آلفا طب

ویزیت بیمار در منزل تهران

ویزیت بیمار در منزل تهران

ویزیت بیمار در منزل تهران یکی از اساسی ترین مسائلی می باشد که اغلب افراد درگیر آن هستند و نیاز دارند که از خدمات پزشک در منزل خود استفاده کنند.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تلفن های تماس :

021-22371371 

021-26851095

09124885082

همان ‌طور که می ‌دانید امروزه همه افراد دغدغه های مد نظر خود را در زندگی دارند. به همین جهت داشتن سلامتی یکی از مهم ‌ترین موارد برای آرامش ذهنی می باشد.

اغلب افراد برای این چالش تلاش می‌کنند. در برخی از موارد ممکن است، افراد به دلیل ناتوانی های جسمی و یا مشکلاتی که برای آن ‌ها رخ می ‌دهد، نتوانند به پزشک مراجعه کنند.

برخی اوقات احتمال دارد، بروز بیماری در ساعات شب اتفاق بیفتد و بیمار دسترسی به بیمارستان و مطب پزشک نداشته باشد. به همین جهت می ‌توان از خدمات ویزیت بیمار در منزل استفاده کرد.

همان ‌طور که می ‌دانید پزشک می‌ تواند در رفع بیماری ‌های شما مفید باشد و با تشخیص درست مسبب حال خوب افراد شود و بتواند حالت غیر طبیعی افراد را بهبود ببخشد.

به همین جهت ممکن است، در دنیای امروزی و تکنولوژی جدید یکی از دغدغه بسیاری از افراد عدم توانایی مراجعه به مطب پزشک جهت ویزیت شدن در موارد مختلف باشد. به همین جهت این افراد ترجیح می دهند که در منزل خود ویزیت شوند

زیرا ممکن است، این افراد در منزل خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند، یا به سبب عدم توانایی جسمی، قدرت خروج از منزل را به جهت ویزیت در بیمارستان یا مطب نداشته باشند.

این افراد می ‌توانند با منزل خود ارتباط بهتری برقرار کنند و ترجیح میدهند، چکاپ شوند و ویزیت را در منزل خود انجام دهند.

همه ما می‌ دانیم که در کلان‌ شهر های بزرگ ترافیک حرف اول را می‌ زند. به همین جهت افراد با توجه به مریضی و مشکل خود نمی ‌توانند در ترافیک منتظر بمانند تا به مطب و یا بیمارستان به جهت ویزیت برسند.

در همین راستا نیز ممکن است، اتلاف وقت و ماندن آن‌ ها در ترافیک باعث بروز مشکلات بیشتری شود. به همین جهت نیاز است که از خدمات پزشک در منزل خود استفاده کنند.

دسترسی به بیمارستان در همه ساعات شبانه ‌روز یکی از مشکلات اغلب افراد می باشد و همه مردم ممکن است، در برخی اوقات این نیاز را احساس کنند.

در برخی از موارد ممکن است، در ساعات شبانه یا در ایام تعطیل دسترسی به مطب پزشکان و متخصصان وجود نداشته باشند. به همین جهت ممکن است، آن‌ ها دچار مشکلات بسیاری شوند.

به همین ترتیب ویزیت بیمار در منزل یکی از راه کارهای مناسب برای برطرف نمودن بیماری می باشد.

به همین جهت لازم می‌ دانیم که در ادامه این مقاله در رابطه با این موضوع برای شما اطلاعات جامع و کاربردی داشته باشیم تا به این جهت از این پس از خدمات پزشک در منزل خود استفاده کنید و دیگر نگران عدم دسترسی به پزشک نباشید.

اگر شما نیز در رابطه با موضوع ویزیت بیمار در منزل نیازمند کسب اطلاعات بیشتری هستید، پیشنهاد می کنیم، در ادامه این مطالب با ما همراه باشید تا به این جهت بتوانید سوالات ذهنی خود را برطرف کنید.

شما می ‌توانید با استفاده از فهرست زیر دسترسی آسانی به عنوان‌ های مورد نظر داشته باشید:

ویزیت بیمار در منزل تهران چگونه است؟
اهمیت درمان در منزل به واسطه پزشک حاذق چیست؟
علت استفاده از ویزیت بیمار در منزل چیست؟
مزایا و ویژگی های استفاده از ویزیت بیمار در منزل چیست؟
برای دریافت خدمات استفاده از پزشک در منزل چه کاری باید انجام دهیم؟
در زمان تماس با مراکز اعزام پزشک، چه اطلاعاتی نیاز است، به آن ها بدهید؟
درخواست های ویزیت بیمار در منزل در چه رابطه می باشد؟
مراکز اعزام پزشک چه خدماتی، در چه تخصصی ارائه می دهند؟
آیا ویزیت بیمار در منزل در همه مناطق تهران انجام پذیر است؟
هزینه‌ی ویزیت پزشک متخصص در منزل چقدر می باشد؟
خدمات ویزیت بیمار در منزل شامل چه چیز هایی می باشد؟
جمع بندی مطالب

ویزیت بیمار در منزل تهران چگونه است؟

در گذشته ‌ای نه ‌چندان دور شنیدن ویزیت بیمار در منزل ممکن بود، جمله‌ای به دور از ذهن تمامی افراد باشد و اغلب افراد تصور داشتند که وقتی با مشکلی مواجه می شوند، همیشه باید آن ‌ها به نزد پزشک بروند و امکان این که پزشک بتواند افراد را در منزلشان ویزیت کند، وجود نخواهد داشت.

اما امروزه شاهد این مسئله هستیم که پزشکان زیادی در منزل ویزیت بیمار را انجام می‌ دهند و این موضوع به حقیقت پیوسته است و یکی از مهم ‌ترین و کار آمدترین خدمات در زمینه پزشکی می باشد. همان ‌طور که می ‌دانیم امروزه زندگی همه افراد ماشینی شده و پیشرفت چشمگیری داشته است.

به همین جهت نیاز است که در تمامی موارد راه‌ های آسان‌ تری در نظر گرفته شود تا از این جهت بتوان رضایت افراد را به کسب کرد. به ‌عنوان نمونه در گذشته افراد در صف ‌های طولانی بانک منتظر می ‌ماندند و کلافه می ‌شدند تا بتوانند از این طریق یک قبض را پرداخت کنند

اما امروزه به حدی علم پیشرفت کرده که افراد در منزل خود به واسطه نرم ‌افزار های مختلف اینترنتی، قادر به پرداخت قبض و انجام تمامی امور بانکی خود می باشند. به همین جهت میزان بسیاری از وقت آن‌ ها صرفه ‌جویی می شود و می‌ تواند از این جهت و به دلایل دیگر برای همه افراد مفید واقع شود.

