آلفا طب

شرکت پرستاری بیمار در منزل

شرکت پرستاری بیمار در منزل

در این مقاله قصد داریم موضوع شرکت پرستاری بیمار در منزل را مورد بررسی قرار دهیم و مطالب مهمی را در این رابطه بیان کنیم.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تلفن های تماس:

021-22371371
021-26851095

09124885082

 

شرکت های بسیاری هستند که خدمات پزشکی در منزل را ارائه می دهند، در بین این خدمات ارائه شده، پرستاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا جنبه های مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که شرکت پرستاری بیمار در منزل، چه خدماتی را ارائه می دهد و چه مزیت هایی دارد؟

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
آیا می دانید شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه خدماتی ارائه می دهند؟
شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه مجوزهایی باید دریافت کنند؟
چگونه می توانید به معتبر بودن شرکت پرستاری بیمار در منزل پی ببرید؟
در هنگام انتخاب شرکت پرستاری بیمار در منزل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟
آیا شرکت های پرستاری بیمار در منزل خدمات پرستاری دیگری هم ارائه می دهند؟
در چه مواردی می توانید از خدمات ارائه شده توسط شرکت های پرستاری بیمار در منزل بهره مند شوید؟
استفاده از خدمات شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه مزیت هایی دارد؟
در هنگام نوبت گرفتن برای خدمات پرستاری در منزل چه اطلاعاتی از شما پرسیده می شود؟
در هنگام انتخاب پرستار برای انجام خدمات در منزل به چه نکاتی باید توجه کرد؟
پرستاری که برای ارائه خدمات به منزل شما می آید، باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟
پرستاری بیمار در منزل چه ضرورتی دارد؟
مدت زمان پرستاری بیمار در منزل چقدر می باشد؟
چگونه می توانید برای پرستاری بیمار در منزل نوبت رزرو کنید؟
خدمات ارائه شده توسط پرستار بیمار در منزل چه تاثیری بر روی هزینه نهایی دارد؟
هزینه پرستاری بیمار در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟
آیا تعرفه پرستاری بیمار در منزل با تعرفه پرستاری در بیمارستان تفاوت دارد؟

 

آیا می دانید شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه خدماتی ارائه می دهند؟

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، قصد داریم در این مقاله در رابطه با شرکت پرستاری بیمار در منزل مطالبی را ارائه دهیم و سوال های مربوط به این موضوع را تا حد امکان پاسخ دهیم و ابهامات را بر طرف کنیم

به همین دلیل قصد داریم این سوال را پاسخ دهیم که شرکت های پرستاری بیمار چه سرویسها و خدماتی ارائه می دهند.

برای پاسخ به این سوال بسیار مهم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات پرستاری از بیمار در منزل را ارائه می دهند، به همان تعدادی که شرکت های ارائه دهنده خدمات، متنوع هستند، تعداد و نحوه ارائه خدمات هم مختلف خواهد بود، پس این موضوع متناسب با هر شرکت تغییر خواهد کرد.

البته در این قسمت قصد داریم سرویسها و خدماتی را بیان کنیم که به طور متوسط در اکثر شرکت های پرستاری بیمار در منزل ارائه می شوند، پس پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این قسمت با ما همراه باشید

زیرا اطلاعات مهمی را بیان خواهیم کرد که دانستن و اطلاع داشتن از آنها سبب می شود که آگاهی شما در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل افزایش پیدا کند.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که سرویس های پرستاری برای بیمار در منزل با توجه به وضعیت بیمار مشخص می شوند.

به عنوان مثال شما بیماری را در نظر بگیرید که از مشکل درد مفاصل رنج می برد و نیاز به فیزیوتراپی هم دارد، این بیمار سرویس های خاصی را نیاز دارد که قابل مقایسه با بیمار دیگری نیست که بیماری تنفسی دارد.

سرویسهایی مانند تزریق به موقع آمپول و سرم، یادآوری ساعت های مصرف دارو نگه داری از بیمار، دقت به وضعیت عمومی بیمار و … از جمله خدماتی هستند که در اکثر شرکت های پرستاری بیمار در منزل ارائه می شوند و تقریبا می توان گفت که برای همه بیمارها با هر وضعیتی ضروری می باشند.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که پرستاری رشته ای سخت و پیچیده است که شاخه های متعددی هم دارد، به عنوان مثال اگر بیمار شما در منزل سن بالایی هم داشته باشد

به همراه سرویس های متناسب با پرستاری بیمار، نیاز به سرویس های متناسب با پرستاری سالمندان هم دارد، پس باز هم می توان به این نتیجه مهم رسید که سرویس های شرکت های پرستاری بیمار در منزل متناسب با وضعیت بیمار مشخص خواهند شد.

با توجه به مطلب بالا باید این نکته را هم یادآوری کنیم که تعدادی از سرویس های ذکر شده در متن بالا در همه شرکت های پرستاری بیمار در منزل و همچنین برای همه بیمارها در وضعیت های مختلف صدق خواهد کرد، به همین دلیل فقط به بیان این موارد بسنده کردیم و از ذکر موارد خاص خودداری کردیم.

شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه مجوزهایی باید دریافت کنند؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم که شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه مجوزهایی را باید اخذ کنند

البته لازم به ذکر است که ضرورت اخذ این مجوزها بر کسی پنهان نیست، اما باز هم برای تاکید بر روی اهمیت این موضوع آن را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد تا بهتر با این مورد هم آشنا شوید.

شرکت هایی که سرویس های مربوط به پرستاری بیمار در منزل را ارائه می دهند، باید به این نکته توجه داشته باشند که حتما از وزات بهداشت مجوزهای لازم را دریافت کنند،

در غیر این صورت باید بگوییم که فعالیت این شرکت به طور غیر قانونی انجام شده است و بیمارها می توانند از شرکت مربوطه شکایت کنند.

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که برای ثبت شرکت خود اقدام کنید و شرکت خود را به طور قانونی و تمام و کمال ثبت کنید.

