه هم مطلع شد.

در واقع قبلا این امکانات در خانه فراهم نبود و برای نوار قلب باید راهی بیماسرتان و مطب های دکتر می شدیم، اما امروزه این امکان فراهم است تا در خانه از این دستگاه استفاده کنیم، اما نوار قلب چیست؟ پیش از هر چیز بهتر است، برای روشن شدن مطلب به سراغ تعریف نوار قلب برویم.

نوار قلب آزمایشی ساده است که برای بررسی فعالیت های الکتریکی قلب انجام می شود. پرستارها یا تکنسین ها الکترودهای فلزی را اندام ها و قفسه ی سینه وصل می کند این الکترودها فعالیت های قلب را ثبت و ضبط می کند.

این فعالیت ها روی کاغذی شطرنجی شکل به تصویر کشیده می شود. خطوط و الگوهایی که کشیده می شود، اطلاعات بسیاری را از وضعیت بیمار در اختیار پزشک قرار می دهد. این اطلاعات چه اطلاعاتی هستند؟

شما خواننده ی گرامی می توانید برای دریافت اطلاعاتی جدید و کاربردی در زمینه نوار قلب با کارشناس های با تجربه ی شرکت آلفا طب تماس حاصل نمایید و از نظرات تخصصی آن ها استفاده کنید.

آیا می دانید که الگوها و خطوطی که روی کاغذ نوار قلب هستند، نشان دهنده ی چیستند؟

حالا که در بخش قبل مقاله ی نوار قلب در منزل دانستید که نوار قلب چیست، بهتر است، در مورد اطلاعاتی که این الگوها به ما می دهند، صحبت کنیم.

این نوارها مشکلات آریتمی یعنی وقتی تپش های قلب نامنظم است را به خوبی تشخیص می دهند. تپش های قلب ممکن است، بیشتر از حد نرمال کندتر یا تندتر یا ناموزون باشد.

این تپش های نامنظم اگر طولانی مدت ادامه پیدا کند می تواند بسیار خطرناک باشد. نوارهای قلبی برای سکته ی قلبی، تشخیص بیماری های دهلیز و بطن هم کاربرد دارند.

حالا که فهمیدیم این خطوط که گاهی نظم مرتبی دارند و گاهی خیر مت تواند نشان دهنده ی دنیایی از اطلاعات در مورد فرد و قلبش باشد، خوب است که در مورد چگونگی انجام نوار قلب صحبت کنیم.

آیا افرادی که مراقب سالمند یا کسی که مشکل قلبی دارد، می تواند از دستگاه نوار قلب استفاده کند؟ به عنوان مثال استفاده ی آن مثل دستگاه فشارخون است؟ در قسمت بعد به این موضوع می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوار قلب در منزل تهران به سایت آلفا طب مراجعه کنید. یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد خدماتی که می توانیم به شما ارائه کنیم، صحبت کنیم.

آیا در زمینه ی چگونگی انجام تست نوار قلب اطلاعاتی دارید؟

تست نوار قلب توسط فردی که آموزش مناسب و کافی دیده باید انجام شود و افراد معمولی که تجربه کافی ندارند، نمی توانند آن را انجام دهند. پس پرستار یا تکنسینی که در انجام آن ماهر است، ده الکترود را با پد چسب به قفسه سینه، پاها و بازوها می چسباند.

این الکترود ها به سیم ها وصل شده اند و از آن طرف به صفحه ی کامپیوتر متصل شده اند. بیمار باید دراز بکشد و صفحه ی کامپیوتر اطلاعات را می گیرد و روی کاغذ به تصویر می کشد.

پس متوجه شدید که این دستگاه باید توسط فردی تعلیم دیده استفاده شود، اما آنچه آلفا طب برای نوار قلب در منزل تهران انجام می دهد، این است که برای شما و بیمارتان فردی را می فرستد که در کارش حرفه ای است و با دستگاهی که به همراهش می آورد می تواند خدمات نوار قلب در منزل تهران را انجام دهد.

کارشناس های خبره ی شرکت آلفا طب می توانند تازه ترین اطلاعات روز دنیا را در این زمینه به شما عزیزان خواننده ارائه نمایند.

اعضای تیم و شرکت آلفا طب سال های زیادی است که در این حوزه فعالیت دارند و ما می توانیم از این گروه به عنوان برترین تیم در حوزه ی نوار قلب در منزل نام ببریم.

از کجا بفهمیم قلب ما مشکل دارد و نیاز به مراقب دارد؟

در قسمت قبل دیدیم که هر فردی نمی تواند با دستگاه نوار قلب کار کند سوال بسیار مهمی که ممکن است، پیش آید این است که چه علائمی هشداردهنده است و باید آن ها را جدی بگیریم؟. و چه زمانی باید به فکر گرفتن نوار قلب باشیم؟

هر فرد نسبت به سلامتی اش حساس است و وقتی نشانه ی غیرمعمولی ببنید باید آن را جدی بگیرد خصوصاً افرادی که پا به سن گذاشته اند یا افرادی که سابقه بیماری هایی مثل دیابت دارند. موارد بسیاری است که شما باید آن ها را جدی بگیرید.

علائمی مثل درد در قفسه سینه، تنگی نفس، احساس ضعف و خستگی در طول روز، ورم پاها، حالت تهوع از جمله مواردی هستند که هشدار محسوب می شوند، در قسمت پایین به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

درد در قفسه سینه:

یکی از علائمی که باید به آن حساس بود احساس درد در ناحیه جناق سینه است که گاهی ممکن است، دست چپ را هم درگیر کند.

احساس ضعف و بی حالی در طول روز: فرد در انجام کارهای روزمره که همیشه با انجام آنن ها مشکلی نداشت دچار ضعف و بی حال می شود، دلیل آن را می توان در عدم توانایی قلب در کنترل فشار خون جست و جو کرد.