شاید با عنوان کردن این مثال با خود فکرکنید که ویزیت بیمار در منزل چه ارتباطی با بانک دارد؟ به این جهت باید برای شما عنوان کنیم، امروزه به حدی علم پیشرفت کرده که مراکز پرستاری و بیمارستانی بسیاری به فکر رفاه حال مریضان و بیماران خود هستند. به همین دلیل می‌ توانند ارائه خدمات در منزل را برای آن‌ ها داشته باشند.

درمان در منزل به واسطه پزشک یکی از موارد بسیار مهمی است که امروزه به آن توجه ویژه ‌ای می شود و مراکز متفاوتی در صدد رفاه حال مردم هستند. امروزه این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد.

استفاده از این روش در سال ‌های گذشته در تمامی جهان با استقبال بی ‌نظیری همراه بوده است و همه افراد توانسته ‌اند با آن ارتباط خوبی بر قرار کنند و از خدمات آن بهره ببرند.

بهتر است، بدانید که وزیر بهداشت جناب دکتر هاشمی در ایران امکانات و خدمات بسیاری برای رفاه حال بیماران فراهم کرده است و به همین جهت خواهان قبول کردن تمامی بیمه ‌ها برای رفاه و آسایش حال بیماران بوده است.

به همین جهت ما نیز با ویزیت بیمار در منزل قصد داریم که رفاه و آسایش حال بیماران را تامین کنیم و در این راستا برای آن‌ ها مفید واقع شویم.

اهمیت درمان در منزل به واسطه پزشک حاذق چیست؟

همه ما می ‌دانیم که علم پزشکی یکی از علوم کاربردی و مفید است که به جهت حفظ سلامتی برای افراد بسیار مفید می باشد.

همین طور درمان تمامی بیماری ‌های مختلف و بازگرداندن توانایی ‌ها به افراد آسیب دیده از مهم‌ ترین هدف ‌های علم پزشکی می باشد که به این جهت تاکید ویژه‌ای بر سلامت افراد دارد.

به همین جهت بهتر است که از مزایای پزشک در منزل به جهت ویزیت بیمار بهره ببریم. بدانید که استفاده از پزشک در منزل با استفاده از پزشک در مطب یا بیمارستان هیچ فرقی ندارد و پزشک به واسطه تخصص‌ های کافی که دارد، می ‌تواند تمامی تلاش خود را برای بیمار به جهت کمک رساندن و بازگرداندن سلامتی او به همراه داشته باشد.

پزشک در منزل می‌ تواند بیماری ‌های بسیاری را تشخیص دهد و به این جهت می تواند سریع ‌تر اقدام به درمان بیمار کند و همین طور باعث پیشگیری از بیماری ‌های حادتر می شود.

ویزیت بیمار در منزل می ‌تواند موقعیت بسیار راحتی را برای بیماران فراهم کند و به این جهت بیمارانی که توانایی خروج از منزل را ندارند و از مشکلاتی همچون زخم بستر ، شیمی ‌درمانی، بیماری های مزمن و…رنج می ‌برند، می ‌توانند از خدمات ارائه ‌شده به واسطه ویزیت بیمار در منزل استفاده کنند.

یکی از کاربردی ‌ترین و مهم ‌ترین خدماتی که مراکز ارائه پزشک به منزل بیمار ارائه می ‌دهد، این است که باعث می شود، از بستری شدن‌ های طولانی مدت بیمار در بیمارستان جلوگیری کند.

به همین جهت در منزل افراد را تحت درمان و بهبودی قرار می دهد. پزشک مد نظر در منزل می ‌تواند، با نظارت داشتن مجموعه به درمان بیمار بپردازد و از این جهت بسیاری از عوامل ناراحت کننده بیمار را برطرف کند.

یکی از مهم ‌ترین خدماتی که مراکز ارائه پزشک در منزل برای بیمار به همراه خواهند داشت، این است که می ‌تواند ارتباط و هماهنگی لازم را با پزشکان حاذق در بیمارستان داشته باشند و به این جهت بیمار می ‌تواند با خیال راحت در رابطه با موضوعات متفاوت و بیماری‌ های خود با این پزشکان صحبت کند.

از طرفی دیگر ممکن است، برخی از بیماران نیاز به ارائه خدماتی همچون ای سی یو یا تنفس مصنوعی در منزل داشته باشند، این مراکز می ‌توانند به بهترین نحو، خدمات متفاوتی در منزل برای بیمار به همراه داشته باشند و به این جهت اغلب افرادی که نیازمند استفاده از خدمات آی سی یو و تنفس مصنوعی هستند، می توانند این خدمات را در منزل خود داشته باشند.

به طور حتم میدانید که سیستم دفاعی بدن بیماران در مریضی ها ضعیف می شود و احتمال دارد، با مراجعه به بیمارستان دچار عفونت ‌های زیادی شوند و از این رو می ‌تواند شرایط بیماری را پیچیده‌ تر کند و بیمار دچار مشکلات زیادی شود.

علاوه بر این‌که می ‌تواند هزینه ‌های بی‌ شماری برای آن ‌ها به همراه داشته باشد، ،همچنین می ‌تواند امکان تماس اطرافیان با بیمارستان را با مشکلاتی مواجه کند.

به همین جهت پزشکانی که در منزل، بیمار را ویزیت می‌کنند، می‌ توانند با انتقال سریع بیمار، این امکانات مفید را برای او فراهم کنند و از این جهت باعث پایین آوردن هزینه‌ های مربوط برای افراد شوند.

به همین دلیل می باشد که ویزیت بیمار در منزل امروزه بسیار رایج شده و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

مراکز ارائه ‌دهنده پزشک به منزل، دارای پرستاران و پزشکان مجرب و آموزش‌ دیده می باشد و از این جهت می ‌تواند بهترین خدمات را برای بیماران به همراه داشته باشد،

همچنین این افراد توانایی هماهنگی ‌های مورد نظر به جهت بیماری‌ های متفاوت با بیمارستان را دارند و دارای تیم پزشکان عمومی ، پزشکان تخصصی، پزشکان بیهوشی و غیره هستند و می ‌توانند در منزل آماده ارائه خدمات برای بیماران باشند.

اغلب این مراکز در صورت نیاز می توانند انجام رادیولوژی و سونوگرافی و آزمایشات متفاوت را در منزل بیمار به همراه داشته باشند و به همین باعث راحتی و رفاه حال بیماران و اطرافیان آن‌ ها شوند.

علت استفاده از ویزیت بیمار در منزل چیست؟

همان ‌طور که گفتیم، استفاده از ویزیت بیمار در منزل دارای مزایا و ویژگیهای بسیاری می باشد. برخی اوقات بیماران به دلیل داشتن شرایط خاصی توانایی خروج از منزل را ندارند.

