آلفا طب

قیمت ویزیت متخصص در منزل

قیمت ویزیت متخصص در منزل

ما در این مقاله قصد داریم قیمت ویزیت متخصص در منزل و عوامل تاثیرگذار بر این قیمت ها را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه علم پزشکی به عنوان یک دانش کاربردی در نظر گرفته می شود با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمانی افراد بیمار و تشخیص دقیق بیماری آن ها ایجاد شده است.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تلفن های تماس :

021-22371371 
021-26851095

09124885082

علم پزشکی دارای شاخه های مختلفی می باشد که درزمینه های علوم اجتماعی ، زیست ، فیزیک ، مهندسی و علوم انسانی درحال فعالیت می باشد که از فناوری ها و استدلال های مختلف برای یافتن راه حل های بالنی استفاده می کند.

با پیشرفت علم های مختلف این حیطه امکان درمان بیماران درمنزل نیز برای آنان فراهم شده است. در ادامه به سولاتی که ممکن در زمنیه هزینه ویزیت پزشکان متخصص در منزل برای شما مطرح گردد پاسخ خواهیم داد.

– قیمت ویزیت متخصص غدد داخلی و عوامل تاثیرگذاربرآن به چه صورت است ؟
– متخصصین غدد چه خدماتی را در منزل به بیماران ارائه می کنند ؟
– چه دلایلی سبب می گردد تا بیماران مجبور شوند تحت درمان متخصصین غدد قرارگیرند ؟
– بیماری های قابل درمان مربوط به غدد توسط متخصصان غدد کدام ها هستند ؟
– قیمت ویزیت متخصصین ریه درمنزل وعوامل تاثیرگذار براین هزینه ها به چه صورت می باشد ؟
– متخصصین ریه چه خدماتی را در منزل به بیماران ارائه می نمایند ؟
– چه زمانی افراد باید تحت درمان متخصص ریه قرار گیرند ؟
– میزان هزینه ی درمان بیماران مبتلا به مشکلات گوارشی در منزل توسط متخصص گوارش چگونه است ؟
– متخصصین گوارش چه بیماری هایی را می توانند درمنزل درمان نمایند ؟
– به طورمعمول متخصصین گوارش چه داروهایی را برای درمان تجویز درمنزل تجویز می نمایند ؟
– چه زمانی باید برای درمان بیماری های گوارشی در منزل تحت مراقبت پزشک قرار گرفت ؟
– متخصصین روماتولوژی بر روی درمان چه بیماری هایی در منزل تمرکز دارند ؟
– متخصصین روماتولوژی برای درمان بیماران درمنزل چه داروهایی تجویز می نمایند ؟
– متخصصین بیماری های عفونی چه خدماتی را می توانند در منزل به افراد ارائه نمایند ؟
– چه خدماتی به افراد مبتلا به مشکلات کلیه و مجاری ادرای توسط متخصص درمنزل ارائه می گردد ؟
– چه زمانی افراد باید تحت درمان یک متخصص کلیه و مجاری ادراری قرارگیرند ؟
– متخصصین کلیه و مجاری ادراری در روند درمان درمنزل چه کارهایی را انجام می دهند ؟
– متخصصین گوش ، حلق و بینی چه خدماتی در منزل به بیماران ارائه می کنند ؟
– روند درمان بیماری های گوش ، حلق و بینی در منزل توسط متخصص به چه صورت است ؟
– متخصص قلب و عروق چه خدماتی را بیماران درمنزل ارائه می نماید ؟
– متخصصین قلب و عروق چه بیماری های را می توانند درمان نمایند ؟
– متخصصان مغز و اعصاب چه بیماری هایی را می توانند در منزل درمان نمایند ؟
– متخصصان زنان و زایمان چه خدماتی را به بیماران در منزل ارائه می نمایند ؟
– متخصصین طب فیزیکی چه خدماتی را برای ویزیت بیماران درمنزل در نظر گرفته اند ؟
– به چه دلیل باید کودکان تحت درمان متخصص اطفال قرارگیرند ؟
– پزشکان متخصص اطفال چه خدماتی را درمنزل به کودکان بیمار ارائه می کنند ؟
– متخصصان پزشکی ورزشی چه بیماری هایی را می توانند در منزل درمان نمایند ؟

– قیمت ویزیت متخصص غدد داخلی و عوامل تاثیرگذاربرآن به چه صورت است ؟

در موارد زیادی ممکن است بیماران به دلایل مختلفی همچون ناتوانی و کهولت سن نتوانند به مطب پزشک معالج خود مراجعه نمایند که درچنین شرایطی پزشکان متخصص با در نظر گرفتن شرایط قبلی خود به منزل بیماران رفته و روند ویزیت و درمان آن ها را انجام می دهند.