تنگی نفس که باعث می شود، فرد در خواب خرو پف های غیرمعمولی داشته باشد، از علائم و خطرات مشکلات قلبی است.

سرگیجه و تاری دید:

این هم مورد دیگری است که به خاطر نامنظم بودن ضربان قلب پیش می آید که عرق کردن سرد را در پی دارد.

در این قسمت علائمی را بررسی کردیم که وجود آن ها و تکرارشان برای سلامتی نگران کننده است و باید هر چه زودتر به متخصص مراجعه کرد. اگر ساکن تهران هستید، ما می توانیم برای شما شرایط مشاوره از بهترین پزشکان کشور را فراهم کنیم

همچنین شرایط گرفتن نوار قلب در منزل تهران را فراهم کرده ایم. ما ایمان داریم که تیم حرفه ای آلفا طب برای شما بهترین خدمت پزشکی و درمانی را فراهم می کنند. آن ها سالیان سال است در این زمینه فعالیت دارند و دارای تجربه و سابقه های فراوانی در این زمینه می باشند.

قبل از گرفتن نوار قلب باید به چه نکاتی توجه شود؟

در قسمت قبل از نوشتار نوار قلب در منزل تهران دیدیم که داشتن بعضی می تواند خطرناک باشد. پس اگر این علائم را در خود یا اطرافیانتان مشاهده کردید در اولین فرصت توسط پزشک متخصص قلب و عروق ویزیت شوید.

حالا در این قسمت برآنیم تا به نکات قابل توجه قبل از انجام تست نوار قلب بپردازیم. نکاتی که اگر قصد دارید، تست نوار قلب در خانه و یا در بیمارستان و مطب بدهید باید حتما آن ها رعایت کنید.

قبل از انجام تست بیمار نباید هیچ گونه فعالیت سنگینی انجام دهد و در حالت و شرایط عادی و آرامش باشدو چون انجام کارهایی مثل ورزش، بالارفتن از پله ها و فعالیت زیاد باعث بالا رفتن ضربان قلب می شود و نتایج آزمایش را تحت تأثیر قرار می دهد و از اعتبار خارج می کند.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود، ضربان قلب نامظم شود، استرس زیاد است. پس بیمار باید موقعیت های استرس زا و پرتنش دوری کند.

بیمار نباید غذای سنگین و پرچربی یا آب خیلی سرد مصرف کرده باشد.
برای راحتی انجام تست نوار قلب بهتر است، آقایان موهای سینه شان را بتراشند.
قبل از انجام تست باید با پزشک خودتان مشورت کرد و داروهایی که مصرف می شود، به او گفته شود، چون بعضی داروها جواب تست را تغییر می دهند. پس مشورت با پزشک از اهمیت به سزایی برخورار است.

بهتر است برای دریافت مناسب ترین اطلاعات در خصوص نکته های مهم قلب از انجام نوارد قلب به گروه آلفا طب مراجعه و یا با کارشناس های خبره ی این تیم تماس برقرار نمایید. ایشان جدیدترین و به روز ترین راهنمایی ها و مشاوره ها را در زمینه ی نوار قلب به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه می نمایند.

آیا می دانید نوار قلب در منزل چیست؟ و وقتی که نوار قلب در منزل را انجام می دهید، با انجام آن در بیمارستان ها چه تفاوتی دارد؟

همان طور که گفته شد نوار قلب یک روش آسان برای پی بردن به مشکلات قلبی و عروقی است. به وسیله ی الکترودها، فعالیت های الکتریکی قلب ضبط می شود و بر روی کاغذ چاپ می شود و ارائه می شود.

همانطور که در بخش های پیشین مقاله نوار قلب در منزل گفتیم، این کار باید توسط اهل فن یعنی نیروی آموزش دیده در این زمینه انجام گیرد.

این کار را می توان بدون مراجعه به مراکز درمانی هم انجام داد چون بسیاری موارد بیمار به خاطر مشکلاتی که دارد، قادر نیست که به مطب ها و بیمارستان ها مراجعه کند هم اینکه با شیوع بیماری هایی مثل کرونا وضعیت سلامتی بسیاری از افراد که سابقه ی بیماری قبلی دارند، در خطر بیشتر قرار می گیرد و باید احتیاط بیشتری به خرج داد.

پس در واقع دستگاه های قابل حملی وجود دارند که تکنسین ها و پرستاران آن ها را به خانه ی بیمار می آورند. بعد از اینکه بیمار آماده شد. مسئول دستگاه در نواحی که الکترودها را متصل می کند به بیمار ژل می زند و چند دقیقه ای طول می کشد تا نوار قلب حاضر شود.

بهتر است برای کسب اطلاعاتی مفیدتر در خصوص تفاوت های میان نوار قلب در منزل و انجام آن در بیمارستان با کارشناس های با تجربه و متخصص شرکت آلفا طب وارد مذاکره شوید و از نظرات مفید ایشان در این زمینه استفاده نمایید.

آیا در خصوص اطلاعاتی که از نوار قلب در منزل گرفته می شود، آگاهی دارید؟

در قسمت قبلی مقاله ی نوار قلب در منزل خواندیم که هیچ فرقی بین انجام این تست در مطب، بیمارستان و خانه نیست. حالا می خواهیم بدانیم این خط ها و الگوهای تکرار شونده نشان دهنده ی چیستند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را برداشت کنید.

با استفاده از نوار قلب در منزل شما به می توانید از تعداد ضربان قلب آگاهی پیدا کنید. درست است که شما می توانید با گرفتن نبض به ضربان قلب پی ببرید، اما گاهی گرفتن نبض کار دشواری است. پس بهترین راه و البته مطمئن تر از نبض گرفتن نوار قلب است

با انجام نوار قلب، شما از ریتم نامنظم قلب آگاهی پیدا می کنید. گاهی به دلایلی مثلاً استفاده از قرص های روان گردان ریتم قلب دچار بی نظمی می شود.