همین طور به دلیل ترافیک بسیاری که در سطح شهر و کلان‌ شهر های بزرگ موجود هست، ممکن است، به موقع به مطب پزشک نرسند و از این جهت دچار مشکلاتی باشند.

ویزیت بیمار در منزل یکی از مهم ‌ترین خدمات پزشکی است که می ‌تواند بدون جا به جا کردن، بیمار را مداوا کند. در برخی از موارد افراد توانایی جسمانی خروج از منزل را ندارند و ممکن است، به علت زخم بستر و موارد مشابه دیگر در منزل باشند.

همین طور برخی اوقات ممکن است، افراد همراهان مناسبی به جهت استفاده از بیمارستان و مراجعه به مطب نداشته باشند و ترجیح می دهند که از خدمات پزشکی در منازل خود استفاده کنند.

به همین جهت استفاده از ویزیت بیمار در منزل دارای دلایل بسیاری است که در ادامه برای شما ذکر می کنیم، چه افرادی می ‌توانند از این خدمات استفاده کنند و دلایل متعدد استفاده کردن افراد از خدمات پزشک در منزل به چه جهت می ‌باشد:

در برخی از موارد به حدی وضع بیمار خطرناک و حاد می باشد که امکان راه رفتن ندارد و اگر از منزل خارج شود، ممکن است، برای سلامتی او ضرر داشته باشد

زیرا برخی از بیماران قلبی به جهت آلودگی هوا توانایی خروج از منزل را ندارند و به همین سبب ممکن است، هوای آلوده برای ریه آن ‌ها مناسب نباشد. این افراد از جمله افرادی هستند که حتماً باید از خدمات پزشک در منزل استفاده کنند.

برخی اوقات افراد توانایی راه رفتن و عملکرد های حرکتی بسیاری ندارند و به ‌اصطلاح ناتوان جسمی هستند.
افراد دسترسی مناسبی به پزشک ندارند.
ممکن است، شناخت کافی از پزشک با تخصص نداشته باشند.
محل زندگی آن ‌ها به بیمارستان و مطب دکتر دور باشد.
امکان دارد، تمایل داشته باشند که در منزل خود ویزیت شوند.
زمان کافی برای استفاده از مطب و مراجعه به بیمارستان را ندارند.
از آلودگی هوا رنج می‌ برند.
مشکل ترافیک در شهر آن ‌ها را کلافه می‌کند.
ترجیح می دهند که در محیط خانواده و یک محیط بدون استرس ویزیت شوند.
همراه مناسبی برای مراجعه به مطب و بیمارستان ندارند.
زمان همراه آن‌ ها برای استفاده از خدمات بیمارستان بسیار کوتاه می باشد.

مزایا و ویژگی های استفاده از ویزیت بیمار در منزل چیست؟

با استفاده از خدمات ویزیت بیمار در منزل در تهران پزشک حاذق می ‌تواند برای بیمار معاینه، مشاوره و تجویز دارو به همراه داشته باشد.

اگر شرایط بیمار به گونه ‌ای باشد که احتیاج به نمونه‌گیری از خون، ادرار، پانسمان، سرم درمانی، نوار قلب، گذاشتن سوند ادراری، اندازه‌گیری فشار خون و… نیاز داشته باشد، پزشک متخصص به همراه کادر درمانی خود می ‌تواند درمان بیماری را انجام دهد.

تمامی این خدمات باعث می شود که روند درمان بیماران با قیمت و هزینه ‌های بسیار کمتری در محیط امن خانواده در نظر گرفته شود.

همین طور ویزیت بیمار در منزل باعث می‌ شود که عفونت های بسیاری که در محیط بیمارستان و مطب وجود دارد، به فرد بیمار انتقال پیدا نکند و از این جهت می ‌تواند سلامت بیمار را تضمین کند.

به دلیل این‌که افراد بیمار سیستم ایمنی بدنی بسیار پایین ‌تری نسبت به بقیه افراد دارند، مستعد دریافت عفونت هستند و با ورود به محیط بیمارستانی ممکن است، بیشتر دچار بیماری ‌های متعدد شوند. علاوه بر این ممکن است، همراهان آن ‌ها نیز دچار مشکلاتی از این قبیل شوند.

همین طور بهتر است، بدانید که ارائه دادن خدمات در بیمارستان و ترخیص و بستری کردن و دوره نقاهت شامل مشکلات و صرف وقت و هزینه بسیاری می باشد که در استفاده ویزیت بیمار در منزل هیچ گونه از این مشکلات برای بیمار ایجاد نمی ‌شود.

همان‌ طور که می‌ دانید ویزیت بیمار در منزل از هزینه‌ های بسیار کمتری نسبت به بیمارستان و مطب برخوردار است و دیگر نیاز به پرداخت هزینه اضافی بابت همراه در بیمارستان وجود ندارد.

همین طور همراهان بیمار دیگر برای ملاقات ‌های روزانه، نیازمند به رفت و آمد به بیمارستان نیستند. به این جهت مصرف سوخت کم می شود و آلودگی هوا نیز کمتر می شود و مشغله ذهنی همراهان بیمار برای رسیدگی به بیمار کمتر می‌گردد.

همان ‌طور که می‌دانید با توجه به تمامی مطالب بالا ویزیت بیمار در منزل از مزایا و ویژگی ‌های بسیار زیادی برای بیمار و همراه برخوردار خواهد بود.

اگر بخواهیم از دیگر ویژگی ‌ها و مزیت ‌های ویزیت بیمار در منزل برای شما نام ببریم، باید به ارتقای برنامه مراقبت در منزل از راه دور، آموزش و جمع ‌آوری اطلاعات،حمایت خانواده، اطلاع ‌رسانی دقیق وضعیت بیمار به خانواده نیز اشاره کرد، زیرا به همین سبب بیمار می ‌تواند از خدمات بسیار دیگری استفاده کند.

از بارزترین مزیت های استفاده ویزیت بیمار در منزل افزایش یافتن کیفیت مراقبت بیمار می باشد. همین طور می ‌توان به کاهش دفعات و مدت زمان بستری های طولانی مدت بیمار اشاره کرد.

در همین روند پزشک مد نظر می ‌تواند از بستری های غیر ضروری جلوگیری کند و خطر ابتلا به عفونت ‌های بیمارستانی را نیز کاهش دهد. به همین جهت ایمنی بیمار و خانواده او بیشتر خواهد شد. همان‌ طور که ذکر کردیم، هزینه آن‌ ها نسبت به مراجعه به بیمارستان بسیار کاهش خواهد یافت.

در همین راستا با استفاده از ویزیت بیمار در منزل اگر نیاز باشد، خانواده بیمار نیز می ‌توانند آموزش ‌های لازم به جهت مراقبت از بیمار خود را ببینند و از این جهت می ‌توانند نقش بسیار پر رنگی برای بهبودی بیمار خود ایفا کنند.