شرایط بیمار و حضور پزشک در منزل خود موجب متغیر شدن میزان هزینه های درمانی می گردد. پزشکان می تواند بسیاری از خدمات مختلفی را در منزل به بیماران ارائه کنند.

بیماران مختلف برای حضور درمطب پزشک مربوطه علاوه بر هزینه ی اصلی ویزیت در مسائل دیگرهمچون زمان نیزهزینه می کنند و بیمار و همراهان او برای ملاقات با پزشک چند ساعت از زمان خود را صرف نمایند.

هزینه ی ویزیت پزشک متخصص غدد بر اساس شرایط مختلفی سنجیده می شود و ثابت نیست و بستگی به نوع بیماری ، شدت آن ، وخیم بودن حال بیمار ، آزمایشات مختلف و معاینات لازم دارد که همگی بر روی متغیر بودن این میزان هزینه ها تاثیر گذار هستند.

– متخصصین غدد چه خدماتی را درمنزل به بیماران ارائه می کنند ؟

متخصصین غدد در منزل می توانند خدمات متنوعی را به بیماران ارائه نمایند که از جمله آن ها می توان به موارد مختلفی همچون شناخت و تشخیص بیماری ها غدد و درمان آن ها ، رفع بیماری های مربوط به تیروئید ، دیابت ، چاقی ، اختلالات چربی خون ، بیماری های مختلف متابولیک ارثی ، کمبود وزن در کودکان ، بلوغ زود رس و دیررس ، بیماری های غدد جنسی و دستگاه تناسلی ، بیماری های مربوط به غدد هیپوفیز ، بیماری های غدد فوق کلیوی اشاره نمود.

متخصصین غدد می توانند بنابر صلاحدید بیماران در منزل آن ها حضور یافته و پس از انجام معاینات مختلف و تشخیص نوع دقیق بیماری دوره ی درمانی بیمار را منزل آغاز نموده و دستورات لازم را برای درمان ارائه نمایند تا روند درمان به بهترین حالت ممکن صورت پذیرد و بیمار بتواند به هدف اصلی خود برسد.

– چه دلایلی سبب می گردد تا بیماران مجبور شوند تحت درمان متخصصین غدد قرارگیرند ؟

زمانی که بیماران به یک پزشک مراجعه می نمایند ممکن است پزشک پس از معاینه و تشخیص مشکلات غدد داخلی به بیماران اعلام کند که برای درمان دقیق تر به پزشک متخصص مراجعه کنند و ممکن است که این پرسش برای بیماران مطرح گردد که دلیل مراجعه به پزشک متخصص غدد داخلی برای درمان چه می باشد که در پاسخ به این پرسش باید گفت که یک متخصص غدد در واقع یک متخصص واقعی می باشد.

متخصصین غدد افرادی می باشند که سال ها بیماری های هورمونی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده اند و تمامی راه های درمانی را به بهترین نحو می شناسند می توانند این درمان ها را در اختیار بیماران درمنزل قراردهند.

علاوه براین متخصصین غدد جدیدترین روش های درمانی را می شناسند و دراین زمینه آگاهی های لازم را برای درمان دارند.

همچنین دانش و آگاهی عموم مردم در زمینه ی بیماری های هورمونی ثابت نیست اما یک متخصص غدد تمامی این تغییرات را دنبال می کند تا بتواند جدیدترین متدهای درمانی را در اختیار بیماران قرار دهد.

در اغلب مواقع افراد به بیماری های دچار می گردند که به طور طبیعی بدون ایجاد علائم حادی پیشرفت می کنند و در بدن افراد انتشار می یابند روش های درمانی از قبیل داروها و تزریقات مختلف می تواند این افراد را درمان نماید

اما گاها پیش می آید که این درمان برروی افراد خاصی پاسخگو نیست و جواب مطلوب را نمی دهد در چنین مواردی نیاز به یک متخصص احساس می گردد تا تمامی موارد تاثیرگذار را بررسی نموده و بتواند فرد را درمان نماید.

نکته ی مهم دیگر در این مسئله این است که پزشک متخصص شما می تواند با پزشک عمومی شما همکاری های لازم را انجام دهد تا روند درمان تسریع یابد.

– بیماری های قابل درمان مربوط به غدد توسط متخصصان غدد کدام ها هستند؟

سیستم غدد در فرد در داخل یک ریزشبکه ای از غدد قرار دارد که توانایی تولید و آزادسازی هورومون را دارد که همین عمل موجب می گردد تا بسیاری از عملکردهای بدن کنترل و مدیریت شوند.

این سیستم می تواند برروی رشد بافت های بدن و استخوان ها تاثیر بگذارد و نقش بسیارمهمی درابتلا یا عدم ابتلا به دیابت ، تیروئید ، اختلالات رشدی و بخشی از اختلالات هورمونی دارد. غده های مختلف بدن ازغده ی درون ریز خود توانایی آزادسازی هورمون ها ی مختلفی را دارند  که این هورمون ها می توانند از به واسطه ی خون به سلول های دیگر بدن انتقال یابند.