به این دلیل از واژه به طور کامل استفاده می کنیم که بسیاری از شرکت ها مرحله های ابتدایی ثبت را انجام می دهند، اما آن را به انتها نمی رسانند و این گونه توجیه می کنند که در سال های ابتدایی فعالیت خود نمی خواهند مالیات پرداخت کنند.

موضوع پرداخت مالیات در اقتصاد هر کشور اهمیت بسیار بالایی دارد که البته توضیح در رابطه با این موضوع خارج از بحث این مقاله است و به همین دلیل از این موضوع گذر خواهیم کرد.

نکته بعدی که در هنگام اخذ مجوزهای لازم برای شرکت های پرستاری در منزل باید به آن توجه داشته باشید،

این است که آیا قصد دارید در فضای مجازی هم فعالیت داشته باشید، یا خیر، در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که محدوده فعالیت های خود را گسترده کنید، زیرا از لحاظ مالی سودهای فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت.

برای آن که بتوانید در فضای مجازی هم به طور رسمی و قانونی فعالیت داشته باشید، باید مجوزی خاص را دریافت کنید که شغل شما به عنوان کسب و کار اینترنتی ثبت شود، البته به این نکته هم توجه داشته باشید که بابت این مجوز، به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشید

زیرا اخذ آن بسیار ساده و آسان خواهد بود، البته داشتن این مجوز کمک های فراوانی به شما خواهد کرد، زیرا مشتری به شما اعتماد بیشتری می کند.

نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، این است که وجود همه مجوزهای ذکر شده در بالا برای فعالیت شرکت شما مهم و کاربردی است و عدم وجود هر یک از این مجوزها، می تواند تاثیر منفی بر روی روند اعتماد سازی برای مشتری ها داشته باشد.

لازم به ذکر است که روند اعتماد سازی برای مشتری یکی از مهم ترین کارهایی است که برای موفقیت کسب و کار خود باید به آن توجه داشته باشید، در غیر این صورت سود مالی شما چندان قابل قبول نخواهد بود.

چگونه می توانید به معتبر بودن شرکت پرستاری بیمار در منزل پی ببرید؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل باید به آن توجه شود، این است که شرکت مورد نظر شما مجوزهای لازم را داشته باشد. نباید این نکته بسیار مهم را فراموش کرد که برای انجام سرویس های پرستاری در منزل باید به موضوعات بسیار مهمی توجه داشته باشید، زیرا این مورد اهمیت بسیار بالایی دارد.
توجه داشته باشید که پرستاری بیمار در منزل، یعنی کسی را به خانه و حریم شخصی خود راه دهید که شناخت کافی از وی ندارید، این کار خطرهای فراوانی را به دنبال خواهد داشت، البته اگر در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر خود، دقت کافی نداشته باشید،

پس به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از آن که پرستاری را برای نگه داری از بیمار خود به منزل بیاورید، اطمینان حاصل کنید که شرکت مورد نظر شما مجوزهای لازم را داشته باشد.

شرکتی که مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد، یعنی تحت نظارت دقیق است و دیگر نمی تواند در کار خود تخلفی انجام دهد، تخلف هایی که در هنگام انجام وظیفه صورت می گیرند، صورت ها و انواع مختلفی دارند که در این قسمت فرصتی برای توضیح در رابطه با همه تخلف ها وجود ندارد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شرکت مورد نظر شما مجوز داشته باشد، برای اطمینان از این موضوع در هنگام رزرو نوبت دقت داشته باشید که حتما مجوزهای مربوطه را مشاهده کنید.

اگر نوبت گیری خود را به صورت حضوری انجام می دهید، باید به این نکته دقت کنید که شرکت مورد نظر مجوزهای لازم را در محلی قرار داده باشد که همه آن را مشاهده کنند.
اگر در هنگام مراجعه حضوری به این موضوع پی بردید که شرکت مربوطه مجوزهای لازم را در محلی قابل مشاهده نصب نکرده است، از مسئول مربوطه بخواهید که مجوزها را به شما نشان دهد،

به این نکته توجه داشته باشید که اگر شرکتی همه مجوزها را به صورت کامل دریافت کرده باشد، از نشان دادن آن به مشتری یا بیمار ناراحت نخواهد شد.

توجه داشته باشید که گاهی رزرو نوبت به شکل اینترنتی یا تلفنی انجام می شود و چون این روش ها غیر حضوری است، پس نمی توانید درخواست مشاهده مجوز را داشته باشید، برای این منظور می توانید چندین راه داشته باشید که از معتبر بودن شرکت پرستاری بیمار در منزل مطمئن شوید.

یکی از روش های اطمینان از معتبر بودن شرکت مربوطه این است که دوست یا فامیلی این شرکت را به دلیل خدمات خوب به شما معرفی کرده باشد،

در این صورت می توانید اطمینان حاصل کنید که پرستارهای شرکت فوق برای شما هم سرویس های خوبی را ارائه می دهند و از این موضوع مطمئن باشید.

روش دیگر این است که از مسئول مربوطه بخواهید عکسی از مجوزهای شرکت برای شما ارسال کند، البته در این صورت احتمال خطا وجود دارد،

اما باید با دقت عکس ارسالی را بررسی کنید تا خطایی وجود نداشته باشد و مطمئن شوید که شرکت انتخابی شما معتبر است، در این صورت مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

در هنگام انتخاب شرکت پرستاری بیمار در منزل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای افراد مختلف پیش می آید، این است که در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر خود باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم تا انتخاب اشتباهی نداشته باشیم و با مشکلی رو به رو نشویم،

به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این موضوع را در قسمتی به طور مجزا بررسی کنیم تا بهتر و بیشتر با این مطلب آشنا شوید، پس توصیه می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید.
مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر خود باید به آن دقت کنید،

موضوع معتبر بودن شرکت است که در مطالب بالا این نکته را به طور کامل توضیح داده ایم و راه هایی را شرح دادیم که با توجه به آن ها می توانید از اعتبار شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنید،

به همین دلیل در این قسمت توضیحی در این رابطه بیان نخواهیم کرد، اما باز هم تاکید می کنیم که قبل از انتخاب شرکت پرستاری برای بیمار از معتبر بودن آن مطمئن شوید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نوع خدمتی است که می خواهید از شرکت مورد نظر دریافت کنید

در این رابطه توضیحاتی تکمیلی ارائه خواهیم داد تا به شکل کامل با این موضوع هم آشنا شوید، توصیه می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید.