اگر بیمار در منزل خود ویزیت شود، تغذیه مناسب ‌تری نیز خواهد داشت و از این جهت می ‌تواند احساس بهتری داشته باشد.

حتماً تا به الان متوجه شده اید که ویزیت بیمار در خانه و درمان او در منزل شخصی می ‌تواند کیفیت بهتر و دقیق‌ تری برای بیمار داشته باشد. از این جهت محیطی آرام و به دور از هرج‌ و مرج بیمارستان بیمار می ‌تواند استراحت کافی داشته باشد و از این جهت نتیجه مطلوب ‌تری خواهد دید و بهبودی او زودتر حاصل می گردد.

همان طور که ذکر کردیم، ویزیت بیمار در منزل از مزایا و ویژگی ‌های بسیاری بهره مند می شود که در ادامه برای شما آن ‌ها را عنوان می‌کنیم:

توانایی ارائه دادن خدمات تشخیص بیماری و خدمات درمانی بعد از ترخیص بیمارستان ( یعنی می‌ توانند دوره تکمیل درمان و دوره نقاهت را برای بیمار راحت‌ تر کنند)
باعث کم کردن انتقال عفونت ‌های بسیاری می شوند و به این جهت ارائه خدمات در منزل بسیار بهینه می باشد.

می‌ تواند هزینه‌ های مربوط به بیمارستان مطب و درمان را کاهش دهد.
باعث حذف همراه در بیمارستان و جا به جایی بیمار می ‌شوند.
می توانند کاهش ملاقات ‌های روزانه همراهان و بستگان بیمار را داشته باشند و از این جهت هوای پاکیزه ‌تر و مصرف سوخت کمتری به وجود بیاید.
بیمار می ‌تواند احساس امنیت و رضایتمندی بیشتری در منزل خود داشته باشد.
تغذیه بیمار از این جهت در منزل خود بهتر است.
درمان دقیق ‌تر و رسیدگی با کیفیت داشته باشد.
امکان پیگیری بهتری از بهبودی بیمار نسبت به ترخیص بیمارستان خواهد داشت.

برای دریافت خدمات استفاده از پزشک در منزل چه کاری باید انجام دهیم؟

برای این‌که بتوانید از خدمات ویزیت بیمار در منزل استفاده کاربردی و بهینه ‌ای داشته باشید، نیاز است که یک تماس با مرکز مربوطه بگیرید و از این جهت انتخاب کنید که نیازمند پزشک عمومی یا پزشک متخصص هستید.

با توجه به بیماری مد نظر شما مراکز درمانی می توانند پزشک مد نظر که تخصص کافی در رابطه با بیماری شما داشته باشد، را به محل زندگی شما اعزام کند.

در همین راستا نیاز است که بدانیم فاصله شما با مرکز درمانی اعزام پزشک، چقدر می باشد تا بتوان نزدیک ترین پزشک به محل سکونت شما را اعزام کند.

عموماً در اکثر موارد هنگامی که مشکلی برای شما بروز پیدا می‌کند، شما نزد یک پزشک عمومی می روید و به واسطه آن پزشک آزمایشات کلی انجام می دهید

البته در اکثر مواقع تمامی آن آزمایش ‌ها غیر ضروری می باشند و می ‌توانند وقت و هزینه شما را از این جهت اتلاف کنند، سپس با جواب آزمایش مد نظر پزشک (عمومی) می ‌تواند شما را به پزشک متخصص مربوطه ارجاع دهد. از این رو احتیاج است که شما دوباره دوره درمان را از اول آغاز کنید.

حتماً در برخی از موارد برای شما پیش آمده است که دچار عارضه ‌ای و حادثه ‌ای شده‌اید و به جهت این‌که علائم این بیماری با چند نوع بیماری دیگر مشترک می باشد، این موضوع را در اینترنت جستجو کرده اید و دچار گمراهی ‌های بسیاری شده ‌اید

اما از این ‌پس با استفاده از مراکز اعزام پزشک می ‌توانید سوالات خود را برطرف کنید. شما با یک تماس به کارشناس سلامت مربوطه متصل می شوید و به این جهت پزشک مجرب و با تخصص در رابطه با مشکل و بیماری شما اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهد و می ‌تواند پزشک مد نظر را با توجه به بیماری شما به محل سکونت تان اعزام کند.

مراکز درمانی اعزام پزشک با توجه به محل سکونت شما نزدیک ‌ترین فرد و پزشک حاذقی که در محدوده مکانی شما قرار دارد، را او برای شما در نظر می‌گیرد تا به ‌سرعت بتوانید از خدمات این پزشک استفاده لازم را ببرید.

به همین جهت این نوع مراکز بر اساس زمینه‌ های نوین پزشکی و تشخیص درست بنا شده‌اند و می‌ توانند سرعت عمل و دقت بالایی در درمان داشته باشند.

به همین جهت از محبوبیت خاصی بهره‌ مند هستند و اکثر افراد ترجیح می دهند که از ویزیت بیمار در منزل استفاده کنند و به این جهت بیماری خود را بهبود ببخشند.

در زمان تماس با مراکز اعزام پزشک، چه اطلاعاتی نیاز است، به آن ها بدهید؟
هنگامی که قصد استفاده از ویزیت بیمار در منزل را دارید و نیاز دارید که پزشک متخصص و یا عمومی به محل سکونت شما اعزام کنند، می ‌توانید از طریق تلفن به آن ‌ها اطلاع دهید.

به همین جهت نیاز است که اطلاعاتی از خود در اختیار کارشناسان مربوطه بگذارید تا به این جهت بتوانند پزشک حاذق و مد نظر که با بیماری شما آشنایی کامل داشته باشد، را برای شما در نظر بگیرد. اطلاعاتی که شما باید در اختیار مراکز اعزام پزشک بگذارید، عبارت‌اند از:
نام بیمار
سن بیمار
سابقه بیماری‌ های متعدد بیمار
دارو هایی که درحال حاضر بیمار از آن ‌ها استفاده می ‌کند
علائم بیماری که شامل: تب ، لرز، بی‌ اشتهایی ،سردرد، عفونت، درد، ضعف، سرگیجه و غیره می ‌شود.
اگر بیمار در بدن خود احساس درد دارد، باید نواحی درد را برای کارشناس مشخص کند.

درخواست های ویزیت بیمار در منزل در چه رابطه می باشد؟

بررسی عمومی حال بیمار 

از این جهت می‌ توانید بررسی کنید که سلامتی شما چگونه می باشد. برای این‌که بتوانید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید،لازم است که بررسی ‌های منظم پزشکی و بهداشتی را برای کودکان و افراد مسن ضروری بشمارید. به همین جهت می ‌توانید با یک تماس به مراکز درمانی اعزام پزشک در رابطه با سلامتی خانواده خود اطمینان حاصل کنید.

