آلفا طب

پرستار در منزل غرب تهران

پرستار در منزل غرب تهران

در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل به بحث و بررسی موضوع پرستار در منزل غرب تهران بپردازیم و اطلاعات مفید و سودمندی در اختیار شما مخاطبان و خوانندگان عزیز قرار دهیم، پس از شما دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی نمایید.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

همان طور که می دانید پرستاری افراد از جمله کودکان، سالمندان و بیماران و… در منزل برای کمک کردن به خانواده فرد انجام می گیرد و به همراه این کار، آموزش های مورد نیاز به افراد و سایر اعضای خانواده ارائه می شود تا آرامش خاطر و راحتی خیال در همه ی افراد خانواده که مورد نظر پرستار می باشد، به وجود آید.

از آن جا که پیشرفت های گسترده و زیادی در زندگی افراد جوامع مختلف به وجود آمده است و صنعت و تکنولوژی باعث تغییراتی در زندگی انسان ها شده است، نیازهای متعددی و گوناگونی را برای به آن ها به دنبال خود آورده است.

با تغییر و تحولاتی که در نحوه و شکل زندگی انسان ها صورت گرفته است، موجب شده که نیاز بیشتری به درمان و خدمات درمانی را موجب گردیده است. در این راستا و با توجه به نوع تغذیه و عوامل محیطی از جمله آلودگی هوا، خدمات پرستاری نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

کارهای روزانه و مشغله های شخصی و هم چنین عدم وقت کافی از جمله عللی می باشند که افراد را به سمت استفاده از خدمات پرستاری درمنزل وادار می کنند که این خود دارای مزایاهای بسیاری می باشد که در ادامه ی مطالب به آن ها اشاره خواهیم نمود.

کیفیت در خدمات و هم چنین نحوه ی صحیح انجام خدمات ازمهم ترین کارهایی می باشد که پرستاران بایستی به این قبیل موضوعات اهمیت زیادی بدهند.

ما در ادامه ی نوشتار مربوط به پرستار در منزل غرب تهران در خدمت شما مخاطبین گرامی هستیم و ضمن باز کردن مطلب و تشریح کردن آن، به سوالاتی که ممکن است، در مورد پرستاری افراد مختلف برایتان پیش آید و ذهن شما را درگیر کند، پاسخ جامع و کامل خواهیم داد.

آرزومندیم مطالبی را که برای شما بیان می کنیم، مفید، جذاب و راه گشای نیازتان باشد و پاسخ سوالاتتان را به روشنی بدهد.

در آغاز به ذکر سوالاتی چند و موضوعاتی در ارتباط با پرستار در منزل غرب تهران پرداخته می شود و در ادامه با تشریح جنبه های مختلف آن مطلب را به سرانجام می رسانیم. پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید تا رضایت مطلوب شما محقق گردد.

خدمات پرستار در منزل غرب تهران شامل چه کسانی می شود؟
ویژگیهای یک پرستار خوب در منزل چیست؟
وظایف و مسئولیت های پرستار برای پرستاری در منزل غرب تهران چیست؟
نگهداری و پرستاری از افراد نیاز به مراقبت نسبت به مراکز درمانی و مراکز نگهداری از آن ها، چه مزیت هایی دارد؟
خدمات مراقبت و پرستاری در منزل غرب تهران شامل چه امکاناتی برای شما می باشد؟
نقش کودکان در زندگی و خدمات پرستاری در منزل غرب تهران برای آن ها پرستاری از فرد بیمار در منزل به چه صورت می باشد؟
ویژگی های پرستار بیمار در منزل غرب تهران را بیان کنید؟
ویژگی ها و خصوصیات پرستار خوب در خدمات پرستاری در منزل غرب تهران چیست؟

خدمات پرستاری درمنزل غرب تهران شامل چه مواردی می باشد؟
کار پرستاری، مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل به چه صورت می باشد؟
وظایف و مسئولیت های مراقب- پرستار سالمند در منزل غرب تهران چیست؟
پرستاری، مراقبت و نگهداری از کودک در غرب تهران چگونه است؟
وظایف و مسئولیت های یک پرستار کودک درمنزل چیست؟
وظایف و مسئولیت های یک پرستار بیمار در منزل
چرا خدمات پرستاری در منزل غرب تهران را به شما پیشنهاد می کنیم؟
انواع خدمات پرستاری در منزل غرب تهران
پرستار سالمند در منزل غرب تهران
پرستاری و نگه داری از کودک در منزل غرب تهران
نکات مهمی که در رابطه با پرستاری از بیمار در منزل بایستی مد نظر قرار گیرد، کدام موارد می باشند؟
از چه روش هایی می توان برای ارائه دادن درخواست پرستاری از بیمار در منزل اقدام نمود؟
آیا پرستاری از فرد بیمار در منزل فقط به صورت روزانه انجام می گیرد؟ اشخاص برای تقاضای پرستار در منزل خود از چه روش هایی می توانند اقدام نمایند؟
محاسن و مزیت هایی که از طریق دریافت خدمات پرستاری از بیمار در منزل ایجاد می شود، شامل کدام موارد می باشند؟
هدف های مهم و اساسی مراقبت و پرستاری از بیمار در منزل شامل چه مواردی می باشد؟
پرستاری در منزل برای بیمار به چه عللی انجام می گیرد و به کار گیری از این روش چه اهمیتی دارد؟
سخن آخر در ارتباط با موضوع پرستار در منزل غرب تهران

 

خدمات پرستار در منزل غرب تهران شامل چه کسانی می شود؟

در بخش آغازین از نوشتار پرستار در منزل غرب تهران به این موضوع می پردازم که این خدمات شامل چه افرادی می باشد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات مربوط به پرستاری در منزل می تواند شامل موارد ذیل باشد:
پرستاری از نوزادان و کودکان در منزل
پرستاری ونگه داری از افراد سالمند در منزل
پرستاری از بیماران زخم بستری در منزل
پرستاری، نگه داری و مراقبت از بیمارانی که بیماری ذهنی و روحی مانند: آلزایمر، حواس پرت و فراموش کاری دارند.
پرستاری و مراقبت از بیمارانی که دارای محدودیت حرکتی و جسمی می باشند.
پرستاری و مراقبت از بیمارانی که عمل جراحی انجام داده اند و برای ادامه ی درمان در منزل بستری شده اند.
اعزام روان شناس به منزل برای عزیزان نیازمند
کار پرستاری در منزل امری مهم با اهمیت قلمداد می شود و نحوه ی رسیدگی و رفتار پرستار با مددجو خیلی مهم است و برای همین دارای اصول و قوانین مخصوص به خود می باشد.

زمانی که والدین به علت کمبود وقت پرستاری را در منزل خود به استخدام در می آورند، این انتظار را دارند که از زمانی که در منزل نیستند، شخص پرستار به خوبی و با کیفیتی بالا از عزیزان شان مراقبت و نگه داری نماید تا آن ها بتوانند با اطمینان خاطر و خیالی آسوده به کارشان بپردازند.