غده های مختلف غدد درون ریز انواع مختلفی دارند که در این میان می تاون به غدد آدرنال ، غدد هیپوتالاموس ، تخمدان ها ، پاراتیروئید ، غده ی پینه آل ، غده ی هیپوفیز، تیروئید و … اشاره نمود که نقش حیاتی را برعهده دارند و اختلالاتی که دراین غدد ایجاد می گردد موجب ایجاد مشکلات غدد می شود.

ازجمله ی این اختلالات می توان نارسایی غده ی فوق کلیه ،بیماری کوشینگ ، آکرومگالی و مشکلات هورمون رشد ، کم کاری تیروئید ، پرکاری تیروئید ، بلوغ زودرس و سندرم تخمدان پلی کیستیک را نام برد که همگی قابل درمان می باشند وافرادی که توانایی مراجعه به پزشک را ندارند می توانند درزمینه این بیماری ها از متخصصینی که درمنزل نیز بیماران ویزیت و درمان می کنند نیز کمک بگیرند.

– قیمت ویزیت متخصصین ریه درمنزل وعوامل تاثیرگذار براین هزینه ها به چه صورت می باشد ؟

بیماری های مربوط به ریه ازعوامل مختلفی نشات می گیرد که همین عوامل تاثیرات بسیاری در دوره درمان دارند که به مراتب ممکن است هزینه های درمانی را نیز افزایش یا کاهش دهند.

نکته مهم در قیمت ویزیت متخصصین ریه در منزل نوع بیمه ی بیماران می باشد که سبب کاهش این هزینه ها می گردد اما در کل هزینه ی حضور پزشک متخصص در منزل به مراتب بیشتر ازمطب خواهد بود.

– متخصصین ریه چه خدماتی را در منزل به بیماران ارائه می نمایند ؟

متخصصین ریه می توانند خدمات مختلفی را برای درمان بیماران در منزل ارائه نمایند و تمرکز آن ها دراکثرمواقع بر روی تشخیص و درمان بیماری های می باشد که برسیستم تنفسی افراد مختلف می باشد.

متخصصین ریه به تشخیص و درمان اختلالات و مشکلات تنفسی می پردازند که از جمله ی این بیماری ها می توان به بیماری های عفونی ریوی ، اختلالت ساختاری ریه و راه هوایی ، التهابات راه هوایی و تنفس ، تومور در دستگاه تنفسی و مشکلات خود ایمنی اشاره نمود.

افرادی که به هر کدام از این بیماری های دچار می باشند و شرایط بیماری ان ها آن قدر وخیم است که توانایی انجام فعالیت های روزمره از جمله مراجعه به پزشک را در آن ها محدود نموده است این امکان برای آن ها برقرارشده است که به صورت تلفنی تعیین وقت نمایند تا پزشک متخصص آن ها در منزل آن ها مورد ویزیت و درمان قرار دهد. این افراد می توانند تمامی خدمات درمانی که در این زمینه ی این بیماری ها و دیگر مشکلات ریوی می باشد را از متخصصین ریه درمنزل دریافت نمایند تا بهبود برای آن ها حاصل گردد.

– چه زمانی افراد باید تحت درمان متخصص ریه قرار گیرند ؟

در صورتی که افراد دچار موارد غیرطبیعی شدند که مربوط به سیستم تنفسی و ریه های آن ها باید تحت درمان متخصصین ریه قرار گیرند. در ابتدا بیمار می تواند در منزل توسط یک پزشک عمومی ویزیت شود و پس از ارزیابی های لازم توسط پزشک آنگاه تحت درمان یک پزشک متخصص در منزل قرار گیرد.

در اکثر مواقع افراد دچار حالت هایی می شوند که توانایی انجام فعالیت های روزمره را از آن ها می گیرد این افراد باید برای درمان این بیماری ها تحت مراقبت یک پزشک متخصص قرار گیرند.

متخصصین ریه خدمات متنوعی را درزمینه ی درمان این بیماری ها برای افرادی که توانایی مراجعه به مطب را ندارند در نظر گرفته اند و با حضور در منزل بیمار می توانند تمامی علائم بیماری و نوع آن را تشخیص داده و درمان نمایند.