مراقبت ‌های دیابتی

همان ‌طور که می ‌دانید بیماران دیابت نیاز به مراقبت‌ های مکرر دارند و احتیاج است که بر فشار خون و قند خون آن‌ ها نظارت داشت.

به همین جهت نیاز است که هر ۳ ماه یک ‌بار مشاوره یک پزشک را در نظر بگیرند و این یک امر بسیار ضروری شمرده می شود. به همین جهت شما نیز می ‌توانید با استفاده از پزشکان حاذق در مراکز درمانی چکاب افراد دیابتی را داشته باشید

و از این طریق از رژیم غذایی و دارو های مناسب آن‌ ها اطلاع کامل داشته باشید و به جهت بررسی این پزشکان، راهنمای مناسبی برای بیماران دیابت داشته باشید.

مراقبت از بیماران ارتوپدی

همان ‌طور که می ‌دانید اعزام پزشک به منزل برای بیماران ارتوپدی نیز بسیار مفید می باشد و از این جهت، پزشکان می ‌توانند برای افرادی که از عواملی مثل: شکستگی، آرتروز، تعویض مفصل و موارد مشابه دیگر رنج می ‌برند، بسیار کاربردی و مفید واقع شوند.

اغلب این بیماران به دلیل شرایط جسمانی خود برای حرکت ناتوانی دارند و قادر به حرکت صحیح نمی‌ باشند و نیازمند دریافت خدمات از مراکز درمانی به واسطه پزشک در منزل هستند.

مراقبت ‌های قلبی بعد از بستری‌ شدن در بیمارستان 

بیماران قلبی بعد از این‌که در بیمارستان بستری هستند، باید دوره درمان خود را تکمیل ‌کنند. این بیماران بعد از ترخیص به منزل انتقال پیدا می‌کنند. به همین جهت نیاز است که به دلیل حساسیتی که در نوع بیماری این افراد وجود دارد، مورد بررسی و تحت نظر یک فرد متخصص و کارکشته باشند.

به همین جهت نیاز است که مراقبت‌ های لازم بعد از بستری ‌شدن در بیمارستان برای آن‌ ها اتفاق بیفتد. به همین سبب احتمال دارد، در استفاده برخی از دارو های درمانی اشتباهات زیادی رخ دهد.

در همین راستا نیاز است که از خدمات استفاده از پزشک در منزل بهره‌ مند شوید تا به این جهت بتوانید مراقبت‌ های لازم بعد از بستری ‌شدن در بیمارستان با توجه به مشکلات قلبی خود داشته باشید و از این خدمات بهره کامل ببرید.

مراکز اعزام پزشک چه خدماتی، در چه تخصصی ارائه می دهند؟

مراکز درمانی که ارائه پزشک به منزل دارند، به‌ غیر از پزشکان عمومی می‌ توانند در مراحل اولیه بیماری و چکاپ‌ های کلی سلامت نقش بسیار مفیدی داشته باشند و از این جهت، خدمات ‌رسانی کاربردی را برای شما در نظر گرفته اند.

برخی اوقات در موارد تخصصی نیاز است که پزشک متخصص آن بیماری بر بالین بیمار حضور داشته باشد. به همین جهت مراکز ارائه دهنده پزشک در منزل می‌ توانند، خدمات بسیاری نیز برای بیماران به همراه داشته باشند.

ویزیت بیمار در منزل به واسطه دکتر متخصص یکی از اصلی ترین سرویس ‌های این مجموعه ‌ها برای بیماران می باشد و از این جهت می ‌تواند کمک بسیاری به آن‌ ها کند.

در این نوع مراکز تمامی پزشک ‌ها با انواع رشته ‌های متفاوت آماده ارائه خدمات به بیماران هستند. در ادامه برای شما پزشکان متخصصی که در مجموع این مراکز وجود دارند، را ذکر می ‌کنیم.

پزشک متخصص داخلی

این پزشکان می‌ توانند برای تشخیص انواع بیماری ‌های داخلی تجربه و مهارت بسیاری داشته باشد. تمرکز این پزشکان برای بیماری بزرگسالان می باشد و می ‌توانند تخصص ‌های لازم را داشته باشند و در منزل بیمار خدمات بسیاری را ارائه دهند.

پزشک متخصص ارتوپد

همه افراد از تخصص پزشکان ارتوپد آگاهی دارند و به دلیل مشکلاتی که در مفصل ‌ها اتفاق می ‌افتد، از پزشک های ارتوپدی استفاده می کنند.

به همین جهت در این مراکز می ‌توان از پزشک‌ های متخصص ارتوپد استفاده لازم را برد و افرادی که سیستم حرکتی آن ها دچار اختلالاتی شده است، می ‌توانند با استفاده از این پزشکان، سلامتی خود را باز یابند.

این پزشکان تمرکز ویژه‌ای در استخوان و مفاصل دارند و می ‌توانند از این جهت مفید واقع شوند.

پزشک متخصص مغز و اعصاب

پزشکان متخصص نورولوژی یا متخصص مغز و اعصاب می ‌توانند برای درمان بیماری‌ های سیستم عصبی بسیار مفید واقع شوند و مراکز درمانی می ‌توانند اعزام پزشک متخصص مغز و اعصاب به منزل بیمار داشته باشند و از این جهت خدمات منحصر به ‌فردی را برای بیماران ارائه دهند.

متخصص پزشک متخصص گوارش

ممکن است، برخی بیماران در منزل از مشکل گوارشی رنج ببرند. این پزشکان می ‌توانند برای درمان بیماری‌ هایی که مربوط به قسمت گوارشی بدن می باشد، بسیار مفید و کاربردی باشند. همان ‌طور که می ‌دانید قسمت گوارشی بدن شامل: معده، روده، دهان، مری،کبد و غیره می شود و به این جهت، پزشکان می توانند خدمات کاربردی را برای بیماران در منزل به همراه داشته باشند.

پزشک متخصص اطفال

همان‌ طور که از اسم این نوع پزشک متخصص مشخص است، این پزشکان تخصص کافی در رابطه با امور اطفال دارند و می ‌توانند برای مسائل مربوط به رشد کودک، رشد سلامت جسمانی اطفال و سلامت روانی آن ‌ها راه کارهای مناسبی در نظر بگیرند.

پزشک متخصص زنان

متخصص زنان می ‌تواند در رابطه با بیماری ‌های مربوط به دستگاه تناسلی زنان بسیار مفید واقع شود و از این جهت تشخیص درستی از بیماری موجود بدهد و سپس مرحله درمان بیمار را سپری کند.

در این مراکز متخصصان زنان می ‌توانند برای درمان مشکلات زایمان و قاعدگی بسیار مفید و کاربردی باشند و از این جهت بتوانند رفاه حال بیمار را تامین کنند.