از حمله های قلبی که بیمار اخیراً تجربه کرده می توان آگاه شد چون اثرات به جا مانده از آن حمله ها در آزمایش مشخص می شود، همچنین می توان از سکته قلبی که در حال وقوع است، آگاهی پیدا کرد و از آن جلوگیری کرد.

با انجام نوار قلب در منزل شما از آن نواحی قلبتان که خون رسانی به میزان کافی ندارند، مطلع می شوید. چون ممکن است، ناحیه ی سینه که در آن ها احساس درد می کنید، به خاطر جریان خون ناکافی در ماهیچه ی قلب باشد

یکی دیگر از مزایای استفاده از نوار قلب در منزل آگاهی از اختلالات الکترونیکی در بدن است.
با انجام نوار قلب در منزل اگر عضلات دیواره قلب ضخیم تر از حد نرمال شده باشند، مطلع می شوید. این ضخیم شدگی بر اثر بیماری هایی مثل فشارخون بالا اتفاق می افتد که خطرناک است.

کارشناس های با تجربه ی شرکت آلفا طب می توانند تازه ترین اطلاعات در این زمینه را به شما مخاطبین و مراجعه کنندگان گرامی ارائه نمایند. لطفا برای کسب آگاهی های بیشتر با ایشان تماس حاصل نمایید.

آیا می توان به نتیجه ی نوار قلب در منزل اعتماد کرد؟

یکی از سوال های پر تکرار در این زمینه این است. در واقع هر خدمت و یا هر محصول جدیدی که عرضه می شود، در ابتدا با شبهاتی روبه رو است و بسیار طول می کشد که بین اقشار جامعه جا بیفتد، اما بعد از مدتی که آن خدمت نو یا محصول جدید راه افتاد دیگر کسی خریدار محصولات و خدمات پیشین نیست.

پاسخ به این سوال بله است. در واقع انجام تست نوار قلب در منزل هیچ فرقی با انجام آن در مطب ندارد، چراکه در منزل همان دستگاه و همان امکانات فراهم است و یک فرد ماهر و آموزش دیده این کار را انجام می دهد.

شما حتی می توانید از پزشک متخصص بخواهید به خانه تان حضور پیدا کند. در انتها هم پزشک و هم تکنسین می توانند نتایج را تفسیر کنند و شما برای مطمئن تر شدن هم نتایج را برای پزشک معالجتان ارسال کنید.

حتی می توان گفت چون شرایطی بهتری هم برای بیمار و هم برای پرستار یا تکنسین فراهم است، انجام آن راحت تر و احتمال خطا به خاطر محیط آرام منزل کمتر است.

پس به ما اعتماد کنید و به دنبال ادامه ی مطلب باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. در بخش بعد مزایای استفاده از نوار قلب در منزل را برایتان شرح می دهیم.

ذکر این نکته لازم است که شرکت خدمات پزشکی و درمانی آلفا طب قادر است، در هر نقطه ای از تهران که هستید، برای شما امکانات درمانی با بهترین کیفیت را انجام دهد.

ایشان دارای جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات در این زمینه می باشند و در کنار آن، تجربه و سابقه ی فراوانی را نیز در این حوزه دارند. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، با کیفیت ترین خدمات را از ایشان دریافت نمایید.

آیا در خصوص مهم ترین مزیت های استفاده از نوار قلب در منزل اطلاعاتی دارید؟

همان طور که در مقدمه گفتیم، با پیشرفت تکنولوژی انجام بسیاری از کارها در عرصه ها و زمینه های مختلف راحت تر شده است. و در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مردم ترجیح می دهند که تا زمانیکه مجبور نباشند از خانه بیرون نروند.

به علاوه مشغله های افراد هم به حدی زیاد شده که به دنبال این هستند که اکثر کارهایشان را آنلاین انجام دهند و به دنبال راه های ساده تر هستند. ضمن اینکه افراد سالخورده و کسانی که سابقه بیماری دارند، باید وضعیت سلامتی خود را جدی تر بگیرند و کمتر در معرض ویروس باشند.

همه این عوامل باعث شده که همه کسب و کارها خدمات خودشان را به شکل متفاوت تری ارائه دهند. حالا این امکان فراهم شده است که تست نوار قلب در منزل انجام شود. شما با انجام این کار:

در وقت خود صرفه جویی کردید. دیگر نیازی نیست که ساعت ها در مطب های دکتر و بیمارستان وقت بگذرانید و برای انجام یک تست ساعت ها وقت خود را تلف کنید

برای بیمار شرایط بهتری فراهم کرده اید و او را از محیط آلوده بیمارستان ها نجات دادید و لذا در شرایط بهتر فیزیکی انجام تست را برایش فراهم می کنید.

با استفاده از این روش کادر درمان فقط روی بیمار شما تمرکز می کنند و این کار را در محیط خانه خودتان انجام می دهید که این باعث می شود، کادر درمان تمرکز بیشتری روی بیمار داشته باشند و احتمال حواس پرتی و اشتباه در کار را نزدیک به صفر می کند. بیمار هم در آرامش است و نتیجه ی تست را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

با انجام نوار قلب در منزل، شما جلوی بسیاری حوادث غیرقابل پیش بینی را می گیرید. چون در بسیاری از مواقع بیمار در آستانه ی یک حمله ی قلبی است که حرکت و رفت آمد برای او مضر است. با فراهم آوردن این شرایط مساعد، این تست را بدون جابه جایی انجام می دهید.

