آلفا طب

دکتر معده در خانه

اگر درد معده دارید، نیازی نیست که از منزل خارج شوید. می توانید از آلفا طب برای رزرو خدمات دکتر معده در خانه کمک بگیرید.
این روزها، بسیاری از مردم با بیماری های مختلف مواجه هستند، ولی به دلیل شلوغی تهران، قادر به خارج شدن از منزل نیستند.

گاهی نیاز به دریافت خدمات پزشکی برای رفع مشکلات مختلف مانند مشکلات معده، دل درد و … است، ولی افراد قادر به خارج شدن از منزل و دریافت خدمات پزشکی نیستند. متاسفانه، کلانشهر تهران، دغدغه زیادی برای خروج از منزل را برای همه افراد ایجاد کرده است. دکتر معده در خانه، می تواند به شمایی که دارای مشکلات گوارشی هستید کمک کند تا بدون نیاز به خروج از خانه، خدمات پزشکی دریافت کنید.

  • با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پوشش دهی کلیه مناطق تهران
  • نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت
  • امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

در حال حاضر شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات پزشک در منزل می کنند تا مردم بتوانند با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، خدمات پزشکی مورد نیاز خودشان را دریافت کنند. آلفا طب به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل، امکان دریافت خدمات را در سریع ترین زمان ممکن فراهم کرده است.

درد معده و مشکلاتی که برای شما به وجود می آورد!

معده یکی از مهم ترین ارگان ها در بدن ما انسان ها شناخته می شود که نقش مهمی در هضم و جذب غذاها دارد. ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که با درد معده مواجه شده باشید. درد معده، معمولا پیشرونده است و در ابتدای کار، آرام بوده و به صورت ناگهانی پیشرفت می کند. مشکلات زیادی پس از ایجاد درد معده در شما به وجود می آیند که یکی از آن ها، عدم امکان تحرک است.

ممکن است شما با درد معده نتوانید به درستی راه بروید و برای خودتان دارو تهیه کنید. درد معده معمولا ناشی از خوردن غذای ناسالم، زخم معده و خوردن داروهای نامناسب است. مهم نیست که چرا درد و سوزش معده برای شما رخ داده است، مهم است که تا قبل از تشدید شدن درد و سوزش، از خدمات دکتر معده در خانه کمک بگیرید.

درد و سوزش معده از جمله دردهایی است که نیاز به بررسی پزشک دارد. ممکن است درد معده عصبی باشد و با چند داروی ساده درمان شود؛ اما ممکن است به دلیل خوردن داروهای اشتباه و یا غذاهای ناسالم درد معده به وجود آمده باشد. به هر حال، بسیار مهم است که از پزشک متخصص داخلی و یا گوارش کمک بگیرید تا بتوانید مشکل معده خودتان را شناسایی کنید.

پزشک را به خانه خودتان دعوت کنید!

با ورود کرونا به کشورهای مختلف جهان، هر یک از کشورها برای ارائه خدمات درمانی، بیشترین تلاش خود را کردند. تست کرونا در منزل، دکتر خانه و ارائه خدمات درمان در منزل، از جمله خدماتی بودند که در زمان شیوع کرونا در کشور ایران، روی کار آمدند. همه این خدمات در آلفا طب ارائه می شوند تا مردم بتوانند به صورت عادلانه، خدمات پزشکی دریافت کنند.

اگر شما هم مشکلات و بیماری های خاصی دارید، نیازی نیست که از خانه خارج شوید و وقت خود را صرف رسیدن به پزشک کنید. می توانید در خانه خودتان بمانید و به دور از کرونا و بیماری های مختلف دیگر، پزشک را به خانه خودتان دعوت کنید.

سلامتی خودتان را در اولویت قرار دهید. این روزها، دریافت خدمات دکتر معده در خانه، امکان پذیر است. دکتر معده در خانه، می تواند به شما کمک کند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل و بیماری خودتان را رفع کنید و به زندگی عادی خودتان بازگردید. پس شما هم می توانید با آلفا طب می توانید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و بدون نیاز به مراجعه حضوری به پزشک، متخصص داخلی و یا پزشک عمومی را به خانه خودتان بیاورید!