در مطالب ابتدای مقاله به این نکته اشاره کردیم که شرکت های پرستاری بیمار در منزل، خدمات متنوعی را ارائه می دهند که هر شرکتی با شرکت دیگر تفاوت هایی دارد، اما یک سری سرویسها و خدماتی هم وجود دارند که همه شرکت ها ملزم به ارائه آن ها هستند. (در مطالب بالا این موضوع را به طور کامل شرح داده ایم.)

شما برای انتخاب یک شرکت باید لیست کاملی از خدمات ارائه شده توسط آن شرکت را دریافت کنید و متناسب با این لیست برای رزرو نوبت اقدام کنید، بی توجهی به این موضوع می تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد، در ادامه با ذکر یک مثال این موضوع را هم به طور کامل توضیح می دهیم.

به عنوان مثال شما برای بیمار خود در منزل که از درد مفاصل رنج می برد، نیاز به پرستار دارید، فیزیوتراپی از جمله مراقبت هایی است که پزشک متخصص برای بیمار شما در نظر گرفته است،

اگر از شرکتی پرستار درخواست نمایید در حالی که آن شرکت خدمات فیزیوتراپی را ارائه نمی دهد، بیمار شما دچار مشکلات جدی خواهد شد،

به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از گرفتن نوبت، حتما لیست سرویس های ارائه شده توسط شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا در آینده دچار مشکلی نشوید.

نکته دیگری که در هنگام انتخاب شرکت پرستاری در منزل باید به آن توجه داشته باشید، تعرفه های شرکت مربوطه است، اگر چه شرکت های معتبر و مجوزدار از تعرفه های خاصی بر طبق قانون تبعیت می کنند،

اما در بعضی موارد تفاوت هایی هم با یکدیگر دارند، قبل از نوبت گرفتن و درخواست پرستار حتما تعرفه های شرکت مربوطه را مطالعه کنید تا در انتهای کار با هزینه های نهایی مشکلی نداشته باشید.

آیا شرکت های پرستاری بیمار در منزل خدمات پرستاری دیگری هم ارائه می دهند؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره داشتیم که پرستاری رشته ای گسترده است که شاخه های متعددی دارد،

حال این سوال مهم پیش می آید که شرکت های پرستاری بیمار در منزل خدمات پرستاری دیگری هم ارائه می دهند، یا خیر؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل بررسی کنیم تا با آن به طور کامل آشنا شوید.

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا به این نکته اشاره داشته باشیم که منظور از خدمات پرستاری دیگر چه چیزی است؟ در پاسخ به این نکته باید بگوییم که خدمات پرستاری به غیر از پرستاری بیمار، پرستاری سالمندان و پرستاری از کودکان را شامل می شود که هر کدام از این موارد خود، گستردگی خاصی دارند.

در رابطه با پرستاری کودک باید بگوییم که موضوع با پرستاری بیمار و پرستاری سالمندان تفاوت دارد و پرستاری که قصد دارد، در این حوزه فعالیت کند، باید علاوه بر نکته های مهمی نگهداری کودک، با روانشناسی کودک هم آشنایی داشته باشد، توجه به روانشناسی کودک اهمیت بالایی دارد و نباید به هیچ عنوان از این موضوع غافل شد.

پرستاری سالمندان با پرستاری از بیمار شباهت های بسیاری دارد، فقط در بعضی از موارد تفاوت های کوچکی به چشم می خورد

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که پرستاری سالمندان جنبه های مختلفی دارد، به عنوان مثال غذا درست کردن برای سالمند در حوزه وظیفه بعضی از پرستارها است، در صورتی که برای بعضی دیگر از پرستارها انجام این کار ضروری نمی باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که شرکت پرستاری بیمار در منزل اگر بخواهد که خدمات دیگر پرستاری، مانند پرستاری از کودک و پرستاری از سالمندان را هم در برنامه های خود قرار دهد،

باید هم از نیروی ماهر در این زمینه استفاده کند و هم مجوزهای لازم در این حوزه را اخذ کند تا بتواند فعالیت داشته باشد، در غیر این صورت فعالیت های انجام شده غیر قانونی می باشند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در هنگام نوبت گرفتن برای پرستار در منزل، لیست خدمات ارائه شده در شرکت ها را به طور کامل مطالعه کنید. (در این رابطه و ضرورت انجام این کار در مطالب بالا توضیحات کاملی را ارائه داده ایم و دیگر این موضوع را بررسی نخواهیم کرد.)

در پاسخی به این سوال که آیا شرکت پرستاری بیمار در منزل می تواند خدمات دیگر پرستاری را ارائه دهد یا خیر، باید بگوییم که در صورت اخذ مجوزهای لازم انجام این کار بالا مانع می باشد و شرکت مذکور می تواند چندین خدمت را به طور همزمان ارائه دهد و مشکلی هم در این رابطه پیش نخواهد آمد.

در چه مواردی می توانید از خدمات ارائه شده توسط شرکت های پرستاری بیمار در منزل بهره مند شوید؟

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که موضوعات مربوط به شرکت های پرستاری بیمار در منزل را بیان کنیم و سوال های مربوط به این موضوع را پاسخ دهیم تا ابهامی در این رابطه وجود نداشته باشد، اما سوال مهمی که برای خواننده پیش می آید،

این است که در چه مواردی شخص می تواند از خدمات ارائه شده توسط شرکت های پرستاری بیمار در منزل بهره مند شود؟

در پاسخ به این سوال باید به این نکته مهم اشاره کنیم که شما در هر شرایطی می توانید از سرویس های ارائه شده توسط شرکت های پرستاری بهره مند شوید و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد

اگر چه بعضی از موارد ضروری هستند و حتما باید توسط یک پرستار در منزل انجام شوند، در ادامه این موارد ضروری را به طور کامل شرح خواهیم داد اما در این قسمت توضیحی در این رابطه بیان نخواهیم کرد.