برای دریافت اطلاعاتی دقیق تر در زمینه ی مزیت های به کار گیری نوار قلب در منزل می توانید با اعضای گروه و شرکت آلفا طب وارد مذاکره شده و از نظرات کارشناسی شده ی ایشان بهره مند شوید. آن ها می توانند مناسب ترین اقدام ها را به شما پیشنهاد دهند و بهترین راهنمایی ها را مراجعه کنندگان ارائه کنند.

آیا در زمینه ی هزینه های نوار قلب در منزل اطلاعاتی دارید؟

حالا که با توضیحات بخش قبلی مقاله ی نوار قلب در منزل، در مورد مزایای نوار قلب در منزل مطلع شدید و متوجه شدید که می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد، بهتر است، در مورد هزینه انجام نوار قلب صحبت کنیم.

هزینه نوار قلب در منزل از شهری به شهر دیگر متفاوت است، البته بهتر است به این مسئله اشاره کنیم که نمی توان عدد و رقم مخصوصی را تعیین کرد چون قیمت ها هر روزه در حال تغییر است.

هزینه نوار قلب در منزل تهران بستگی به موارد مختلفی دارد، مثلاً این که توسط پزشک، تکنسین یا هر دو انجام شود، فرق می کند.

از جمله موارد دیگری که ممکن است، در تعیین قیمت مؤثر باشد، ساعت و زمانی است که شما این خدمات را نیاز دارید. بدیهی است که در مواقع حساس مثل نیمه شب یا زمان استراحت متخصصان این هزینه قدری بیشتر می شود.

ما پیشنهاد می کنیم، برای آگاهی دقیق تر از هزینه ها و البته گرفتن راهنمایی و مشاوره در خصوص مشکلات قلبی و حتی دیگر بیماری ها با مرکز خدمات پزشکی آلفا طب تماس حاصل فرمایید.

برای گرفتن نوار قلب چه مواردی باید رعایت شود تا نتیجه تست دقیق تر شود؟

در این بخش از مقاله ی نوار قلب در منزل می خواهیم مواردی را مطرح کنیم تا به آن ها در انجام تست نوار قلب در منزل تهران توجه کنید. چون در واقع توجه به این موارد نتیجه تست را موثق تر می کند.

بیمار باید در راحتی کامل باشد و از لباس های راحت و گشاد استفاده کند.
بهتر است، تست در یک اتاق که فقط بیمار و متخصص حضور دارند، انجام شود.
از سیم ارت استفاده شود، چون گاهی ممکن است، در نوار قلب پارازیت زیادی مشاهده شود.
از ژل لیدوکائین برای رسانایی بهتر جریان الکتریکی استفاده شود.

برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در خصوص نکات مهم برای دقیق تر شدن نتیجه ی نوار قبل می توانید از نظرات تخصصی گروه و شرکت آلفا طب استفاده نمایید. آن ها در این حوزه دارای تخصص، تجربه و سابقه ی درخشانی می باشند.

برای آگاهی از نتایج تست چند روز باید منتظر بمانیم؟

نتایج نوار قلب در خانه را بعد از انجام کار در همان روز می توانید دریافت کنید. اگر نتایج نوار قلب نرمال و طبیعی بود که نیازی به تست ها و آزمایش های دیگری ندارید، اما اگر نتایج چیزی غیرطبیعی را نشان دهد، ممکن است، به تکرار تست نوار قلب نیاز پیدا کنید، یا حتی دیگر تست ها برای تشخیص دقیق تر مثلاً اکوی قلب را امتحان کنید، ودرمان هم بستگی به علائم و نشانه هایی دارد که شما دارید.
در شرکت خدمات پزشکی و درمانی آلفا طب تیم متخصص ما نتیجه تست نئار قلب در منزل تهران را همان روز با جزئیات در اختیار شما قرار می دهند.

آیا در زمینه ی مهم تریم ویژگی های یه نوار قلب نرمال و عادی اطلاعاتی دارید؟

در یک نوار قلب نرمال، پالس های الکتریکی به شکل منظم و با فاصله ای یکسان قابل رویت در کاغذ شطرنجی قابل رؤیت است. تعداد ضربات قلب در یک دقیقه در افراد سالم بین 60 تا 100 است. این عدد با توجه سن افراد و شرایط او متفاوت خواهد بود. مثلاً برای کسانی که دائم ورزش می کنند، این تعداد کمتر است و کند تر است.

دیدیم که نوار قلب نرمال یک ریتم دائمی و منظمی دارد، اما در بسیاری موارد فرد در اکثر مواقع ریتم منطمی دارد، اما با عوض شدن بعضی شرایط ریتم قلبش نامنظم می شود.

در بخش بعد می خواهیم مواردی را بررسی کنیم که فرد دچار این مشکل می شود. آیا این مشکل جدی است؟ و باز هم باید نوار قلب در منزل را استفاده کند؟ در بخش بعد با ما همراه باشید تا توضیحاتی را خدمتتان ارائه کنیم.

اگر بیمار فقط گاه گاهی دچار بی نظمی در ضربان قلب شود، باز هم باید به دنبال مشکل بود؟
در این قسمت از نوشتار می خواهیم به بررسی مسائلی بپردازیم که فرد همیشه بی نظمی در ریتم ضربان قلب را تجربه نمی کند، اما مشکل این است که این نامنظمی با فواصل کم اتفاق می افتد و در واقع این مسئله نگران کننده می شود.

گاهی اوقات به دلایلی نامنظمی در ضربات قلب به شکل پیوسته و دائمی دیده نمی شود. در این مواقع تشخیص پزشک این است که بیمار بایداز دستگاه ثبت پیوسته ضربان قلب که قابل حمل است و همیشه همراه بیمار خواهد بود استفاده کند. بعد از تمام شدن این مدت، پزشک با دیدن الگو و تعداد ضربان قلب به نوع مشکل پی ببرد.