ویژگی های یک پرستار خوب در منزل چیست؟

در قسمت قبل از متن خود با موضوع پرستار در منزل غرب تهران، مواردی که این خدمات را شمال میشوند خدمت شما عزیزان بیان کردیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم خصوصیت های یک پرستار خوب در منزل را برای شما بیان نماییم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.
این ویژگی ها به شرح ذیل می باشند:

_ داشتن احساس مسئولیت در انجام کارهای شخص نیازمند یا به اصطلاح مددجو
_ داشتن ظاهری آراسته و مناسب در اوقاتی که در منزل مشغول به امر پرستاری از مددجو می باشد.
_ انجام صحیح کارها و امورات مددجو در وقت مناسب
_ هماهنگی لازم با خانواده ی مددجو به منظور پیش برد کارهای شخص نیازمند

وظایف و مسئولیت های پرستار برای پرستاری در منزل غرب تهران چیست؟

همان گونه که ملاحظه کردید در قسمت پیشین از مقاله ی پرستار در منزل غرب تهران خصوصیت های یک پرستار خوب را مورد تشریح قرار دادیم و در این بخش می خواهیم وارد بحث در زمینه ی مهم ترین وظیفه های ایشان شویم. از شما درخواست می شود در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

پرستارهایی که خدمات خود را در منزل ارائه می نمایند دارای مسئولیت ها و وطیفه های ذیل می باشند:

داشتن رابطه ای مناسب، خوب و عاطفی با شخص مددجو، زیرا وقتی پرستار با مددجو رابطه ی صمیمی و نزدیکی داشته باشد، موجب می گردد، احساس خوبی در مددجو ایجاد شود که این خود به روند بهبودی او کمک شایان و قابل ملاحظه خوهد نمود.

فراهم آوردن غذای مناسب و مفید برای فرد سالمند و چنان چه سالمند و یا کودک قادر به خوردن نباشد به او کمک نماید.

انجام دادن کارهای آموزشی و تفریحی با فرد کودک مورد مراقبت و یا سالمند در منزل، چرا که یاد گیری چیزهای جدید حس و حال خوبی را در شخص به وجود می آورد و هم چنین موجب می گردد تا آن ها بهتر امورات خود را به انجام رسانند و نیز به بهتر شدن عملکرد مغزشان یاری می رساند.

با هماهنگی والدین سالمند و یا کودک و در اوقات و زمان هایی از روز که سالمند دوست دارد، پرستار می تواند او را برای تغییر روحیه ی بیرون از منزل ببرد ومی تواند با او در پارک قدم بزند و پیاده روی کند.

یکی دیگر از وظایف پرستار در منزل غرب تهران، به وجود آوردن یک رابطه خوب و صمیمی با شخص مورد مراقبت می باشد، پرستار باید طوری با شخص رفتار کند تا با او راحت باشد و احساس غریبه بودن نکند و علاوه بر آن پرستار باید رفتاری با عطوفت و مهربانی با سالمند و یا کودک داشته باشد.

از جمله موارد دیگری که پرستار باید به آن دقت داشته باشد، هماهنگی برنامه های مراقبتی با خانواده سالمند و همچنین ایجاد یک رابطه خوب با خانواده اومی باشد.

یکی از موارد دیگری که بسیار اهمیت دارد، این است که اگر کسی که پرستار از او پرستاری می کند، دارای بیماری خاصی باشد، پرستار باید به صورت منظم و پی در پی، پزشک معالج بیماررا در جریان روند درمان بیمار و وضعیت سلامت او قرار دهد.

از شما عزیزان خواننده درخواست می شود در بخش های بعدی نوشتار پرستار در منزل غرب تهران نیز با ما همراه باشید.

نگهداری و پرستاری از افراد نیاز به مراقبت نسبت به مراکز درمانی و مراکز نگهداری از آن ها، چه مزیت هایی دارد؟

با توجه به اینکه هزینه های پرستاری و مراقب، در مراکز نگهداری و مراکز درمانی بسار بالا می باشد و برای اکثر افراد این هزینه ها بسیار سنگین و سرسام آور می باشد، تمایل افراد برای استفاده از پرستاری و نگهداری در منزل بسیار بالاتر می باشد و این اشخاص تمایل دارند که خدمات پرستاری در منزل خودشان استفاده شود و از آن بهره بگیرند تا در مراکز درمانی بسیار پر هزینه و گران.

وقتی شخصی برای عزیزان خود در منزل پرستار و مراقب می گیرد، هزینه ای که صرف رفت و آمد برای بردن او به مراکز درمانی یا مراکز نگهداری می کند، دیگر وجود ندارد.

هم چنین از معضلاتی که بسیار استرس زا می باشند، مانند ترافیک و شلوغی کلافه کننده و آلودگی هوای تهران، با گرفتن پرستار در منزل و نگهداری عزیزان در منزل این مسئله نیز برطرف می شود.

همه ی تلاش های ما در ارائه و عرضه ی خدمات پرستاری در منزل غرب تهران این است که شما والدین گرامی و عزیزانتان با اطمینان خاطر از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید، چرا که ما به این امر واقف و آگاه هستیم که شما لایق بهترین ها هستید.

شما در حال مطالعه ی یک مقاله ی کاربردی در مورد پرستار در منزل غرب تهران هستید. لطفا در بخش های بعدی این نوشتار نیز با ما همراه باشید.

خدمات مراقبت و پرستاری در منزل غرب تهران شامل چه امکاناتی برای شما می باشد؟

_ انجام دادن تزریقات که شامل تزریقات وریدی و عضلانی می باشد.
_ نصب سرم در منزل
_ انجام دادن نمونه گیری در منزل که شامل: نمونه ادرار و مدفوع و نمونه خون است و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه و در نهایت رسیدن جواب آزمایش در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان
_ انجام دادن سونداژ
_ انجام دادن تمامی کارها و اموراتی که مربوط به پانسمان می باشد.
_ فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی. چنان چه شما، شخص بیماری دارید که در حال سپری کردن دوران نقاهت می باشد، بایستی به صورت منظم و مرتب فیزیوتراپی و الکتروتراپی شود و یا اگر سالمندان شما دچار مشکلات حرکتی می باشند

و به همین خاطر احتیاج دارند که چگونگی حرکات درست و صحیح را برای انجام امورات شان فرا گیرند، ما این گونه خدمات را با کمال میل و افتخار و به بهترین صورت ممکن در منزل برای راحتی شما خوبان فراهم می آوریم.

از شما عزیزان خواننده درخواتس می شود بخش های بعدی نوشتار پرستار در منزل غرب تهران را از دست ندهید. چون قصد داریم در ادامه موارد مهم و مفیدی را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

نقش کودکان در زندگی و خدمات پرستاری در منزل غرب تهران برای آن ها
با به دنیا آمدن یک نوزاد زیباترین اتفاق برای والدین او رخ می دهد، رخدادی که هیچ وقت مانندی شبیه به آن وجود ندارد. بله در واقع کودکان قشنگ ترن اتفاق برای همه ی پدر و مادران می باشند، اما تربیت، آموزش و نگه داری از جهات گوناگون، مهم تر از تولد است.

با تولد هر انسان مسئولیتی نیز بر دوش والدین او گذارده می شود که این امری مهم و ضروری می باشد.