ازجمله شرایطی که موجب می گردد تا افراد مجبورشوند تا توسط یک متخصص ریه درمان شوند شامل موارد زیر می باشد :

زمانی که فرد دچار تنگی نفس شدید شود و نتواند مانند قبل به راحتی نفس بکشد
هر زمان که بیمار به طورمداوم و مکررسرفه کند
مواقعی که فرد بیمار درهنگام سرفه شاهد بروز خلط و خون در سرفه هایش باشد
زمانی که فرد دارای شرایطی باشد که در معرض دود قرار گیرد
فرد مبتلا به بیماری های ریوی ممکن است دچار کاهش وزن نامشخصی گردد
زمانی که فرد به علت شدید بودن تنگی نفس نتواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد

– متخصصین گوارش چه بیماری هایی را می توانند در منزل درمان نمایند ؟

متخصصینی که دارای دانش و آگاهی بالایی می باشند انواع مختلفی از بیماری های گواراشی را می توانند درمان نمایند که درمان این بیماری ها در منزل نیز خارج از این مقوله نمی باشد و می توان براساس تجربه و علم متخصص به راحتی بیماری های گوارشی افرادی که ناتوان می باشند را نیز درمان نمود.

به طورمعمول یک متخصص خوب قادر خواهد بود که بیماری های زیر را چه در مطب و چه درمنزل درمان کند. این بیماری ها به شرح زیر می باشند :

– فستول های انحرافی ، فیشرها یا آبسه ها
– بیماری سلیاک
– بیماری کرون
– بیماری کبد چرب
– بیماری ریفلاکس معده
– فتق هیاتال
– هموروئید
– زخم گوارشی
– کولیت زخم
– هپاتیت ویروسی

– به طور معمول متخصصین گوارش چه داروهایی را برای درمان تجویز در منزل تجویز می نمایند ؟

در زمینه ی تجویز داروی درمانی برای مشکلات گوارشی دست متخصصین باز می باشد تا داروهای لازم را برای بهبود تجویز نمایند.

از طرفی داروهای این نوع بیماری آنقدر گسترده می باشد که می توان به راحتی داروهای لازم را برای درمان درمنزل تجویز کرد از جمله داورهایی که متخصصین این زمینه برای بهبود بیماران ارائه می نمایند به صورت زیر می باشد :
– داروهای آنتی بیوتیک
– آنتی اسیدها
– داروهای مربوط به ضد استفراغ
– داروهای مهارکننده پمپ پروتون
– بلوک کننده یا مسدود کننده های 2H
– داروهای متکلوپرامید که از عوامل پیشرونده می باشند

– چه زمانی باید برای درمان بیماری های گوارشی در منزل تحت مراقبت پزشک قرار گرفت ؟

اغلب افراد در این زمینه علائمی را مشاهده می نمایند که پس از دریافت این علائم باید تحت درمان قرار گیرند. در صورتی که فرد بیمار به طور مداوم در مدفوع خود خون مشاهده نماید باید توسط متخصص ویزیت گردد و افرادی که در بلع غذا و حتی نوشیدن مایعات مشکل دارند نیز خارج ازاین استثنا نمی باشند.

علائمی همچون درد شدید و طولانی ناحیه ی شکم نیز از جمله علائمی می باشد که به مشکلات گوارشی مربوط می گردد و باید فرد بیمار تحت درمان یک متخصص قرار گیرد.

در زمینه ی این بیماری و مشکلات گوارشی نیز اگر فرد بیمار به علت کهولت سن و ناتوانی در حرکت و انجام فعالیت های روزمره امکان مراجعه به مطب پزشک متخصص را نداشته باشد می تواند تمامی خدماتی که مربوط به درمان مشکلات گوارشی می باشد را درمنزل توسط پزشک دریافت نماید.

میزان هزینه های ویزیت درمنزل توسط متخصص گوارشی متغیر است و بسته به نوع بیماری ، شدت آن و درمان های مورد نیاز قابل تغییر می باشد.

– متخصصین روماتولوژی بر روی درمان چه بیماری هایی در منزل تمرکز دارند ؟

تاکنون بیش از 200 نوع بیماری روماتیسمی شناخته شده است که از میان این بیماری ها تقریبا 100 نوع آن ها آرتروز می باشد.

روماتیسم دارای طیف گسترده ای از بیماری های می باشد که متخصصین این زمینه دارای علم و تسلط کافی برای درمان این بیماری ها درمنزل هستند . از جمله رایج ترین و عمده ترین این بیماری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

آرتروز از شایع ترین نوع آرتریت می باشد و زمانی رخ می دهد که غضروف محافظی که در انتهای استخوان وجود دارد دچار فرسایش شود و به مرور به دلیل فرسودگی زیاد از بین برود.

بیماری بعدی در زمینه روماتیسم آرتریت روماتوئید می باشد که به صورت التهابی است و در آن سیستم ایمنی بدن فرد به طور اشتباه به مفاصل بدن حمله می کند.

بیماری های خود ایمنی ، لوپوس ، اسکلرودرم و اسکولیت از جمله دیگر بیماری های روماتیسمی می باشند که می توانند توسط پزشکان متخصص وماتولوژی مورد درمان قرار گیرند. پزشکان متخصص در این زمینه می توانند خود در منزل بیماران ناتوان حضور یافته و موارد درمانی برای آن ها تجویز نمایند.