روش استفاده از این قرار است که طی مدت زمان 24 یا 48 ساعت این دستگاه کوچک که به اندازه تلفن همراه است، با استفاده از چسب به بدن بیمار متصل می شود.

طی این مدت بیمار در زمان خواب و استراحت و کار این دستگاه را همراه خود دارد. طی این مدت هر گونه بی نظمی که ممکن است، در شرایط خاص برای بیمار اتفاق بیفتد را ضبط می کند.

بعد از مدت معین شده توسط پزشک وقتی بیمار برای دیدن دکتر می رود، این دستگاه بعد از اینکه از بیمار جدا شد، به یک کامیپوتر وصل می شود و اطلاعات ثبت شده را آنالیز می کند و روی یک کاغذ شطرنجی به دکتر تحویل می دهد.

نوع دیگر دستگاه های نوار قلب ایونت مانیتور یا پایش رویداد نام دارد که شبیه هولتر است، اما فرقش این است که در ساعت هایی خاص برای و برای ساعت استفاده می شوند.

شما می توانید آن ها را طولانی تر بپوشیدبیمار می تواند در طول یک هفته یا یک ماه از این دستگاه استفاده کند. و هر وقت علائمی را حس می کند دکمه را فشار دهد. بعضی دستگاه ها هم به شکل خودکار وقتی نامنظمی و ناموزونی در ضربات قلب مشاهده می کنند، آن را ضبط می کنند.

اگرچه کاربرد این دستگاه هادر بسیاری موارد خوب و مفیداست، اما این استفاده از این دستگاه ها خطراتی هم دارد. مثلاً چون استفاده از آن طولانی مدت است، ممکن است، در محل های الکترودها قرار می گیرند، التهاب ایجاد کند. در هنگام استفاده از این دستگاه باید به موارد زیر هم توجه کافی مبذول کنید.

هنگام استفاده از این دستگاه ها بعضی داروها را نباید استفاده کرد همینطور استفاده از دخانیات ممنوع است.

دستگاه نباید کنار وسایلی مثل آهن ربا یا وسایل فلزی باشد.
گاهی ممکن است، به علت تعریق زیاد برچسب های نگه دارنده شل شوند، یا کنده شوند.

آیا در زمینه ی اکوی قلب اطلاعاتی دارید؟

حالا که به خوبی با مباحث بالا آشنا شدید. است، اکوی قلب را برای تشریح کنیم. در ادامه مقاله ی نوار قلب در منزل با شما خواهیم بود.

روشی دیگر برای اطلاعات از وضعیت قلب استو، اما اطلاعاتی که اکوی قلب می دهد، شامل چیست؟ پزشک شما با اکوی قلب اندازه و شکل و اندازه و ضخامت دیواره های آن را به دست می آورد، از نحوه ی حرکت قلب شما مطلع می شود. قدرت پمپاژ قلب شما را متوجه می شود.

از عملکرد دریچه های قلب آگاه می شود. از تنگی دریچه ها و عقب نشینی خون در دریچه ها اطلاعات کسب می کند و از وجود تومور یا غده در دریچه های قلب باخبر می شود.

آزمایش اکوی قلب از امواج صوتی استفاده می کند. در این آزمایش، از دستگاهی که ترنسدیوسر نام دارد، استفاده می شود. این دستگاه امواج صوتی تولید می کند و این امواج را به سمت قلب می فرستد.

بعد از اینکه این امواج به قلب برخورد می شود، دوباره به سمت دستگاه برمی گردن و منعکس می شوند. حالا دستگاه این امواج را به تصویر تبدیل می کند که به وسیله ی صفحه کامپیوتر قابل نمایش است.

همان طور که ملاحظه کردید اطلاعاتی که از اکوی قلب به دست می آید و اطلاعاتی که از نوار قلب به دست می آید با هم متفاوت اند، اما هر دوی این تست ها را میتوان در منزل انجام داد. در قسمت پایین قصد داریم تفاوت انجام نوار قلب در منزل و اکوی قلب را برای شما عزیزان شرح دهیم. همراهمان باشید.

آیا از تفاوت اکوی قلب با نوار قلب آگاهی و اطلاع دارید؟

در این بخش قصد داریم دو واژه ای که بسیاری اوقات به جای هم به کار می روند را شرح دهیم. بسیار شنیده شده که اکوی قلب و نوار قلب را یک چیز تصور می کنند و فکر می کنند، نوار قلب همان اکوی قلب است، اما باید گفت که این دو واژه کاملاً از هم سوا هستند.

برای انجام نوار قلب فرد طاق باز می خوابد و از الکترودهایی استفاده می شود که به قفسه ی سینه و پاها متصل می شود، این تست در چند دقیقه انجام می شود، اما در اکوی قلب فرد به پهلو دراز می کشد و علاوه بر الکترود از پروب هماستفاده می شود. مدت زمان انجام اکوی قلب یک ساعت است.

در این بخش از مقاله ی نوار در منزل فهمیدید که اکوی قلب و نوار قلب باهم تفاوت دارند. اطلاعاتی که از این دو آزمایش به دست می آید اگرچه هر دو در مورد قلب است، اما در مورد بخش های متختلف و عملکردهای متفاوت صحبت می کنند.

حالا که در مورد تست های مرتبط با قلب صحبت کردیم، شاید این سوال پیش آید که ضربان قلب هنگام فعالیت های سنگین چطور باید باشد، یکی دیگر از تست هایی که عملکرد قلب را اندازه گیری و به بیان دقیق تر می سنجد استرس‌تست ورزش است. که در بخش پایی به توضیح آن می پردازیم.