پزشک متخصص اورولوژی

اغلب شما می‌ دانید که متخصص اورولوژی در رابطه با بیماری ‌هایی مانند: کلیه، غدد، مثانه، گوارش، کبد، دستگاه تناسلی فعالیت دارند. این پزشکان می‌ توانند با مراجعه به منزل بیمار خدمات منحصر به ‌فردی را در رابطه با این نوع بیماری ‌ها به ‌همراه داشته باشند.

پزشک متخصص طب فیزیکی

پزشک متخصص طب فیزیکی یا همان فیزیوتراپی برای انواع درد های استخوانی و مفصلی مناسب است و اگر بیماران از این نوع عارضه رنج می ‌بردند، می ‌توانند به ‌صورت تخصصی از این پزشکان استفاده کنند تا توان ‌بخشی خود را مجدداً به دست بیاورند.

پزشک متخصص چشم

پزشک متخصص چشم می ‌تواند فعالیت ‌های مربوط به بیماری چشم را درمان کند و از این جهت با فیزیولوژی چشم و پلک آشنایی بسیاری دارد و می ‌تواند عفونت چشم، آب مروارید، گل مژه ،آب ‌سیاه و بیماری ‌های شبکیه و بسیاری دیگر از بیماری ‌های مربوط به چشم را در منزل بیمار درمان کند و به این جهت مفید واقع شود.

پزشک متخصص گوش، حلق و بینی

در از برخی اوقات افراد در منزل نیازمند پزشک متخصص گوش و حلق و بینی هستند. به همین جهت این پزشک می ‌تواند در رابطه با تخصص خود بسیار مفید واقع شود و ویزیت گوش و حلق و بینی را در منزل بیمار انجام دهد.

متخصص پزشک متخصص پوست و مو 

همان‌ طور که همه شما می‌ دانید این نوع پزشک تخصص کافی در رابطه با بیماری ‌های مربوط به پوست و مو دارد و می ‌تواند در رابطه با بیماری ‌هایی مانند: اگزما،سرطان پوست، جای جوش، آکنه، عفونت ‌های ناخن و غیره تخصص بسیاری داشته باشد و از این جهت در منزل بیمار روند درمان را تکمیل کند.

پزشک متخصص خون 

این پزشکان با تخصص خون می توانند برای بیماری سرطان تسلط کامل داشته باشند و از این جهت تشخیص و درمان این نوع بیماری را در منزل بیمار به همراه داشته باشند.

دندانپزشکی با یونیت کامل در منزل

دندان‌پزشکی در منزل می تواند شامل خدمات ویزیت بیمار در منزل باشد. به این جهت متخصص دندان ‌پزشکی می‌ تواند با استفاده از یونیت کامل دندان‌پزشکی در منزل شما تمام کارهای مربوط به دهان و دندان و مراقبت از آن را برای شما انجام دهد. به این جهت مراکز درمانی که پزشک اعزام می‌کنند، می ‌توانند از این جهت بسیار مفید واقع شوند.

شنوایی سنجی در منزل

در گذشته شما مجبور بودید برای گرفتن یک آزمایش ساده به آزمایشگاه بروید و در یک صندلی ناراحت کننده بنشینید تا اسم شما را صدا بزنند و به این طریق بتوانید آزمایش خون بدهید

اما امروزه پزشکان شنوایی سنجی می ‌تواند در منزل شما ویزیت داشته باشند. به این جهت نیز افرادی که توانایی خروج از منزل را ندارند، می توانند ویزیت شنوایی سنجی در منزل داشته باشند و از خدمات این نوع مراکز استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

آیا ویزیت بیمار در منزل در همه مناطق تهران انجام پذیر است؟

همان ‌طور که گفته شد امکان دارد که محل سکونت شما از مراکز درمانی یا بیمارستان یا مطب پزشکان متخصص دورتر باشد و شما دسترسی لازم را به پزشکان متخصص نداشته باشید و برای این‌که بتوانید از خدمات پزشکان متخصص استفاده کنید، مجبور به تحمل سختی ‌های بسیاری باشید.

به همین جهت سرویس ‌دهی مراکز ارائه پزشک به منزل بیمار می ‌تواند بسیار کاربردی باشد. به همین جهت این پزشکان می ‌توانند در تمامی مناطق تهران اعزام شوند و ویزیت بیمار در منزل را در کلیه نقاط برعهده بگیرند.

این پزشکان بدون هیچ ‌گونه محدودیتی در محل زندگی شما می ‌توانند برای رفع مشکلات به ‌وجودآمده به محل سکونت شما مراجعه کنند. پزشکان متخصص می توانند در کوتاه ترین زمان به مناسب ترین حالت با پایین ترین سختی و پایین ترین هزینه خدمات‌ رسانی بسیاری به منزل بیمار مراجعه کنند.

به دلیل این‌که در این نوع مراکز آسایش بیماران حرف اول را می ‌زند تا به این جهت بتوانند تمرکز بسیاری بر روی روند درمان بیمار داشته باشند و مشکلات به ‌وجودآمده را برطرف کنند.

به همین دلیل بیمار نیز دغدغه دیگری به جهت رفع مشکل خود و مراجعه به مطب پزشک و بیمارستان نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، بدانید که استفاده از ویزیت بیمار در منزل در جای‌ جای نقاط تهران امکان ‌پذیر است و هیچ ‌گونه محدودیتی در سر تا سر شهر تهران وجود ندارد.

هزینه‌ی ویزیت پزشک متخصص در منزل چقدر است؟

در رابطه با هزینه‌ های مربوط برای ویزیت پزشک در منزل باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه ‌های مربوط برای درمان بیماری فقط هزینه مراجعه به مطب و کلینیک نمی باشد و محدود به هزینه ویزیت و دارو نیست،

بلکه باید در نظر گرفت بیمار و همراهش به جهت درمان زمان انتظار بسیار زیادی را در مطب می‌گذرانند و همین طور زمان رفت و آمد آن‌ ها حداقل ۲ ساعت می باشد و می ‌توانند از این جهت کلافگی های بسیاری برای آن ‌ها به همراه داشته باشد.

سایر مشکلات همانند عوارض ناشی از ترافیک و همچنین آلودگی هوا می‌تواند در هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل اثر داشته باشد.

به همین جهت نمی ‌توان یک قیمت دقیق برای ویزیت پزشک متخصص در منزل در نظر گرفت. برای اطلاعات بیشتر می ‌توانید با مراکز اعزام پزشک به منزل تماس حاصل کنید و از تعرفه هزینه ‌های آن ‌ها باخبر شوید.