نحوه ی مراقبت و پرستاری از کودکان بر آینده و هم چنین موفقیت یک کودک تاثیری مستقیم خواهد داشت، چرا که همه ی ما بر این موضوع واقف هستیم که هر چه بکاریم، درو میکند و نه چیزی غیر از آن.

نحوه ی صحبت کردن با کودکان، چگونگی رفتار کردن با آن ها، گوش دادن به صحبت ها و توجه به خواسته های کودکان تمامی این ها در موفقیت و یا عدم موفقیت آن ها نقش خواهند داشت، پس همه ی این موارد را برای تربیت فرزندان موفق بایستی مدنظر قرار داد.

با توجه به این که در عصر کنونی زن و مرد به دلیل مشکلات اقتصادی و هزینه های گزاف زندگی بایستی کار کنند و شاغل باشند، این مسئله و چالش مهم را در مقابل خود خواهند داشت که کودک عزیز و دلبند خود را باید کجا بگذارند تا مواقعی را که آن ها سر کار می روند، کودک شان به تربیت و یادگیری مسائل درسی و هم چنین مهارت های زندگی بپردازد.

اما لازم است، بدانید که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و با اطمینان خاطر و خیالی راحت به کارهایتان بپردازید چون خدمات پرستاری در منزل بستری را فراهم کرده است تا شما والدین گرامی در منزل خودتان کودک عزیز و دلبندتان را به پرستاری مطمئن و توانمند بسپارید.

ما با پرستاران خبره و با تجربه ای که داریم، شما خوبان را یاری کرده و با اعزام پرستاران متخصص و کاردان به منازل شما از کودکانتان مراقبت و پرستاری خواهیم نمود.

لازم به توضیح است که خدمات پرستاری در منزل غرب تهران جزء خدمات مراقبت- پرستاری در منزل می باشد که درخواست کنندگان زیادی دارد، چرا که با تغییر شیوه ی زندگی، روز به روز کار و مشغله افراد بیشتر و به تبع آن وقت خالی آن ها نیز کم تر می شود.

برای همین است که خدمات پرستاری در منزل غرب تهران با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو گردیده است.

خدمات پرستاری در منزل تهران مشتمل بر خدمات پرستاری، پرستاری سالمند در منزل، پرستاری کودک در منزل و پرستاری بیمار در منزل می شود. چنان چه علاقه مند به خدمات پرستاری در منزل غرب تهران هستید، می توانید از مشاوره با متخصصان و کارشناسان مربوطه نهایت استفاده را ببرید.

از شما عزیزان مخاطب درخواست می شود در قسمت های باقی مانده از مقاله ی پرستار در منزل غرب تهران با ما همراه باشید.

پرستاری از فرد بیمار در منزل به چه صورت می باشد؟

در ابتدای امر باید گفت که بیماری چیزی است که ممکن است، گریبان هر فردی را بگیرد و چنان چه دوره ی درمانی شخص بیمار بدون کنترل طی گردد، برای فردعواقب بدتری را در پی خواهد داشت، به طوری که حتی ممکن است، دوره درمانی او طولانی شود.

به همین خاطر خانواده هایی که توان کنترل همه جانبه از بیمار خود را دارا نیستند، دست به دامان مراکز خدمات پرستاری می گردند، زیرا می دانند نرفتن بیمار به بیمارستان می تواند به بهبودی آن ها کمک نماید.

کارشناسان و متخصصین ما این نوید را به شما عزیزان می دهند که با اعزام بهترین، کارآمدترین و با تجربه ترین پرستاران، اقدامی سودمند در جهت ارائه خدمات پرستاری در منزل شما خواهند داشت.

ویژگی های پرستار بیمار در منزل غرب تهران را بیان کنید؟

پرستاری، نگهداری و مراقبت از بیماران سکته مغزی و هم چنین آسیب های نخاعی و سایر بیماری های خاص و نیز بیماران مبتلا به عفونت های سوختگی و حاد نیاز به آرامش و صبوری و داشتن آگاهی و اطلاعات در این رابطه دارد. در نتیجه پرستاری، مراقبت و نگه داری از یک چنین بیمارانی کار هر کسی نیست.

در چنین وضعیتی یک پرستار کاردان و ماهر، با دانش و تجارب خود قادر است، کمک شایان و قابل قبولی در تسریع روند بهبودی بیمار ایفا نماید و یا حتی می تواند جلوی پیشرفت بیماری بگیرد.

حال دور نگه داشتن بیماران این چنینی از بیمارستان و پرستاری از آن ها در منزل علاوه بر بهبودی در سلامتی جسم او، می تواند به سلامت روان او نیز کمک نماید.

دیگر ویژگی ها و خصوصیات پرستار خوب در خدمات پرستار در منزل غرب تهران چیست؟

در این بخش از نوشتار پرستار در منزل غرب تهران برخی دیگر از خصوصیت های این پرستارها را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید.
نحوه ی رفتار پرستار با شخص بیمار حتما بایستی در راستای دستورات دکتر معالج وی باشد و به هیچ عنوان خود شخص پرستار تصمیم های جدید اتخاذ نکند.
از جمله مسئولیت ها وظایف مهم یک پرستار دقت و توجه به حال عمومی بیمار و در نظر داشتن دقیق تمامی تغییرات بیمار می باشد، چرا که یک لحظه غفلت پرستار از او می تواند اتفاقات جبران ناپذیری را به بار آورد.
نکته ی خیلی مهم آن است که پرستار هوشیار بوده و با کم ترین صدا بیدار شود.
مسئولیت ایجاد آرامش و حفظ سکوت در اتاق بیمار بر عهده ی پرستار است و بایستی به آن توجه ویژه داشت، به خصوص در امر مراقبت و پرستاری از افراد سالمند و یا بیماران خاص

خاطر نشان می گردد که خدمات پرستاری در منزل غرب تهران از جمله خدماتی می باشد که به صورت شبانه روزی در غرب تهران ارائه و عرضه می گردد و به امر مهم پرستاری، مراقبت و نگهداری از افراد سالمند و بیمار در منزل و یا پرستاری، مراقبت و نگهداری از کودکان در منزل می پردازد.

همه ی ما آگاهی داریم که پیدا کردن یک پرستار خوب و به طور کلی یافتن مراکز نگه داری یا همان مراکز پرستاری در منزل کاری دشوار می باشد، اما اصلا جای نگرانی نیست

زیرا کارشناسان با دانش و خبره در راستای رشد وضعیت سلامت روحی و روانی و بهبودی افراد سالمند، بیمار و کودک دلبند شما، اقدام به اعزام پرستار در منزل شما خواهد نمود.

خدمات پرستاری درمنزل غرب تهران شامل چه مواردی می باشد؟

پرستاری و مراقبت از نوزادان در منزل
پرستاری و مراقبت از کودکان در منزل غرب تهران
پرستاری و مراقبت از کودکان بیمار در منزل
پرستاری و مراقبت از سالمندان در منزل غرب تهران
پرستاری و مراقبت از سالمندان بیمار در منزل
پرستاری و مراقبت از بیماران درمنزل غرب تهران
پرستاری و مراقبت شبانه روزی از سالمندان
ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی ساعتی در منزل

کار پرستاری، مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل به چه صورت می باشد؟

همان گونه که می دانید سالمندی دوره ی حساس زندگی هر فردی به شمار می رود. شخص سالمند در این دوران با بیماری هایی مانند: پارکینسون، آلزایمر، ناتوانی حرکتی و عصبی رو به رو خواهد شد وعلاوه بر این که خود فرد سالمند معذب می گردد، اعضای خانواده نیز دچار نگرانی بزرگی خواهند شد و در کار آن ها اختلال به وجود می آید

البته این نگرانی ها با توجه به شاغل بودن برخی از افراد خانواده و حتی همه ی آن ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

حال با توجه به مطالب عنوان شده، بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از افراد سالمند آن است که پرستاری به منزل اعزام گردد تا کار خطیر پرستاری سالمند در منزل بدون هیچ گونه اختلال، نگرانی و معذوریت انجام گردد.