آیا در زمینه ی استرس تست ورزش اطلاعاتی دارید؟

هنگام صحبت از نوار قلب و تست هایی که برای سنجش عملکرد قلب به کار می رود، باید از استرست‌تست ورزش نام ببریم.

استرس تست ورزشی همان نوار قلب است که در حین ورزش از فرد گرفته می شود. این تست برای این گرفته می شود که کارکرد قلب وقتی در حین فعالیت سنگین است، یعنی زمانیکه بدن به اکسیژن بیشتری نیاز دارد، سنجیده شود.

در این تست باید چک شود که آیا سرخرگ های کرونری خون عضلات قلب را با قدرت و به اندازه ی کافی تأمین می کمند یا در عملکرد آن مشکلی وجود دارد. این تست برای تشخیص دردهای قفسه ی سینه به کار می رود که ممکن است، به دلیل بیماری سرخرگ کرونری به وجود آمده باشد.

شما برای انجام این تست باید روی تردمیل یا دوچرخه ثابت پدال بزنید تعداد ضربان قلب، تعداد تنفس، ریتم قلب، میزان خستگی و میزان فشار خون شما به دقت توسط تکنسین مشاهده و ثبت می شود.

حالا اگر در این بررسی به این نتیجه برسند که شما عملکرد خوبی نداشتید، یعنی این نداشتن عملکرد خوب حاکی از مشکل قلبی شما است، پس باید تست را دوباره با اکوکاردیوگرافی یا فن‌آوریطبهسته‌ای تکرار کنید

اما بسیاری افراد که سالخورده هستند و نمی توانند این تست را انجام دهند، چه؟ پیشرفت علم باعث شده تا دانشمندان و پزشکان به این مسئله هم فکر کنند، در تستی دیگر به فرد دارویی داده می شود تا برخی اثرات ورزشی را در قلب فرد شبیه سازی کنند و در این زمان از عملکرد قلب تصویربرداری هسته ای انجام می شود.

در این بخش تست ورزش معرفی شد. حالا وقت آن است که در مورد نحوه گرفتن این تست صحبت کنیم، در بخش بعدی مقاله ی نوار قلب در منزل تهران به بررسی آن می پردازیم.

استرس‌تست ورزش چطور گرفته می شود؟

در ابتدا یک تست نوار قلب معمولی از شما گرفته می شود. بعد پزشک از شما می خواهد روی تردمیل شروع به دویدن کنید. در حالیکه که الکترودها به شما متصل هستند و بازوبند فشارخون به دستتان است، باید چند دقیقه به آرامی روری تردمیل قدم بزنید بعد به تدریج سرعت خود را زیاد کنید.

در واقع هر دو سه دقیقه یک بار بای این کار را انجام دهید تا احساس خستگی کنید و از نفس بیفتید. بعد از این که پزشک از شما خواست کار را متوقف کنید، 10 دقیقه استراحت می کنید. در این مدت تکنسین شما را بررسی می کند و از شما سوالاتی می پرسد.

آیا نتایج استرس تست ورزشی را می توان در همان روز دریافت کرد؟

دربخش پیشین نوشتار نوار قلب در منزل تهران به پاسخ چگونگی انجام تست ورزش پرداختیم، اکنون می خواهیم بدانیم چقدر طول می کشد تا جواب تست در مورد عملکرد قلبمان در کارهای سنگین بگوید.

پزشک می تواند نتیجه کلی را در همان روز به بیمار بگوید، اما توضیح و بررسی و تفسیر آن طول می کشد. اگر در نتایج نشان داده شود که قلب بیمار خوب کار نمی کند و دوباره آزمایش را تکرار کرد و مشخص شد به بیماری سرخرگ کرونری مبتلا است، ممکن است، به آنژیوگرافی نیاز پیدا کند.

گفتیم که در مواقع خاصی که نمی توان تست ورزش گرفت باید از تست شیمیایی استفاده کرد در بخش بعد به توضیح ساز و کار این روش می پردازیم.

آیا در زمینه ی شیوه ی انجام استرس تست شیمیایی اطلاعاتی دارید؟؟

اگر بیمار به دلیل سالخوردگی یا ناراحتی نتواند استرس‌تست ورزشی را انجام دهد، پزشک معالج با اسنتفاده از داروهایی که به رگ او تزریق می شود، فعالیت قلب را تشدید می کند تا عملکردقلب را در هنگام فعالیت های سنگین تر بررسی کند. این داروها عبارتند از: دوبوتامین، آدنوزین و دی‌پیریدامول.

شما باید تمام حالات خود را با پزشک و تکنسین های حاضر در اتاق در میان بگذارید. اثرات این داروها به این شکل است، که. آدنوزین ضربان قب را کمتر می کند. دوبوتامین فشار خون را بالا می برد یا بی نظمی ضربان قلب را پدیدار می کند. هم آدنوزین و هم دی‌پیریدامول خس خس سینه را بیشتر می کنند.

احتمالاً تا الان برایتان این سوال پیش آمده که می توان این تست ها را در خانه هم گرفت؟در بخش بعدی مقاله ی نوار قلب در منزل تهران به این سوال پاسخ می دهیم.

آیا استرس تست ورزشی را می شود، در خانه انجام داد؟

تمام امکاناتی که در بیمارستان ها و کلینیک های فوق پیشرفته هست را نمی توان در خانه آورد. در واقع انجام این تست نیاز به دستگاه هایی دارد که حملشان به سادگی نیست و نمی توان آن ها را به خانه آورد.

حداقل تا این زمان، امکان گرفتن این تست در منزل تهران وجود ندارد، اما ممکن است، بعداً این شرایط فراهم شود.

آیا نوار قلب و اکوی قلب مثل آزمایش های MRI عوارضی دارد؟

در این بخش از مقاله ی نوار قلب در منزل تهران می خواهیم ببینیم انجام اکوی قلب و نوار قلب چه عوارضی به دنبال دارند.