پرستاری بیمار در منزل معمولا در شرایطی انجام می شود که بیمار وضع جسمی خوبی ندارد و برای مراقبت به پرستار نیاز دارد، در مواردی که شخص در منزل نتواند پرستاری بیمار را بر عهده بگیرد، خانواده بیمار، از شرکت های پرستاری بیمار در منزل درخواست نیروی کمکی می کنند و این موضوع را به شخصی ماهر و با تجربه می سپارند.

در بعضی از مواقع بیمارانی که در منزل از آن ها مراقبت می شود، باید در بیمارستان دوران بهبودی خود را بگذرانند

اما به دلایلی قادر به انجام این کار نیستند. به عنوان مثال کودکان برای ماندن در بیمارستان بی قراری می کنند و خیلی سخت با این موضوع کنار می آیند، یا در مواردی برای افراد سالمند هم شاهد این هستیم که تحمل ماندن در فضای بیمارستان برای آن ها سخت خواهد بود.

در این چنین مواردی شما می توانید به آسانی بیمار خود را به منزل منتقل کنید، البته به شما توصیه می کنیم که اگر بیماری شخص جدی است، حتما در کنار پرستار از پزشک متخصص هم برای کنترل بیماری بهره مند شوید تا شاهد نتیجه بهتری باشید، این موضوع اهمیت بالایی دارد و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که ماندن در منزل و پرستاری بیمار در منزل فقط برای کودکان و افراد سالمند نیست، بسیاری از جوان ها هم از ماندن در بیمارستان فراری هستند و این موضوع برای آن ها سخت می باشد، پس این تصور اشتباه نباید وجود داشته باشد که پرستاری از بیمار در منزل فقط مخصوص کودکان و سالمندان می باشد، زیرا چنین نیست.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بعضی از اشخاص مدت زمان زیادی در حال بیماری به سر می برند، به همین دلیل ماندن در بیمارستان برای آن ها سخت است

زیرا باید مدت زمان زیادی را در بیمارستان بمانند و این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود، این افراد به آسانی می توانند از خدمات ارائه شده توسط شرکت های پرستاری در منزل بهره مند شوند و دوران بهبودی از بیماری خود را آسان تر از چیزی که تصور می کنند، پشت سر بگذارند.

استفاده از خدمات شرکت های پرستاری بیمار در منزل چه مزیت هایی دارد؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم که استفاده از سرویس های پرستاری بیمار در منزل چه مزیت هایی را برای شخص به دنبال خواهد داشت. این موضوع برای بسیاری از مخاطب ها سوال شده است

به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در قسمتی مجزا به این موضوع بپردازیم و آن را به طور کامل بررسی کنیم، پس پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای شخص به همراه دارد، احساس رضایت و آرامش بیشتر است.

در راحت ترین بیمارستان ها هم شاهد این موضوع هستیم که بیمارها احساس راحتی چندانی ندارند و دائما ناراحت هستند، این در حالی است که اگر پرستاری از بیمار در منزل انجام شود، شخص احساس بهتری خواهد داشت.

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که بیمار بودن خود به تنهایی احساس منفی بسیاری را به دنبال خواهد داشت

اما ماندن در بیمارستان این احساس منفی را تشدید می کند و باعث می شود که شخص بیمار، رنج های بسیاری را تحمل کند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا حد امکان بیمار خود را به منزل منتقل کنید تا روند درمان و بهبودی در منزل تکمیل شود.

موردی که در بالا به آن اشاره داشتیم، تنها یکی از مزیت های پرستاری در منزل به حساب می آید، اما پرستاری در منزل مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه آن را شرح خواهیم داد، صرفه جویی در هزینه ها یکی دیگر از مزیت های مهم و اساسی پرستاری در منزل به حساب می آید که به آن توجه کمی می شود.

بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر پرستاری از بیمار خود را به منزل منتقل کنند، هزینه های بسیاری باید بپردازند،

این در حالی است که عکس این موضوع صادق می باشد، یعنی نه تنها پرستاری از بیمار در منزل هزینه بالایی ندارد، بلکه در مقایسه با هزینه های پرستاری بیمار در بیمارستان کم تر خواهد بود.

برای درک این موضوع آن را با مثالی شرح خواهیم داد؛ تصور کنید که بیماری بستری شده در بیمارستان دارید، اگر هزینه هایی که برای بستری شدن در بیمارستان، هزینه های رفت و آمد، هزینه های جانبی و بقیه موارد را در نظر بگیرد، به این موضوع پی می برید که هزینه پرستاری بیمار در منزل منصفانه تر می باشد،

زیرا بیمار و حتی خود شما هم آسایش و آرامش بیشتری خواهید داشت و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
شاید برای شما جالب باشد بدانید که با پرستاری بیمار در منزل در وقت خود هم صرفه جویی خواهید کرد، اگر بیمار شما در بیمارستان بستری باشد، روزانه باید زمان زیادی را برای نگهداری از وی صرف کنید و همراه او باشید،

این در حالی است که اگر بیمار در منزل بستری شود، شما با آسودگی خاطر می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و مشکلی در این رابطه برای شما پیش نمی آید.

در هنگام نوبت گرفتن برای خدمات پرستاری در منزل چه اطلاعاتی از شما پرسیده می شود؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای اشخاص متقاضی پرستار بیمار در منزل پیش می آید، این است که در حین نوبت گرفتن و رزرو پرستار چه اطلاعاتی از آن ها درخواست می شود، توجه داشته باشید که این موضوع اهمیت بالایی دارد،

زیرا در بعضی از موارد با توجه به اطلاعات درخواستی، می توانید به معتبر بودن یا معتبر نبودن شرکت مربوطه پی ببرید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این رابطه ارائه دهیم.
به این موضوع توجه داشته باشید که در هنگام نوبت گرفتن و درخواست پرستار بیمار در منزل، باید سوال هایی از شما پرسیده شود که مرتبط با بیمار است.