وظایف و مسئولیت های مراقب- پرستار سالمند در منزل غرب تهران چیست؟

_ از جمله مسئولیت های پرستار سالمند این است که سالمندان ناتوان، زمین گیر و تخت نشین را جا به جا کرده تا از ایجاد زخم بستر در او جلوگیری گردد.
_ مسئولیت پرستار سالمند در منزل این است که فرد سالمند را برای انجام فعالیت های ورزشی سبک و مناسب آماده و سپس تشویق نماید.
_ پرستار سالمند بایستی به امورات رفاهی، تفریحی و سرگرمی شخص سالمند، البته با اجازه کتبی خانواده رسیدگی نماید.
_ پرستار بر اساس قرار داد اولیه بایستی به کار نظافت اتاق و آشپزی نیز بپردازد.
_ پرستار بایستی در برابر گفته ها و دستورات شخص سالمند صبورانه و صمیمانه برخورد نماید.
_ پرستار سالمند بایستی در حفظ آراستگی ظاهری و بهداشتی فرد سالمند همت گمارد.
_ پرستار بایستی شخص سالمند را در رفتن به سرویس بهداشتی و یا حمام کمک و همراهی نماید و در زمان هایی که سالمند در امر رسیدگی به نظافت شخصی خود ناتوان می شود، به او یاری رساند.
_ پرستار بایستی با شخص سالمند ارتباط کلامی و غیر کلامی خوبی برقرار نماید و به درد و دل های او گوش بسپارد.
_ پرستار موظف می باشد که سالمند بیمار را کنترل کرده و در مواقع لزوم به خانواده او گزارش دهد.
_ پرستار سالمند می بایست دارو و غذاهای مغذی را سر موعد مقرر به او بدهد.
_ هم چنین پرستار بایستی اوقات استراحتی را برای فرد سالمند تنظیم کند.

 

پرستاری، مراقبت و نگهداری از کودک در غرب تهران چگونه است؟

همان گونه که در ابتدای این مطلب بیان شد کار مراقبت و پرستاری از کودکان برای خانواده هایی که شاغل می باشند و فرصتی در اختیار ندارند تا به مراقبت بچه بپردازند بسیار بسیار مسئله مهم و حیاتی می باشد.

حال در یک چنین مواقعی خانواده ها ترجیح می دهند که همراه با کسب درآمد و کمک به اقتصاد خانواده، برای امر خطیر مراقبت از کودک عزیز و دلبند خود پرستار کاردان و با تجربه ای را به استخدام درآورند. این پرستار می تواند هم در امر پرورش و رشد سلامت کودک و هم در تربیت و آموزش او کمک قابل توجهی داشته باشد.

می دانید که حساس ترین دوره ی سلامت جسمی- روانی هر فردی مربوط به دوره ی کودکی می باشد. به همین خاطر کوچک ترین اشتباه در این زمینه، می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به وجود آورد.

از این رو با استخدام پرستاری خوب شما می توانید خیال تان را از هر جهت راحت کنید، زیرا این افراد دوره دیده با توانایی هایی که دارند، می توانند به شما و شخص نیازمند از خانواده تان کمک قابل توجهی برسانند و رضایت مطلوب شما را حاصل نمایند.

وظایف و مسئولیت های یک پرستار کودک درمنزل چیست؟

دادن دارو و مواد غذایی مفید و مغذی به کودک در سر موعد مشخص
ایجاد ارتباط کلامی و غیر کلامی موثر با کودک
توجه و رسیدگی به امورات نظافتی و بهداشتی کودک
کمک به انجام فعالیت های ورزشی مناسب سن کودک
فراهم نمودن فضایی آرامش بخش برای استراحت کردن کودک
کنترل کردن رفتار های کودک به نحو شایسته
کنترل کردن سلامت کودک بیمار و هم چنین اطلاع داشتن از هر گونه نوع بیماری هایی که امکان دارد، گریبان گیر کودک شود.
فراهم نمودن فعالیت های مهیج و سرگرم کننده مانند: نقاشی کردن، برنامه کودک دیدن و غیره
طبخ غذا و نیز انجام کارهای مربوط به نظافت منزل بر اساس قرارداد های اضافه شده

نکته ی قابل توجه این است که سن پرستار اعزامی برای کودک بایستی متناسب با سن و سال وی باشد. در این رابطه پیشنهاد ما این است، چنان چه کودک عزیزتان کم تر از 3 سال سن دارد، پرستارانی با سن تقریبا بالا و در صورتی که کودک تان 3 سال به بالا می باشد، پرستاری با سن پایین تر به استخدام درآورید،

چرا که کودکان پایین تر از 3 سال احتیاج به مراقبت ویژه ای از سوی پرستاران با تجربه دارند و کودکان بالاتر از 3 سال احتیاج به پرستارانی پر انرژی تر و با روحیات شادتر پیدا می کنند.

وظایف و مسئولیت های یک پرستار بیمار در منزل

داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد همه گونه بیماری که ممکن است، شخص دچار آن شود.
داشتن اطلاعات کافی در رابطه با خود بیماری شخص و راه های های مقابله با آن
کنترل همه جانبه ی واکنش های بیمار در هر گونه شرایط
دادن گزارش های روزانه از وضعیت جسمی- روحی بیمار به خانواده وی
کمک به انجام کارهای نظافتی و بهداشتی فرد بیمار
تمیز و آراسته نمودن اتاق بیمار
دادن دارو و هم چنین مواد مغذی در موعد مقرر به شخص بیمار
تزریق سرم، قرار دادن تب سنج، تزریق کردن آمپول و انجام کارهای مهم و ضروری بیمار
حرکت دادن و انتقال بیمار از روی تخت، ویلچر و غیره در مواقع لزوم
فراهم آوردن زمینه ی فعالیت های ورزشی، سرگرمی و تفریحی مناسب
برقرار نمودن ارتباط کلامی وغیر کلامی موثر با بیمار و هم چنین گوش دادن به درد و دل های فرد بیمار
توجه و رسیدگی به وضعیت استراحت شخص بیمار
مهیا نمودن فضایی مفرح و شاد برای فرد بیمار در هر سن و سالی
انگیزه دادن به فرد بیمار و هم چنین شخص سالمند در منزل

لازم به توضیح است که خدمات پرستاری در منزل غرب تهران به صورتی تماما تخصصی می باشد که به اعزام نیروهای آماده و انتخاب شده پرستاری به همه ی مناطق و محله های غرب تهران منتهی می شود. خدمات پرستاری در منزل غرب تهران مشتمل بر پرستاری بیمار در منزل، خدمات مراقبت- پرستاری شبانه روزی، پرستاری نوزادان در منزل، پرستاری کودکان در منزل، پرستاری سالمندان در منزل، خدمات پرستاری و نگه داری از بیمار سکته مغزی در منزل و هر گونه خدمات پرستاری که خانواده با بهره گیری از آن ها به رفاه و آسایش بیشتری دست پیدا می کند، گفته می شود.