در پاسخ به بخش اول این سوال باید گفت که خیر. در واقع نوار قلب جزء بی خطرترین و کم ریسک ترین آزمایش ها و تست ها است، البته ممکن است، بعد از برداشتن الکترودها کمی احساس درد داشته باشید و کمی تورم و قرمزی بر روی پوست حس شود که البته گذرا است و بعد از چند دقیقه رفع می شود.

در اکوی قلب هم از هیچ اشعه ای استفاده نمی شود، بنابراین برای بدن مضر نیستو عوارض آن احساس بیحالی و خوابالودگی به دلیل استفاده از داروهای آرامش بخش است. در بعضی موارد به دلیل تحریک پشت گلو بعضی بیماران احساس گلودرد دارند.

شرکت خدمات آلفا طب انجام اکوی قلب در خانه را هم به خدماتش افزوده است. پس برای آگاهی از تست اکوی قلب در خانه بهتر است، با کارشناسان مجرب این تیم مشورت کنید.

حالا که متوجه شدید این روش های غیرتهاجمی برای بدن ریسکی ندارند. بهتر است، به این سوال پاسخ دهیم که بیمار برای نوار قلب چه نوع آمادگی هایی باید داشته باشد؟

آیا برای انجام نوار قلب بیمار باید آمادگی خاصی داشته باشد؟

به جز مواردی که به آن اشاره شد، مثل تراشیدن موی سینه و پرهیز از خوردن غذاهای سنگین و چرب و آب خیلی سرد برای انجام این تست نیاز به آمادگی های آزمایش های دیگر مثل ناشنا بودن و… نیست. فقط برای انجام تست بهتر است، از صحبت کردن و فعالیت خوددارای نمایید تا نتیجه تست شما تحت تأثیر قرار نگیرد و قابل اعتمادتر باشد.

آیا در حین انجام نوار قلب در منزل خطر برق گرفتگی وجود دارد؟

چیزی که بسیاری از آن واهمه دارند، این است که از الکترودها جریان های برق رد می شود و ممکن است، خطر برق گرفتگی داشته باشد. در واقع اینطور نیست و الکترودها برق را ساطع نمی کنند.

آیا نوار قلب در منزل تهران فقط در مناطق خاصی انجام می گیرد؟

پاسخ این سوال منفی می باشد و در حقیقت باید گفت که این خدمات مختص منطقه ی خاصی نیست. شما در هر زمانی در شبانه روز و یا در هر جایی باشید، می توانید از تیم متخصص ما بخواهید نوار قلب در منزل تهران را برای شما انجام دهند.

البته به اعتقاد بسیاری افراد بهتر است، بیماری های قلبی به دلیل حساسیت هایشان بهتر است، در خانه درمان نشوند و به کلینیک ها و مطب های معتبر مراجعه کرد، اما گرفتن نوار قلب از جمله خدماتی است که تخصص و حساسیت بالایی ندارد و در خانه هم به سادگی می توان آن را انجام داد.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعاتی کامل تر در این زمینه به گروه و شرکت آلفا طب مراجعه و یا با اعضای این شرکت تماس حاصل نمایید.

آیا می دانید شرکت آلفا طب چه خدماتی را می تواند ارائه کند؟

اگر در تهران زندگی می کنید، حتما از هزینه های بالای بیمارستان ها باخبر هستید، همچنین می دانید که برای انجام یک ویزیت ساده تا انجام آزمایش ها باید ساعت ها از کار خود صرف نظر کنید تا کارهای درمانی را انجام دهید.

ترافیک و مسائل دیگر هم به این مشکلات اضافه کرده است، اما ما می خواهیم از بار مشکلات شما کم کنیم تا دغدغه رفت و آمد و وقت و هزینه شما ما را کمتر کنیم.

می خواهیم فرصتی برایتان فراهم کنیم تا درمان برایتان ساده تر شود. شرکت آلفا طب از سال 1383 با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت است.

این مرکز یک کلینیک کامل است که خدمات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. شما در این مرکز می توانید با خیال راحت به این گروه اعتماد کنید و نتیجه اعتمادتان را بگیرید.

این گروه خدمات بسی شما می توانید چک آپ را در منزلتان انجام دهید. و می توانید از این پس نوار مغز را در خانه خودتان بگیرید. می توانید کاردرمانی و گفتاردرمانی را در منزلتان انجام دهید.

این شرکت خدمات متنوعی مثل پرستاری و مراقبت از بیمار، مشاوره و روانشناسی و فیزیودرمانی، دیالیز و تزریقات، نوار قلب نصب، سوند و بسیاری خدمات دیگر را در منزل شما انجام می دهد، همچنین شما می توانید بدون پرداخت هزینه در مورد شیوه های درمان مشاوره بگیرید.

یکی دیگر از امکاناتی که ما فراهم آورده ایم این است که اگر شما خانم هستید و برای انجام خدماتی مثل نوار قلب در منزل تهران می توانید از ما درخواست اعزام نیروی خانم کنید و ما این امکان را فراهم کردیم که در هر جای تهران که هستید، برای شما نیروی متخصص خانم اعزام کنیم.

برای آگاهی کامل از خدمات این مرکز با شماره تلفن 02122371371 در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره و بهترین و ناب ترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

جمع بندی و خلاصه مطالب

در مقاله ی نوار قلب در منزل تهران مطالب متنوعی عنوان شد. در این نوشتار متوجه شدیم که نوار قلب به تغییرات پتانسیل الکتریکیگفته می شود که با تحریک عضله ی قلب می شود. این اطلاعات را در صفحه ای شطرنجی ارائه می شود.