– متخصصین روماتولوژی برای درمان بیماران درمنزل چه داروهایی تجویز می نمایند ؟

اکثر بیماری های روماتیسمی را می توان با دارو درمانی بهبود بخشید و مدیریت نمود. داروهای مختلفی برای درمان بیماری های این زمینه عرضه شده است که ازمیان آن ها می توان داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی مانند آسپرین ، ایبوپروفن و استامینوفن را نام برد که به طور معمول توسط متخصصین برای بیماران در منزل تجویز می گردد.

داروهایی همچون کورتیکواستروئیدها و داروهای ضد روماتیسم نیز از جمله مواردی می باشند که متخصصین روماتولوژی بریا درمان بیماران تجویزمی نمایند. این نوع داروها ممکن است به صورت خوراکی یا تزریق ارائه گردند که در دو حالت توانایی درمان افراد بیمار را دارند.

متخصصین روماتولوژی به طورمعمول برای افرادی که توانایی مراجعه به مطب را ندارند و دچار بیماری های روماتیسمی می باشند این داروها را تجویز می کنند تا در منزل تحت درمان قرار گیرند.

– متخصصین بیماری های عفونی چه خدماتی را می توانند در منزل به افراد ارائه نمایند ؟

متخصصین بیماری های غفونی می توانند در زمینه های مختلف بیماری های عفونی افراد بیمار را درمان نمایند و شرایط تشخیص ، درمان و تسکین را برای این بیماران فراهم نمایند. از جمله خدماتی که این متخصصین می توانند به بیماران ارائه کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– درمان عفونت های راجعه تنفسی
– درمان عفونت های راجعه گوارشی
– درمان عفونت های راجعه تناسلی و اداری
– برطرف نمودن عفونت راجعه رحمی و لگنی
– درمان زخم های مزمن در بدن که شامل زخم های دیابتی ، زخم های عروقی ، زخم های بستر و زخم های ناشی از جراحی می شود
– بازسازی بافت و جوان سازی
– درمان سینوزیت مزمن
– درمان آرتروز و دردهای مزمنی که در ناحیه ی کمر، گردن ، شانه و زانو ایجاد می شود
– برطرف نمودن سرماخوردگی های مکرر و سینوزیت مقاوم
موارد بالا تنها تعدادی از خدماتی می باشد که بیماران می توانند از روش های درمانی ان ها بهره مند شده تا به بهبود کامل برسند. تمامی روش های درمانی توسط متخصصین بیماری های عفونتی در منزل قابل انجام است تا افراد مبتلا به هر کدام از آن ها بدون دغدغه به درمان خود در منزل بپردازند.

– چه خدماتی به افراد مبتلا به مشکلات کلیه و مجاری ادرای توسط متخصص درمنزل ارائه می گردد ؟

متخصصین این امر که متخصص ارولوژی نام دارند در زمینه ی بیماری های مجاری ادراری و دستگاه تناسلی مردانه تخصص دارند.

زمانی که بیمار پس از مراجعه به پزشک عمومی و تشخیص اینکه دچار بیماری های کلیوی شده است باید تحت درمان یک متخصص کلیه و مجاری ادرای قرارگیرد تا بهبود یابد.

افرادی که نتوانند به مطب پزشک مراجعه کنند می توانند در منزل خود ویزیت گردند و از تمامی خدمات مطب در منزل خود بهره مند شوند.
افراد بیمار می توانند تمامی روش های درمانی مشکلاتی همچون اختلال های مربوط به اپیدیدیم ، آلت تناسلی ، پروستات و… را در منزل دریافت نموده و پس از تشخیص بیماری توسط متخصص فرآیند درمانی خود را آغاز نمایند تا بهبود یافته و مانند قبل بتوانند فعالیت های روزمره خود را به سادگی انجام دهند.

– چه زمانی افراد باید تحت درمان یک متخصص کلیه و مجاری ادراری قرارگیرند ؟

افراد باید هر زمان که دچار علائم و عوارض زیر شدند تحت درمان متخصص کلیه و مجاری ادراری قرار گیرند :
– عفونت های مجاری ادراری
– بی اختیاری ادرار
– انسداد مجرای ادرار
– سندرم مثانه دردناک
– افتادگی مثانه
– بیماری های مربوط به کلیه از جمله پیوند کلیه ، سنگ کلیه و حالب
– سرطان های دستگاه ادراری
– بزرگ شدن پروستات
– التهاب پروستات
– ناباروری در مردان
– بیماری پیرونی