چرا خدمات پرستاری در منزل غرب تهران را به شما پیشنهاد می کنیم؟

نظارت کامل بر فرآیند پرستاری در منزل و نیز آسودگی، راحتی و آسایش خانواده همراه با کاهش هزینه ها به یک هزینه ی ثابت ماهانه از جمله مهم ترین محاسن به کارگیری و استخدام خانواده ها از خدمات پرستاری در منزل غرب تهران می باشد. در نوشتار پیش رو انواع خدمات پرستاری در منزل و چگونگی انتخاب بهترین پرستار برسی می شود.

نکته: از جمله مهم ترین معیارهای شما در موقع دریافت خدمات پرستاری در منزل بایستی مدنظر قرار دادن فاصله ی محل سکونت پرستار برای رفت و آمد به منزل شما می باشد. پس در وقت استخدام پرستار حتما باید به نزدیکی مکان زندگی شما با پرستار توجه گردد.

شما با بهره گیری از مشاوره های تخصصی می توانید از جنبه ی نزدیکی پرستار به محل سکونت شما اطمینان حاصل نمایید، چون کارشناسان فهیم و باتجربه، کارآمدترین و نزدیک ترین پرستار را به شما معرفی خواهد کرد.

انواع خدمات پرستاری در منزل غرب تهران

پرستاری شخص بیمار در منزل غرب تهران

اکثر خانواده ها به کار گیری از خدمات پرستاری در منزل را با مدنظر قرار دادن هزینه، مشکلات رفت و آمد و جا به جایی فرد بیمار به اخذ خدمات درمانی از درمانگاه ها ترجیح داده و آن را می پسندند.

همان گونه که واقف هستید، هزینه های مکرر دریافت خدمات درمانی و هم چنین رفت وآمد و جا به جایی بیمار گاهی اوقات می تواند خیلی سنگین تمام شود،

ولی چنان چه شما اقدام به استفاده از خدمات پرستاری در منزل نمایید، علاوه بر کسب خدمات بیشتر مثل مراقبت های جسمی- روحی پرستار با تجربه قادر خواهی بود از خدمات درمانی شامل تزریقات، تعویض پانسمان، سوند و غیره نیز استفاده نمایید.

خدمات 24 ساعته پرستاری در منزل غرب تهران

پرستاری، نگه داری و مراقبت از سالمندان، افراد ناتوان و معلول، بیماران و کودکان در منزل
پرستاری و مراقبت از نوزادان تازه متولد شده و ارائه ی آموزش های لازم به مادران جوان
تزریقات، پانسمان و سرم در هر ساعتی از شبانه روز
خدمات روان شناسی و انگیزه دادن به فرد بیمار یا سالمند در منزل
پیگیری نمودن روند درمانی و ویزیت دکتر و انجام رفت و آمدهای لازم
انجام نمونه گیری خون و غیره و سپس تحویل به آزمایشگاه و همراهی فرد در زمان ویزیت دکتر
پرستاری و مراقبت از شخص بیمار سکته مغزی در منزل و یا مراقبت از بیماران خاص

خدمات پرستاری از نوزادان در منزل غرب تهران

پرستاری، مراقبت و نگه داری از نوزادان کاری بسیار حساس و مهم است که احتیاج به تجربه ی بالایی دارد، زیرا نوزاد تازه به دنیا آمده احتیاج به مراقبت اصولی و درست دارد.

خیلی از مادران جوان که نخستین فرزندشان به دنیا آمده است، تجربه و شجاعت لازم را برای مراقبت از نوزاد خود به تنهایی ندارند و از این رو به پرستار کودک با تجربه و مطمئن احتیاج پیدا می کنند.

تجربه نشان داده است، پرستار کودکی که خودش مادر بوده و از تجربه بزرگ کردن حداقل یک فرزند برخوردار می باشند، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای پرستاری و مراقبت از نوزادان زیر دوسال می باشند.

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران برای کودکان

کار پرستاری، نگه داری و مراقبت از کودکان کم سن و سال نیز به علت تأثیرپذیری خیلی زیاد از دیگران بسیار حساس و مهم می باشد.

شما به خوبی آگاه هستید که پدر و مادر، اطرافیان و نیز پرستار کودک تأثیر قابل ملاحظه ای بر شخصیت کودکان و به دنبال آن بر آینده کودکان خواهند داشت.

با توجه به اهمیت گزینش پرستار خوب و مناسب برای کودک، انجام این کار از جمله دغدغه های خیلی از زوج های شاغل می باشد که باید در این رابطه بررسی های لازم صورت گیرد.

بدین منظور بررسی سوابق گذشته و کسب رضایت کارفرمایان قبلی که به وسیله ی مراکز خدمات پرستاری انجام می پذیرد، می تواند بر روی روند انتخاب بهترین پرستار کودک، کمک موثر و قابل ملاحظه ای داشته باشد.

خدمات پرستاری از سالمند در منزل غرب تهران

کار مراقبت و پرستاری از افراد سالمند نیز زیرمجموعه خدمات پرستاری در منزل غرب تهران قلمداد می شود. با توجه به تغییر در شیوه ی زندگی و هم چنین کارها و مشغله های خانواده ها، پرستاری از سالمندان به ویژه سالمندانی که قدرت مراقبت از خود را ندارند،

انتخاب خیلی از فرزندان، استخدام پرستار سالمند مطمئن و ماهر برای مراقبت از سالمند در منزل می باشد. استفاده از پرستار سالمند موجب حفظ عزت و حرمت فرد سالمند می شود. شغل پرستار سالمند ایجاب می کند که او شخصیتی قوی، صبور و با حوصله داشته باشد.

کسانی که از تجارب پرستاری، نگه داری و مراقبت از سالمندان در گذشته برخورداربوده اند، انتخاب بهتری برای امر خطیر پرستاری از سالمندان می باشند.

در ضمن آشنایی با داروهای افراد سالمند و نگه داری از آن ها از جمله شاخص های مهم در انتخاب پرستار سالمند می باشد.

نرخ قانونی و تعرفه خدمات پرستار در منزل غرب تهران

موضوع خدمات پرستاری در منزل از جمله نیازهای رو به گسترش حوزه سلامت در ایران می باشد. دسترسی نداشتن به مطب پزشکان در اغلب ساعات شبانه روز و هم چنین در روزهای تعطیل، مشکلات و معضلات ترافیک شهری و نیز عدم امکان جا به جایی بیماران و سالمندان، نیاز به بهره گیری از خدمات پرستاری در منزل را چندین برابر می کند.

تعرفه خدمات پرستاری در منزل غرب تهران از سوی شورای عالی بیمه خدمات درمانی تعیین گردیده است و نرخ همه ی خدمات پرستاری در منزل به صورن کامل و روشن مشخص می باشد.