خدمات ویزیت بیمار در منزل شامل چه چیز هایی می باشد؟

تزریقات در منزل

همان ‌طور که می ‌دانید تزریقات یکی از راه‌ های رایج برای تجویز دارو ها می باشد و به این جهت می‌ توان نمونه‌گیری‌ های متفاوتی انجام داد

اما اگر فرد مناسبی برای انجام امور تزریقات در نظر گرفته نشود و این روش به به صورت اصولی و استاندارد در نظر گرفته نشود، خطراتی برای هر دو طرف خواهد داشت. به همین جهت نیاز است که یک فرد با تخصص کافی در رابطه با تزریقات بتواند امور نمونه ‌گیری و تزریقات را برای بیمار انجام دهد.

همان ‌طور که می‌ دانید با استفاده از سرنگ و سوزن ها می توان انتقال عفونت بسیار سریع اتفاق بیفتد و به این جهت ممکن است، زندگی بیمار دچار اختلالاتی گردد. به همین جهت خطر تزریقات غیر ایمن، می ‌تواند یک تهدید جدی به حساب بیاید.

تهیه کردن تمامی وسایل و شرایط لازم برای اجرای تزریقات یک امر بسیار ضروری می باشد که پزشکانی که به منزل شما به جهت تزریقات اعزام می شوند

دارای تمامی وسایل ضروری هستند و نیاز است که تمام وسایل مورد نیاز از قبیل سرنگ ها،سرسوزن ها،جعبه ها و غیره را به‌ همراه داشته باشند.سیستم تهیه این وسایل به گونه‌ای باشد که همیشه در دسترس پزشک باشد.

پزشک موظف است، سرنگ‌ های یک بار مصرفی بسیاری را در سایز های متفاوت بنا به مصرف بیمار داشته باشد تا از این جهت بتواند تزریق ایمن برای بیمار به همراه داشته باشد. پزشکان می‌ توانند با ارائه خدمات تزریقات مناسب در منزل برای بیمار بسیار مفید واقع شوند.

سرم تراپی در منزل

نیاز است که تزریق سرم نیز به واسطه افراد کارکشته و متخصص صورت بگیرد تا به این جهت بتواند سلامت بیمار را تضمین کند. مراکز درمانی که قابلیت اعزام پزشک به منزل را دارند، می‌ توانند ارائه‌ دهنده خدمات بسیاری در رابطه با تزریق سرم در منزل باشند.

اگر بیمار شما نیازمند تزریق و وصل سرم در منزل باشد، کافی است که با این مراکز تماس گرفته تا در اولین فرصت کارکنان آن ‌ها بتوانند پزشک حاذقی را به محل سکونت آن‌ ها به جهت نصب سرم اعزام کنند. این افراد قابلیت نصب سرم برای افراد مسن ،کودکان و بیماران را دارند.

اصول کار نصب سرم چگونه هست؟ نیاز است که پزشک مد نظر از قبل وسایل مورد نیاز خود را آماده کند تا در حین کار دچار مشکل نشود. وسایلی که برای نصب سرم احتمال دارد، نیاز باشد، مانند: سر سوزن، سرم و سرنگ، دارویی که قرار است، به بیمار تزریق شود، دستکش یک ‌بار مصرف ،پنبه الکلی می باشد.

برای تزریق بهتر نیاز است که طول سوزن به عمق تزریق و جثه بیمار و میزان چربی‌ های زیر پوست او در نظر گرفته شود.

همین طور نیاز است که برای تزریق غلظت محلول دارو نیز در نظر گرفته شود، سپس می‌ توان تزریق را انجام داد. در مراکز اعزام پزشک متخصصان ماهری وجود دارند که می ‌توانند در این راستا مفید باشند و سلامت بیماران را تضمین کنند.

وصل سونداژ در منزل

همان‌ طور که می ‌دانید سوند یا سونداژ یک نوع کاتر ادراری است که دارای 1 لوله باریک تو خالی ( انعطاف پذیر) است که می ‌تواند از این جهت به سبب جمع ‌آوری ادرار کمک به سزایی کند و از طریق مجرای ادراری در درون مثانه قرار می گیرند.

بهتر است، بدانید که مدل ‌های متفاوتی از سوند های ادراری با اندازه‌ های متفاوت وجود دارد، اما اکثراً از سوند فولی که برای مجرای دوگانه و نوک مستقیم دارد، استفاده می شود.

نوک سوند نیمه سفت و خمیده است و جای‌گذاری سوند را در درون بدن بیمار آسان‌ تر می‌کند. نصب کردن سوند نمی ‌تواند به دست هر شخص نابلدی اتفاق بیفتد، زیرا به این سبب ممکن است، مشکلاتی برای دستگاه تناسلی افراد ایجاد کند.

به همین جهت نیاز است که افرادی که تخصص کافی در رابطه با این موضوع دارند، اقدام به نصب سوند برای بیمار کنند.

مرکز اعزام پزشک به منزل دارای متخصصانی است که در این حیطه فعالیت دارند و می ‌توانند کمک بسیاری برای بیماران باشند، در ادامه برای شما آموزش نصب سونداژ را خواهیم داشت.

ابتدا نیاز است که بیمار به پشت خوابیده شود و محل خروج ادرار آن با دقت به واسطه مواد ضد عفونی تمیز شود.

نیاز است که با استفاده از دستکش های استریل، پارچه تمیزی به روی ران ‌ها و شکم بیمار قرار گرفته شود تا به این جهت نصب سونداژ به روش استریل انجام بگیرد.

ابتدا باید سوند لوبریکنت آغشته کرده و کم‌کم سوند را وارد دستگاه تناسلی کرد. در خانم ها نیاز است که سوند به اندازه ۱ تا ۲ سانتی‌ متر وارد شود و برای آقایان باید به اندازه تمام طول پنیس وارد شود.

بعد از این مرحله نیاز است که کیسه ادرار به انتهای سوند اتصال داده شود تا از این طریق ادرار بیمار بتواند در آن‌ جا جمع شود.

گاهی اوقات مقصود از سوند گذاری فقط گرفتن نمونه آزمایش می ‌باشد، اما گاهی اوقات مقصود از گذاشتن سوند تخلیه مداوم مثانه می باشد که به این جهت باید بالن نگهدارنده سوند باد شود تا در مثانه فیکس شود.

در آخر نیاز است که لوله‌ای که به کیسه ‌ای جمع‌ کننده ادرار متصل است، را با چسب به پای بیمار فیکس کنیم تا به این جهت به واسطه حرکت مداوم بیمار باعث خروج سوند نشود.

تمامی پزشکان اعزام شده به محل سکونت بیمار توانایی نصب سوند را دارند و می ‌توانند این کار را به ‌صورت حرفه‌ای و با تخصص بالا و انجام دهند و سلامت بیمار را تضمین کنند.