دکتر معده در خانه و رفع مشکلات گوارشی شما

دکتر معده در خانه، با هدف رفع مشکلات معده مانند سوزش، درد و ورم معده به خانه شما اعزام می شود. تمامی پزشکان آلفا طب دارای کد نظام پزشکی هستند و علم کافی برای رفع مشکلات معده دارند. اگر با مشکلات معده و گوارشی مواجه شده اید و قادر به خروج از خانه نیستید، می توانید با کارشناسان آلفا طب ارتباط بگیرید. دکتر معده در سریع ترین زمان ممکن به خانه شما اعزام می شود تا مراحل مربوط به درمان شما را انجام دهد.

چه پزشکانی برای رفع مشکلات معده به محل کار یا خانه شما اعزام می شوند؟

ممکن است در محل کار و یا در خانه با مشکلات گوارشی و معده ای مواجه شده باشید. جای نگرانی نیست! فقط کافیست که با کارشناسان آلفا طب ارتباط بگیرید و درخواست خود را برای دریافت خدمات پزشکی در منزل ثبت کنید.

آلفا طب برای درمان درد معده در خانه، دو نوع پزشک به محل کار یا خانه افراد اعزام می کنند. متخصص داخلی و پزشک عمومی، از جمله پزشکانی هستند که برای رفع مشکلات معده به خانه اعزام می شوند. این شما هستید که بر اساس نیاز خودتان، می توانید پزشک عمومی یا متخصص داخلی را به عنوان دکتر معده در خانه انتخاب کنید.

پزشک عمومی آلفا طب و تشخیص مشکل گوارشی شما

ممکن است مشکل گوارشی و معده شما آنقدر حاد و نگران کننده نباشد که نیاز به دریافت خدمات از متخصص داخلی داشته باشید. در این صورت، می توانید از خدمات پزشک عمومی آلفا طب کمک بگیرید و مشکل معده خود را رفع کنید.

دکتر معده در خانه (پزشک عمومی)، می بایست ابتدا با بررسی علائم و مشکلات شما، بیماری شما را تشخیص دهد. در صورتی که آزمایش، سونوگرافی و … خاصی را به تازگی انجام داده اید، بهتر است که آن ها را به پزشک عمومی نشان دهید. پس از تشخیص پزشک عمومی، درمان در خانه آغاز می شود. پزشک داروهایی که برای شما نیاز است را تجویز می کند و شما می توانید با تهیه آن ها، خیلی سریع خوب شوید و به زندگی عادی خودتان برگردید.

دقت داشته باشید که ممکن است پزشک عمومی، تشخیص دهد که مشکل معده و گوارش شما حاد است و نیاز به دریافت خدمات پزشکی تخصصی دارید. در صورتی که این موضوع برای شما پیش آمد، می توانید بسته به توصیه پزشک عمومی از خدمات پزشک متخصص در منزل آلفا طب کمک بگیرید.

پزشک متخصص داخلی آلفا طب و درمان مشکل گوارشی شما

به غیر از اینکه پزشک عمومی برای درمان درد معده به خانه شما اعزام می شود، متخصص داخلی نیز می تواند به عنوان دکتر معده در خانه، به شما خدمات ارائه کند.

اگر مشکل معده شما کمی حاد و بحرانی است و یا دارای بیماری زمینه ای هستید، می توانید از خدمات متخصص در منزل کمک بگیرید. متخصص داخلی در منزل شما، می تواند به راحتی مشکل و درد معده شما را شناسایی کند و آن را درمان نماید.

متخصص داخلی برای رفع مشکل معده شما، احتمالا از شما شرح حال می گیرد. بهتر است که تمامی علائم خود را به طور کامل توضیح دهید. در صورت نیاز به ارائه مستندات علمی مانند آزمایش های جدید و …، می توانید آن ها را به متخصص داخلی ارائه کنید.

در نهایت متخصص داخلی بر اساس شرح حال شما و تشخیص خودش، یک سری داروها برای شما تجویز می کند و شما می توانید با دریافت نسخه، داروها را دریافت کنید.

وظایف متخصص در منزل برای رفع مشکل معده شما

دکتر معده در خانه، وظیفه دارد که مشکل معده شما را طی چند مرحله تشخیص و درمان کند. به طور خلاصه، وظیفه پزشک متخصص در منزل شامل موارد زیر می باشند.

بررسی علائم بیمار
در مرحله اول، دکتر معده در خانه، علائم بیمار را بررسی می کند. بیمار در این مرحله باید به تشخیص صحیح پزشک کمک کند و علائم مختلف خود را برای پزشک شرح دهد. هر چقدر بیمار بتواند بهتر علائم خود را برای پزشک شرح دهد، پزشک هم راحت تر مشکل بیمار را بررسی خواهد کرد.