پرسیدن اطلاعاتی مانند سن، علت بیماری، حساسیت ها، جنسیت بیمار، تاریخ بستری در بیمارستان، در صورتی که بیمار عمل جراحی انجام داده باشد، تاریخ و علت عمل جراحی و همچنین آدرس محل اقامت ضروری است.

البته توجه داشته باشید که اطلاعات تکمیلی دیگری هم از شما درخواست می شود، به عنوان مثال میزان قند خون و فشار خون پرسیده می شود، پرسیدن این اطلاعات ضروری است و به شما و همینطور شرکت ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کمک می کند که سرویس های مناسبی را دریافت کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که گاهی در هنگام رزرو نوبت از شما سوال های بی ربط پرسیده می شود،

به عنوان مثال از شما می پرسند که متراژ خانه شما چقدر است، توجه داشته باشید که گاهی از شما پرسیده می شود که آیا اتاقی خالی در منزل دارید که برای پرستاری بیمار آن را در نظر بگیرید، پرسیدن این سوال ایرادی ندارد، اما هنگامی که از متراژ منزل سوال پرسیده می شود، موضوع کمی شک برانگیز است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که اطلاعات بیمار خود را به طور کامل ارائه دهید و توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل با توجه به شرایط بیمار شما، پرستار و تجهیزات مورد نظر را ارسال می کند،

پس اگر اطلاعات نادرستی را ارائه دهید یا اطلاعات گفته شده کامل نباشند، این مشکل به وجود می آید که تجهیزات متناسب با بیمار شما و همچنین پرستاری مناسب برای شما فرستاده نمی شود و مسئولیت این کار هم به طور تمام و کمال با خود شما است.

اگر در حین رزرو نوبت از شما درخواست اطلاعاتی می شود که در رابطه با آن آگاهی ندارید، پاسخی به آن سوال ندهید و بعد از اطمینان و یافتن پاسخ مناسب تماس بگیرید،

این موضوع هم به شما کمک می کند که بتوانید بهترین خدمات و پرستاری با مهارت های مناسب را داشته باشید و لازم به ذکر است که این موضوع اهمیت بالایی دارد و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

در هنگام انتخاب پرستار برای انجام خدمات در منزل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در هنگام انتخاب پرستار بیمار در منزل برای افراد مختلف پیش می آید، این است که پرستار را با توجه به چه نکاتی انتخاب کنیم و در رابطه با این موضوع به چه مواردی باید توجه داشته باشیم، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در رابطه با نکته های مهم در حین انتخاب پرستار بیمار در منزل اطلاعات کافی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که بعضی از شرکت ها با توجه به اطلاعاتی که در هنگام رزرو نوبت از شما دریافت کرده اند، پرستار مطمئن و با مهارت لازم را برای شما در نظر می گیرند

در رابطه با این چنین شرکت هایی باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر شرکت مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کرده باشید،

اطمینان داشته باشید که آن ها هم پرستار مناسب و شایسته ای را برای شما در نظر می گیرند، زیرا در کار خود تخصص کافی را دارند، پس در این رابطه نگرانی نداشته باشید.
موضوع مهم این است که بعضی از شرکت ها انتخاب پرستار را بر عهده بیمار می گذارند، یعنی با با توجه به اطلاعاتی که در هنگام رزرو نوبت از شما پرسیده می شود، تعدادی پرستار برای شما در نظر می گیرند و شما خود می توانید از بین آن ها پرستاری که فکر می کنید مناسب می باشد را انتخاب کنید، در این رابطه باید به نکات مهمی دقت کنید که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

در ابتدا پیشنهاد می کنیم که جنسیت پرستار را با توجه به جنسیت بیمار انتخاب کنید تا هم پرستار و هم بیمار احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال اگر بیمار شما مرد است، با پرستار مرد راحت تر خواهد بود، پس به موضوع دقت کافی داشته باشید و به آسانی از این موضوع نگذرید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که پرستار انتخابی شما اخلاق مناسبی داشته باشد یا به اصطلاح خوش اخلاق باشد، البته لازم به ذکر است که پی بردن به این موضوع با توجه به عکس امکان پذیر نخواهد بود

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که از دیگر بیمارهای شرکت مربوطه در رابطه با این موضوع سوال بپرسید، البته توجه داشته باشید که در حین پرس و جو احترام شخص را از بین نبرید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این می باشد که ممکن است گاهی اشتباهی رخ دهد و پرستار اشتباهی برای شما در نظر گرفته شود، پس حتما این موضوع را چک کنید که مهارت و تخصص پرستار متناسب با بیمار برای شما در نظر گرفته شود تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

پرستاری که برای ارائه خدمات به منزل شما می آید، باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

در مطالب بالا به این موضوع پرداختیم که در هنگام انتخاب پرستار برای ارائه خدمات در منزل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید

در این قسمت قصد داریم موضوع مهم دیگری را بررسی کنیم که یک پرستار برای انجام وظایف پرستاری در منزل باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل شرح دهیم.
یکی از مهم ترین ویژگی های یک پرستار برای ارائه خدمات در منزل این است که مهارت و تخصص بالایی در رشته خود داشته باشد، نباید از این موضوع مهم غافل شد که پرستاری در منزل باعث می شود که شخص پرستار تجهیزات کمتری در اختیار داشته باشد

این موضوع باعث می شود که شخص تخصص بیشتری داشته باشد تا بتواند از عهده این کار برآید، زیرا سخت است و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد.
یکی دیگر از ویژگی های شخصی که می خواهد به عنوان پرستار در منزل به بیمار خدمت کند این است که صبر و حوصله بالایی داشته باشد

به این موضوع مهم دقت کنید که گاهی بیمار به دلیل آن که درد و رنج بسیاری را تحمل می کند، اخلاق خوبی ندارد و ممکن است بد رفتاری کند، در این هنگام پرستار باید با صبر و حوصله کافی این موضوع را تحمل کند، در غیر این صورت برای ادامه کار با مشکل رو به رو خواهد شد.
از دیگر ویژگی های پرستار مناسب برای ارائه خدمات پرستاری به شخص بیمار در منزل باید به این مورد اشاره کنیم که پرستار باید اخلاقی نیکو داشته باشد تا با بیمارها به خوبی رفتار کند.