– متخصصین کلیه و مجاری ادراری در روند درمان درمنزل چه کارهایی را انجام می دهند ؟

در ابتدا پزشک متخصص سوالات مختلفی را در زمینه ی سوابق پزشکی بیمار مطرح می نماید و پس از آن یک معاینه ی بالینی کامل را از بدن فرد بیمار انجام می دهد و با توجه به تشخیصات خود به درمان بیمارمی پردازد. ممکن است پزشک با توجه به صلاحدید خود برای درمان دارو یا جراحی را تجویز کند.
به طور معمول پس از انجام معاینات لازم متخصص داروهای زیر را تجویز می کند :
– داروی آنتی بیوتیک برای درمان عفونت
– داروهایی که برعضلات صاف مثانه اثر می گذارند و بی اختیاری مثانه را مدیریت می نمایند
– هورمون درمانی برای سرطان پروستات
– داروهای شیمی درمانی برای سرطان
در مواردی پیش می آید که متخصص ارولوژی برای درمان بیمار جراحی را تجویز نماید که این جراحی ها شامل جراحی باز ، جراحی لاپاراسکوپی با حداقل تهاجم ، جراحی با لیزر برای درمان بزرگ شدن پروستات ، سرطان ، سنگ کلیه و بیماری های دیگر ، رفع مشکل بی اختیاری استرسی از راه روش هایی همچون جراحی اسلینگ ، متلاشی کردن یا خارج نمودن سنگ کلیه ، برداشتن بخشی از کلیه و پیوند کلیه می باشد.

– متخصصین گوش ، حلق و بینی چه خدماتی در منزل به بیماران ارائه می کنند ؟

متخصصین این حوزه در زمینه های گوش ، حلق و بینی تمامی آموزش های لازم را دیده اند و برروی این حوزه تمرکز کافی را دارند تا بتوانند بیماران را به طوردقیق معالجه نمایند.علاوه براین متخصصین گوش ، حلق و بینی به بیماری هایی همچون سینوس ها و ساختار گردن و صورت تسلط بسیاری دارند.

متخصصین گوش و بینی می توانند در منزل خدمات متنوعی را برای درمان بیماری هایی همچون اختلالات گوشی ، پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب می شود ، آلرژی و اختلالات چشایی ارائه نمایند تا بیمارانی که توانایی حضور در مطب پزشک را ندارند بتوانند در منزل خود تحت درمان قرار گیرند وبهبود برای آنان حاصل گردد.

همچنین متخصصین گوش ، حلق و بینی در طول درمان فرد به دنبال علت های سردرد میگرنی نیز می باشد تا آن ها را نیز درمان نماید.

پزشکان متخصص در گوش ، حلق و بینی می تواند فرد را به طور کلی معاینه نموده و براساس نوع بیماری فرد درمان های لازم را در زمینه ی بیماری هایی همچون اختلالات گلو ، تیروئید و حنجره به بیماران در منزل ارائه نمایند.

– روند درمان بیماری های گوش ، حلق و بینی در منزل توسط متخصص به چه صورت است ؟

درابتدا متخصص آزمایشات مختلفی را برای بررسی حساسیت های فرد و نوع بیماری او انجام می دهد و پس از انجام بررسی های لازم و تشخیص داروهای مربوطه را تجویز می نماید و دوره ی درمانی فرد را آغاز می نماید تا بهبود فرد حاصل گردد.

افرادی که توانایی ندارند که به صورت حضوری در مطب درمان شوند می توانند پس از هماهنگی های لازم با پزشک متخصص گوش ، حلق و بینی در منزل ویزیت و درمان شوند.

– متخصص قلب و عروق چه خدماتی را بیماران درمنزل ارائه می نماید ؟

در صورتی که فرد مورد تجویز پزشک عمومی قرار گرفت و پزشک پس از انجام معاینات لازم تشخیص داد که دچار بیماری های قلب عروقی می باشد باید تحت درمان پزشک متخصص قلب و عروق قرار گیرد.

علائمی همچون نفس نفس زدن ، درد در ناحیه قفسه سینه یا سرگیجه های مداوم نیاز به انجام معاینات ویژه ای دارد که پزشک متخصص پس از حضوردرمنزل بیمار آن ها را انجام می دهد و با فرد در زمینه ی سوابق بیماری و راه های پیشگیری از حملات و بیماری های قلبی مشورت می نماید.

پس ازانجام معاینات لازم و تشخیص بیماری فشار خون ، وزن ، قلب ، وضعیت ریه ها و رگ های خونی به طور دقیق کنترل و مدیریت می شوند و دوره ی درمانی بیمار آغاز می گردد.

داروهای لازم برای بهبود تجویز می شود که باید به طور دقیق مورد استفاده قرار گیرد و تمامی روش های درمانی و تکنیک های لازم دراین زمینه ازجمله خدماتی می باشد که متخصصین قلب و عروق برای درمان بیماران در منزل ارائه می نمایند.

– متخصصین قلب و عروق چه بیماری های را می توانند درمان نمایند ؟

این پزشکان به درمان بیماری های قلب و عروق خونی می پردازند و درموارد لازم آنژیوگرافی ، اکو و همچنین فراهم نمودن شرایط لازم برای عمل جراحی قلب را انجام می دهند که این درمان ها در حوزه تخصص این پزشکان می باشد.