هیچ یک از مراکز پرستاری اجازه اخذ نمودن مبلغی بیشتر از تعرفه خدمات پرستاری در منزل مشخص شده به وسیله ی بیمه خدمات درمانی را نخواهند داشت.

پرستار سالمند در منزل غرب تهران

برقراری ارتباطی خوب و مناسب و نیز همکاری با فرد بیمار و خانواده او از جمله مهم ترین و حیاتی ترین وظیفه‌ی پرستار سالمند به حساب می آید. پرستار سالمند در منزل در جهت مراقبت و نگهداری از شخص سالمند در راستای حفظ و بهبودی سلامت روحی و جسمی او می باشد.

پرستار سالمند در منزل بایستی تحصیلاتی در ارتباط با امر پرستاری دارا باشد و اضافه بر آن بایستی دوره هایی آموزشی در ارتباط با پرستاری از افراد سالمند سپری کرده باشد. هر وقت صحبت از سالمند بیمار می شود، داشتن صبر و شکیبایی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

پس زمانی که یک پرستار خود انتخاب می کند که با فراد سالمند کار کند، بایستی توان گوش دادن و هم چنین صحبت کردن با سالمندانی که امکان دارد، خیلی آرام و آهسته صحبت کنند و یا دچار پریشانی حواس باشند را دارا باشند.

در ضمن پرستار سالمند بایستی دلسوز و مهربان باشد و در کارش دقت بسیار نماید و در ضمن کار حال عمومی فرد سالمند را تحت نظر بگیرد تا این که بتواند در صورت مشاهده هر گونه تغییر غیر طبیعی فورا اقدامات لازم را انجام دهد.

پرستاری و نگه داری از کودک در منزل غرب تهران

همان طور که می دانید پرستاری از کودک در منزل از دغدغه های مهم و اصلی پدر و مادرهای شاغل به خصوص مادران می باشد.

موضوع سپردن کودک به پرستار کودک برای بیشتر خانواده ها کار آسانی نیست، ولی با این وجود خیلی از خانواده ها مراقبت از کودک در منزل را به مراقبت در مهد کودک ترجیح می دهند و از آن استقبال خوبی می کنند.

در صورتی که شما هم در جستجوی یک پرستار کودک برای مراقبت از کودک خود در منزل می باشید، قبل از اقدام به چنین کاری حتما کمی با ویژگی های یک پرستار کودک خوب آشنا شوید تا قادر شوید، بهترین و مناسب ترین پرستار کودک را انتخاب کنید.

نکات مهمی که در رابطه با پرستاری از بیمار در منزل بایستی مد نظر قرار گیرد، کدام موارد می باشند؟

ایجاد ارتباط با بیمار از سوی پرستار از جمله نکات مهم و حائز اهمیتی می باشد که این مورد را باید مورد توجه قرار داد وحتی لازم است که پرستاران شرایط بیمار و رفتارهای خاص این افراد را با دقت هر چه تمام تردر نظر داشته باشند و با هر شخصی با روش مخصوص و مناسب آن شخص، رفتار شود،

پرستار باید از لحاظ جسمی دقت ویژه ای به وضعیت بیمارداشته باشد. چرایی و علت اصلی پرستاری از بیمار در منزل کمک به بهبود سلامتی بیمار و ارتقا سلامتی بیمار می شود

بنابراین پرستاران باید این مسأله را با دقت زیادی در نظر بگیرند و بیشتر از هر چیزی سعی و تلاش خود را در راستای کمک به بیمار انجام دهند.

مراکز خدماتی که خدمت مورد نیاز پرستاری برای بیمار در منزل را ارائه می دهند، باید بیشتر از هر چیزی دیگری به بالا بردن وضعیت سلامتی فرد و جامعه توجه نمایند

بنابراین درمواقعی که پرستاری را در این زمینه به منزل بیماران ارجاع می دهند، باید ازهمه ی تجربه و دانش خود برای بهبود و بالا بردن سطح سلامتی بیمار استفاده کنند.

این نوع روش پرستاری و درمانی در منزل می تواند به عنوان جایگزین خاصی در زمینه درمان هایی صورت گیرد که اشخاص نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند.

در صورتی که افراد نیاز به دریافت خدمات پرستاری برای بیمار خود به صورت شبانه روزی را داشته باشند، باید در هنگام ارائه درخواست برای مراجعه پرستار، به صورت آزمایشی چند روزی را در نظر بگیرند

ودر صورتی که پرستار مراقبت های مورد نظر را نسبت به بیمار به خوبی انجام بدهد، در این صورت، درمان در قالب ثابت و بهتر از طریق همین پرستار ادامه پیدا کند، در غیر این صورت از طریق مرکز مورد نظر که خدمات درمانی و پرستاری را ارائه می دهند، خواهان پرستار دیگری باشند.

از چه روش هایی می توان برای ارائه دادن درخواست پرستاری از بیمار در منزل اقدام نمود؟

اگر فردی بخواهد درمان بیمار خود را در منزل و از طریق گرفتن پرستار در منزل انجام دهد، از طریق روش های مختلفی می توانند این نوع درمان را در نظر گرفته و پرستار مد نظر را انتخاب کنند،

یکی ازروش های مهمی که اکثر افراد مد نظر دارند، به این صورت می باشد که از طریق برقراری تماس با مراکز درمانی- خدماتی که در این زمینه مشغول به کار می باشند، می توانند تقاضای خود را برای دریافت خدمات پرستاری در منزل را ارائه دهند تا نیاز و خواسته آن ها در زمینه فرستادن پرستار در موعد مقرر به منزل بیمارانجام پذیرد و درمان در زمان تعیین شده انجام گیرد،

روند کاری این مراکز به این صورت است که کارشناسان از طریق تماس و تقاضای خانواده بیماراز شرایط و وضعیت سلامتی بیمار باخبر می شوند، برای آن که اطلاعات آن ها در این زمینه افزایش یابد، ممکن است، در خیلی موارد کارشناسان سوالات مهمی از شخص تماس گیرنده با مرکز را بپرسند

و این به این علت می باشد که با دریافت این اطلاعات از خانواده بیمار، کارشناسان در زمان اعزام پرستار به منزل و هم چنین برای فرستادن وسایل مورد نیاز برای بیمارهمراه با پرستارو نیز دررابطه با وضعیت بیمارو نوع بیماری او، آگاهی ها ی لازم را داشته باشد و درمان و خدمات بهتری را از طریق پرستاران اعزامی مربوطه خود داشته باشند.

در روش دیگر برای یافتن پرستار در منزل، افراد می توانند از طریق ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی و سایت نیز برای دریافت خدمات پرستار در منزل اقدام نمایند ودر این روش می توانند از پرستاران با تجربه ای که به موارد مختلف قادر به ارائه خدمات می باشند، بهره مند شوند.

هر فردی از طریق هر کدام از این دو روش که شرایط آن برای او فراهم می باشد، می تواند استفاده کرده و در خواست داشتن و به کار گیری پرستار در منزل را ارائه دهد.