بررسی آزمایش ها و مستندات پزشکی بیمار (در صورت وجود)
در مرحله دوم، لازم است که پزشک متخصص و یا حتی پزشک عمومی، آزمایش ها و کلیه مستندات پزشکی بیمار را بررسی کنند. در صورتی که بیمار دارای بیماری زمینه ای است، باید حتما پزشک از این موضوع مطلع باشد.

بیماران عزیز باید با پزشک نهایت همکاری را داشته باشند و هر گونه مستند پزشکی که دارند را به پزشک ارائه دهند.

بررسی سیر بیماری
دکتر معده در خانه باید در حین اینکه علائم بیمار را بررسی می کند، سیر پیشرفت بیماری را هم بررسی کند. به طور مثال، ممکن است درد معده بیمار خیلی سریع شروع شده باشد و به اوج خودش رسیده باشد. گاهی هم بیمار چند روزی است که با درد معده و سوزش مواجه است، اما دیر خدمات پزشکی دریافت کرده است.

برای درمان در خانه، باید بیماران توجه داشته باشند که به طور دقیق سیر پیشرفت بیماری خودشان را توضیح دهند. زمان شروع و افزایش مشکلات شما، تاثیر زیادی بر روی تشخیص صحیح پزشک دارند.

بررسی داروهای مورد استفاده
متخصص داخلی و پزشک عمومی، باید برای تجویز داروها و حتی تشخیص مشکل گوارشی و معده بیماران، تمامی داروهای مورد استفاده بیمار را بررسی کنند. بیمار و یا همراه بیمار در این مرحله وظیفه دارند که تمامی داروهایی که بیمار مصرف می کند را به پزشک نشان دهند و یا نام آن ها را بگویند. دوز داروها (مثلا روزی چند بار و چه مقدار مصرف می شوند) باید به پزشک توضیح داده شوند.

تجویز داروهای مناسب
پس از اینکه مراحل بررسی رشد بیماری و علائم بیمار توسط دکتر معده در خانه انجام شد، پزشک باید داروهای مناسب را برای بیمار تجویز کند. ممکن است پزشک تشخیص دهد که بیمار باید به صورت اورژانسی یک سری داروها را مصرف کند؛ اما می بایست پس از گذشت مدت زمانی، مجددا به پزشک مراجعه کند یا آزمایش های تخصصی انجام دهد.

در هر صورت، داروهای تجویز شده توسط پزشک باید به طور کامل و درست مصرف شوند. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات سرم در منزل و تزریق در خانه را دارید، نگران نباشید! می توانید از آلفا طب برای دریافت خدمات پرستار در منزل (جهت تزریق) کمک بگیرید.

ارجاع به پزشک متخصص در صورت نیاز
در صورتی که دکتر معده در خانه آلفا طب تشخیص دهد که مشکل بیمار باید با تشخیص یک پزشک متخصص، درمان شود؛ ممکن است پزشک بیمار را به یک پزشک متخصص ارجاع دهد. در این صورت می توان از خدمات متخصص در منزل آلفا طب کمک گرفت.

مزیت های کمک گرفتن از دکتر معده در خانه با آلفا طب

اینکه شما از خدمات دکتر معده در خانه آلفا طب کمک بگیرید، قطعا مزیت های زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

صرفه جویی زمان و هزینه کمتر
دیگر نیازی نیست که با حال بدتان ساعت ها رانندگی کنید تا به یک درمانگاه خوب برسید. نیازی نیست که هزینه زیادی برای گرفتن تاکسی پرداخت کنید تا مطب دکتر متخصص داخلی را پیدا کنید. با دریافت خدمات دکتر معده در خانه از آلفا طب، بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید و با دریافت هزینه پزشک از بیمه، می توانید در زمان و هزینه خودتان صرفه جویی کنید.

بدون معطلی از دکتر متخصص خدمات دریافت کن!
با آلفا طب و خدمات دکتر در خانه، دیگر نیازی نیست که معطل گرفتن نوبت از پزشک بمانید. فقط با ثبت درخواست دریافت خدمات پزشکی از آلفا طب، می توانید در سریع ترین زمان ممکن، خدمات پزشکی دریافت کنید.

کاهش استرس و اضطراب کودکان
ممکن است کودک شما درد شدید گوارشی داشته باشد و مجبور باشید که او را نزدیک پزشک ببرید؛ اما به علت بی قراری کودک و ترس او از درمانگاه ها، این کار را انجام نمی دهید. با خدمات دکتر معده در خانه، می توانید ترس و اضطراب کودک خود را از دکتر کاهش دهید.