برخورد خوب و مناسب با بیمار اهمیت بالایی دارد و یک پرستار باید این توانایی را داشته باشد که به خوبی با بیمار رفتار کند که درد و رنج او را کمتر کند.
به این نکته توجه داشته باشید که پرستاری شغلی سخت است که هر کسی توانایی انجام آن را ندارد و شخصی که پرستاری در منزل را انتخاب می کند، باید توجه داشته باشد که سختی کارش بیشتر خواهد بود.

برای پرستاری که به منزل شما می آید، امانت داری و با وجدان بودن هم از ویژگی های مهم به حساب می آید و باید به این موارد هم دقت داشته باشید.

پرستاری که برای مراقبت از بیمار خود به منزل می آورید، به حریم خصوصی شما وارد می شود، پس این شخص باید امانت دار خوبی باشد، به اصطلاح می گویند که چشم و دل پاک باشد، پس به این موضوع هم توجه کافی داشته باشید تا در حین انجام وظیفه پرستار با مشکلی رو به رو نشوید.

پرستاری بیمار در منزل چه ضرورتی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که در بعضی از موارد پرستاری بیمار در منزل ضروری است و حتما باید این کار انجام شود، همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، توجه به این مورد اهمیت بالایی دارد و نباید آن را نادیده گرفت، از همین رو تصمیم گرفتیم که در این قسمت به طور کامل این موضوع را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید تا با این موضوع هم آشنا شوید.

یکی از مهم ترین مواردی که ضرورت پرستاری از بیمار را به خوبی نشان می دهد، هنگامی است که بیمار شما به دلیل بیماری قادر به استراحت و خواب کافی در بیمارستان نیست، زیرا در محیط بیمارستان آرامش کافی را ندارد.

در این حالت به شما پیشنهاد می کنیم که سلامت جسم و روان بیمار را در اولویت قرار دهید و هر چه سریع تر او را به منزل منتقل کنید تا ادامه روند بهبودی را در منزل سپری کند.

در بعضی دیگر از موارد شاهد این هستیم که شخص بیمار در محیط بیمارستان دچار حساسیت هایی می شود، در بیمارستان بوی الکل و گاهی مواد ضد عفونی کننده وجود دارد

و این موضوع برای کسانی که حساسیت های تنفسی دارند، عذاب آور و ناراحت کننده خواهد بود، در چنین مواردی به شما توصیه می کنیم که هر چه سریع تر بیمار خود را به منزل منتقل کنید تا دچار آسیب های جدی نشود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که حساسیت های به وجود آمده در محیط بیمارستان محدود به حساسیت های تنفسی نمی باشد و این مورد تنها یک نمونه از مشکلاتی است که گاهی برای بیمارهای بستری شده در بیمارستان رخ خواهد داد،

اگر بیمار شما دچار حساسیت های دیگری هم می باشد، سریع تر او را به منزل منتقل کنید، زیرا حساسیت موضوع مهمی است و نباید آن را نادیده گرفت و به آن بی توجه بود.

گاهی با مواردی رو به رو می شویم که شخص بیماری جدی و مهمی ندارد، اما اگر به بیمارستان منتقل شود، ممکن است دچار بیماری های دیگری هم شود

در این موارد به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از نیروی پرستار ماهر در منزل بهره مند شوید و به این موضوع توجه داشته باشید که سلامت بیمار شما از هر چیز دیگری با اهمیت تر و مهم تر می باشد و باید به آن توجه و دقت کافی داشته باشید.

توجه داشته باشید که اگر کودک شما بیمار است، نگهداری و پرستاری او وی در منزل بهتر خواهد بود و خود شما هم به عنوان پدر و مادرش در چنین موقعی آسایش بیشتری خواهید داشت

زیرا کودک شما در منزل و تحت نظارت خود شما می باشد، این هم مورد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید.

مدت زمان پرستاری بیمار در منزل چقدر می باشد؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که مدت زمان پرستاری بیمار در منزل چقدر می باشد، یعنی پرستار برای نگهداری و پرستاری از بیمار شما تا چه زمانی باید در منزل شما بماند

این موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشد و از جنبه های مختلفی آن را بررسی کنید، با ما همراه باشید تا این مورد را هم به طور کامل و جامع شرح دهیم.

در ابتدا باید موضوع فوق را از این زاویه بررسی کنیم که پرستار در چه ساعت هایی باید در منزل شما بماند، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا پرستار را برای زمان هایی می خواهید که خود شما در منزل حضور ندارید و می خواهید که از بیمار شما مراقبت کند؟ در این صورت با بازگشت شما به منزل، کار پرستار هم به پایان می رسد و می تواند منزل شما را ترک کند.

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر پرستار را برای مراقبت های بیست و چهار ساعته لازم دارید، باید این موضوع را با شرکت پرستاری بیمار در منزل مطرح کنید تا شرکت مورد نظر، در طول هر روز، از سه پرستار برای مراقبت از بیمار شما کمک بگیرد

یعنی هر پرستار هشت ساعت کار کند، در غیر این صورت پرستار توانایی لازم برای مراقبت های بیست و چهار ساعته را نخواهد داشت.

البته سوال مطرح شده در بالا را می توان به صورت دیگری هم برداشت کرد، این که تا چه مدتی باید برای مراقبت از بیمار خود از پرستار کمک بگیرید

برای پاسخ به این سوال باید به این موضوع توجه داشته باشید که پرستار تا زمان بهبودی کامل بیمار شما باید در منزل حضور داشته باشد تا از بیمار مراقبت کند.