در مرحله اول لازم است که شخص خواهان پرستار، با مراکزی که خدمات پرستاری در منزل را ارائه می دهند، تماس گرفته بگیرد و در این تماس لازم است که شخص، شرح حالی از وضعیت بیمار و شرایط او را با دقت توضیح دهد و بعد ازپرسش و پاسخ های صورت گرفته بین آن ها، اقدامات مناسب و لازم برای فرستادن پرستار وارائه خدمات صورت می گیرد.

در دومین مرحله، کارشناسان این مراکزسعی می کنند که پرستار مورد نظر را به منزل بیمار بفرستند، این نکته حائز اهمیت است که پرستار مورد نظر را با توجه به تجربه، دانش و خصوصیات پرستاران و سابقه کار آن ها انتخاب می کنند

و سپس اقدام به فرستادن پرستار مورد تایید می کنند. از این روش زمان کافی برای اعزام و رفتن پرستار به منزل مشخص می گردد.

در مرحله سوم، پرستار در منزل فرد بیمار حضور پیدا می کند و کار خود را در رابطه با پرستاری، مراقبت و درمان بیمار آغاز می کند.
آیا پرستاری از فرد بیمار در منزل فقط به صورت روزانه انجام می گیرد؟ اشخاص برای تقاضای

پرستار در منزل خود از چه روش هایی می توانند اقدام نمایند؟

در اغلب موارد پرستاران و مراقبین بیمار ترجیح می دهند، در ساعاتی از روز که در منزل نمی باشند، از طریق مراکزی که خدمات مرتبط با پرستاری در منزل را به انجام می رسانند، اقدامات مهم و اساسی را در نظر گیرند و برای پرستاری، نگه داری و مراقبت از بیماران خود در همان ساعاتی که در منزل نیستند، از خدمات مهم و موثر استفاده نمایند.

به عبارتی این افراد از راه برقراری تماس با مراکز مدنظر تقاضای خود را برای ساعات خاصی ثبت و تنظیم می کنند و با این کار پرستار در کنار بیمار حضور پیدا می کند و به وضعیت بیمار به بهترین نحو ممکن توجه و رسیدگی خواهد نمود.

گونه ای دیگر از پرستاری از بیمار در منزل به صورت روزانه می باشد و در این گونه اوقات همراهان شخص بیمار در روزهای مخصوصی مثل روزهای فرد یا زوج قادر هستند، از این روش بهره برداری نمایند.

بدین گونه پرستار ماهر و با تجربه ای را برای روزهای مورد نظر خود و در ارتباط با پرستاری، نگه داری ومراقبت از بیماران خود انتخاب می نمایند تا روزانه این پرستاران در منزل حضور پیدا کنند و بدین گونه پرستاران خبره و با تجربه خود، کنترل وضعیت سلامت بیمار را به آسانی ادامه خواهند داد.

یکی دیگر از انواع خدمات مرتبط با مراقبت و پرستاری در منزل مربوط به خانواده هایی است که ترجیح می دهند، به طور شبانه روزی از بیماران شان پرستاری و مراقبت شود

و در همه ی ساعت ها، یک پرستار بتواند امر مهم پرستاری، نگه داری و مراقبت از بیمارشان را انجام دهد و در شرایط بهتر و موثرتری برای یاری رساندن به وضعیت جسمی فرد بیمار اقدام نماید.

اشخاص قادر می باشند، به صورت ماهانه تقاضای خود را برای گرفتن پرستار ثبت نمایند و به این طریق پرستاران به منزل این اشخاص مراجعه می نمایند و در تمامی طول ماه در کنار شخص بیمار خواهند بود.

با این کار بیمار می تواند ارتباط خوبی و موثری را با پرستار خود برقرار نماید و پرستار نیز امر مهم درمان را در چارچوب بهتر و صحیح تری که بر اساس دستورات پزشک می باشد، ادامه خواهد داد.

محاسن و مزیت هایی که از طریق دریافت خدمات پرستاری از بیمار در منزل ایجاد می شود، شامل کدام موارد می باشند؟

برای بیماران و هم چنین همراهان، بیشتر از هر چیزی استفاده کردن از خدماتی که پرستار در منزل برای بیمار انجام می دهد، مهم است و این روش مزیت هایی دارد که اشخاص را تشویق و ترغیب به تماس با مراکز خدمات درمانی و دریافت کمک از این گونه مراکز و کادر درمانی آنها به ویژه پرستاران می کند.

از جمله مزایای های مهم و اصلی استفاده از پرستار در منزل مربوط می شود، به تسلط پرستار بر درمان که یک پرستار به درستی اطلاع دارد که به چه نحوی می بایست از بیمار مورد نظر خود پرستاری و مراقبت نماید.

یا این که به چه روشی قادر است، انگیزه بیشتری به فرد بیمار منتقل نماید تا حس بیمار تغییر پیدا کند و برای زندگی خود ارزش بیشتری قائل گردد.

پرستاران در رابطه با برقراری ارتباط با بیماران حرفه ای می باشند و کسانی که به خاطر ابتلا به بیماری های خاص همه ی انگیزه خود را از دست می دهند و امیدی برای ادامه زندگی ندارند را شناسایی می کنند

و از راه های مختلف و گوناگون تلاش خواهند نمود که این حس بیمار تغییر دهند تا این که شخص بیمار با علاقه و اشتیاق بیشتری امر مهم درمان را ادامه دهد و ان را دنبال نماید.

پرستاری که برای نگه داری و مراقبت از بیمار به منزل مراجعه می نماید، همه ی تلاش خود را خواهد نمود تا با به کار بردن آموزش های مفید و لازم و استفاده از تجارب خود، قادر شود، شرایط خوب و مناسبی را برای حفظ سلامتی بیمار خود فراهم آورد و این افراد بتوانند دوران سخت بیماری خود را در مدت زمان کوتاه تری پشت سر گذاشته و به پایان برسانند.

هم چنین رضایت افراد خانواده بیمار از خدمات مختلف و متنوع پرستاری در منزل نیز از جمله مزایای های داشتن پرستار در منزل می باشد

که این خود موجب می گردد، فشار سختی بر خانواده بیمار وارد نشود و درصد زیادی از خانواده ها ترجیح می دهند، به خاطر شرایط ویژه و خاصی که پرستار ایجاد می کند، درمان بیمارشان را به وسیله ی پرستاران ادامه داده تا این که بدون استرس و فراموش کردن درمان بیماران، در مدت زمان معینی و خاصی، سلامتی این افراد تضمین گردد و آرامشی برای همه ی افراد خانواده ایجاد گردد.

از جمله محاسن و مزیت های داشتن پرستار در منزل این است که بیماران هزینه ی کم تری را پرداخت نمایند و با در نظر گرفتن هزینه مناسب قادر شوند که پرستاری و مراقبت مناسب و بهتری برای بیمارشان از سوی کادر درمانی متخصص و کارشناس انجام گیرد،

چرا که در این صورت هزینه هایی که برای مراقبت از بیماران احتیاج می شود، به نوعی کاهش پیدا می کند و به جای پرداخت هزینه در مواقع خاص، می توان با هزینه ای ثابت این کار را به انجام رساند.

هدف های مهم و اساسی مراقبت و پرستاری از بیمار در منزل شامل چه مواردی می باشد؟

به منظور انجام خدمات مهم پرستاری در منزل احتیاج به اقدامات مهمی می باشد که این امر مهم و با اهمیت اهداف خاصی را در به دنبال خود دارد که هر کدام از پرستاران این را مد نظر خود قرار می دهند تا این که بهتر به شرایط بیماران توجه و رسیدگی نمایند.