نگهداری از بیماران در منزل

همان ‌طور که می ‌دانید نگهداری از سالمند یک کار بسیار تخصصی و پیچیده می باشد. به این جهت مراکز درمانی که اعزام پزشک دارند، می ‌توانند مفید واقع شوند و برای نگهداری و مراقبت از بیماران خدمات ارزنده‌ای داشته باشند.

مثلاً در برخی از موارد یک بیمار حال زیاد وخیمی ندارد و می‌ تواند راه برود و نیاز به یک مراقبت بسیار ساده و پرستاری که اطلاعات کافی در این ‌باره داشته باشد، دارد. به همین جهت مراکز درمانی نیز می توانند اعزام پزشک به منزل را داشته باشند.

به این ‌گونه مراقبت ‌ها، همراه سالمند یا مراقبت از بیمار می گویند. تمامی افرادی که برای اعزام و نگهداری از بیماران اعزام می ‌شوند، سابقه کار و خدمات زیادی دارند و مایل هستند که از سالمندان به صورت شبانه ‌روزی مراقبت کنند.

گاهی اوقات نیز بیمارانی وجود دارند که احتیاج به مراقبت ‌های بیشتری نسبت به بقیه دارند، مثلاً در برخی از موارد ممکن است، بیماران جراحی های انجام داده باشند که نیاز دارند، برای حرکت کردن از کسی کمک بگیرند.

همین ‌طور در برخی از موارد ممکن است، افراد نیاز به توان بخشی و ارائه به خدمات فیزیوتراپی در منزل داشته باشند که از این جهت پزشکان متخصص در مجموعه مراکز تخصصی می‌ توانند به منزل بیمار بروند و خدمات فیزیوتراپی را در منزل برای او انجام دهند.

خدمت ‌رسانی به بیمارانی که حال بسیار وخیمی نیز دارند، برای این مجموعه‌ ها مقدور می باشد و به این جهت می‌ توانند درمان‌ های منظم و مراقبت‌ های ویژه‌ای را برای آن ‌ها در نظر بگیرند.

تمامی این مجموعه دارای پرستاران و پزشک هایی با تخصص می باشد که می ‌توانند در راستای سلامت همشهریان و هم‌ وطنان خود فعالیت و خدمت رسانی کنند.

رسیدگی به بیماران شیمی درمانی

همان‌ طور که می‌ دانیم بیماران شیمی ‌درمانی نیاز به مراقبت‌ های ویژه‌ای دارند و به همین جهت نیاز است که با پزشکان در رابطه با داروهای آنها هماهنگی ویژه‌ای داشته باشند.

این افراد نیز می ‌توانند در صورت تمایل از تخصص پزشک هایی که به منزل آن ‌ها اعزام می شوند، استفاده کنند و حتی می توانند تزریق دارو های شیمی‌درمانی خود را به دست این افراد متخصص بسپارند و از این جهت می ‌توانند روند بیماری خود را کنترل کنند.

افراد متخصصی که به محل زندگی آن ‌ها اعزام می شوند، می توانند کاربرد بسیاری در کنترل کردن و آشنا کردن با بیماری آن‌ ها داشته باشند و به این جهت مفید واقع شوند. این پزشکان می توانند سلامت افراد را تضمین کنند.

تحویل دارو به بیمار

در برخی از موارد افراد توانایی خروج از منزل را ندارند و همراه مناسبی برای دریافت دارو ها را ندارند.

اگر بیماران به هر دلیلی نیازمند دارو باشند و نسخه‌ای از پزشک مد نظر خود دریافت کرده باشند، پزشکان اعزامی می توانند دارو های مناسب را با توجه به نسخه پزشک به بیمار تحویل دهند و از این جهت می ‌توانند بسیار مفید واقع شوند و کمک بسیار بزرگی به بیمار و خانواده او داشته باشند،

همچنین اگر نیاز باشد که بیمار به صورت حضوری به بیمارستان انتقال بیابد، این افراد می توانند هماهنگی ‌های لازم را برای وجود آمبولانس و خدمات پزشکی انجام بدهند و از این جهت می‌ توانند روند درمان را برای افراد بسیار آسان‌ تر کنند.

جمع بندی مطالب

همان‌ طور که می ‌دانید ارائه پزشک در منزل یکی از موارد بسیار مهمی است که امروزه در جامعه ما باب شده است، زیرا سالمندان، افراد معلول، زنان باردار به دلیل شرایط خاصی که دارند، توانایی خروج از منزل را به دلایل متفاوتی ندارند.

به همین جهت ترجیح می دهند که از خدمات پزشک در منزل خود، بنا به دلایل متفاوتی استفاده کنند. این افراد توانایی جا به جا شدن با مسافت طولانی را ندارند و در نوبت ‌های پزشک کلافه می شوند و ترجیح می دهند که در منزل خود درمان شوند.

به همین جهت ویزیت بیمار در منزل می‌ تواند اقدامات درمانی را برای آن ‌ها در شرایطی بسیار مطلوب به وجود بیاورد و از این جهت باعث تقویت اطمینان بیماران می شود و می ‌تواند خاطر آنان را آسوده کند.

در مطالب بالا قصد داشتیم در رابطه با ویزیت بیمار در منزل برای شما صحبت کنیم. شرح دادیم که ویزیت بیمار در منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به دلایل متفاوتی افراد ترجیح می‌ دهند که از ویزیت خود در منزل استفاده کنند.

این نوع درمان دارای مزایا و ویژگی ‌های بسیار منحصر به‌ فردی است که که افراد به سبب این مزایا می ‌توانند استفاده مفید تری از ارائه خدمات پزشک در منزل خود داشته باشند.

مراکز درمانی که پزشک به منزل شما ارائه می دهند، می‌توانند در رابطه با تمامی تخصص‌ ها و بیماری‌ های موجود ارائه پزشک داشته باشند و به این جهت خاطری آسوده برای شما بیافرینند.

اعزام پزشک در تمامی مناطق تهران انجام پذیر است و افراد بدون در نظر گرفتن محدوده سکونت خود می ‌توانند از خدمات ارائه‌ شده این پزشکان استفاده لازم را ببرند.

با توجه به عوامل بسیاری، هزینه‌ های وارد بر پزشک متخصص در منزل متفاوت می باشد. در تمامی مطالب بالا قصد داشتیم در رابطه با اهمیت ویزیت بیمار در منزل در تهران برای شما صحبت کنیم تا به این جهت به واسطه ترافیک ‌های شدیدی که در تهران وجود دارد، افراد ناتوان بتوانند در محل زندگی خود درمان خود را آغاز کنند.

امیدواریم که با استفاده از مطالب بالا توانسته باشیم اطلاعات مفید و کاربردی را در رابطه با ویزیت بیمار در خانه برای شما به همراه داشته باشیم و به همین جهت بتوانید از این پس از خدمات منحصر به‌ فردی که پزشکان در منزل شما ارائه می دهند، استفاده لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×