لازم به ذکر است که گاهی، بعضی از افراد به محض مشاهده علائم بهبودی در بیمار به این فکر می کنند که به پرستار نیازی ندارند و بیمار خوب شده است، در صورتی که توصیه می کنیم تا هنگام بهبودی کامل بیمار پرستار را در منزل خود داشته باشید، زیرا ممکن است بیمار به وی نیاز داشته باشد.

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا می توان به این نتیجه مهم رسید که مدت زمان ماندن پرستار در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین این عوامل شرایط شخص بیمار است که اهمیت فوق العاده ای هم دارد

بنابراین نمی توان در رابطه با مدت زمان ماندن پرستار در منزل مدت خاصی را بیان کرد، زیرا متغییر می باشد.

چگونه می توانید برای پرستاری بیمار در منزل نوبت رزرو کنید؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل پیش می آید، این است که چه راه هایی برای نوبت گرفتن یا رزرو وقت وجود دارد از همین رو تصمیم گرفتیم که در این قسمت این موضوع را به طور کامل و جامع بررسی کنیم

در رابطه با راه های موجود برای نوبت گرفتن پرستار در منزل باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که این راه ها با توجه به شرکت های مختلف، متنوع خواهند بود، از همین رو تصمیم گرفتیم روش هایی که برای این کار وجود دارند و بیشترین متقاضی را هم دارند، بیان کنیم.

یکی از مطمئن ترین روش هایی که برای رزرو نوبت وجود دارد، مراجعه حضوری است، اگر چه مراجعه به صورت حضوری مزیت های فراوانی را به دنبال خواهد داشت

اما نمی توان این عیب بزرگ را نادیده گرفت که باعث هدر رفتن زمان زیادی می شود و زمان بزرگ ترین دارایی هر انسانی به حساب می آید که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

یکی دیگر از روش های رزرو نوبت برای پرستاری بیمار در منزل تماس تلفنی می باشد، شما با یک تماس می توانید درخواست پرستار مورد نظر برای مراقبت از بیمار خود در منزل را ارائه دهید و در زمان کوتاهی پاسخ دریافت خواهید کرد،

روش تماس تلفنی هم مزیت ها و معایب خاص خود را دارد که به دلیل کمبود وقت، زمانی برای توضیح در این رابطه وجود ندارد و به این موضوع نمی پردازیم.

از دیگر روش های موجود برای رزرو پرستار بیمار در منزل باید به روش های مجازی اشاره کنیم. روش های مجازی تنوع بالایی دارند و دارای گستردگی خاصی هم هستند که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

لازم به ذکر است که استفاده از اینترنت در سال های اخیر رواج بسیاری داشته است و بسیاری از افراد برای بر طرف کردن نیازهای خود از اینترنت و امکانات فراوان آن استفاده می کنند.

به عنوان مثال بسیاری از شرکت های پرستاری بیمار در منزل وب سایت های اختصاصی دارند که شما با مراجعه به همان وب سایت می توانید هم اطلاعات کافی در رابطه با شرکت مذکور و پرسنل آن داشته باشید

و هم می توانید برای پرستاری از بیمار خود در منزل، نوبت خود را رزرو کنید، به این موضوع هم توجه کافی داشته باشید.

استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام هم برای معرفی شرکت پرستاری بیمار در منزل به شما کمک می کنند که افراد بسیاری با شرکت شما آشنا شوند و برای پرستاری از بیمارهای خود در منزل شرکت شما را انتخاب کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شرکتی در رابطه با فعالیت های پزشکی و پرستاری دارید، از فضای مجازی و مزیت های آن غافل نشوید، زیرا تاثیرات بسیاری در میزان درآمد و سود شما خواهد داشت.

خدمات ارائه شده توسط پرستار بیمار در منزل چه تاثیری بر روی هزینه نهایی دارد؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل برای مخاطب ها پیش می آید، این است که ارائه این خدمات چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت.

در رابطه با هزینه های پرستاری در منزل باید بگوییم که این موضوع را در قسمت بعدی به طور کامل بررسی خواهیم کرد و در این قسمت توضیحی در این رابطه بیان نخواهیم کرد.

در این قسمت این موضوع مهم و اساسی را بررسی می کنیم که آیا خدمات ارائه شده توسط پرستار بیمار در منزل تاثیری بر روی هزینه نهایی خواهد داشت یا خیر؟

اما برای توضیح در این رابطه نیاز داریم که این موضوع را به طور کامل توضیح دهیم تا جایی مبهمی در آن وجود نداشته باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که پرستار برای چه هدفی به منزل شما می آید، اگر پرستاری از بیمار به طور کامل و بیست و چهار ساعتی در برنامه کاری وی باشد، سرویسها و خدماتی که در این زمان ارائه می دهد، تاثیری بر روی هزینه نهایی نخواهد داشت، زیرا این موارد در هزینه به طور مجزا لحاظ می شوند.
در مواردی هم شاهد این هستیم که پرستار فقط برای تزریق آمپول یا تزریق سرم به منزل شما می آید و بعد از اتمام کار خود هم منزل شما را ترک می کند

در این چنین مواردی باید بگوییم که تعداد و نوع خدمتی که پرستار ارائه می دهد، در هزینه نهایی تاثیر دارند، زیرا فاکتور به صورت موردی به شما ارائه می شود.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که قبل از هر چیزی نیاز خود را به طور کامل مشخص کنید تا در انتها از لحاظ مالی دچار مشکل نشوید

علاوه بر این پیشنهاد می کنیم که لیست قیمت کامل را از شرکت مربوطه دریافت کنید و هزینه های نهایی ثبت شده در لیست را به طور کامل مطالعه کنید تا بدانید که با چه میزان هزینه ای رو به رو خواهید شد.

توجه به همین موارد به اصطلاح کوچک باعث می شود که نتیجه کار شما تغییرهات بسیاری کند، پس این نکات را نادیده نگیرید.

هزینه پرستاری بیمار در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل برای هر کسی پیش می آید، این است که این خدمات چه هزینه ای را به دنبال خواهد داشت، در این قسمت قصد داریم این موضوع بسیار مهم را بررسی کنیم.