دریافت خدمات در هر ساعتی از روز، حتی روزهای تعطیل
ممکن است که شما در روزهای تعطیل نیاز به دریافت خدمات پزشکی داشته باشید. با دریافت خدمات دکتر در خانه، می توانید حتی روزهای تعطیل، خدمات پزشکی دریافت کنید. آلفا طب خدمات خود را از ساعت 9 صبح تا 8 شب به شما ارائه می کند.

پوشش دهی مناطق 22 گانه تهران
فرقی نمی کند در کجا هستید! شما می توانید در هر یک از مناطق 22 گانه تهران، خدمات پزشکی دریافت کنید.

دریافت خدمات از بهترین پزشکان
آلفا طب از بهترین پزشکان برای ارائه خدمات پزشکی در منزل کمک گرفته است. تمامی پزشکان دارای مدرک نظام پزشکی اصل هستند. شرکت آلفا طب نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران کار می کند.

دریافت هزینه های درمان از تمامی بیمه ها
آلفا طب برای تمامی خدمات ارائه شده به شما فاکتور می دهد. این یعنی شما بدون دغدغه هزینه می توانید خدمات مورد نیاز خود را در خانه دریافت کنید.

هزینه خدمات از دکتر معده در خانه آلفا طب چقدر است؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که دریافت خدمات دکتر معده در خانه چقدر برای من هزینه بر است؟ شهر تهران از جمله شهرهای بزرگ است. برای خروج از خانه و رفتن نزد یک پزشک عمومی یا متخصص داخلی، به غیر از اینکه باید زمان زیادی صرف کنید، باید هزینه زیادی را برای گرفتن تاکسی و یا بنزین زدن، صرف کنید.

اما با دریافت خدمات دکتر معده در خانه از آلفا طب، دیگری نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارید. بنابراین، هر چقدر که متخصص در منزل از شما برای ارائه خدمات هزینه دریافت کند، باز هم شما در زمان و هزینه خودتان صرفه جویی کرده اید.

هزینه دکتر معده در خانه آلفا طب از بیمه ها قابل دریافت است؟

آلفا طب مفتخر است که با بستن قرارداد با کلیه شرکت های بیمه ای، به شما به صورت عادلانه خدمات دریافت کند. هزینه دکتر معده در خانه و پرستار در منزل آلفا طب، از طریق تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای قابل دریافت است.

برای دریافت هزینه درمان در خانه، باید از پزشکان آلفا طب فاکتور دریافت کنید و سپس با ارائه فاکتور به شرکت های بیمه ای، هزینه پرداخت شده خود را دریافت کنید. بنابراین، جای نگرانی نیست و شما هزینه زیادی برای دریافت خدمات دکتر در معده در خانه پرداخت نخواهید کرد.

هدف ما آسایش شماست!

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید برای رفع مشکلات و بیماری های خودتان به پزشک مراجعه کنید، ولی به دلیل نداشتن شرایط، مجبور شده اید با درد خودتان بسوزید و بسازید. ما در آلفا طب تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم به تمامی مردم شهر تهران کمک کنیم تا بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل، خدمات پزشکی و دکتر معده در خانه دریافت کنند.

پزشک در منزل، خدمتی جدیدی نیست. در گذشته هم بسیاری از پزشکان برای آسایش بیماران به بالین بیماران می رفتند و آن ها را درمان می کردند؛ اما با توجه به ترافیک کاری برخی از پزشکان، امکان مراجعه دکتر در خانه در بسیاری از موارد وجود ندارد.

ما در آلفا طب خدمات مربوط به دکتر معده در خانه را با کمترین هزینه به شما ارائه می کنیم. ما به سلامت شما اهمیت زیادی می دهیم و بهترین پزشکان را در حوزه مشکل شما به خانه یا محل کارتان اعزام می کنیم.

جمع بندی

حتما برای شما هم مهم است که بدون معطلی از خدمات پزشکی استفاده کنید. اما در کلانشهر تهران و مناطق 22 گانه آن، شاید امکان دریافت خدمات پزشکی مانند مراجعه به متخصص، سرم درمانی و … بدون معطلی وجود نداشته باشد. ما در آلفا طب آرزوی شما را برآورده کرده ایم. دیگر نیازی به خروج از منزل ندارید. فقط کافیست که با ارتباط گرفتن با کارشناسان آلفا طب، خدمات پزشکی مناسبی را از این شرکت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×