از جمله بیماری هایی که توسط متخصصین قلب و عروق درمان می شود شامل بیماری عروق کرونر ، نارسایی قلبی ، نارسایی میترال ، انژین و … می باشد که می توان خدمات مربوط به آن را تا حد ممکن در منزل توسط این پزشکان دریافت نمود.

– متخصصان مغز و اعصاب چه بیماری هایی را می توانند در منزل درمان نمایند ؟

این متخصصان نیز می توانند افراد بیماری که به علت بیماری خود و ناتوانی به مطب مراجعه نمایند را ویزیت نموده و تحت درمان قرار دهند از جمله بیماری هایی که توسط این پزشکان قابل درمان مب شاد شامل موارد زیر می گردد :
– انواع مختلف سردردها که شامل میگرن ، سردرد تنشی ، کلاستر ، نورالژی ، تریژمینال و …       می شود
– مشکلاتی همچون داشتن سرگیجه ی شدید و مکرر
– اختلال در راه رفتن و نداشتن تعادل کافی
– ابتلا به تشنج و صرع
– کاهش یافتن سطح هوشیاری و بیهوشی موقتی و گذرا
– اختلالات مختلف حافظه همچون آلزایمر، دمانس ، دمانس عروقی و…
– بیماری های عروقی مغز که شامل سکته ی مغزی ، خونریزی مغزی ، تنگی عروق و… می باشد
– اختلالاتی که منجر به لرزش دست ها و تومور در سر ودست می گردند

– متخصصان زنان و زایمان چه خدماتی را به بیماران در منزل ارائه می نمایند ؟

انسان ها به طورمعمول در طول زندگی خود دچار بیماری های مختلفی می شوند که معمولا برای درمان آن به پزشک مراجعه می نمایند. اما زنان علاوه بر بیماری هایی که عمدتا همه به آن دچار      می شوند درگیر یک سری بیماری ها نیز می گردند که بسیار خطرناک می باشند و در صورت عدم تشخیص و درمان ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشند.

از جمله بیماری هایی که توسط متخصصین زنان زایمان درمان می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– ناهنجاری های مادرزادی دستگاه تناسلی
– بیماری های خوش خیم و بدخیم دستگاه تناسلی که شامل کیست تخمدان ، زخم واژن و… می گردد
– خونریزی غیرطبیعی رحم
– بیماری های التهابی رحم
– اختلالات سیتولوژی
– بیماری های دهانه رحم
– عفونت های مراقبتی و بی اختیاری در ادرار و مدفوع
متخصصین زنان به طور اختصاصی به درمان مشکلات بانوان می پردازند و می توانند بیماری ها و مشکلات آن ها درمان نمایند.

بانوانی که به علت ناتوانی یه شدت بیماری توان مراجعه به پزشک متخصص را ندارند می توانند از خدماتی که پزشکان متخصص زنان زایمان در منزل برای آن ها در نظر گرفته اند تا بهبود یابند استفاده نموده و تحت درمان قرار گیرند.

 متخصصین طب فیزیکی چه خدماتی را برای ویزیت بیماران درمنزل در نظر گرفته اند ؟

امروزه اکثر افراد درگیر بیماری های مختلفی همچون درد مفاصلی و استخوانی می باشند که این بیماری ها موجب شده تا این افراد دائم در حال شکایت از بیماری خود باشند و تمامی اقدامات لازم برای درمان و بهبودی دهند.

گاها ممکن است شرایط فرد به گونه ی باشد که توان مراجعه به مطب پزشک متخصص طب فیزیکی را نداشته باشد و نیازمند درمان درمنزل باشد.

در چنین شرایطی متخصصین طب فیزیکی می توانند در منزل فرد بیمار حضور یافته و بیمار را ویزیت و درمان نمایند.
متخصصین طب فیزیکی می توانند به صورت غیرجراحی اختلالات مربوط به فیزیک بدن بیمار را درمان نموده و علل درد در ناحیه ی شانه ، گردن ، کمر و زانوها را تشخیص داده و درمان های لازم را برای بهبودی فرد تجویز نمایند.

ممکن است شرایط بیمار به گونه ای باشد که علاوه بر تجویزی داروهای درمانی نیازمند درمان های غیر دارویی همچون ورزش درمانی نیز باشد که تمامی آن ها توسط پزشک متخصص طب فیزیکی درمنزل در اختیار بیمار قرار می گیرد.

– به چه دلیل باید کودکان تحت درمان متخصص اطفال قرارگیرند ؟

متخصصین اطفال می توانند رشد کودک را بررسی نموده  و میزان رشد او را در سنین مختلف ثبت نمایند تا کودک برطبق منحنی مربوطه رشد نماید.