اگر شکل این تغییرات یکسان و منظم بود که نشان دهنده ی این است، شما مشکلی ندارید، اما اگر نامنظمی و ناهماهنگی وجود داشت، زنگ خطری است که باید پزشکتان مشورت کنید.

این ناهماهنگی اطلاعات زیادی در مورد حمله قلبی که داشتید یا حمله ای که در شرف وقوع است، به ما می دهد. همینطور در مورد خون رسانی ناکافی بخش هایی از قلب در مورد ناکارایی دهلیزها و بطن ها و در مورد عفونت ها می توان اطلاعاتی به دست آورد،

اما گاهی پزشک تشخیص می دهد، نوار قلب کافی نیست و از بیمار خواهد تست اکوی قلب بدهد که در مورد قدرت پمپاژ، ماهیچه ها و… باخبر شود. تمام خدمات اکوی قلب و نوار قلب را می توان در منزل انجام داد. یکی دیگر از روش هایی که برای سنجش و ارزیابی عملکرد قلب به کار می رود را هم معرفی کردیم که استرس تست ورزش نام دارد.

این تست را برای سنجش کار قلب در فعالیت های سنگین به کار می برند. آنچه بیشتر در این تست چک می شود، عملکرد سرخرگ های کرونری خون است که آیا خون را به عضلات قلب با قدرت و به اندازه ی کافی تأمین می کند یا در عملکردش مشکل دارد؟

هزینه انجام این خدمات از بسیاری جهات مقرون به صرفه است. این خدمات، نیازی به مراقبت های خاصی یا دستگاه های خیلی پیشرفته ندارد که نشود، آن ها را به خانه حمل کرد. بسیاری از خدمات پزشکی که در خانه انجام می شود، در واقع با وسایل portable یعنی قابل حمل انجام می گیرند.

اگر تنگی نفس داشتید، یا در قفسه سینه تان دردی حس کردید یا در خواب خر و پفت های غیرمعمول داشتید یا در انجام کارهای روزمره تان احساس ضعف و کسلی کردید یا اگر بیماری دیگری مثل دیابت دارید، باید مواظب خودتان باشید و با این علائم به هوش باشید. این طور علائم باید جدی گرفته شوند، چون نشانه های بیماری های قلبی و عروقی است.

در این مقاله به بسیاری از سوالات معمول که احتمالاً سوالات خود شما هم بود پاسخ دادیم سوالاتی از قبیل عوارض تست های نوار قلب و اکوی قلب، هزینه های انجام تست نوار قلب در منزل تهران و در مورد آماده شدن نتیجه تست، همچنین از مواردی که قبل از انجام تست بیمار باید مراعات کند را گوشزد کردیم، مثلاً اینکه غذای چرب یا آب خیلی سرد نخورد و یا فعالیت های ورزشی یا سنگین انجام دهد. چون هر کدام از این موارد نتیجه ی تست را متأثر می کند.

از فرق دستگاه هولتر و ایونت صحبت کردیم و گفتیم، بسیاری از نامنظمی ها در نتیجه نوار قلب به شکل یکسا نیست. یعنی بیمار در موارد خاصی ضربان قبلش تغییر پیدا می کند

و لذا در یک جلسه در کلینیک یا منزل نمی توان این مشکل را حل کرد و آن پی برد، لذا دستگاه هایی هستند که بیمار به خود وصل می کند و از 24 تا یک ماه ممکن است، به او وصل باشد تا ضربان قلب را ثبت و ضبط کند.

دراین مقاله از انواع خدماتی که شرکت آلفا در اختیار شما قرار می دهد، نام بردیم. این کلینیک امکان این را فراهم آورد تا در صورتی که به دستگاه های فوق پیشرفته نیازی ندارید، از محیط های آلوده ی بیمارستان ها به دور باشید و فقط با یک تلفن کافیست تا نوار قلب در منزل تهران برایتان فراهم شود.

انجام نوار قلب در منزل تهران روشی غیر تهاجمی است که برای شما برای بدن شما مضر نیست، چون در برخلاف MRI که اشعه ایکس استفاده می شود که بری سلامتی مضر است، این روش از الکترودهای بدون ضرری استفاده می کند که به بدن و سپس به صفحه مانیتور وصل می شود.

در آخر باید عنوان کنیم که شرکت های بسیاری هستند که خدمات نوار قلب در منزل تهران را فراهم کرده اند. برای انتخاب بهتر شما باید تأییدیه های پزشکی را بررسی کنید. این مسئله را کم اهمیت نگیرید چون در واقع این تأییدیه ها تیم متخصص یعنی پرستاران و تکسین ها و پزشکان را تأیید می کند.

پس برای اینکه سلامت خودتان و عزیزانتان را به آن ها بسپارید لازم است، به آن ها اعتماد کامل کنید. در انتخاب سعی کنید، همه ی جوانب را بررسی کنید و صلاحیت این تیم را در اولویت قرار دهید.

در این مقاله تلاش کردیم تا همه جوانب نوار قلب در منزل تهران را بررسی کنیم تا شما درک درستی از انواع تست های قلبی در منزل به دست بیاورید. امیدواریم مطالب نوار قلب در منزل تهران را پسندیده باشید.

در این جا به انتهای نوشتار کاربردی نوار قلب در منزل تهران رسیدیم. امید است شما خواننده ی گرامی از مطالبلی که در مقاله ی نوار قلب در منزل تهران برای شما ذکر نمودیم به خوبی استفاده کرده باشید.

مجددا شرکت آلفا طب را به عنوان یکی از برترین گروه ها برای انجام نوار قلب در منزل تهران خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم. ایشان طی سالیان سال است که در زمینه ی خدمات نوار قلب در منزل تهران فعالیت می نمایند و تجربه های فراوانی را در این زمینه دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×