هدف اصلی و مهم امر پرستاری در منزل این می باشد که به شخص بیمار آرامش منتقل گردد و همه ی تلاش و کوشش خود را در جهت بهبودی وضعیت جسمی بیمار و رسیدن به شرایط مطلوب انجام دهند.

در مورد بیمارانی که وضعیت جسمی خاصی ندارند، نیاز است که این شرایط برای همگی بیماران حفظ گردد تا این که بیمار در شرایط بدتری به لحاظ جسمی قرار نگیرد.

برای دست یابی به این هدف مهم و اساسی نیاز است که پرستاران از دانش و تجربه ی کافی در زمینه کار خود برخوردار باشند و هم چنین بتوانند به صورتی کاملا منظم با پزشک متخصص در حیطه مورد نظر ارتباط بر قرار نمایند تا این که در صورت لزوم به ادامه دادن درمان از طریق پزشک این کار اقدام نمایند و در ضمن پزشک به شرایط فرد بیمار در کنار پرستار کمک نماید.

پرستاران بایستی به شرایط و وضعیت جسمی بیماران توجه و رسیدگی بیشتری داشته باشند و به همراه دقت به این شرایط، از نظر روحی هم بتوانند وضعیت بیمار را تحت نظر و کنترل خود قرار دهند تا این که به بیمار فشار زیادی وارد نگردد و برای سلامتی بیمار همه ی اقدامات لازم انجام گیرد.

کوشش و تلاش برای بالا بردن رفاه خانواده ها، هدف مهم و اصلی انجام دادن پرستاری در منزل برای بیماران می باشد.

به طور حتم مراقبت و پرستاری کردن از یک بیمار برای یک زمان طولانی در مراکز درمانی، کاری سخت و دشوار می باشد و خانواده بیمار را درگیر مشکلاتی و نگرانی هایی می کند.

آن ها مجبور هستند، در شرایط سختی و دشواری که پیش رو دارند، مسئولیت پرستاری و مراقبت از بیمار خود را بر عهده گیرند و از این رو در قالب اوقات از فعالیت های اصلی و مهم خود باز می مانند

ولی چنان چه افراد و همراهان یک بیمار ترجیح دهند که در منزل خود بیمار، کار درمان را برای فرد مورد نظر خود دنبال نمایند، قادر خواهند بود تا از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل استفاده نمایند.

از جمله هدف های مراقبت، نگه داری و پرستاری از بیمار در منزل این می باشد که به شرایط بیمار از تمامی جهات توجه و دقت شود و سلامتی فرد بیمار و بهبودی وضعیت بیمار در وهله نخست اهمیت قرار گیرد که همه ی پرستاران به این امر ضروری و مهم توجه دارند.

پرستاری در منزل برای بیمار به چه عللی انجام می گیرد و به کار گیری از این روش چه اهمیتی دارد؟

امر خطیر مراقبت و پرستاری از بیمار و افراد ناتوان در همه ی گستره تاریخ، مورد نظر افراد بسیاری واقع گرفته است و به شیوه های گوناگون و متنوعی تلاش و کوشش می شود تا به وضعیت بیماران و این افراد توجه گردد و برای بهبود یافتن وضعیت بیماران از راه های متفاوت، اقدامات بسیاری انجام پذیرد.

با رشد و پیشرفت شرکت های خصوصی و مراکز مختلفی که در زمینه های گوناگونی فعالیت دارند، تلاش می گردد که اقدامات اساسی و مهمی در این رابطه در نظر گرفته شود.

یکی از این حیطه های مهم و حیاتی، مربوط به پرستاری و مراقبت از بیماران می باشد که در سال های اخیر توجه زیادی به این بخش شده است و در این ارتباط پیشرفت های شگرف و قابل ملاحظه ای صورت گرفته است.

در بسیاری از موارد بیمارانی هستند که بنا به علل مختلف قادر نیستند برای درمان بیماری و مشکلات خاص خود به بیمارستان و سایر مراکز درمانی مراجعه نمایند، یا از این که از ماندن در بیمارستان، حس خوبی پیدا نمی کنند

بلکه کار درمان و بهبودی شان به مخاطر می افتد. این گونه از افراد با استفاده از روش های نوین و جدید قادر هستند، درمان را درمنزل دنبال نمایند تا با مشکلات کم تری مواجه گردند.

از جمله این روش های جدید و مدرن، مربوط به ارائه و عرضه ی خدمات پرستاری در منزل برای بیمار می باشد که از سوی شرکت های خصوصی که تحت نظر وزارت بهداشت و درمان مجوز لازم را دریافت کرده اند، این اقدامات صورت می پذیرد.

سخن آخر در ارتباط با موضوع پرستار در منزل غرب تهران

همان طور که شما مخاطبان گرامی و خوانندگان عزیز نوشتار مربوط به امر خطیر و مهم پرستار در منزل غرب تهران را مطالعه و ملاحظه نمودید، با توجه به تخصصی شدن کارها و امورات مختلف و هم چنین مشغله های گوناگونی که خانواده ها با ان رو به رو هستند، ایجاب می کند

که برای پاره ای از کارهای مانند پرستاری، مراقبت و نگه داری از افراد مختلف از جمله نوزادان و کودکان، افراد سالمند، اشخاص بیمار و غیره از پرستاران خوب، شایسته و مناسب خود در این ارتباط استفاده شود.

با این کار دیگر خانواده ها هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از بابت پرستاری، مراقبت و نگه داری هر کدام از اعضای خانواده که نیاز باشد؛ نخواهند داشت.

از دیگر فواید این کار این است که با اطمینان خاطر و آسودگی خیال می توانند به امورات خود بپردازند و وقت کافی برای این کار را خواهند داشت.

برای نیل به این موفقیت پسندیده تر ان است که این وضیفه ی مهم را به دست کارشناسان و متخصصین خیره و کارامد بسپارید و از رهنمودهای ان ها در این زمینه استفده ی بهینه نمایید، چرا که ان ها در این رابطه تجارب کافی را کسب نموده اند و می توانند شما را در رسیدن به اهداف تان به طور کامل یاری و کمک رسانند.

پرستاری در کل امر مهم و با ارزشی تلقی می شود و تنها افرادی برای این امر مهم می توانند اقدام کنند که تخصص لازم در حیطه پرستاری را داشته باشند و با دانش علمی و تجربه بالا، قادر به این انجام این کار باشند.

امیدواریم که از مقاله ی مربوط به پرستار در منزل غرب تهران بهره و استفاده ی لازم و کافی را برده باشید و از این طریق اطلاعات خوب، مفید و سودمندی را کسب کرده باشید تا از این طریق به اهداف مهم و اساسی خود دست پیدا کنید و رضایت مطلوب شما حاصل گردد.

در این جا به انتهای نوشتار کاربردی پرستار در منزل غرب تهران رسیدیم. امید است موارد بیان شده در مقاله پرستار در منزل غرب تهران برای شما عزیزان خواننده مفید واقع شده باشد و به خوبی با موضوع پرستار در منزل غرب تهران آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×