در طول دوره ی رشد کودک عوامل مختلفی وجود دارند که برروی میزان رشد تاثیرات متفاوتی دارند این عوامل توسط والدین قابل تجزیه و تحلیل نمی باشند بنابراین باید کودک نیزنظر یک متخصص اطفال رشد یابد.

به طور معمول همه ی کودکان گاهی بیمار می شوند که باید سریعا تحت درمان قرار گیرند. والدین باید دلایل و نشانه های این بیماری ها را بشناسند و فرزند خود را تحت درمان یک متخصص اطفال قرار دهند.

گاها کودکان دچار بیماری هایی همچون عفونت گوش ها و یا ورم لوزه می گردند که دردهای بسیاری را برای کودکان به همراه دارد.

از جمله بیماری هایی ممکن است برای کودکان رخ دهد می توان به ناهنجاری های قلب و کلیوی اشاره نمود که در ابتدا و بدو تولد توسط والدین قابل تشخیص   نمی باشد و باید حتما کودک تحت نظر یک متخصص قرار گیرد تا سلامت کامل او تایید گردد.

– پزشکان متخصص اطفال چه خدماتی را درمنزل به کودکان بیمار ارائه می کنند ؟

دربرخی موارد ممکن است والدین بیمار به علت شرایط خود یا فرزندانشان نتوانند در مطب پزشک متخصص حضوریابند و خواستار ویزیت پزشک در منزل باشند. این افراد می توانند هماهنگی های لازم را با پزشک فرزنداشان انجام دهند تا متخصص اطفال کودکشان را در منزل ویزیت و درمان نماید.

از جمله خدماتی که متخصصین اطفال می توانند در منزل به کودکان ارائه کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– انجام معاینه ی فیزیکی کودکان
– زدن واکسن های لازم برای کودکان
– بررسی و تشخیص نرمال بودن رفتارها ، مهارت ها و رشد کودک در مراحل مختلف
– تشخیص و درمان نمودن بیماری های کودکان ، عفونت ها ، مصدومیت های ایجاد شده و مشکلاتی که مربوط به سلامت کودکان می باشد
– دادن اطلاعات لازم در زمینه ی تغذیه ، سلامت کودک و برنامه ریزی های غذایی لازم

– متخصصین روان پزشکی چه خدمات درمانی را در منزل به بیماران ارائه می نمایند ؟

بیمارانی که دچار مشکلات روان شناختی و مسائل مرتبط با آن هستند نیزمی توانند به مانند دیگر بیماران درمنزل ویزیت و درمان شوند و از مزایای این نوع درمان ها بهره مند گردند از جمله خدماتی که متخصصین روانپزشکی می توانند به این بیماران ارائه دهند به شرح زیر است :

– پزشکان متخصص روانپزشکی می توانند در منزل وضعیت ذهنی و فیزیکی بیمار را بررسی نموده تا ماهیت و میزان اختلالات رفتاری ، عاطفی و ذهنی او را تشخیص داده و ارزیابی نمایند
– تاریخچه و سوابق بیماری فرد را مورد ارزیابی قرار می دهند تا بهتر و دقیق تر بیماری را تشخیص دهد و بهترین درمان را تجویز نماید
– انجام انواع مختلفی از تست ها بر روی بیماران برای درمان بهتر و تشخیص دقیق تر
– تجویز داروهای مختلف درمانی و ارائه تعداد جلسات درمانی لازم برای بهبود کامل فرد

– متخصصان پزشکی ورزشی چه بیماری هایی را می توانند در منزل درمان نمایند ؟

متخصص پزشکی ورزشی به درمان و بازتوانی افرادی می پردازد که دچار آسیب های ورزشی و بیماری های مرتبط با ورزش شده اند و با ارائه درمان ها و داروهای موردنیاز می تواند این بیماران را درمان نموده و آسیب های آن ها را برطرف کند.

این متخصصین می توانند به درمان آسیب دیدگی هایی عضلانی اسکلتی بدن بپردازند که این آسیب ها عمدتا شامل پیچ خوردن مچ پا ، کشیدگی های عضلانی ، مشکلات و دردهای کمر، زانو ، شانه و… می شود که امروزه می توان آن ها را با متدهای درمانی ارائه رفع نمود.

متخصصین پزشکی ورزشی در زمینه ی مشکلات عضلانی اسکلتی دوره ها و آموزش های مختلفی را پشت سر گذاشته اند و می توانند روند درمان بیماران را با بکارگیری متدهای درمانی خود تسریع بخشند تا بیماران در حداقل زمان ممکن به نتایج دلخواه خود برسند.

پزشکان متخصص پزشکی ورزشی تمامی جوانب بیماری فرد را بررسی می نمایند و در صورتی که فرد با استفاده از درمان های غیرجراحی در منزل به نتیجه نرسید آنگاه بیمار را به پزشک ارتوپد ارجاع می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×