در رابطه با هزینه های خدمات پرستاری در منزل باید به این موضوع اشاره کنیم که عوامل متعددی در این رابطه دخیل هستند و هزینه نهایی با توجه به این عوامل مشخص می شود، به همین دلیل نمی توانیم مبلغی را به طور ثابت بیان کنیم و بگوییم که هزینه از این میزان بیشتر یا کمتر نخواهد شد.

البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که شرکت های پرستاری بیمار در منزل از تعرفه های خاصی تبعیت می کنند و اجازه ندارند که با توجه به سلیقه شخصی و متناسب با مسائل بی ربط، هزینه را تغییر دهند

اما باز هم از تاثیر عوامل مختلف در تعیین هزینه نهایی نباید غافل شد، زیرا اهمیت بالایی دارند، در ادامه این عوامل را بررسی خواهیم کرد.

یکی از اساسی ترین عواملی که در تعیین هزینه نهایی موثر می باشد این است که شما پرستار را برای مراقبت های بیست و چهار ساعته لازم دارید، یا فقط برای زمان های خاصی نیاز به پرستار دارید، کاملا واضح و مشخص است که پرستار های بیست و چهار ساعته هزینه بیشتری را دریافت می کنند.

عامل دیگری که نمی توان از تاثیر آن بر روی قیمت و هزینه نهایی غافل شد، شرایط شخصی بیمار می باشد، این مورد که بیمار در چه وضع جسمانی به سر می برد، موضوع بسیار مهمی است که باعث می شود تعرفه های پرستاری را تغییر دهد

زیرا وظیفه پرستار متناسب با شرایط بیمار تعیین می شود، پس کاملا واضح و روشن است که این موضوع هم چه تاثیراتی بر روی هزینه و قیمت نهایی خواهد داشت و نباید نسبت به این موضوع بی اهمیت بود.

در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره داشته باشیم که محل منزل شما تاثیری بر روی قیمت و هزینه نهایی نخواهد داشت. بعضی از افراد تصور می کنند که اگر محل زندگی آن ها از دفتر شرکت مورد نظر فاصله طولانی داشته باش

این موضوع بر روی قیمت و هزینه نهایی تاثیر می گذارد و باعث می شود که آن ها هزینه بیشتری را پرداخت کنند، در صورتی که این موضوع نباید بر روی قیمت تاثیر بگذارد و در صورت مشاهده تخلف، می توانید مراتب را به مسئولین مربوطه گزارش دهید.
توجه داشته باشید که عوامل دیگری هم در رابطه با قیمت و هزینه نهایی پرستاری بیمار در منزل موثر و تاثیر گذار هستند

به عنوان مثال تعداد تجهیزاتی که برای پرستاری لازم است و همراه با پرستار فرستاده می شوند نیز بر قیمت های مورد نظر تاثیر می گذارند، اما به علت کمبود وقت فرصتی برای توضیح در این رابطه وجود ندارد و از این موضوع گذر خواهیم کرد.

آیا تعرفه پرستاری بیمار در منزل با تعرفه پرستاری در بیمارستان تفاوت دارد؟

سوال مهمی که برای بسیاری از افراد پیش می آید، این است که آیا هزینه های پرستاری در منزل با هزینه های پرستاری در درمانگاه ها یا بیمارستان ها تفاوت دارد، یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا موضوع ها مهمی را بررسی کنیم و با توجه به آن در رابطه با این سوال تصمیم بگیریم،
در ابتدا به این مورد توجه داشته باشید، هنگامی که شما برای ارائه خدمات پرستاری به بیمارستان مراجعه می کنید، همه تجهیزات و وسیله های لازم در بیمارستان موجود است و نیازی به تجهیزات خاصی نیست،

این در حالی است که برای دریافت خدمات پرستاری در منزل، شما در منزل خود می مانید و تجهیزات لازم با توجه به نیاز شما، به منزل شما آورده می شوند.

هنگامی که شما به بیمارستان مراجعه می کنید، بیمار به نزد پزشک و پرستار می رود، در صورتی که برای پرستاری در منزل، بیمار در منزل خود می ماند و پرستار به نزد وی می رود.

با توجه به این مطالب می توان به سادگی به این نتیجه دست پیدا کرد که هزینه های پرستاری در بیمارستان با هزینه های پرستاری در منزل تفاوت هایی دارد و نباید این تفاوت را نادیده گرفت.

البته در مطالب بالا به این موضوع اشاره داشتیم که دریافت خدمات پرستاری در منزل اگر چه در ظاهر هزینه بیشتری را به دنبال خواهد داشت

اما اگر هزینه های جانبی پرستاری در بیمارستان را به طور کامل بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که پرستاری در منزل مقرون به صرفه خواهد بود و انتخاب مناسب تری می باشد.

در این رابطه در مطالب بالا توضیحات کاملی را ارائه داده ایم و در این قسمت دیگر در را رابطه با آن مطلبی را بیان نخواهیم کرد، زیرا مطلب تکراری و خسته کننده خواهد شد.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که شرکت پرستاری بیمار در منزل چه خدماتی را ارائه می دهد و چگونه عمل می کند. در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعات کاملی در رابطه با شرکت های پرستاری بیمار در منزل ارائه دهیم تا بهتر و بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

در رابطه با انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت های پرستاری بیمار در منزل، مجوزهایی که این شرکت ها باید اخذ کنند، روش هایی که می توانید با استفاده از آن نوبت رزرو کنید،

راه هایی که با توجه به آن می توانید از معتبر بودن شرکت مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید، مزیت هایی که پرستاری بیمار در منزل به دنبال خواهد داشت و موارد دیگر، اطلاعات کاملی را بیان کردیم که توجه به آن می تواند نتیجه انتخاب شرکت و پرستار بیمار در منزل را به طور کامل تغییر دهد.

در رابطه با ویژگی های یک پرستار خوب هم مطالب مهمی را بیان کردیم و گفتیم که در هنگام انتخاب پرستار به چه نکاتی باید توجه داشته باشید تا بهترین پرستار ممکن را انتخاب کنید.
امیدواریم از خواندن مطالب فوق لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×